Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co si o údajném emulátoru Xboxu myslíte vy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JIrka

fakt vas nechapu.....

Jak muzete tvrdit, ze jsou od MS podplaceni??? To ste fakt naivni, ze by to MS stalo za to? fakt smesny z obvinovani autora clanku..............!!!!!

Jeslti dokazete ze emulator na X-box funguje tak potom pred vami smekam!

0/0
24.1.2002 21:07

vul

nene, samozrejme ze MS je nepodplatili. Ale ukazuje to o nadrzovani Xboxu, to rozhodne
0/0
25.1.2002 1:37

shadow.eminentia

PS2 emulator

PS2 emulator opravdu existuje, funguje, emuluje.

Je zatim ve stadiu vyvoje, testuje ho jen par lidi v USA, dela na nem jedna warez/crackerz skupina ITC + par dalsich skupinek programatoru .

Samozrejme zatim rozbehnat na nem neco je docela slozite, moc her na nem nejde, a kopie uz vubec ne (dvd ochrana).

Nehlede na to ze je velmi narocny, to uz se to PS2 za tech 9000KC za kolik se prodava ve VO vyplati :-)

0/0
2.3.2002 8:47

Miser

...
LOL, další napálenej
0/0
2.3.2002 10:23

tr3t

magori
nechapu jakej moh tenhle emulator vzbudit zajem - uz asi pred pul rokem jsem videl na netu asi 20 emulatoru ps2 (samozrejme fake). nechapu proc tim zaplacavate misto. zda se me to jako totalni nechutna a trapna propaganda M$. FUCK OFF XBOX
0/0
24.1.2002 2:13

evilmind

Uprimne - nejzajimavejsi na celem tom pripadu mi taky prijde fakt, ze se najednou kolem toho dela plosne halo na spouste serveru .cz internetu?  Podobnych fejku se objevuje nekolik mesicne, a tenhle byl mimoradne odflaknuty, a navic je uz pres mesic stary.
0/0
23.1.2002 17:15

Robotron

Jeste si Mondy neodpustim jednu docela dulezitou pripominku. V clanku o PS2 neni ani slovo a to ani mimochodem.
0/0
23.1.2002 13:05

Pavel Mondschein

V clanku ne, jenom v tom odkazu na Emulators (myslim tim tu pasaz u nich). Ale zminka o PS2 je v tom mym prispevku, na kterej jsi reagoval.
0/0
23.1.2002 15:40

Kate

nemyslím si, že článek k ničemu není, téma tohoto emulátoru xboxu mě osobně hodně zaujalo a jsem ráda, že jsem si mohla ušetřit práci (v tomto případě opravdu nemůžu o tvrzení BW pochybovat ;-), anichž bych zbytěčně (nefungoval by) ztrácela čas vlastním "testováním", popř. hledáním necelistvých informací jinde ... co se týče úvahy o bannerech, zdá se mi více než pravděpodobná ...
0/0
23.1.2002 12:20

