Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Editorial: Kam kráčíš, BonusWebe?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr747

Problemy rodiny idnes
O tom ze rodina Idnes jako celek se topi v cervenych cislech, se vi uz celkem dlouho. Ja napriklad znam cloveka, ktery na jedne sluzbe fakturoval cca 250 000 rocne za temer zadnou praci. Pak je ovsem dost smutne, ze opravdu kvalitni prace, jakou bonusweb je, A ma problemy jake ma. Jsem vubec zvedav jak to pujde s idnes dale. Moc dobre si pamatuju ze sveho casu koupila jednu investici a ta byla v radu jednoho milionu korun... ja zrovna takovou sluzbu take vyvijim a proto vim ze jde udelat lepe a za petinovou cenu...A tak je to s idnes porad dokola. No nic doufam ze se bonusweb udrzi a ze se mu povede dobre protoze se k nemu pravidelne vracim jako k profesionalne vedenemu mediu. No je pul ctvty rano tak uz u toho klimbam a jdu do pelechu
0/0
20.2.2002 3:21

petoveto

Uprimnost vs. Profesionalita
Ked som si cital prispevky, z vacsiny sa daju rozdelit na tri skupiny: 1/ kritika neprofesionalneho pristupu 2/ konstruktivne riesenie a rady 3/ uznanie "uprimneho" pristupu k veci Citam Bonusweb uz 2 roky a zatial som lepsi web o hrach, cestinach atd. nenasiel, na Slovensku mame iba sector.sk. Dakujem autorom a vsetkym v redakcnom teame za vsetko co doteraz urobili a robia preto, aby som si kazdy den mohol precitat aktualne a zaujime informacie zo svet hier SW a HW. Osobne sa mi velmi paci UPRIMNY pristup Vreca. Pretoze hrat sa na drsneho managera, ako mu radia ludia v diskusii, je fakt trapne. Nechapem ako mozu taki ludia existovat - vedu napr. nejaky giganticky podnik ako TOP manageri a ked pridu problemy, pride 10-100 ludi o pracu a oni su v pohode... ale to je uz o inom... Este raz Vam dakujem za vsetko, cim mi sprijemnujete chvile na internete. Vas pravidelny citatel z Banskej Bystrice - Slovensko Peter Vetrak
0/0
12.2.2002 4:41

Jakub

Sector????
Sector??? No dam ti otazku ako dlho moze jeden clovek taht web? Saver to robi uz prilis dlhu dobu sam ano sem tam sa objavi nejak recenzia i od niekoho ineho ale porzi sa na to celkovo 90 percen clankov pise sam a ked sa na tie clanky pozries blizsie su to iba same preklady, ziadne zaujimavosti. Proste uznavam je tma niekolko noviniek ale nic moc... proste ... mozno sa oplati sledovat http://hry.pc.sk uvidime slubuju novy dizajn, nove rubriky... zatial sa zlepsila kvalita clankov... koncente by to chcelo i na slovensku web ako je tento...
0/0
15.2.2002 14:41

Petr Hořice

pro p. Polácha /re: re: pulty
Samozřejmě, že si vybírám co budu číst. Vy snad čtete pokaždé celé noviny od začátku do konce? Jde o to, že když čtu nějakou recenzi na hru, která mě zajímá, narazím v textu třeba i 5krát na link Game Store. Proto situaci vidím tak, že Game Store je pro Vás daleko důležitější zdroj příjmů, než jste vlastně ochoten přiznat. Nikoli tedy jenom Vámi nezištně nabízená služba čtenářům (na to opravdu nevěřím), ale standardní e-obchod, kterému BW v podstatě zajišťuje vydatnou propagaci a reklamy od vydavatelů tomu také vydatně přispějí a kterému se nejspíš daří. A na to abych tyto souvislosti pochopil nemusím číst mezi řádky ani převracet nějaká fakta. Jsou to opravdu jen a jen jednoduché kupecké počty.
0/0
11.2.2002 14:17

Vlado

internet
ty relamy sou o tom jakej je celej ceskej internet no proste je to kuli telekomu .... vim proc ale visvetlovani by bylo nadlouho
0/0
11.2.2002 9:27

RedBaron

Brečení na špatném hrobu
Brečíte dobře, leč na špatném hrobu. Dost možná na tom úplně nejhorším z celého hřbitova. Jinými slovy jste řekl "už sem nechoďte" , "Bacha, jestli Tě uvidím něco stahovat" a "Koukej nám sehnat ňákýho sponzora". Každý projekt musí vést velice schopný člověk a jeho doménou musí být loajalita k projektu a naprostá oddanost. Zeptejte se lidí, kteří šéfují podnikům Rally, protidrogovým centrům nebo Veteránklubu. Tyhle pozice jsou o denním boxu o sponzoring, neustálém nejistém zítřku, věřit, makat a vydat ze sebe maximum. Jestli se takovým motorem necítíte být, odejděte, věci většinou vykrystalizují samy a bez Vás to skutečně půjde. Jestli se takovým být cítíte, přehodnoťte svoje postoje a už nikdy své slabé chvilky neodhalujte těm, kteří Vám věří a tohle nechtějí slyšet. Říká se tomu profesionalita a ta se cení.
0/0
8.2.2002 19:49

