Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Distributoři a prodejci her v ČR - názory a postřehy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juraj Chrappa

kontakt na firmu CD Projekt
vedel by mi niekto poradit kontakt na firmu CD Projekt? na mail chrupi@gameclub.sk, pretoze ich webstranka nema absolutne ziadne kontaktne informacie. vdaka
0/0
10.5.2002 17:53

ota bota

CENEGA
 . . . ale CENEGA se neozve, protoze diskuze na tomto serveru ( a to nejen k tomuto clanku )ji pripadaji prinejmensi zbytecne. Coz jiz pochopili i nekteri nezávili ctenari .....
0/0
18.4.2002 17:25

David

Sveřepí... Otíci... zavile... vyli...
0/0
18.4.2002 18:47

Hofy - HOFYLAND.CZ

Proc to nedate nekomu, kdo bude psat clanky opravdu objektivne?

Dobry den,

 

   jak autor clanku mohl napsat toto ? "Polský CD Projekt po poměrně nudné a úzce zaměřené Europa Universalis 2, které se podle výhradního prodejce AT Computers prodalo zhruba 800 kusů (což se mi v případě tohoto titulu vážně nechce věřit, neboť by to byl opravdu úspěch), "

 

Rekl bych, ze to, ze se prodalo 800 ks je dle meho jeste velice malo proti tomu, co ta hra nabizi. Nabizi velice dobre spracovane historicke udalosti a moznost hrat za vice nez 200 narodu je naprosta nadhera. Copak se kvalita a zabava hry porovnava poctem 3D naraz vybuchujicich objektu? Jsem vlastnikem originalni hry od CD Projektu a tato hra je v CZ naprosto cela, vcetne grafiky a tak mi tato firma dala moznost, abych pochopil jiz zcela veskere historicke udalosti, ktere tuto hru ovlivnuji.

 

Takze na konec napisu jenom to, ze hra neni vubec nudna. Nudna je pro "honice" mysi, co radi presouvaji 50 tanciku, aby znicili 30 tanciku.

Mejte se hezky

Hofy

0/0
18.4.2002 11:08

Zdeněk Polách

Re: objektivita
Čau Hofy. Hele, řekni mi, z čeho usuzuješ, že ten článek není objektivní? Europa Universalis může být naprosto špičková hra pro pár hardcore hráčů, ale pro mass-market je to titul nudný a nepříliš lákavý. Prodejnost 800 kusů je tedy obrovský úspěch. Hodnotit tedy moji objektivitu či subjektivitu v rámci tohoto ekonomického článku (nejde o recenzi her) na základě tohohle mi zrovna nepřijde šťastné. Stejně jako ty za CD Projekt se může ozvat Cenega, že jsem si se slevňováním her posteskl zrovna u nich, Top Distributor že jsem napsal, že Hooligans jsou průměrnou hrou (pro někoho jsou bezesporu bezva) a Dynamic s Playmanem já nevím proč :o)
0/0
18.4.2002 13:46

hofy

OBJEKTIVNOST

Ahoj,

   no to jsi napsal zni celkem rozume, ale takto se to vazne nemuze psat, protoze timto schazuje recenzent hru nekam dolu a lide, kteri by tuto hru hrali mohou dostat dojem, ze ta hra je nekvalitni a v zakladu spatna. Hra by se mela hodnotit podle jinych parametru nez podle toho, co ma rada "masa". Nelze hodnotit hry podle toho, kolik vybuchu a mrtvych tam je behem jedne minutry a jak brutalne lidem odpadnou nohya  ryce po zasahnuti plazmovych delem. Take tyto hry neodsuzuji, jsou to hry proste jine, nehraji je, ale netvrdim o nich, ze jsou nudne. To preci takto nejde napsat. Nekdo ma rad jabka  a nekdo husky a lze o jednom z nich rici, ze jsou chuti nepozivatelne? EU II je dle meho naprosty klenot, protoze mapuje historii temer celeho sveta. Nerikam do naprostych detailu, ale clovek se tam dozvi zajimave nove veci.

Takze muj zaver je ten, ze opravdu, kdyz hru nehraju, tak neni vhdone o ni napsat, ze je nudna. Takto to nelze delat .... to neba s objektivitou co delat. Muzeme hodnotit technicke zpracovani, grafiku, hudbu,a le ne zabavnost hry. To je subjektivni strana charakteristiky hry.