Pavel Mondschein

reakce

Dobry den, panove, nechci reagovat na kazdy prispevek zvlast, a tak to vezmu pekne najednou.
1) Nechapu, jak jste prisli na to, ze je clanek zaplacen MS - emulator opravdu nefunguje a je "fake". Kdyby fungoval a clanek by lhal, bylo by to o necem jinem. Argument toho, ze chceme, aby se Xbox prodaval dobre, silne pokulhava - u nas Xbox v prodeji jeste neni a moc Americanu nas opravdu necte :o))).
2) Predstava, ze za nami chodi nekdo z MS a diktuje nam (nebo nam radi) co a jak mame psat, je naprosto smesna, staci se nad tim zamyslet. Nevim take, jak je informovani o nefunkncim, zato vsak podezrelem emulatoru spojeno se snahou diskreditovat ostatni emulatory. Naopak, protoze vetsina z nich funguje tak jak ma, maji k nim uzivatele velkou duveru a mysli si, ze jsou vsemocne. Clanek byl take castecne reakci na to, ze nektere "radoby dobre informovane" servery vydaly zpravu o tom, ze emulator existuje a ze FUNGUJE - coz ovsem neni pravda. Pokud ale neverite, zkuste si jej, v pripade zajmu vam dam odkaz.
3) O tom, ze emulator Xboxu a PS2 muze vyjit az za nekolik let, vam mnohem vice rekne Evilmind ze serveru Emulatory.cz, z nehoz jsem tuto informaci cerpal a na nejz jsem take uvedl odkaz - primo na inkriminovanou pasaz, kterou jsem nehodlal do clanku zahrnout (z prosteho duvodu - nejsem jejim autorem a bylo podle mne fer odkazat ctenare primo na zdroj)
4) Pokud si myslite, ze je naprosto bez rizika spoustet na svem PC nezname programy, ktere vykazuji vsechny znamky trojskeho kone (program nedela to co ma a ani k tomu neni uzpusoben, ale tvari se, ze neco provadi), pak je to vase vec, ale vypovida to o vasi duverivosti a naivite.
5) Informovat o starych emulatorech nema smysl, mily Robotrone. Ale pokud sis toho nevsiml, tak pokud se na teto scene stane neco zajimaveho, informujeme o tom. Ze te tyto clanky nezajimaji a ze je nectes je uz jina vec, ale rici, ze o nich nepiseme, je ponekud... ehm... nepravdive. Navic o emulatoru pro PS2, o nemz se zminujes, jsme informovat nemohli - zadny neexistuje :o) To je ostatne v clanku napsano, takze zacinam pochybovat o tve schopnosti vstrebavat informace - coz ostatne ale dokazujes velice casto.

Preji vsem hodne stesti - bez ohledu na to, zda s clanek souhlasi nebo ne :o)

0/0
23.1.2002 11:39

Robotron

Teda to je sprosty. Emulator PS2 existuje. Jinak bych to sem nepsal. Je to uplne stejnej pripad jako u X-Boxu. To teda fakt nevim kdo tady ma spatnou schopnost vztrebavat informace Mondy. Vim alespon o dvou emulatorech a klidne ti je muzu poslat jestli chces.
0/0
23.1.2002 11:46

Pavel Mondschein

Ano, to bych opravdu velice rad :o)))
0/0
23.1.2002 11:54

Robotron

Jenom se smej, hned ti to poslu posmevacku
0/0
23.1.2002 12:03

Pavel Mondschein

Jsem na nej zvedav - nejen ja, ale vsichni v redakci a hlavne nas konzolista Martin. Bud si jist, ze okamzite jak prijde, tak tady zverejnim, jak nas test dopadl - at uz bude fungovat, nebo ne. Mozna si uriznu ostudu a emulator opravdu funguje a nevsiml jsem si toho ani ja, ani Martin, dokonce ani Evilmind a jeho Emulators.cz, nevsimla si toho zadna velka emulatorova sajta :o). Ale uznavam, ze to mozne je, rad se necham prekvapit :o)
0/0
23.1.2002 12:21

Robotron

No a ty mne obvinujes, ze nectu poradne co napises. Ja sem netvrdil, ze bude fungovat, ale ze je to stejnej pripad jak X-Box. Jedna se o podvod.
0/0
23.1.2002 12:28

Pavel Mondschein

Aha, tak mejl mi konecne dosel. Netusil jsem, ze mi zamerne posles "fake" emulator na PS2. Ja jsem v clanku psal, ze neexistuje FUNKCNI - o tom, ze existuje falesny, jsem nijak nepochyboval.  A proc jsem o nem nepsal? Protoze se zprava o nem nezacala sirit tak jako o tom xboxovem.
V mejlu taky pises, ze nevis, proc se hnedka nastvu. Ja nejsem nastvany, dobre se bavim :o)
A posledni vec - pokud na moji vetu "O tom, ze emulator Xboxu a PS2 muze vyjit az za nekolik let... bla bla bla" ty zareagujes stylem "Teda to je sprosty. Emulator PS2 existuje.", pak zcela logicky ocekavam, ze mluvis o funkcnim emulatoru.

Prijde mi, ze jeden z nas mluvi o voze a druhy o koze.