Zdeněk Polách

re: hrob
Dobry den,
nemyslim si, ze bych chtel rict a ze jsem rekl: nechodte sem, nestahujte od nas, atp. Chtel jsem jen poukazat na to, ze si rada lidi neuvedomuje, co vsechno pro ne na BW delame, co nas to stoji a co od nas dostavaji a aby si uvedomili, jak tezke je to vsechno uzivit, zejmena v pripade, ze cesti distributori premysleji (no, snad uz to muzeme rikat v minulem case) tak, jak jsem popisoval v clanku. Zejmena oni si musi uvedomit, ze pokud chteji, abychom prezentovali informace tykajici se jejich firmy (treba to, kdo bude distribuovat kterou hru a kdy), museji u nas inzerovat, aby to meli vubec kde publikovat... Tyto informace jim mohou pomoci a oni musi vedet, ze my nejsme povinni neco podobneho zverejnovat (ctenari si to radi prectou, ale nevyzaduji to po nas)... Pak se divi, ze se pise o vsech ostatnich, jenom ne o nich, spammuji nam diskusni fora a stezuji si, ze jim informovanim o jinych titulech nez jejich kazime ksefty...
0/0
9.2.2002 13:36

Tralalak

kurna vreco jestli te to nebavi a furt bw nekdo dotuje tak se na to vyserte! absolutne souhlasim s redbaronem, ze tyhle "starosti" sou vase interni zalezitost a me jako ctenare to absolutne nezajima! a reci typu "uvedomte si co pro vas delame" sou taky mimo misu, nebot ja jako ctenar pro tebe naoplatku delam navstevnost a taky si u tebe nestezuju jak je ten telefon drahej! a to ze vase obchodni oddeleni neni schopny sehnat inzerenty taky neni o ctenarich, ale neschopnosti vasich zamestnancu. mozna tento clanek mel vyjit jako interni obeznik a mely se z toho vyvodit dusledky, nez tu brecet jako fnukna!

co se tyce 750000uip hmmm i kdyby to byla pravda (podle iauditu jich je jenom necelyho 1/4 milionu) tak si uvedom ze bezne na stranky pravidelnej ctenar zavita cca 20x/mesic, dejme tomu ze jich je polovina, dal pak nekdo 5-10x/mesic, minus "nechteny a fake kliky" (a to nepocitam jeste lidi co na bw chodi xkrat denne) a budes mooooc rad kdyz se dostanes na nejakejch 30-40 tisic "regulernich ctenaru" a to je mezi tistenyma game-casakama sedej prumer!

obcas se patri zamyslet nad tim co reknu-napisu, protoze konkretne tady vic nez kde jinde plati: mluviti stribro, mlceti .... 

0/0
10.2.2002 1:45

Jirka2

Čtenáře by asi podobné věci nemusely zajímat (mimochodem, herní magazíny v Čechách obecně mají už slušnou tradici v rozebírání redakčních problémů ve svých editorialech), na druhou stranu je z toho znát určitá upřímnost, což se dá ocenit - je hrůza, když manažeři vydávají jenom povinné pokrytecké zprávy typu - jsme úžasní, fantasticky úspěšní, všechno jde hladce a půjde ještě mnohem lépe, to vše díky naší neúnavné snaze a skvělým spotřebitelům našich produktů. Jenže méně kazatelského tónu, který tu často zaznívá, by asi opravdu neuškodilo. Nevšiml jsem si, že by se na podobně zaměřených zahraničních webech vedly bouřlivé diskuze o tom, jak si hráči příliš nechtějí kupovat legální hry, nebo o tom, že si stahují a za služby se jim nechce moc platit apod. V člověku takové věci vyvolávají pocity viny - černoušci v Africe mají hlad a vy si tu spokojeně hrajete :-)
0/0
10.2.2002 14:08

KK

Ty ses nám tu nějak rozohnil. Apropó proč s tím příslovím o mlčení a zlatě nezačneš u sebe ? :)))
0/0
26.2.2002 9:16

MM

šmarjá, na co si pořád stěžuješ??? Tak něco dělej a sežeň si sponzora. Jsou horší projekty, s menšim ohlasem a sponzora maj! To na tom ale musíš začít dělat a ne jen sedět a psát sebelítostivý příspěvky!
0/0
11.2.2002 14:04

Petr Hořice

kšefty
Nemyslím si, že neuveřejněním titulů připravované tím, či oním distributorem na Vašem webu by přicházeli o nějaké kšefty. Ty jim přece zajištují prodejci her i Váš GS. Nebo ne? Z toho ce jsem zde zatím vyčetl, jde především o nějaké žabo-myší války a vzálemné osočování, takže zase nic pro řadové čtenáře.
0/0
11.2.2002 14:34

aro

prenesena data

milion korun za 7TB ? :) ... proboha, radove o nulu mene ... jinak peknej clanek, jen mi pripadal jako sebelitost nad tim ze "my prece poskytujeme download celymu svetu v ocekavani, ze nam to cesti inzerenti zaplatej a oni delaj jakoby nic", treba by jste si reklamou vydelali vice kdyby nebyla ve forme banneru ale ve forme nejakeho clanku ... kazdopadne pokud poskytujete download do sveta tak chtejte neco taky od toho sveta a ne pouze od ceskych inzerentu

0/0
8.2.2002 19:40

jd_ ...