Hofy

0/0
23.4.2002 11:26

*** ***

EU
To znamená, že co není mass-market to je špatné? Musím souhlasit s Hofym -  EU je naprosto špičková hra, která dokáže i v mnohém poučit. Dal bych to pomalu povinně jako pomůcku k výuce dějepisu :) (a hned je to mass-market)
0/0
21.7.2003 23:18

Rado

Hráč
Je zatracene dobre, ze se nekdo postara o to aby byly hry dostupnejsi cenove i jazykove. A ze to neni JRC me tesi jeste vice. Uz aby to bylo.
0/0
14.2.2002 12:05

PoisoN

Tohle se čte opravdu hezky, doufám, že se tahle firma rozjede i v oblasti herního softwaru. Držím jim palce!
0/0
1.2.2002 20:46

Patrik Formický

jsem zvědavej

V reakci na příspěvek autora článku dole:

ad 3) opravdu? hmmm... proč JRC nebere hry od Dynamic Systems, od Playman, od CD Project, od Top Distributors, ale exkluzivně............

jsem zvědavý, jestli se tituly od AT objeví v JRC prodejnách. Je však jasné, že tituly od Dynamic a Playmana se tam neprodávají. A nebo když ano, tak načerno dovezené.

Je asi jasné, že ani Playman ani Dynamic nejsou natolik silní, aby si toto ohlídali, ale už se těším na to, až AT zjistí, že titul, pro který mají exkluzivitu na český trh prodává JRC. Myslím si, že oni to tak nenechají a konečně jim šlápnou do úsměvu.

Celému tomuhle článku bych vytknul jen jednu věc: Konkurence tady skutečně již nějakou dobu je, ale co si budeme povídat - směšná. Tohle je konečně firma, která má na to, aby na herní scéně udělal čerstvý vítr.

Uvidíme.

 

 

0/0
1.2.2002 14:15

Miloš Bílek

Neco malo od Top Distributor jsem (v prazskych) prodejnach JRC videl - v podstate jenom detske hry s Hugem a jeste ukryte vzadu v zastrcenem regalu. Ale sehnat Rally Trophy nebo neco jineho od Dynamic Systems ci jinzch je tam nemozne; bodejt by taky prodavali Desperados nebo Civilizaci III s ceskym manualem za litrik, kdyz by pak neprodali jimi - pardon, Cenegou - dovezenou verzi za patnact stovek! Od Playmana jsem
0/0
1.2.2002 15:16

Miloš Bílek

... tam nic nevidel. Sorry za ublb.
0/0
1.2.2002 15:16

Zdeněk Polách

re: nelegalni dovozy
...v podstatě proti nim Playman, AT Computers, Dynamic Systems, Cenega (i její hry se dovážejí nelegálně) nejde dělat nic... to musí chtít zahraniční publisher, případně předat plnou moc pro řešení jeho českému zástupci.
Jinak já jsem viděl hry od UbiSoftu, jehož je Playman českým zastoupením, v JRC prodejnách, ale neoficiálně dovezené Cenegou a za mnohem větší peníze (o 400 - 600 korun dražší), než to doveze Playman v průběhu února (je fakt, že Playman má zpoždění, ale začíná, takže jsem ochotný zpočátku přivřít oko)...
0/0
1.2.2002 15:24

jiří Vítovec - JRC

Tohle je otázka pro jmenované firmy.

Od data jejich vstupu na trh nás NIKDO nekontaktoval s nabídkou pro prodej jejich titulů.

Je mi s podivem, jak někdo chce úspěšně fungovat na trhu  a přitom neosloví potencionální  největší odběratele....

Já jen doufám, že ATComputers nás neopemene a nabídne nám své zboží.

 

 

0/0
3.2.2002 12:19

Robotron

Tak sem si to tady trochu procet a rozhodne nesouhlasim s nazorem o cestinach. Co se mne tyce, tak jsem schopen hrat hry v anglictine (pokud maji titulky), s malym prilezitostnym pouzitim slovniku. Ale pokud si muzu vybrat, tak rozhodne sahnu po ceskem prekladu. Je to prece jen o necem jinem a pokud nejsem prvotridni anglictinar, tak s ceskym prekladem se do ty urcity hry rozhodne dokazu vic vzit a i mne to trochu vic bavi. Kvalita jiz existujicich prekladu na trhu mne osobne nepripada (az na nejake vyjimky), zas tak hrozna a pokud tu bude vetsi konkurence tak verim tomu, ze se preklady zkvalitni. Jedno rejpnuti bych si taky ale neodpustil. Posledni dobou mi pripada, ze se prekladaji hry, ktere to vubec nepotrebuji (rally, strilecky) a zapomina se na tituly, kde by cestina byla rozhodne uzitecnejsi.

