Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jaký je podle vás nejlepší fotbálek pro PS2?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ronarid

Jak hráči přicházejí o emoce...
Tahle hra je vážně výtečným příkladem toho, jak dokáže PS2 dokonale působit na lidské emoce. Jednou si myslíte, že váš cenný  fotbalový um nemůže už nikdy překonat váš multiplayerový přítel. A hle. Jednou přijde den, kdy se situace zcela obrátí, dostanete pěknou nakládačku a další dny se obracíte v posteli, jak je to sakra možné. On a lepší než já. Musím s tím hned něco dělat. Sečteno, podtrženo - dokonalé hráčské emoce mohou vyvolat jedině dokonalé stroje a příslušné dokonalé tituly. Vidím to tak na 94%.
0/0
27.3.2002 18:09

Jan Modrak

nazor

I ja bych k tomu rad pridal svuj nazor. Myslim, ze text recenze ma zcela bez debaty shrnout vsechny prednosti hry i jeji nedostatky a vysledna znamka by mela hodnotit hru jako celek. System strhavani bodu je pro hodnoceni her naprosto nepouzitelny - to se hodi mozna na diktat ve skole, ale ne sem! Kdyz koukam na skvelej film, kde se mi nelibi jedna scena, preklad titulku jedne vety, vykon nevyznamne herecky nebo v jednom okamziku vidim v zaberu mikrofon nebo v zrcadle kameru, jeste to neznamena, ze to je horsi film a uz vubec to neznamena, ze se muj dojem zhorsil o 4,97%.

Myslim, ze vznesena kritika v recenzi je vetsinou docela legitimni, ta hra skutecne ma urcite nedostatky (i kdyz ja bych to rekl kulantneji: "mohla by byt lepsi"), ale nic to nemeni na tom, ze jako celek je to vytecna hra, zdaleka nejlepsi sveho zanru a zaslouzi si daleko vyssi hodnoceni. Jake ponecham na vlastnim usudku, ja za sebe bych hru hodnotil na stupnici 1-100 zhruba 93 body.

0/0
26.3.2002 13:31

solidsnake

Strhávání bodů je vážně trochu zcestný přístup. Korunovací tohoto zvoleného přístupu je ošem strhnutí 5% za to, že je hra na CD, to si myslím z pohledu výsledné známky hodnocení a priorit autora v tomto případě hovoří za vše. Jinak s recenzí samotnou se bezesporu dá souhlasit (až na to PS), hodnocení je však tradičně někde jinde.
0/0
27.3.2002 10:45

Jeřáb

halt máte fšici smůlu že to nevyšlo na xbox..to by se pak z toho fotbalu v BW posrali blahem..
0/0
26.3.2002 5:51

Michal

Jmena v ISS pro evolution!
Tak hele. Ja hraju JEDINE ISSka uz asi 4roky (uz od PS1) a ty skomoleny jmena tam byli dycky. A neni to posrany, ale problem je v tom ze Konami setrili na licencich (Za ty Frantiky asi zaplatili) A nejde vubec o to, jaky ta zeme produkuje fotbalisty, ale kolik si to v ni koupi zakazniku!!! a to by si mel tendle recenzent UVEDOMIT. Jinak souhlasim z jeho recenzi EA sprorts jsou Oproti tomudle trapna arkada. ALE jestli nekoho u takle dobryho fotbalu zajmaj blbi jmena, tak to teda vrtim hlavou. Dyt o to vubec nejde ne? Ta zabava z tyhle hry neni z nakejch jmen
0/0
25.3.2002 8:33

Pete Smith

Ještě jednou!

Snaku, těch Tvých několik!!! vadných soupisek je bohužel mimo mísu. Nevím, jestli ses koukal třeba na soupisku Brazílie, ta je taky zparchantělá. Ostatně já zapomněl,takoví šumaři si to asi nezaslouží, že?Chyb je tady až moc. Co se týká dokonalosti,tak ta je ve hratelnosti,což sis přečetl v recenzi, ale dle mého názoru v ostatních směrech chybí k dokonalosti PES ještě kousek. A rezerva pro pokračování je nutnost, při stoupající kvalitě ISS je to asi jasné.

Co se týká dokonalosti ve smyslu hodnocení. 75% na sportovní simulaci s chybami, u níž je podstatně nižší křivka výdrže v případě single playeru, než u ostatních titulů dalších žánrů, je adekvátní hodnocení. Nevím,jestlis přičichl např. k MAXIMOVi.Hra,která nás vrhla do starých dobrých časů a která je MAXIMÁLNě zábavná a totálně hratelná. Křivka zábavnosti několikanásobně vyšší než u sportů,a také nedostala 90%. (Pro mě je M. momentální nr. 1 a baví mnohem déle, než PES)Na tomhle příkladu je jasně vidět, že 100% na konzolové sekci čeká na něco absolutně revolučního a nepřekonatelného. HOWGH!