re:
Je fakt, ze to je dost nevyrovnane - navstevnik ze sveta touzici po downloadu napr. dema Vam udela traffic rekneme 100 MB (prumerna velikost dnesnich souboru) a vy za to jako provozovatel serveru dostanete par impresi (navic casto neprodanych). Vidim proto budoucnost 1) v omezeni downloadu do sveta (ano, nejen BW pak bude mit mnohem mensi pocet UIP, ale to se neda nic delat, traffic neroste na stromech) 2) zavedeni systemu ala FilePlanet, kde budou muset lidi cekat ve fronte, nez se uvolni server, a pokud ne, po zaplaceni urcite castky (radove par stovek rocne) budou mit pristup k souborum hned a budou je moci stahovat vyssi rychlosti. A touto formou bude na webu prezentovan premiovy obsah typu "videa z Mafie"
0/0
8.2.2002 22:52

BaRAKA

Downloady
pokud jsou přenosy za downloady tak drahé, tak proč je jednoduše nezredukujete. odkazy na veškeré demoverze mohou byt směrovány na stránky producenta, pokud tam demoverze jsou (né přímo odkaz, ale např. demo si stáhnete na stránkách výrobce - odkaz na nej, některé vaše downloady jsou uplně zbytečné a ve vaší situaci bych tak odhadoval docela frajerské, uřčitě si myslím, že mi postačí přečíst si dobrý rozhovor se spoustou screenshotu, než pracně vyrábět filmový klip na danou hru, kde developer plká u kompu a dohromady se věcně nikdo nic nedozví, je stále sledujeme zoufalé pokusy testování nefunkčního celku, jak si borec z illusionsoftworks blbne s mafii, kolik stály náklady na cestu spojenou s tímto filmeckem na veletrh... nebudu zde dlouze nějak radit, ale když mi teče do bot, tak přemejšlím a produkuju to, na co mám. vsadím se, že bonuswebu nejvíc škodí sorta debílků za strahova s rychlejma linkama, který stáhnou co můžou, takový čtenáře nepotřebujete, já osobně mám taky zatraceně rychlej přístup k netu v praci, ale z bonuswebu jsem skoro nikdy nic nepotahoval, od toho jsou tu papírový plátky, raději si koupím papírovej magazín a mám tam za pár korun měsíčně nadupaný CD pěkně pohromadě i když ten plátek nečtu, to si fakt rači přečtu bonusweb, takže si nestěžujte... pokud říkáte, že 90% přenosů tvoří download, tak jednoduchým selsým rozumem bych to srazil na 20-30%, jak?, to už je váš problém, čtenářů vám neubyde a když ano, tak to jsou právě ti, co vám teď škodí. osobně si myslím, že bonusweb ani žádnej jinej ezin o hrách si nikdy nevydělá víc než na provoz a nějakou tu almužnu, ze který se uhradí ceny za různý honoráře, odměny, ceny atd...takže pokud to nebude dělat někdo, kdo by tomu nedal nadšení, přestanou vás číst lidi, kteří si ti zaslouží a nabalíte na sebe magory, co vás budou využívat, takže když to shrnu, jednoznačně se vykašlete na downloady a budete žít, před časem jsem četl bonusweb denně, teď čtu doupě a na bonusweb se kouknu 1 za tejden, je jenom na vás, kdy se to otočí...přeju vám hodně štestí
0/0
8.2.2002 16:44

Zdeněk Polách

re: downloady
Downloady určitě zredukujeme, ovšem jak, to je zatím ještě nejasné. Jde o to, že chceme garantovat, abyste pod příslušným odkazem vždy ten soubor našli, což v případě, že je u nás na serveru, můžeme. Ale pokud server s umístěným souborem nespravujeme, tak za to neručíme.
0/0
8.2.2002 16:58

BaRAKA

downloady
to plně chápu, a osobně bych ve vaší kůži být nechtěl, downloady fakt dracnujou váše přenosy, ale když už sem píšu, tak bych ještě zmínil jednu věc, nelíbí se mi, že od určité doby zmizely malé obrázky na titulní stránce u jména recenze, 6 obrázků je opravdu málo. grafika na první pohled řekne mnohem víve, než si stihnu přečíst název recenze a těch dalších 6 obrázků ve výpisu jen vylepší informaci, ale teď z jiného soudku, chtěl bych, aby se firmy naučily dělat bannery, dneska na banner klikne opravdu málo lidí, cílem banneru není v dnešní době nutit klikat, ale pokoukat si na ten banner, v TV po vás taky nikdo nechce abyste šli hnedka do obchodu, důležité je bannerem sdělit tu pravou informaci, proto jsou reklamy mnohdy propracované digitální technikou, aby vypadaly dobře, to samé platí i o proužkové reklamě, je NUDNÉ mít před očima klikni klikni klikni sem, tady uvidíš, atd... je mi z toho zle, todle nikoho neukecá... takže bych tímto vzkázal všem firmám, ať si nechají dělat takové bannery, na které se kromě klikání dá také koukat, jinak je to vyhazování peněz, reklama začne působit až za několik týdnů stálého opakování, ale pokud je s bannerem spojena informace, která závisí na kliku, tak nemá účinnost, tohle byste měli svým potencionálním inzerentům také říkat, každej je dnes chytrej, že má reklamu na nejčtenějším herním ezinu, ale je mu to k hownu...
0/0
8.2.2002 17:39

Zdenek Kubenka - Kubis

Jsem pro castecne placeny obsah
Myslim, ze nejlepsi moznosti je pokusit se o system castecne placeneho obsahu a to zvlaste pro downloady a nejnovejsi clanky/novinky apod.
0/0
25.2.2002 10:29

jd_ ...

