Diskuse
EVE: The Second Genesis - má online vesmír šanci?
Děkujeme za pochopení.
eda
Jindrich Vyskocil
hraju EVE jiz 2 rokem
a vse co tu popisujete je trosku mimo misu, cili jen par oprav pro ty co stravili u hry cca par hodin:
- skilly bezi v realnem case a jejich rychlost ziskani je v zakladu ovlivnena jeho rankem (napr rank 1 je hotov na level 5 za par desitek hodin, kdezto rank 8 trva vice jak mesic)
- rychlost vlastniho skilovani je podminena atributama (kazdy skill vyzaduje urcity atribut pro uceni, primarni a sekundarni. Uroven atributu jde zvysovat naucenim se learning skillu na maximum a kdyz chci jeste zvysit, zakoupim implantaty do hlavy, ktere mi atributy jeste zvysi. Mno a pak to odsejpa :)
- zasadni vec je ze cele EVE je rozdeleno na 2 uplne rozdilne svety. Na systemy v rozmezi bezpecnosti 0.5 - 1.0 , tzv. Empire a systemy 0.4 - 0.0. V Empire je hrac vcelku v bezpeci, muze si delat co se mu zlibi, obchodovat, litat mise pro agenty, tezit suroviny v kamenych beltech, vyrabet, modifikovat, hledat ztracene civilizace u archeologickych agentu nebo pripadne litat do tzv. komplexu, coz je "bludiste" se systemem bran ocislovanych podle obtiznosti od 0 do 10 a s bonusem na zaver. Pri jakemkoli attacku na neutralni cil je "mistni policii" sestrelen a se zachranym modulem muzete odlete zpet na stanici si znovu koupit to o co jste prisel a jit znovu neco delat.
V systemech 0.0 - 0.4 je situace uplne jina. Zde je prave MMORPG. Hraci tu poletuji na vlastni nebezpeci, kdokoli, kdo si troufne po vas muze ale taky nemusi strilet. Sestrel je tady o hodne bolestivejsi :)
Stejne jako v Empire, akorat ze nepritel se snazi zamerit jeste vas zachrany modul (POD) a kdyz se mu to povede :) tak vas sunda komplet a vase telo se probudi v clone centru tam, kde si to nastavil. poznamka musite si kupovat stale vetsiho clona abyste pri takove smrti neprisli o urcity pocet jiz naskilovanych dovednosti. Klidne vas jeden sestrel muze stat i nekolik dni skilovani a nekolik miliony za lod, vybaveni lode (zbrane stity, armor a jine) noveho klona pro priste :)
V techto systemech vznikaji corporace hracu zdruzujicich se do alianci a dobyvaji vlastni kus uzemi. Hlidaji systemy vedou uporne valky tezi tu ten nejvzacnejsi material, z agentu tady padaji nejlepsi implantay nejlepsi veci vubec a jedine tady jsou komplexy cislo 10. ohromne bitvy muzete sledovat treba na http://www.eve-files.com
Musim sam uznat ze nektere sekvence se muzou "mlademu" hraci zdat nudne nezajimave, ale v EVE jde toho delat tolik ze si kazdy najde to co ho bavi a proto take vznikaji corporace kde je nekolik ryznych typu hracu. nekdo tezi, nekdo dela industry a vyrobu, nekdo lita pvp a nekdo lita agenty. velmi casto porada CCP celosvetove turnaje mezi vsemi aliancemi (jen pro zajimavost, nejvetsi ceska corporace CHON jako zastupce aliance RONIN obsadila o vanocich 2. misto. Prvni jsou jiz nekolik mesicu neporazeni bobaci, tajtrdlici jedni :) ) V nasi corporaci je cca 30 cechu a je tam spousta srandy. Spolu se i po repoblice schazime a hlavne, kazdemu novackovi v zacatku nejen pomahame ale i ho moralne poporujeme, coz i ja jsem ze zacatku potreboval.
pokud je nekdo z vas ze hry EVE nadsen jako my, pripadne ma nejaky dotaz nebo si mysli ze nevykrocil v eve zrovna nejlip, klidne se na me obratte: gargamelZAVINACvolnyTECKAcz
--- Miser ---
jiný pohled ..
nevím ale pro mě je EVE děsná, a to opakuji, děsná stereotypní nuda - prvních pár hodin Možná, ale pak? cožpak někoho může uspokojit cestovat desítky minut přes jumpgaty (což je zcela automatické, vy jen sedíte, buďto před obrazovkou nebo na wc, je to jedno), pak někoho sejmete a letět desítky minut zpět kdyby aspoň vesmírné souboje, jediná to interaktivn složka hry, byli ovladatelné a zábavné! - ne, bohužel jsou automatické, zdlouhavé a velmi nudné samozřejmě nechybí možnost nakupovat virtuální zboží, a pak ho někde jinde za dráž prodávat, ale .. tohle je zábava? řekl bych slepá ulička--- Miser ---
nadto ..
nadto je RPG systém postavený nahlavu - body se vám ve zvolené dovednosti připisují jaksi paušálně (např. 10 bodů za sekundu, podle vaší inteligence) a vy nijak neovlivníte jejich získávání likvidace nepřátelských lodí je proto velmi nezábavná také z toho hlediska, že z toho vyjma nějakého odpadu z jejich trosek, nic nemáte - ve smyslu experience, popř. skill bodů*** ***
Kdo o tom pochybuje je hlupák
ONline Vesmír??
To je něco tak fantastickýho. Jen to chce mít levé a rychlé neomezené připojení k internetu a silný počítač :-(
Já tu hru zkouším a je to fakt nádhera hudba je opravdu vkusně laděná a hodí se do hry. Grafika a designy lodí patří mezi to nejlěpší co jsem viděl.
A jelikož jsem fanda Elite A tohe se Elite skutečně i podobá až na ten pohyb jen Jumpgate a že není potřeba tankovat a doplňovat energii což si myslím že by hře velice prospělo.
Líbí se mi to že je já jako hrdina získávám skily. A ještě jsem něměl možnost vidět nějakou tu obrří lod ale kamarád už nějakou tu přes 1km velkou viděl a prý je to síla. Fakt ty lodě jsou hezké. Efekty když prolítá tou červí dírou nebo ekvivalent zrichleného času je také báječný.
Jediné co je samozřejumě mimo je že ve vesmíru nejsou slyšet zvuky a taky je setrvačnost.
Ale tohle všechno tam chybý právě kvůli tomu aby se zlepšila hratelnost. A ta se mi zdá jako víborná.
A můžu jen říci. Kam se na EVE hrabe Earth and Beyond. EVE v tomto směru nemá konkurenci.
U mě je to EVE
nic
dlouho nic.
A pak nějak se porvou Dark Space spolu s Earthem. Ale Dark space má i češtinu na webu jako český manuál což u Earth and beyond jsem tedy já neviděl nenašel
EVE je u mě jasný Online Vítez. Elite = nyní EVE.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Rodinný dům 137 m2, pozemek 2196 m2
Štěchov - Lačnov, okres Blansko
4 400 000 Kč