0/0
25.3.2002 8:07

solidsnake

Srovnávat Maxima s PES je absolutně mimo mísu (taky mi hra ze staré školy chyběla), takže to ani komentovat nebudu a co se životnosti týče, Master League je v podstatě nekonečná zábava, nehledě na to, že každý zápas je jinný a tak se kvaltiní sportovní hra dá hrát v podstatě donekonečna, jde-li o nejlepší... U ostatních titulů chybí cokoliv tak nápaditého jako tento mód a tak v podstatě hraješ pořád dokola ty samé šampionáty a ligy, když k tomu přidáš mizernou hratelnost (v porovnání s PES) plnou schematických akcí a postupů (typické pro Fifu) opravdu nechápu jak můžeš tvrdit, že u singl playeru vydržíš kratší dobu. Rezerva pro pokračování je dle mého nešťastný přístup, hodnotit kvalitu spoučasných her vzhledem k tomu co možná někdy třeba přijde? Jak by lidé ve své době hodnotili Wolfa, kdyby tušili Dooma? Znovu se ptám jaké má hra podstatné chybi, když žádná z nich nijak nepoškozuje hratelnost?!!!!! Co se týče soupisek je tak půl na půl; na jihoamerické a východoevropské hráče Konami licenci nemají.
0/0
25.3.2002 14:05

Pete Smith

Osvětlení bodování

Kauza bodování na Bonuswebu je věčně protřepávaná.Chtěl bych jen upozornit, že 75% znamená velmi kvalitní hru.Od 80% přelomovou a 90% a výše nejdokonalejší z nejlepších. Na recenzi je hlavní text,má k němu někdo konkrétní výhrady?

Co se týká mého bodování PES,jasně jsem napsal,že se jedná o NEJLEPŠÍ FOTBAL SOUČASNOSTI! A pánové,hratelnost je zde opravdu na 100%;jenže chyby se počítat musí.Nechci něco nadhodnocovat,jen proto,že je to HYPE. Pokud jsem dobře četl na netu,čeká nás pokračování a změny se projeví hlavně v grafice. Tudíž je na místě nechat si rezervu.

Komentář a vadné soupisky jsou velkou chybou v tak dokonalé simulaci,právě proto, že je simulací.A co se týká grafiky,dle mého názoru mohla být opravdu lepší;  v TIF působí mnohem realističtěji. Pokud by se PES oděl grafikou TIF a zmizely výše uvedené chyby,má jasných 90,jelikož by byl dokonalý.

P.S. Nestrhávám hodnocení,abych deklasoval PS2,to bych si ani nedovolil.Všichni víme,že se jedná o nejlepší herní mašinu na trhu s nejlepší softwarovou podporou (chudák Xbox), která v současné době směle konkuruje PC.Ale to už je zase na sáhodlouhé debaty.

0/0
22.3.2002 8:11

solidsnake

Hm jenže PES není velmi kvalitní hra, je to nejlepší hra svého žánru (ne současnosti, ale všech dob) a proto prostě 75% akceptovat nemůžu. Dokonalost je pro kohokoliv z nás nedosažitelná a tak ohánět se s ní jako kritériem hodnocení je zcestné. Jak můžou být komentář a několik!!!!! vadných soupisek závažnými chybami, když nijak nesnižují hratelnost (je 100% jak si sám uvedl) to nechápu. Škrábance na famózním profilu ano, ale závažné chyby? Apropo PES zdaleka není tak vyhypovaným titulem jako Fify či TIF.
0/0
23.3.2002 20:58

Batustata

To už je fakt moc
To se nestydíte dát nejlepšímu fotbálku na světě jenom 75%, jediné co je na té hře špatný je komentář, ale to byl a asi bude u série Iss vždycky.Neznám nic lepšího než si dát s kámošema brko a zahrát si nějaký ty zápasy třeba ROMA Vs MADRID skvostné utkání hrané na 20min poločas skončilo 3-2 a to padli opravdu nádherné goly.Tak nebuďte suchaři a opravte tu recenzi a dejte tomu aspoň 90%. P.S.:Jestli dáte World Cupu 2002 víc než ISS tak si mě nepřejte
0/0
21.3.2002 9:36

Pete Smith

Neboj, Solide!
World Cup vyšší hodnocení než PES?! Tak toho se rozhodně nemusíš bát. Snažím se k recenzi přistupovat jako realista. O vysvětlení hodnocení PES se dočteš tady okolo. Ještě kvalitnější fotbaly přijdou (pokračování PES) a až budou dokonalé po všech stránkách, jejich hodnocení se přiblíží stovce.PES však má několik hrubých chyb.Velmi velká škoda, hratelně je totiž absolutní špička.
0/0
22.3.2002 10:30

palmic

ISS
Jasne tyvole, moje slova! Ja uz hraju ISSka sakra dlouho! a kdyz dam brko, tak to sou kombinace ze z toho dycky vsichni sednem na prdel! Ani nevim kde se to ve me dycky bere. Dycky cumime na Replay pul hodiny :-)
0/0
25.3.2002 8:41