Downloady
Pokud vyrobce hry nespada pod nejakeho velkeho distributora s dobrym FTP serverem (EA, Sierra, UbiSoft atd.), neni prakticky kam odkazovat. Krome toho je mnohem lepsi pro ctenare delat mirror v Cechach, odkud obvykle stahuji maximalni rychlosti linky, nez odnekud z ciziny z pretizeneho serveru, kam linkuje cely svet. To, ze my nebo BW delame vlastni mirrory vsech souboru, je myslim nedocenena prace a namaha, coz asi chtel rict Vreco svou uvahou. Ve svete nyni konci jeden download server za druhym, a uz brzy prijde cas i v CR, kdy budou veci ke stazeni drasticky omezeny nebo zpoplatnovany...
0/0
8.2.2002 22:45

_B_art

A s tim zpoplatnenim je to fakt. Kdyz budou stranky placene, tak na ne nepolezu... To spis zavest ty mikroplatby treba na clanky, recenze... (i kdyz to se asi moc nevybere, ale alespon se to dostane do podvedomi ctenaru...), no ale dvacku za stahnuti demicka nebo petku za cestinu.... (za screenshoty asi ne :)... aspon neco, treba s tim prezijete do doby, nez se zacne pres net normalne prodavat apod. preci jen ted stale jeste vice cumi na TV a ctou papirove noviny... Mno, zajimalo by me, jak je to s tim rozvrstvenim ctenarum tady..., ale klasicka rodinka, co si kupuje praci prasek, vlozky a jogurty je porad asi pro inzerenty vetsim lakadlem nez lide co ctou magazin o hrach...
0/0
8.2.2002 13:22

_B_art

Mno, s tim zruseni vlastniho obchodu - gamestore ... Je to sice drsne, ale zase by se mozna zvysil prijem z reklam od jinych spolecnosti prodavajicich hry... Mno, anebo ho nezrusit, a poradne to rozjet, coz ale asi v tehle republice zatim moc nejde...
0/0
8.2.2002 13:14

Zdeněk Polách

re: zrusit nebo ne
Mnoho firem (Dynamic Systems, Top Distributor, Playman) považuje naše služby za natolik kvalitní, že z vlastních stránek odkazují na nákup her u nás. Kromě toho u nás začal inzerovat Top Distributor a jeho bannery na nákup hry dokonce nevedou ani na jejich stránky, ale přímo na GameStore na nákup hry... Jinak v dobách, kdy trhu neohrožene vládla Cenega, jsme na reklamě distributorů(a) vydělali cca 5 tisíc Kč za 3 a čtvrt roku existence (nepočítám reklamu Petra Vochozky, který působí v herní oblasti na jiné straně barikády :o))
0/0
8.2.2002 17:02

Slavomir Pavlicek

Reklama
Proc bych inzeroval v mediu, ktery o nas pise tak jak pisete Vy? Kolik penez vam plati ostatni distributori? Nikdy jsme na trhu nebyli samy. Top distributor /US action/ je tady docela dost let a Dynamic System /On time Solution/ taky. Nekrivdete jim. S pozdravem vas verny ctenar. Nekdy se docela dobre bavim.
0/0
8.2.2002 22:30

Zdeněk Polách

re: reklama
Odpovím vám jinak... Proč vaši obchodní zástupci spammují naše diskusní fóra reklamou na vaši firmu? Proč se rozčilují, že nepíšeme o všech titulech, které chystáte a o tom, jak je lokalizujete, zatímco u ostatních firem rádi ve stručnosti informace z tiskových zpráv shrnujeme? Zkuste přemýšlet, není to jen o vašem neschopném marketingu, který nám až do tohoto týdne neposílal tiskové zprávy a info o nových hrách, ale i o tom, že ačkoliv je veškerý náš obsah skrytá reklama (na tituly, které u nás buďto bude nebo nebude někdo prodávat), my si můžeme určit, kolik oné skryté reklamy které firmě poskytneme. Proč bychom měli tlačit informace o tom, kdy a co dovezete, když nám to jejnak nejste schopni poslat a druhak byste to u nás na stránkách rádi viděli, ale za poslední rok jste na nich neutratili ani desetník?
Ostatní distributoři, kteří u nás mají reklamu (např. Top Distributor, Playman a někteří další těsně před podpisem celoroční inzertní smlouvy) u  nás utrácejí řádově několik málo desítek tisíc korun měsíčně. Není to mnoho, ale pořád lepší než nula nula nic... Možná si uvědomují, že i nás musí něco živit a že se jim existence BonusWebu coby největšího herně-informačního média v zemi může hodit, minimálně tak, že se u nás naši čtenáři dozví informace o jimi dovážených hrách a třeba i o tom, že jejich distributorem jsou právě ony firmy...
0/0
9.2.2002 12:32

Petr Hořice

Ušiko Ješita
Pane Polách... dle Vašich příspěvků soudím, že jste sice vzdělán ve svém oboru, leč šíleně ješitný. Tato lidská (většinou chlapská) vlastnost Vám opravdu nesluší. Buď to co děláte je vaším koníčkem a děláte to proto, že Vás to baví, nebo se to stalo vámi zvoleným zaměstnáním, profesí a tudíž byste se měl chovat profesionálně. Pokud chcete dělat obchody (GameStore, reklama), musíte to vidět jinak, než jen z osobní roviny. Nikoho nezajímá, že Vám bylo někdy ublíženo, protože Vy též nejste svatý. Přestaňte býti ješitný, povzneste se nad situaci, přistupujte ke všem partnerům stejně (né, že tu za půl roku budete naříkat jak je ten Playman hroznej, protože Vám udělal to a to...). Vůbec nevím proč to vlastně říkám, protože to by měla většina obchodníků (a Vy jím jste ať chcete, nebo ne) považovat za samozřejmé.
0/0
10.2.2002 10:44

