- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Intro jsem neviděl, ale to, co jsi napsal, je dost špatná výmluva.
Rychlost hry: Takhle pomalý jednotky nebyly ani v RA2:YR.
rozmanitost: u WW neměli ani ponětí, těd se to zlepšilo, ale pořád to nemá ani na SC:BW
sakra odesla jsem to moc rychle
rozmanitost: o té u WW neměli ani, ale teď se to zlepšilo, ale pořád to nemá ani na SC:BW ono totiž nejde o počet druhů jednotek, ale o jejich použitelnost a v SC:BW i W3 jsou použitelné a hratelné úpně všechny, do jedné.
upgrady: to jediné mi v hrách od WW chybí a zároveň se mi líbí, jak to vyřešili. Při stavbě základny vlastně vůbec nemusíte přemýšlet a co se týká jednotek, ty se zlepšují sami v boji, což se mi hrozně zamlouvá (i když to k vyváženosti má daleko, jelikož když dostanete štěstím pár vofrčkovanej silnejch tanků, tak máte rázem obrovskou palebnou sílu, obzvlášť proti počítači se takovýhle veteráni získávaj snadno)
P.S. Nechápu jak můžeš tak vehementně kritizovat něco, co jsi ani nepochopil natožpak pořádně hrál.
1) Pěšáci na obsazení budov? Co já si pamatuju tak v Ra2 to bylo akorát trochu otravný protože stačilo dotáhnou jednu nebo dvě V3, Prismy nebo mangnetron a paŇácové so mohli stěhovat (mimochodem taky pěkná blbost).
Proč by nemohli upgrady vypadat, tak jako to udělali u Blizzardu? Co je na tom stupidního?
Tu narážku na mariňáky z SC snad nemyslíš vážně. (No jasně, že myslíš. Kdo jinej by toho byl schopen)