Takze hry s ceskymi titulky, popr. dabingem? Ja sem teda rozhodne pro.

0/0
1.2.2002 11:41

Miloš Bílek

"Pokud si muzu vybrat" je prave to, oc (mi) bezi. Ja si chci moct vybrat.
0/0
1.2.2002 11:52

XXX

Kdo brani vyberu
Skutecnosti zustava, ze zahranicni vydavatele se boji reexportu a proto tlaci na to, aby se v jednotlivych zemich pouzivaly alespon castecne jazykove prizpusobene verze. Za to jsou ochotni nabidnout urcite slevy atd. Za ciste anglickou verzi naopak pozaduji cenu vyssi, protoze ji lze reexportovat do napr. USA. Ditributor to zas tak neovlivni a dovazet par her pro fajnsmekry, kteri to chteji v originale a jsou ochotni si za to priplatit se proste nevyplati.
0/0
1.2.2002 12:19

Miloš Bílek

To je argument ktery znam a uznavam. Tezko polemizovat. Nastesti existuji tolik kritizovane cerne dovozy a hlavne firmy, pro ktere to zase az takovy problem neni. Tedy v urcitych pripadech a za urcitych podminek...
0/0
1.2.2002 12:27

Kokeš Chlivak

At Comp
Hlavni tema je At Comp na hernim trhu - jedina novinka bude to, ze bude spoustu veci bandlovat ke svymu hardware - takze zase nic novyho pod sluncem........
0/0
1.2.2002 11:27

Miloš Bílek

A co jako? Pokud budou ty samy veci prodavat i zvlast, jako ze budou, tak co by nebundlovali? Jestli tady z nekoho nemluvi spis zavist, ze jini mohou nabidnout i neco vic... ze by nekomu slo o korytko?
0/0
1.2.2002 12:16

Kokeš Chlivak

Kdepak  o korytko nejde, jen rikam, ze se neda az tak neda cekat cenovy posun........
0/0
1.2.2002 12:32

Miloš Bílek

Jo tak, uz mi to doslo, sorry.  

Myslis jako ze budou mit jednu cenu pro bundled produkt a jinou ("normalni", tj. o petikilo vyssi) kdyz ti prodaji hru samostatne? Nebo pro tebe ten petistovkovy rozdil neni dost podstatny?

0/0
1.2.2002 12:52

Kokeš Chlivak

Kazdej tu ma tisic rozumu a pritom vi (nebo umi) kulovy .......
0/0
1.2.2002 11:21

Miloš Bílek

Vetsina tech, co se v diskusich na BW podepisuje svym jmenem nebo alespon porad stejnou prezdivkou uz davno dokazala, ze neco v hlave ma. Na rozdil od jinych, ze, Koksi? ;-)
0/0
1.2.2002 12:14

evilmind

co ty vis, treba se kokes podepsal svym jmenem... :-)
0/0
1.2.2002 13:22

Miloš Bílek

0/0
1.2.2002 15:17

Kokeš Chlivak

Ma cenu to vubec cist????

Par postrehu z teto diskuse  opet je tu to same jako vzdy:

1. Hry jsou drahe - jak to?!!!! -chceme je levneji, nejlepe zdarma - JRC vykoristuje parany!!!   - at zije komunismus (fuj) - nic neni zadarmo........

2. Chceme cestinu x nechceme cestinu - at uz vydavatel nebo prodejce chce nebo nechce... - vysvetlujte pak COI, ze hra nema cesky manual......

3. Nekdo zminil provarene spojeni JRC + Cenega - to je cistocista minulost. Dnes je to pouze odbertatel + dodavatel, pokud vim.