Adam Smith

1.Smyslem Internetu je poskytovat informace či zábavu a pokud možno zdarma(relativně zdarma, nezapomeňte, že platíte našemu drahému Telecomu či jinému provozovateli) . Zpoplatnit přístup na Bonusweb vzhledem k množství alternativ na NETu je věc předem odsouzená k zániku, stejně tak ho zaplácat reklamními bannery, které zpomalují načítání stránek . Nehodlám čekat 2 minuty-t.j.cca 0,5-2Kč dle tarifu SPT na natažení jedné stránky, to skutečně půjdu jinam. 2.Většina webů je podle mě je dílem nadšenců či výsledkem pragmatického rozhodnutí -propagace firmy, značky, či elektronického obchodu jako prostředku k dosažení dodatečného zisku. U vznik Bonuswebu bylo zřejmě zpočátku také hodně nadšení a projekt se skutečně vydařil, čehož důkazem bylo jeho zakoupení MF dnes. Nyní asi nastavájí "potíže v ráji". Možná dříve kvalitnímu deníku Mfdnes klesá náklad a chystá se některé nepříliš ziskové či ztrátové projekty(ztrátové neznamená že nejsou kvalitní) zastavit. Je pochopitelné, že odřízne finanční toky projektům, které bezprostředně nejsou nezbytné k chodu deníku, takže Bonusweb je jako jeden z prvních naráně a Vreco má nyní nůž na krku(obrazně řečeno), buď Bonusweb vyvede z červených čísel nebo Mfdnes přeruší finanční tok. Nemám pravdu Vreco?
0/0
8.2.2002 11:56

Zdeněk Polách

re: cervena cisla
Nemáš pravdu :o) BonusWeb zatím není v červených číslech, ovšem jak jsem psal v článku - stačí, aby se změnily podmínky našeho hostování u ISP a my platili ceníkové ceny - a rázem se do červených čísel dostaneme... zpoplatnění obsahu či vyšší příjmy z reklamy nejsou aktuální nutností, přímé náklady na chod serveru pokrýváme, problém jsou ovšem nepřímé náklady a právě potencionální nebezpečí v podobě šíleně velkého trafficu
0/0
8.2.2002 16:49

Viktor Wanli

Par napadu ...
Cesta k posperite BonusWebu (anebo i jakyhokoliv dalsiho content providera) vede dvema cestami - Mam na mysli predevsim samozrejme prosperitu financni: 1. smerem k inzerentum 2. smerem ke ctenarum 1. Inzerenti: a. Vymyslet ptro efektivnejsi a levnejsi zpusoby reklamy - Maji to byt Megabbanery jeste za polovicni cenu nez klasicke 460*60 bannery? Fajn proc ne, mista je dost prece. Dale to muzou byt textove vkladana inzerce at jiz do samotneho clanku, pod nim, nad nim a zase za nejakou cenu kterou proste zadavatel nemuze odmitnout... a ctenar? to byste se divili co vsechno vydrzi. b. vykaslat se na vlastni eShop. Mnohem efektivnejsi je umoznit dalsim inzerovat svoje u vas. Treba i vice storum najednou... porovnavat jejich ceny a se vsemi domluvit provize. Oni odvedou spinavou praci (dorava, inkasovani penez atd.) a vy vydelavate. 2. Ctenrai a. placeny obsah by mel byt cilem kazdeho podobne podnikajiciho media. Je to proste podle vseho nevyhnutelne. Ctenari neamji mikro ucty nebo kreditky? Fajn, neni problem. Nabidnete zpocatku premiovy obsah, ktery je dostupny jen za penizky - vim ze nic nefunguje tak skvele jako porno, ale i zde je prostor k manevrovani. Premiovy obsah.. jasne to je orisek ale neni to impossible: v kombinaci s dalsimi vyhodami (sleva na neco, prubezne darky a premiovy souteze, lepsi prava treba na chatu bonuswebu atd. atd.) Proste vse co dava cloveku pocit vyjmecnosti na onum mediu, to lidi zlaka a zacnou uvazovat jestli si opravdu treba nepredplatit za 200 Kc/rok nejaky takovy ten balicek. A to se da potom rozsirovat. b. z ctenaru se da vytlouct hodne penez.. staci mit napady (omlouvam se touto dalsim ctenarum za cynicky pohled na vec). Napr. technologie na rozesilani log za poplatek na mobilni telefony neni nijak narocna.. a kdo by nechtel mit cerveny kladivo s OPF napisem na svym mobilu? Asi jen ten kdo by tam chtel maskovanyho chlapika z CS. Brb.. nepresvedcilo vas to? tak premyslejte dal... PS: mozna si reknete jezis tenhle genius .. proc to vsechno sam nekde nezrealizuje? nejsem ten typ co by vydrzel delat jednu vec treba 5-10 let - v tomhle obdivuju treba jaydeeho nebo vreca - a tenhle typ businessu to proste vyzaduje. Jen davam navrhy ke zvazeni.
0/0
8.2.2002 10:33

jd_ ...

