Diskuse

Command&Conquer: Generals - co od něj očekáváte?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka Fiala

17. 2. 2003 11:20
pro V.O.D.
nad intrem jsem taky premyslel, jakto ze neni a jake by mohlo byt. samozrejme by bylo za usa a o ohrozeni terorem. nebylo by to ale po 11.9. nevhodne ? at uz date cokoli na toto tema, vzdy bude viset hrozba totalniho nevkusu a neucty k obetem. pokud chce nekdo intro, at se podiva na sestrih udalosti a projev bushe (popichnu mistni anarchisty - je to spasitel zapadni civilizace a drzim mu palce). proto absence intra se pochopit da. rychlost hry: na maximalni rychlost na dobrem pocitaci to pomale neni. a to rikam ja, co si davam vzdy rychlost na vyssi hodnoty. artilerie je pomala i v realu, scudy se vylozene plazi a to monstrozni nuke delo by asi jelo taky tak 30km/h po krasne ceste maximalne. holt tu nejsou zadni namakani , cestovnim chlebem nadopovani usatci co by katapult tlacili rychleji nez jede jezdec na koni. rozmanitost: co byste jeste chtel ? pomineme toho vlajkonose co asi stoji na cele utoku a mava vlajkou a rve "do boje" - prece jen je to z dnesni doby, kdy pechota na otevrenem bojisti nema co delat a ma byt ve meste nebo v krytu (coz je tu krasne prevedeno do hry). praporecnici byli v WW1 a u rude armady jeste i za WW2, ale vime jak to s masou vojaku pak dopadlo. takze co vam jeste chybi ? lode ? ony tam ty 3D modely jsou, ale skryte. a utok na kazachstan a afgnahistan lodemi by byl vskutku vrchol reality. letectvo je rozsahle az az, no mohli mit cinani Ka 50 a GLA Mi 8, ale nest, treba budou v datadisku. pozemni jednotky ramcove kopiruji realitu. na pocet jednotek se to s W3 da srovnat, ted uz nevim kolik v W3 bylo za kazdou stranu presne jednotek, ty silenosti jsem nikdy nestavel, ale mam dojem ze v generals je jich vic. upgrady: proste je to jina hra, s tim se je nutno smirit, ze pro upgrady je treba mit tovarnu. kde by to jinde asi vyrabeli a zkouseli ? v hangaru ? tovarna je zaklad moderniho boje. to, ze W3 v ramci zakcneni a zrychleni zrusil zavislosti je podle mne spatne a blbost a neohanel bych se tim jako vyhodou.
0 0
možnosti

Petr Poláček

17. 2. 2003 13:42
Re: pro V.O.D.
Bush = loutka z Texasu bez kouska mozgu, bez tymu poradcu si ani neskrtne, no a o jeho odpornym texaskym prizvuku ani nema cenu mluvit..US inkarnace Hitlera
0 0
možnosti

--- Miser ---

17. 2. 2003 19:54
...
pozor, politolog zasahuje :))
0 0
možnosti

Petr Poláček

18. 2. 2003 16:43
Re: ...
kdepak politolog..jenom jej(soudim podle chování a činů) a jeho názory nemám rád..to je celé..ale je to zášť čistě osobní..tak pokud to někomu vadí..ať jenom mávne rukou a jde dál
0 0
možnosti

Michal Kazda

17. 2. 2003 19:18

Intro jsem neviděl, ale to, co jsi napsal, je dost špatná výmluva.

Rychlost hry: Takhle pomalý jednotky nebyly ani v RA2:YR.

rozmanitost: u WW neměli ani ponětí, těd se to zlepšilo, ale pořád to nemá ani na SC:BW

0 0
možnosti

Michal Kazda

17. 2. 2003 19:33

sakra odesla jsem to moc rychle

rozmanitost: o té u WW neměli ani, ale teď se to zlepšilo, ale pořád to nemá ani na SC:BW ono totiž nejde o počet druhů jednotek, ale o jejich použitelnost a v SC:BW i W3 jsou použitelné a hratelné úpně všechny, do jedné.

upgrady: to jediné mi v hrách od WW chybí a zároveň se mi líbí, jak to vyřešili. Při stavbě základny vlastně vůbec nemusíte přemýšlet a co se týká jednotek, ty se zlepšují sami v boji, což se mi hrozně zamlouvá (i když to k vyváženosti má daleko, jelikož když dostanete štěstím pár vofrčkovanej silnejch tanků, tak máte rázem obrovskou palebnou sílu, obzvlášť proti počítači se takovýhle veteráni získávaj snadno)

P.S. Nechápu jak můžeš tak vehementně kritizovat něco, co jsi ani nepochopil natožpak pořádně hrál.

 

 

0 0
možnosti

Jirka Fiala

18. 2. 2003 12:05
pomale jednotky ? jako rychlosti presunu ? nezda se mi. ac treba v realu jede abrams i 60km/h, tak do neznameho terenu urcite nepojedou tanky plnou rychlosti. a battlemaster, gattling, scorpion a americke stroje jezdi rychle. jednotky do jedne se vyuziji. schvalne, ktera jednotka je podle tebe k nicemu ? pesaci jsou k obsazeni budov, ne aby bojovali jak starcraftovsti na otevrenem bojisti a zasah artilerii tesne vedle jim sice ubral zdravi, ale ani neodhodil. upgrady ano, ja z nich sice nadsen nejsem, no ale kdyz tam uz jsou ... CHVALABOHU tam aspon nejsou ty stupidni upgrady typu "armor, stity, zbrane +1,+2,+3"
0 0
možnosti

Michal Kazda

18. 2. 2003 22:40

1) Pěšáci na obsazení budov? Co já si pamatuju tak v Ra2 to bylo akorát trochu otravný protože stačilo dotáhnou jednu nebo dvě V3, Prismy nebo mangnetron a paŇácové so mohli stěhovat (mimochodem taky pěkná blbost).

Proč by nemohli upgrady vypadat, tak jako to udělali u Blizzardu? Co je na tom stupidního?

Tu narážku na mariňáky z SC snad nemyslíš vážně. (No jasně, že myslíš. Kdo jinej by toho byl schopen)    

0 0
možnosti

Jirka Fiala

19. 2. 2003 16:24
ale prece pesaci v meste jsou a maji byt pro utocici vojsko otravni. nebo jim jeste maji ukazat cestu ?
0 0
možnosti

Michal Kazda

19. 2. 2003 23:45
no jo, ale ty nechápeš na co narážím. Mariňáci v SC se dají skvěle použít k mnoha různým účelům, ale tady je využití pěchoty přinejmenším pochybné.
0 0
možnosti