0/0
23.1.2002 12:37

Robotron

Ja sem psal PS2 emulator existuje.Je to uplne stejnej pripad jako u X-Boxu. Je to snad jasny ne??? Mluvil jsem o stejnem pripadu jako X-Box!!!!!!!!!!!!!! = podvod
0/0
23.1.2002 12:40

Robotron

No a pocatecny veta ,,To je sprosty,, nemela souvislost s tvou vetou bla bla bla bla..... Ale vyjadrovala pouze me rozhorceni.

ps: Teda to sou dneska, ale kecy, uz na to kaslu.

0/0
23.1.2002 12:44

Pavel Mondschein

Kdyz napises, ze existuje emulator, tak predpokladam, ze tento emulator emuluje. Kdyz napises, ze existuje falesny emulator, tak predpokladam, ze tento emulator neemuluje. Kdybys napsal, ze existuje fake emulator na PS2, mohli jsme si tuhle debatu usetrit.
0/0
23.1.2002 15:43

Conquer

Na co emulátory konzolových pakáren?
Já jsem zatím ke každé "konzolchrastítkové" hře našel mnohem lepší a zábavnější PC alternativu.
0/0
23.1.2002 10:18

Mate

to urcite ;)
Najdi mi na PC ekvivalent Gran Turisma 3 nabo treba staryho Tekkena 3. Hlavne, aby byl zabavnejsi. Myslim, ze spis ve Tvoji hlave je chrastitko.
0/0
23.1.2002 14:23

Kalťas

Pro většinu her PC protějšek je, ale maximálně mě deptá, že nikdo nezvládne udělat něco (kvalitního) typu už zmiňovanýho Tekkena 3
0/0
23.1.2002 21:52

fl0w

To bude asi tim, ze tyhle gamesy nejsou pro PC trh komercne zajimave, narozdil od strategii nebo FPS.

Mimochodem, pane Mate, pro tyhle konzolovky PC protejsky nejsou a tezko nekdy budou. To same s PC gamesama typu Age Of Empires II (stara jako Jeruzalem), NOLF nebo vsechny letecke simulatory. Nic ve zlem, konzoli mam taky a hraju na tom hlavne auticka a plosinovky. Ale preci jenom, kdyz zasednu za pec a cumim na gamesu ve 1280x1024, je to trosku jiny kafe

0/0
24.1.2002 0:53

vul

hej vole, kdyz mas konzoli, mel bys vedet ze AOE2 jiz na PS2 vyslo i cechach a NOLF vyjde co nevidet... a nebo mas nejaky staru NES.... vole, neplacej nesmysly
0/0
24.1.2002 2:59

vulII

Klídek vole
Jestli to vole vyjde v takové kvalitě jako kdysy C&C, tak se vole na nic netěš. Jinak konzole typu PS2 se hoděj dobře jako podstavec na kávu.
0/0
24.1.2002 11:17

Robotron

To mi teda vysvetlete.
Jestlize redakce neni zaujata Microsoftem a X-Boxem. Proc se tu jiz drive neobjevil podobny clanek napriklad o emul PS2?
0/0
23.1.2002 9:48

Aleš Vodička

No, pěkné příspěvky. . .
Pokud někomu vadí obsah článků, které se zde objevují, není nic lehčího, než chodit jinam. Nadávat na to, co dělají jiní, to umí každý. Zvláště když se někteří ještě navíc ukryjí za nic neříkající nick. Schválně, kdo z posměváčků a kritiků už někdy přispěl nějakým článkem či jiným příspěvkem? Myslím, že kdyby měl úrověň a byl zajímavý, pak by se zveřejnění redakce nebránila. Ale kušnit umí další. A také si myslím, že pokud tento prográmek může být potenciálně nebezpečný, je lepší na to desetkrát upozornit než to nechat jen tak. A to s těmi bannery určitě není výmysl redakce.
0/0
23.1.2002 8:56

Robotron

Ano, mate pravdu pane moralisto. Jiz nikdy se neopovazim zverejnit svuj vlastni nazor a budu pod Vasim natlakem psat pouze pozitivni reakce. Jak jsem mohl byt tak saslepeny.
0/0
23.1.2002 9:35