Tak to jednou bude...
Asi si te Viktore na tohle najmu ;)
0/0
8.2.2002 11:54

Viktor Wanli

hehe oki
tentokrat mozna bych to udelal i zadarmo :)))))
0/0
8.2.2002 14:38

Zdeněk Polách

re: par napadu

ad 1-a) naprosto souhlasím
ad 1-b) je fakt, že kdybychom žili z provizí a neměli žádné náklady, tak je to pro nás pohodlnější, na druhou stranu já jsem toužil po GameStore proto, že jsem jej chtěl pojmout jako službu čtenářům. Zatímco pro vydavatele je tedy GameStore e-commerce aktivitou, pro mě je GameStore služba čtenářům a snažím se, aby ji příslušné oddělení dělalo co nejlépe, což pro mě znamená spokojeného čtenáře, pro GameStore spokojeného zákazníka a pro vydavatele provizi a naději, že onen zákazník bude na GS nakupovat pravidelně... takže bych jej nerad pouštěl, byť to není myšlení bussines-mana, ale spíše nadšence
ad 2-a) o jisté podobě předplatného v současné době uvažujeme, spíše než jako nutnost to ale chceme pojmout tak, že neplatící čtenář o nic nepřijde, ale předplatitel dostane něco navíc.
ad 2-b) náklady na realizaci převyšují příjmy z podobných služeb, o něco podobného jsme se pokoušeli prostřednictvím serveru prima.mobil.cz
Každopádně díky za zajímavé nápady.

0/0
8.2.2002 16:43

Viktor Wanli

Jasne chapu. Jen par poznamek. ad Gamestore: nevim zda bych to tak formuloval... takhle sluzba pro nadsence musi provozne stat nemale penize a kdyz nedodas zbozi vcas tak se to obraci proti tobe, proste podle me je to porad vetsi riziko a vic prace okolo toho nez uzitku === v reci businessu zbytecna, nadbytecna a ztratova cinnost. Cim vic chces byt velkej tim se zvetsuje pravdepodobnost ze jedna z novych cinnosti te muze nakonec pohrbit (zvyseni objemu downloadu, dalsi nove sluzby atd.). ad Predplatne: je to cool a urcite to nejaky ctenare pritahne. Nicmene. Neplatici ctenar zakonite bude muset o neco prijit anebo platicimu ctenari budes muset vymyslet o to NECO vetsiho aby z kapsy byl ochoten treba 200 Kc/rok === o to vetsi naklady na pripadny vyvoj a podobne. Idealni podle me je kombinace obou faktoru. Cili neco uberes tomuhle a jeste neco pridas navic. To muze mit za nasledek jen vetsi pocet predplatitelu, ktere muzes vselijak tridit a tim by se mohli stat i zajimavejsi cilovou skupinou na inzerci. Proste pozitiva se potom jen kumuluji. Predpoklada to samozrejme masovou a neustalou a velmi - pro ctenare -otravnou propagaci. Ale ctenar to prezije. Porad neni moc mist kam jinam utect... jmeno bonuswebu bude mit porad v hlave a za chvili se zase vrati. ad Ringtones a melodie: samozrejme to bylo prvni co me napadlo a bohuzel pro kazdyho novyho konkurenta v oblasti: podobnych subjektu na trhu je jiz vic nez pozehnane a tedy uz se tam neda nic moc vydelat. Nejvic toho stihnul jeden z prukopniku teto sluzby HappyDisplay patrici skupine okolo Kamila Vacka z GSM Partner. Cili je treba najit zase neco novyho tocicicho se okolo mobilnich telefonu (SMS anebo SMS/Web hry napriklad ve spolupraci s operatory).
0/0
8.2.2002 17:00

Jirka2

Jakým směrem se bude BonusWeb dále ubírat? Určitě by bylo dobré rozhodnout, zda je pro vás hlavní Gamestore nebo nezávislá žurnalistika. Poslední dobou se mi bohužel zdá, že se chcete stát spíše obchodníky s hrami. I když - kdybyste se třeba stali pořádným konkurentem pro JRC, asi byste pro herní scénu udělali víc, než být pouhým herním magazínem :-)
0/0
8.2.2002 6:12

Zdeněk Polách

re: obchodnici
Mou ideou je komplexní herní portál pro počítačového hráče a herní shop k němu podle mě neodmyslitelně patří. Nechceme se stát obchodníky s hrami, chceme jen dělat kvalitní web, ať už se jedná o zpravodajství či služby s ním související...
0/0
8.2.2002 16:46

_B_art

inet
Mate to tezky chlapi, ale musite chvili vydrzet... Az zacneme pracovat, vydelavat poradny prachy, a mit firmy a inzerovat ...
0/0
7.2.2002 19:35

Jirka

Proc reklama jen na pocitacove hry.
Mozna, by stalo zkusit oslovit i jine mozne zadavatele reklam i mimo herni branzi. Pri prenosu fotbalu take se reklama netyka fotbalovych micu nebo kopacek.
0/0
7.2.2002 15:55

Korda

Reklamy - FUJ
Proboha, jen to ne... Rovnou sem dát reklamu na ALLWEIS (nevim, jak se to píše) ... Takhle to aspoň ladí k tématu, a to je dobře.
0/0
7.2.2002 17:09

ALLFACES
0/0
7.2.2002 18:06

Robotron

No ja mam lepsiho napada. Kazda recenze by mohla bejt nekym sponzorovana. Neco jako: ,,predem uvodu teto recenze bychom radi podekovali firme XXX, ze nam umoznila bla bla bla....,, Supr ne? A taky by se mohli treba davat do recenzi mezi textem skryty reklamy, jako treba ve Fife firma Holanoha, naplasti na kuri oka. A nebo jeste lepsi, co treba podprahova reklama? (V DivX filmech, ktery se na BW daj stahnout).
0/0
7.2.2002 17:26

Miser

:)

podprahová reklama ... to mi připomíná tu kauzu s  NOVou  

ale myslím, že BW by neuškodilo kdyby na jednu setinu vteřinu problesko něco jako:

WATCH MORE BONUSWEB - DESTROY ITS COMPETITION - OBEY VRECO - DESTROY PAPERMAGs - WEBZINEs WILL LAST FOREVER!

třeba by jsme tomu nakonec uvěřili

p.s. znáte tu někdo připr. hru STATIC?