Palmic

ISS
Stejne je ten recenzent uprimne receno kreten, Co ma ta zabava u ISSka spolecnyho s nakejma posra*yma jmenama fotbalistu, dyt je jedno jak se jmenujou ne? Hrajou skvele :-))) A je videt ze ten tulpas to niky moc neparil
0/0
25.3.2002 8:47

Milhause

re:solidesnake
Solide ty se snad vetřeš všude! Ale jinak máš pravdu, ikdyž fotbalu moc nerozumím. Kdy budou hrát Klokani DavisCup......? Fandím Tučňákům z Letné!!! Konec srandy.
0/0
20.3.2002 20:42

solidsnake

.  To víš já jsem specialista na infiltraci a tak pro mě není nic nedostupné. Myslím, že ještě jedna takové vtipně ohodnocená recenze a přistoupím od skrývání a pozorování k sabotáži.
0/0
21.3.2002 10:48

sleepless ...

zabijeme je vsechny, jak si to mohl dovolit....jenom 75 procent jezuskote to mne fakt dozralo. asi kvuli tomu zitra nebudu hrat FF X a pjedu si to do prahy s recenztem vyridit. Uprimne je mi jedno kolik tenhle nejskvelejsi fotbal na svete dostal. Ja vim svoje a vsichni kdo hrali predesle dili uz v dobach SNES vi take jiste jak je to s kvalitou tehle herni serie. A co si o tehle hre budou myslet ostatni je mi putna sbohem
0/0
20.3.2002 19:41

7r37

hehe
tak nejlepsi fotbal dostal 75% ?!?! si z nas uz delate srandu ne?????
0/0
20.3.2002 15:04

shooter

75% ? no je to vec názoru ale autor si vsimal take blbiny- ze mená dole 10% a navyše ked sa to da opravit...ja by som dal s prehladom aspon 85 %
0/0
20.3.2002 12:14

Nasraný hráč

Běžte někam
Vy jste se všichni na BW asi scvokli,že...Jednomu z nejlepších fotblů dát 75% to je maras...Zaslouží si pro grafiku a hlavně hratelnost nejmín 96%/tak jako v mnoha časopisech/....Víte co bude nejlepší,nepište raději žádné recenze!Stejně všechny /konzolové/hry odsoudíte k špatnému hodnocení.
0/0
20.3.2002 10:59

Pete Smith

Ne, my jsme se neScvokli.

Vážený "Nasraný" hráči, než se jen dívat na závěrečná procenta, je vždy lepší přečít si text v recenzi. Tam byste se dozvěděl, že PES je hodnocen jako do dneška nejlepší fotbal na všech platformách. Vámi proklamované recenze v téměř všech časopisech jsem samozřejmě četl. Ani jedna z nich nebyla podrobně zpracována a rozebrána do detailu.

Pravda je také,že u takového HYPE, jako je PES, se automaticky hodnotí na nejvyšších postech. Ale poctivý recenzent se nebojí zmínit také chyby (pokud ovšem hru pořádně hrál), i když tím zcela jistě podstoupí takové pranýřování lidmi, kterým sáhl na idol. JEŠTĚ JEDNOU OPAKUJI,PES JE NEJLEPŠÍM FOTBALEM NA VŠECH PLATFORMÁCH, ale být nejlepší vždy neznamená být bez chyb. Předem děkuji za pochopení.

0/0
22.3.2002 10:24

solidsnake

hodnocení
To, že je PES naprostá a bezkonkurenční jednička je neodiskutovatelné, ale opravdu nechápu jak může nejlepší hra svého žánru a potažmo nejlepší sportovní hra všech dob dostat ubohých 75%. Přisuzovat věcem, které jsou v porovnání s hratelností naprosto bezvýznamné tretky takovýto význam opravdu nechápu. Hratelnost, hratelnost a zase hratelnost, všechno ostatní je zcela druhořadé. Navíc grafika dle mého rozhodně je lepší než u TIF, kde modely hráčů sice měli reálný ksichty, ale ty tam byli dosti násilně naroubovány a tak ze strany vypadali směšně, o nulové mimice a nepochopitelných anatomických rozměrů ramen nemluvě. Animace a počet animací mi přijde taktéž lepší u PES a rozhodně reálnější než ta u TIF (díky zcestné anatomii modelů to vypadá přinejmenším divně). Hratelnost porovnávat nebudu, protože nehodlám PES urážet a rozdíl kvalit vyjádřený 5% je opravdu úsměvný. Nicméně to nejdůležitější autor řekl, PES je nejlepší, to že tomuto výroku hodnocení těžce neodpovídá je věc názoru.
0/0
20.3.2002 10:58

director

-10% za mena????
Mala sa KONAMI sutredit na ziskanie povolenia pouzit skutocne meno od kazdeho hraca ktory nieje vo FIFPRO? Namiesto toho zamakali prave na HRATELNOSTI a preto tu nemame dalsiu FIFU. Len sa mi zda 10 percent dole prilis vela. BTW.: Slovensko ma mena spravne:) Tento nadpis v tabulke hodnotenia je asi z inej hry "NHL Hitz 20-02"
0/0
20.3.2002 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.