Robotron

Sorrac. Oprava=zaslepeny
0/0
23.1.2002 9:37

Walon

Prachy co. Nechali jste si zaplatit od MS jinak to neni mozny aby jste tohle napsali.
0/0
23.1.2002 8:44

David Keltner

Děláš si srandu,nebo seš vylízanej?
Můžeš mi říct proč by někdo podplácel nějaké pisálky(neuražte se) v česku,aby se tu prodávala konzole XBox líp?To je kravina v BW mají určitě dost peněz() a já věřím, že nikdo by se nenechal podplatit od MS-zvláště ne tan kdo má takovou zodpovědnost!!Sakra lidi děláte z toho to co to rozhodně není!
0/0
23.1.2002 14:45

x

Emulator Xboxu

Tohle je klasická ukázka kampaně za podporu MS a za zmatení lidí. To, že vyšel podvod emulátoru Xboxu je pouze snaha znevážit podobné aktivity a možná za tím v pozatí stojí samotný MS, protože v jejich případě není paranoi nikdy dost :-) Věty typu "navzdory podloženým hypotézám, že k tomu může dojít až za několik let" a "raději si dvakrát rozmyslete, než budete na svém PC spouštět neznámý program" jsou opravdové perličky a Bonusweb se opět předvedl.

Přemýšlejte co píšete a když už podporujete MS ( a on vás ), tak to buď napište jako jasnou věc nebo to nedělejte tak okatě, pokud se tváříte, že to tak není.

0/0
23.1.2002 7:43

honza

ja to zkusim
souhlasim s volem :), myslim ze to bylo tak ze prisel nekdo z ms a rek "kluci, napiste ze emulator nefunguje, a nejlip ze je v nem navic vir, diky" ...ja to kazdopadne pro jistotu zkusim co kdyz mate fakt jenom blbej pocitac ? :)
0/0
23.1.2002 3:21

vul

Volove, nac pisete takovejhle clanek? Protoze mate radi MS a nechcete, aby se jeho konzole blbe prodavala? haha, no nevim ale v posledny dobe pisete uplny kraviny.......
0/0
23.1.2002 1:24

Ondřej Lavička

Nesouhlasím..
Nesouhlasím s dosavadními příspěvky. Informaci o emulátoru jsem zvětřil včera a již dnes tady máte pravdu o funkčnosti programu. Víte, kolik lidí možná zaplesalo při objevení emulátoru a teď všichni jsou uchráněni instalaci programu, kt. by mohl být opravdu trojanem? Soudě podle vytíženosti a životnosti míst, kde se dá emulátor stáhnout zájem opravdu byl. A vy umíte jen odsoudit. A ač to nejspíš neuděláte, měli byste se nad sebou aspoň trochu zamyslet.
0/0
23.1.2002 6:19

vul

ale mily hochu, vis kolik takovejchhle emulatoru vznika? a taky napriklad na PS2 (asi 10x vic :)). Neni divny, ze prvy clanek o emulatoru na BW a je o tom, ze emulator Xboxu je nefunkcni ... zamysli se
0/0
23.1.2002 19:32

Pavel Mondschein

Neni to divne - nejsme server primarne o emulatorech. Teprve tento (mluvim-li o falesnych) vzbudil vetsi vlnu zajmu. Proto zaujal i nas. A hlavne - o tomto jste si mohli (upozornuji, ze na ceskych webech, coz je dulezite) precist, ze funguje. Navic se nejedna o prvni clanek o emulatorech, to je jen vas dojem.
0/0
23.1.2002 20:21

Robotron

No jo emulator X-Boxu. Kravina. K cemu je jako tenhle clanek? Proc radsi nenapisete neco o opravdickych emulatorech (WinUAE, Snes9X, M.A.M.E....) Co vy na to?
0/0
23.1.2002 0:22

David Keltner

Souhlasím s tebou!
Ale ne ve všem!Tenhle článek ač nevypadá, že je nějak důležitý je důležitý a ochrání spoustu lidí(možná).Ale o emulátorech by se tady mělo psát to ano předsedo!Pokud v budoucnu BW přinese další článek(byť bude emulátor nefunkční) rád a hlavně se zájmem si ho přečtu!
0/0
23.1.2002 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.