0/0
7.2.2002 22:02

Gucky

Uff
A co když nebude umět anglicky ???:-)
0/0
8.2.2002 20:22

Pavel Šťastný

Nižší ceny?
Musím se přiznat že jsem tak jako většina hráčů nekupoval originálky. To se změnilo po objevení bazaru a teď už více jak rok nenakupuji jinde než tam, nebo za "199Kč" nebo časopisy podle hry.Klidně bych si koupil hru přes internet, ALE spočítali jste si skutečnou cenu? Např.na Vltavě s velkým humbukem inzerují nižší ceny knih oproti kamenným obchodům,ale skutečnost je úplně jiná.Abych opravdu ušetřil pár korun (myslím tím do 50Kč) musím nakoupit za několik tisíc,protože poštovné a balné zvedají cenu tak vysoko, že se NEVYPLATÍ zde knihy kupovat . Myslím si, že se Váš obchod moc neliší.Chci si koupit BG2 a tak jsem se teď kouknul na Game Store a hele- NENÍ.Tak co chcete prodávat? Jinak si myslím,že jste dobří a čtiví azajímaví a vyvíjejte se. Sete
0/0
7.2.2002 11:36

MJ

Hele, nejsi Ty náhodou "ten" Pavel Šťastný?
0/0
7.2.2002 13:15

Pavel Šťastný

Vzhledem k tvým uvozovkám bohudíke nejsem.
0/0
8.2.2002 17:49

david forman

cerstva reakce
dle dnesnich zprav na ct je PADESAT procent hudebnich cd u nas piratsky vypalenych. Pred sesti lety znel udaj 6 az 8 procent.. Uplne zmen tematicky obsah webu a zamer se na hrani o prachy. Udelej z toho casino...
0/0
7.2.2002 9:01

A čemu se divíš, když vidíš nabubřelý postoj distributorů a autorských svazů typu OSA či BSA. Na OSu si dokonce stěžují sami umělci, tedy lidé, které má tento spolek chránit. Nejhorší je, že většina ceny nosiče nejde autorovi, ale distributorovi a na autorský poplatek svazu typu OSA. Zajímalo by mě co tito lidé vytváří za hodnoty, protože ty poplatky jsou relativně vysoké. Proslýchá se již dokonce, že pokud si v restauračním zařízení zazpíváš při kytaře písničku a nezaplatíš autorský poplatek OSe, tak porušuješ autorský zákon.
0/0
7.2.2002 11:03

Shnoff

To se neproslycha, to je fakt.
0/0
7.2.2002 11:14

Moje vize Bonuswebu

Když jsi nás, Vreco, vyzval, abychom ti sdělili naši vizi o Bonuswebu, činím tak i já. Už teď to ale vidím na pěkně dlouhý příspěvek. Doufám, že bude alespoň trochu užitečný.