Monopol????? Kde? Jakej? - blbost

4. Plastove DVD krabice - spis vyhoda oproti papiru. Papirovy krabice jsou mozna pro nekoho hezci, ale zabira 3x vic mista, za mesic je stejne k nicemu a DVD obal ma asi 100x vetsi zivotnost (kdyz hry nosite s sebou na ruzny pocitace - ja jo)

5. (Ne)odbornost na JRC prodejnach - pokud si chce nekdo dokazovat svoji uroven nad prodavacema, tak se mu to vetsinou podari. Ja vidim odbornost v tom, ze prodavac poradi o sortimentu, ktery ma k dispozici - tezko vam rekne o nejakym titulu, ktery se mu na prodejnu nedostane. Z vlastni zkusenosti vim, ze na prodejny chodi debilove, ktery nevi co chtej a vetsinou jen prudi.

 

0/0
1.2.2002 11:20

Milan

ad1, Ne, nic enní zadarmo, ale ve tvém podání - Ať žije lichva

ad3, Koukám, že jedinej, kdo neví o co jde jseš tady ty.

ad4, věc názoru

ad5, hahaha - už vidím, jak jdeš třeba do specializovanýho obchodu s foto kino a jediný, co ti umí prodavačka říct, že tohle jsou foťáky a tohle kamery, ale že neví, jakej je mezi něma rozdíl a že ji máš dát pokoj, nebo si něco koupit. Tohle ty považuješ za odbornost?

0/0
1.2.2002 11:39

Kokeš Chlivak

ad3 tak se rozpovidej  - dneska uz to neni pravda

ad5 takhle to nemyslim, myslim si, ze prodavac casto treba neporadi zarytymu hraci (ten to ani nepotrebuje), ale urcite poradi beznymu zakaznikovi...........

0/0
1.2.2002 11:54

gigin

Že ty jsi jeden z těch šulínů z JRC??
0/0
1.2.2002 11:46

Kokeš Chlivak

bejvavalo - vsude je to stejny .......
0/0
1.2.2002 11:56

Miloš Bílek

Myslis? Ja mam z nedavne doby i zkusenost, ze ne vsude je zakaznik debilni opruz ktereho se je potreba zbavit... ale to bude treba jenom vyjimka potvrzujici pravidlo, proc by mel obchodnik vychazet zakaznikum vstric, ze? At si koupi co je a vypadne, hlavne at neremca... Moc fajn pristup, hlavne v branzi kde neni problem si produkt sehnat i jinde, sice nelegalne, ale zato podstatne levneji. A bez otraveneho ksichtu prodavajiciho.
0/0
1.2.2002 12:21

Petr Hořice

?
Pane Bílku.... to je Váš postoj? Právě tyto postoje jsou taky jednou z příčin vývoje stagnace cen her. Na druhou stranu proč by měly být ceny her nižší než třeba v A, GB, F, I, nebo kdekoli v Evropě (nechytejte mne prosím za slovo, vím, že některé tituly jsou v zahraničí i levnější). Nebojujme za levnější chleba, ale za lepší politiku státu, větší obraty trhu, vyšší platy, menší byrokratický aparát a rozvoj nikoli potlačování soukromého sektoru. Co se týče ochoty či neochoty jednotlivých prodejců, je tato polemika naprosto bezpředmětná, protože prodejen je opravdu dostatek (pokud neberu v potaz venkov, ale i lidé z venkova se do větších měst dostavují pravidelně) a stejně jako s jakýmkoli zbožím je na Vás, jestli si pokud nejste spokojen v tomtéž obchodě vyberete znovu.
0/0
1.2.2002 13:46

Robotron

Ja souhlasim s M. Bilkem. Prodejen je sice dostatek, ale ne vsechny maji takovy vyber primo na sklade jako ty nejvetsi (JRC). Dovedu si klidne predstavit mladyho cloveka, kterej po zkusenosti s prodavaci z JRC si rekne: ,,mam ja tohle za potrebi? Doprosovat se prodavacu aby si mne vubec vsimli a koukat se na jejich arograntni xichty? To radsi pudu za nakim tim kamosem s vyplovackou.... (Ovsem nejlepsi prodejna a prodavaci v ni byla stejne stara SCORE ve Skorepce). Tam sem jednou (kdyz sem byl jeste malej) sel reklamovat (ted uz nevim co). Ale fakt sem z toho mel celkem strach :) (a stejne mi tu reklamaci samozrejme neuznali).

 

0/0
1.2.2002 14:09

Petr Hořice

Tomu přece sám nevěříte, že si někdo kopíruje hry proto, že má nechuť k prodavačům, nebo se jich bojí. To je absurdní.
0/0
1.2.2002 15:48

Robotron

No uplne tak doslova samozrejme ne. Tohle vyjadreni byl spis takovej extrem, ale to nejdulezitejsi co sem chtel rict, je proste souhlas s Bilkem v chovani se prodavacu k zakaznikum. A to at mi nikdo netvrdi, ze tohle nema na prodejnosti vliv.
0/0
1.2.2002 15:58

Miloš Bílek

Dneska jsem byl opet v JRC (na Pavlaku) a jeden z prodavacu tam zrovna radil potencialnimu kupci hry pro PS, zrejme tatinkovi. A radil dobre, jestli jsem mohl posoudit - takze nejsou vsichni stejni! ;-)))

Kdo si nechce koupit original, tak si ho nekoupi - at uz nema svedomi, penize nebo co vlastne nema. Ale chovani vetsiny prodavacu (resp. nechovani - ja si vzdycky myslel, ze prodavac ma prodavat) ho rozhodne nepresvedci.

0/0
1.2.2002 16:19

KROKODYL

Tomu přece sám nevěříte

Tak tomu tedy ver, ve ctvrtek jsem sel koupit za vysvedceni hru pro syna. je mu 7 let, vybral si hru LEGO CREATOR za bratru 999 KC, rikam si dobra, prvni jednicka na vysvedceni preci stoji za to. Ukazuju na maketu obalu hry v regale a pan prodavac se slovy: no snad ji tady mame  otevira skrin. Zatrnulo mi, kdyz jsem si predstavil, ze vystavenou hru nema , ale uz vyndava ji vyndava ! Poklada prede mne na stul ale jiz ROZDELANOU krabici, ktera byla dost pomackana. No nechtel jsem kazit atmosferu a prehledl jsem to. Vytahl jsem bankovku s cislem 5000. Prodavac na ni s uzasem nejakou dobu ziral a pote mi ji vytahl z ruky a se slovy za chvilku se vrazim zmizel nekam mimo sve pracoviste !!! (bylo to v obchodaku, opustil sve oddeleni a pelasil nekam na druhy konec) No a to byla jeho rozhodující chyba. Kdyz by mel drobne , ja bych asi zaplatil a odesel. Takle jsem najkoukl do otevrene krabice a ejhle. Manual byl jeste zmackanejsi nez krabice, krabicka od CD bez etikety, jak od paleniny od pirta a hlavne CD poskrabane, ze bych se ho bal dat do mechaniky. No tak sem si rekl, ze zase az takovyho vola ze sebe delat nenecham. Kdyz se pan prodavac vratil, vzal jsem si svejch 5000 (ted uz v 1000covych bankovkach)  a podekoval mu za ochotu a poskrabane CD jsem odmitl. Nevim co si o mne myslel, ale asi to ze sem zakaznik kterej jenom prudi, ja si zase myslim ze kdyz jde nekdo dat prachy za hru, tak si zaslouzi poradnou krabici, obal cd s potikem hry, popripade krasnym obrazkem, lokalizovanou verzi, a neposkozene CD. Je to moc ? Myslim ze ne . No a jak to cele dopadlo ? V oddeleni s LEGEM, si nakonec mladej vybral skutecny lego a 1000 KC jsem investoval tam. Jo a krabici s LEGEM jsem kontroloval, pomackana nebyla.  

0/0
2.2.2002 10:16

Petr Hořice

Pořád tomu nevěřím....
No a jakej problém byl jít do jiné prodejny?
0/0
4.2.2002 16:04

Miloš Bílek

Predpokladam par desitek kilometru - nebydli kazdy v Praze, vis?
0/0
14.2.2002 15:46

Miloš Bílek

Tak moment - jaky postoj myslite? Placete sice dobre, ale na spatnem hrobe - mam nekolik desitek her a z toho jednu paleninu CD z casopisu, protoze se mi original nepodarilo sehnat (a tu taky zrusim, protoze to stejne nehraju). Stejne tak mam originalni OS - a nepisu to proto, ze bych tu chtel ze sebe delat svatouska nebo se vytahovat, ze "ja na to mam". Valna vetsina z toho jsou bundled CD z casopisu nebo stare hry za par stovek, ale o to nejde - pisu to jen proto, ze muj "postoj" nespociva v tom ze kdyz se na me prodavac zamraci, jdu si k piratovi pro paleninu. Chtel jsem jenom upozornit na fakt,  ze i to muze byt jedna z pricin proc k tomu piratovi jit. A ze jsou tu i jini distributori, kteri si zakazniku vazi, i kdyz o nich neni zatim tolik slyset..