Bonusweb je kolos, a to kolos tak kolosální, že musí být hodně těžké jej udržet pohromadě. Myslím to tak, že se dostal do situace, ve které se žádný český a troufám si říct ani evropský e-magazín neocitl. Každý web se snaží o to, aby byl co nejkvalitnější, aby nabídl co nejvíce služeb a přilákal co nejvíce návštěvníků. Vy jste se ale stali příkladem, že i když má magazín nejvíc návštěvníků v republice, tak mu to není nic platné a že si na sebe jen těžko vydělá. To je ovšem problém celého internetu. Kdyby někdo vymyslel způsob, jak na něm vydělat, ostatní by ho už také používali. Firmy ve světě málo využívají potenciál internetové reklamy a u nás to platí dvojnásob. Když bych měl tolik impresí, kolik získá BW a rozjel kampaň, že nejmodernější jsou fialové ponožky, nosila by je za týden čtvrtina republiky. Trochu přeháním, ale chci jenom říct, že když už nevyužívají reklamu ostatní u vás, můžete vy využívat reklamu k propagování služeb, které pomohou financovat vaše "články". Tyto služby vám chybí, nechováte se tržně. Jaké by to mohly být zdroje? Vyjmenuju jich několik, i když uznávám, že některé mohou mít určitý dopad na návštěvníkův komfort. Musíte se dostat i mimo internet, do kamenného světa. a) Jako první mě napadá vaše propagace. Velice rád bych nosil tričko a kšiltovku s vaším logem. Jste nejlepší a já se můžu před ostatními spolužáky chvástat. Sice to není významný zdroj příjmu, alespoň nějaký. Může to být součást Gamestoru b) Dejte pod články mikroplatby. Sice přispěje málo lidí, ale lidem se to dostane do podvědomí. Já bych klidně na dobré články přispěl. c) Najměte lepší reklamní prodejce d) nabídněte placené služby: např. rychlejší server pro stahování e) distribuujte hry do Čr (na veletrzích strčíte pár pod kabát :-))) f) nebuďte egoističtí, pokud nabízí konkurence nějaký soubor, nesnažte se ho umístit i k vám a uveďte na ně link (ne na soubor, ale na stránku ke stažení), více spolupracujte s konkurencí, vzájemně si ušetříte náklady, snížíte zatížení linky (i když komunikace asi musí být problém) g) šetřete, kde můžete: proč vydáváte články o hardware, když je najdu na Technetu, proč vydáváte pět článků denně. Mně stačí tři a k tomu výborný novinkový servis. Stejně vše nepřečtu. h) Konverze videí je úžasná práce, ale vy nejste otroci. Nehledě na to, že videa nejsou stavěny na tyto linky a peněženky a považuji je v takovém rozsahu za zbytečná. ch) prodávejte vlastní články do tištěných médií, nabídněte jim spolupráci. i) prodávejte češtiny. Cožpak je např. dvacet korun za stáhnutí češtiny moc? j) šetřete místem v diskusích, je sice hezké, že jsou obrovské, ale spousta příspěvků je od idiotů (doufám, že kvůli tomuto slovu celý příspěvek nesmažete :-))), kterým připadá zajímavé napsat pod sebe tři řádky smajlíku a pod to nějakou blbost. Nevím, proč by každý nemohl být přihlášený, spousta by jich zmizela. k) vybírejte za exkurze, já chci vidět Vrecův pracovní stůl!!!! No nic, už se mi chce spát, stejně to nikdo nečte, takže budu pomalu končit. Na vaše problémy existuje jediný lék. Zahajte kampaň proti providerům. Nevím proč by vám nemohli platit třeba jen 2 pikohaléře z každého impulsu. Já zatěžuji linky kvůli vašemu skvělému obsahu. Je to největší nespravedlnost. Návštěvníci totiž platí, ale ty peníze dostává někdo jiný. To je ale asi neřešitelný problém. Omlouvám se za chibi a za to, že jsem se nepodepsal. Kdybych mohl, tak to udělám, ale mé jméno je tajné, pracuji pro jednu vysoce postavenou špionážní organizaci. Když mě chcete kontaktovat (abych pro vás třeba psal takhle dlouhé články :-)))), můžete se ozvat do této diskuse. Chtělo by to ještě nějaký závěrečný bod, takže za L) buďte stejně úžasní, jako jste. A z peněz si nic nedělejte, já je také nemám:-)))

Váš věrný čtenář .......(já říkal, že je to tejné :-)))

PS: A to jsem vám ještě nic podstatného nesdělil!!!!

0/0
7.2.2002 1:43

jd_ ...

Neco, co si normalni ctenari neuvedomi

Pekny prispevek, ale neni take od veci dodat par veci, ktere s uspechem BW bezprostredne souvisi, a rada lidi (ctenaru, kteri "pouze" ctou clanky a nevidi do pozadi) si je mozna neuvedomuje:

1) propagace - castecny podil na vseobecne znamosti a uspechu BW pada na vrub masivni reklame drive na Mobil.cz, nyni na IDnes a strankach MF Dnes.

2) zazemi - BW ma tolik (vetsinou dobreho) obsahu z toho duvodu, nebot na nem pracuje uz delsi cas 5-6 lidi na plny uvazek, coz je pro srovnani 2x vice redaktoru nez ma klasicky papirovy casopis typu Score, a 4x-5x vice lidi na plny uvazek nez maji konkurenci weby jako my (Tiscali Games), Doupe, GamePort, GameZone a dalsi. Srovnani BonusWebu s ostatnimi hernimi weby v CR proto je tedy trochu nemozne, slo by to pouze v pripade pokud by vsude pracovalo tolik lidi na plny uvazek.

3) mozna nevite, ze ony statisice ctenaru BonusWebu se skladaji mimojine z 1) lidi co chodi pouze na Plnehry nebo Cestiny (a tech neni zanedbatelny pocet) 2) z lidi z ciziny co se jiz podruhe nevrati. Bylo by proto rozumnejsi rozdelovat cisla podle typu serveru (chapu, ze by to pak vypadalo hur ;)a mezi stale a jednorazove navstevniky (treba pres cookies).

P.S. Jeden ctenar tady vyzdvihnul dobrou pointu - ze Vreco jednou dela bulvarni clanky o tom, ze napr. Zima Software udajne krachuje nebo se navazi do Bohemia Interactive ohledne cen her, a za par dnu si stezuje, ze tato stejna firma, o ktere napsal nelichotivy clanek, si k nemu nechce dat reklamu... asi bude potreba si vybrat, bud psat seriozni clanky a snazit se byt se vsemi zadobro / nebo si hrat na bulvarni platek, ktery si pak ale nesmi stezovat ze jeho obeti nemaji zajem u nej inzerovat ;)

0/0
7.2.2002 13:20

Korda

Super

Teda, tvůj pohled na věc je perfektní, ale jak bys to chtěl dělat s mikroplatbama ??? Když člověk nemá kreditku nebo nechce psát na internet svůj účet (ze strachu před hackery, i když nevim proč, běžnýmu člověku nemají z účtu co vzít ) tak jak má platit ??? Že by se rozdávaly prázdné kartičky jako u i-Bony ??? Unreal.

Jak bys to řešil ty ???

Korda

P.s.: Bonusweb je super, lepší než papírový časáky (až na to, že mi nepošle domu plnou hru ). Jen tak dál, lidi

0/0
7.2.2002 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.