0/0
1.2.2002 15:29

Kokeš Chlivak

mimochodem sam jsi sul.........

 

0/0
1.2.2002 12:08

Miloš Bílek

1) Nic neni zadarmo, ale cena by mela odpovidat vynalozenym nakladum + rozumnemu procentu zisku, protoze jinak je takova distribuce akorat trochu elegantnejsi obdobou piratu - parazitovani na vysledku cizi prace. A cena v JRC rozhodne primerena neni.

2) Chceme si vybrat, jestli cestinu ano nebo ne, teda alespon ja si chci vybrat. Cesky manual by mel byt samozrejmosti, ale kolikrat by bylo potreba prilozit taky original, aby clovek vedel co tim chtel autor rici. A to nemluvim o techniockem provedeni ceskych manualu, z nichz vetsina vypada jako z kopirky.

3) :-))) Blbost? Mozna, jde o to ci. Kdo nechce videt, nevidi, to je marny...

4) Pro zmenu 100% souhlas, poprve a naposledy u tohohle prispevku. Mne prijde taky DVD obal praktictejsi. Problem je ovsem potom s prilohami, ruznymi prekvapky, ktera se ovsem u nas distribuovanych her (zatim) netykaji - nepocitam v to papirovou posetku s nalepenym kodem co se pri prvnim prejeti palcem smaze uvnitr te krabice, i kdyz i to je svym zpusobem prekvapeni a bohuzel ne neobvykle (hlavne ze se pak v ceskem manualu doctu, ze kdyz chci najit kod, mam se podivat na zadni stranu krabicky nebo prave do toho manualu, kde je ovsem v obou pripadech kulovy). Krabice se zase lip vyjimaji v knihovne nebo na policce, ovsem to se tyka "normalnich" lidi co si koupi maximalne tak nejakou superbombu a ne vsechno co je zaujme, protoze jak zacne jit pocet krabic do desitek, nastava problem - nedostatek knihoven a policek! ;-)))

5) Nikdy jsem se prodavace na nic neptal, vzdy jsem sel koupit konkretni titul a dopredu vybaven informacemi. Staci si ovsem projit zdejsi diskuze, pripadne v JRC chvili poslouchat jak se bavi ostatni, a clovek si zacne tvorit nazor - ne nepodobny tem v tehle diskusi. S tema debilama co nevedi co chtej a prudi - je videt, ze jsi mel tu cest na "opacne strane barikady" a rozhodne bych nechtel byt ve tvem pripade tim prudicim debilem, musis byt ochota sama. Znam spoustu lidi, co jdou do obchodu s hrami s jen mlhavou predstavou co by chteli (nejaka auticka, strategii) a ocekavaji, ze by jim odborny personal treba pomohl s vyberem... prudilove debilni.

0/0
1.2.2002 12:11

Zdeněk Polách

re: ma to cenu cist?

Zdravím na Naskovou do JRC / Cenega (sorry, ale nepoznám, která je to firma, když jste na stejné síti, ve stejných kancelářích a někdy používáte mejl @jrc.cz, někdy @bohemiainteractive.cz a někdy @cenega.cz :o)). Vezmu to tedy popořadě:
ad 1) doporučuji vrátit se do první třídy ZŠ, naučit se číst a pak si projít tu diskusi znova.
ad 2) viz. bod 1
ad 3) opravdu? hmmm... proč JRC nebere hry od Dynamic Systems, od Playman, od CD Project, od Top Distributors, ale exkluzivně pouze od Cenegy a co nedoveze ona, tak vozí načerno ze zahraničí? Mohl byste mi to, prosím, nějak rozumně vysvětlit? Jinak pokud jde o dodavatele, pak by mě taky zajímalo, proč má JRC 2x a v některých případech i více větší provizi než jiné obchody a proč Cenega ruší či výrazně znevýhodňuje smluvní podmínky s firmama, které nějak spolupracují s jejich konkurencí (Top Distributors, Playman, etc.)? (a nezkoušejte mi tvrdit, že to je kec, vím o minimálně třech případech ). Já se jenom divím, že ty firmy jsou tak hloupé, že nenapíšou email zahraničnímu publisherovi a nepopíšou jim, co jim Cenega dělá za sviňárny, já být na jejich místě, tak už jsem to dávno udělal - kromě toho, že jde Cenega proti sobě i proti firmě, jejíž hry distribuuje, tak jde i proti hráčům a jediné, kdo na tom vydělává, je JRC a jeho vedení v čele s obyčejným člověkem, který se dle svých slov vozí v obyčejném korejském Hyundai (ovšem nedodává, že v tom nejluxusnějším a největším modelu za několik hodně milionů korun )
ad 4) první věc, se kterou naprosto souhlasím
ad 5) no, vím o několika prodejnách JRC, kde prodavači jen sedí za pultem a vážně nejsou schopni ani správně poradit mamince nějakou pěknou skákačku pro syna... a věřte mi, že rozhodně neobjíždím prodejny JRC, abych pak mohl psát v diskusích, že tam jsou neschopní prodavači :o)

0/0
1.2.2002 13:30

Wowbagger the Infinitely Prolonged

Tahle diskuze je o ničem,protože za rok vyjde,maximálně jedna dobrá hra(a to musí být skutečně úrodný rok).A platit za hovadinu,byť v krásným obalu...
0/0
1.2.2002 0:01

cadlo

nene
nechte se prekvapit, ... a letos má vyjít spousta dobrejch her ( vim uz o dvou :-))) HoMaM 4 a War 3 a reknete nekdo, ze nemam pravdu.
0/0
1.2.2002 7:34

Miloš Bílek

HoMaM 4 budou bezesporu skvely. Ale maji vyjit v cestine, z cehoz rozhodne radost nemam. I kdyz tajne doufam ze to bude podobne jako u trojky z G4U, tj. patch, ktery si muzu (ale nemusim) nainstalovat... protoze jinak na takovehle "skvele" hry pecu.
0/0
1.2.2002 9:19

Marek

Ty jseš vážně blbec
Tohle už fakt nechápu. Nejdřívě tady všichni řvete, chceme hry v češtině v pěkný krabici s nějakým dárkem s cenou max 1000 a když se vám to (snad) splní, vymýšlíte další píč....ny. Bejt firmama, který uvažujou, nebo chtěj distribuovat hry tak bych se na Vás vysral. Prostě zavděčit se pařanům nejde. VIVA CENEGA. Ti na vás serou z výšky a stejně jim to funguje. Vůbec bych se nedivil, kdyby se na to AT vykašlalo (jestli čtou ty vaše stupidní výlevy). Nejde o to nabídněte prst a hned chtěj ruku, ale o to, podejte ruku a voni se vám na ni stejně vykálí.
0/0
1.2.2002 9:47

Miloš Bílek

Blbec?

To jako ja? Ja jsem tady nekde rval, ze chci hru v krabici a  v cestine? To si delas prdel, ne? (abych tak pouzil tvuj slovnik)

Cena do tisicovky je realna a ja jsem ochoten - na rozdil od jinych tady - hru za tyhle penize koupit. A je mi celkem jedno v cem bude zabalena. Akorat ta cestina mne osobne dost vadi, to je fakt, ale porad jeste si myslim ze kdyz tady vyjadrim svuj nazor (o kterem je z okolnich prispevku zrejme ze je mensinovym), rozhodne tim nikoho od podnikani neodradim. Pokud mi tu cestinu daji extra na diskete nebo jako patch na CD, budu uplne spokojen...

Omlouvam se za dalsi stupidni vylev, ale co bys od blbce cekal. Take it easy! (Ser na to!, pro neanglictinare - slo by to jiste prelozit i mirneji, ale nehodlam se nad nikoho povysovat tim, ze bych nebyl sprosty... ;-)))

0/0
1.2.2002 12:50

Radek Zelycz

Možná vás poteší to, že AT computers sice bude vydávat hry v češtině, ale na těch překladech se budou s největší pravděpodobností podílet am,aterští překladatelé,. tedy ti, od kterých si pravidelně stahujete české patche. Jejím lokalizačním manažerem pro českou republiku (tedy firmy  CD Projekt) bude Gremlin, autor češtiny HOMM III (vyšla jako patch od GAME4U) a ten už si pohlídá, aby překlady vypadali kvalitně:-) Viz můj článek http://cestiny.cz/infopanel/cdprojekt020202.html  na serveru Cestiny.CZ
0/0
3.2.2002 18:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.