Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Silent Storm a Silent Storm: Sentinels - geniální tahovky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jakub Kondr

Prosím vás, poraďte mi někdo co mam dělat v misi kdy němci napadnou britskou zakladnu s malym nadrazim?Vsichni nemci jsou uz tuhy, ale je tam jeden s takovym i ve zlutym krouzku.Mam ho někam donest, nebo co s nim mam dělat?
0/0
28.4.2006 12:56

Jano SVK

skus k nemu dojst s hlavnou postavou a hodit rec.
0/0
28.4.2006 13:48

Jakub Kondr

To taky jde?Jo pro upresneni je to nacek.
0/0
4.5.2006 7:25

Jakub Kondr

Huf, koukam, ze na tohle forum nikdo nechodi!To by se melo zmenit!
0/0
10.1.2006 7:13

Jano SVK

Cakame na Hammer a Sickle, pokracovanie SS, o par dni ho budem mat ;-)
0/0
10.1.2006 14:29

Jakub Kondr

Uz to vyslo?
Uz to vyslo?
0/0
30.1.2006 7:11

Jano SVK

je to blbost. krok s5
0/0
28.4.2006 13:49

Jakub Kondr

Ahojte lidi, neporadil by mi nekdo co mam delat s neprateli, kteri maji nad sebou otaznik ve zlutym krouzku?Zdrzuje mi to celou hru!V jedny misi mam uz vsechny questy splneny, ale jen kvuli tomu zatracenymu nemcourovi nemuzu opustit mapu.Poradte prosim.
0/0
9.1.2006 7:16

Jano SVK

vysvetlenie tych ikoniek je v manuale na cd. Asi ide o nejaky ciel misie, vacsinou ho treba zranit a zajat, pripadne odniest na nejake miesto napriklad exit zone, v prvej misii SS to bolo k tomu autu.Treba si pozriet breefing a objectives.
0/0
10.1.2006 14:13

Filip Vondrášek

good
Tak jsem si koupil Silent Storm (shodou okolností k tomu byl přibalen i jakýsi plátek, body nebo skóre se to jmenovalo) a jsem nadmíru spokojen. Ale nechápu, že si někdo stěžuje na dlouhou dobu nepřátelského tahu ?! Mám patch 1.2 a tam trvá tah cca 15 nepřátelských vojáků + pár spojenců zhruba 15 - 30 sekund. Ale jinak opravdu doporučuju pořídit.
0/0
1.11.2005 20:28

JiM MatriX

čaute všeci,
tak jsem asi 3 dny hrál datadisk Sentinels, a krom toho že jsem z něho docela nadšený, protože je to přesně typ hry který se mi fakt líbí (i když na Jagged Aliiance 2 nemá-krom grafiky) tak jsem si všiml pár postřehů... -předně - všiml jsem si, že ostatní vaše postavy ve hře se snaží překotným vývojem dohnat postavu s nejvyšším levelem. Tím pádem jde dobře namakat během 2-3 misí 5 postav za cenu koupení jedné na 14-15 levelu. Jinak musím říct že jediné, co mě vadí, ale to si nejsem jistý, jestli to není třeba nastavením obtížnosti, nebo tak něco, ale oproti SS je v SSS dost omezený pohyb-rozumněj pohyb stojí víc AP. A co mě potěšilo, bylo přidání přehlednosti nákupů, sběr předmětů po misi, a statistiky jednostlivých postav (kolik zabili nepřátel atd.) Celkově mi na hře vadí jen jedna věc - KRÁTKOST HRY. A mohlo by tam být víc žoldáků - přece jenom když to budete hrát znovu, budete muset vždy najmout ty samé, protože budete mít jen na toho nejlevnějšího... Já si shodou okolností oblíbil v původním SS zrovna, kteří jsou teď drazí jak ... a v podstatě je ani nemá smysl kupovat... Jinak třeba na dlouhé tahy nepřátel bych nenadával - spíš na spojence/civilisti a nedejbože, když je i vidíte, co dělají - pořád přebíhají sem tam, stoupají, klekají, stoupají, klekají, třeba 5x, taky spojenci se zbraní jsou spíš jen na odlákání palby od vašich vojáků... Panzerkleiny jsou na houby. Pomalé. Nepřesná střelba. Včera jsem dohrál misi kde jdete po Borisovi aby nenavedl ostatní sentinely do pasti, a pak tam na vás vyrukuje těch 5 techniků v panzerkleinech. Normálně jsem jen zničil jen sniperkama a na 2 jsem vystřelil z bazooky. Jinak nuda. Jen zdlouhavá nuda. Ještě škoda, že změny v inventáři a podobně, nejdou uplatnit v původním SS. To by bylo hodně moc fajn. Jinak jak jsem řekl, i přes tyto výtky se hrou náležitě bavím, už 3 den, a myslím že ještě tak na 2 to určitě bude, prostě je to klasická chytlavá tahovka stylu: "ještě kolo a jdu spát"...:-)
0/0
22.2.2005 13:48

Václav Chmelík

Dotaz
Chtěl bych se zeptat jestli je nějak upravené to nehorázně dlouhé čekání než provede tah nepřítel?Znám to jenom z dema a to bylo fakt nepříjemné.
0/0
11.10.2004 19:46

Jano SVK

Hm, no mne sa nezda dlhe, tych par sekund, trva len tak dlho ako pohyb AI vojakov a to sa neda preskocit.Mozno zalezi na vykone PC.
0/0
12.10.2004 2:55

*** ***

qu
dva dotazy: potrebuju ke hre puvodni hru?? nebude skodit hratelnosti pokud jsem puvodni hru nehral? je to lepsi nez JA 2?? (moje nej hra)
0/0
1.10.2004 14:25

Jano SVK

Ano potrebujes.Nebude, datadisk nijako nesuvisi s SS.

Podla mna ano, vo vsetkych smeroch. Takto ako SS ma bavilo len prve UFO a prvy Jagged Aliance.

0/0
1.10.2004 17:11

Jano SVK

Silent Storm Sentinels
Tak som presiel datadisk SS Sentinels.Je to lepsie, pribudla moznost predavat a kupovat vybavenie a je to celkovo vyvazenejsie.Takto nejako som si predstavoval novy Jagged Aliance.Co bolo dobre zostalo a je to v super grafike.Koho bavil povodny JA nemal by vahat.
0/0
27.8.2004 10:18

Robin X..

Silent Storm

Myslíš "koho bavil původní Silent Storm", ne? ;o)

A jak je ten datadisk dlouhej? Nové postavy a jejich specifikace??

-R-

0/0
27.8.2004 11:53

Jano SVK

nie,teda ano aj, myslel som povodny JA, je to velmi podobne teraz, ked mozes najimat zoldnierov.Ma asi 16-18 core misii (niektore su 2 dielne) plus tie random encounters.Postav je na vyber asi 40, vc. tych z povodneho SS, v cene od 2000$ po 40 K $.Su tam nove zbrane vc. AK-47 a novej ray pusky, ktora uz nie je tak prehnane ucinna ako ta povodna.Konecne zmizol aj ten bordel v inventari, ale to vies aj z dema.Lepsie je spraveny aj vyvoj postav, protivnici su stale silnejsi, takze sa nemoze stat ako v povodnom SS, ze spravis jednu tazku misiu, kde 5 krat zvysis level postav a potom v dalsich uz nic.

Na datadisk je toho tak akurat.

0/0
27.8.2004 12:42

hugo alfred

Čestina
nenajde seněkdo kdo by přeložil tudlu super hru?Rád bych měl alespoň neco z toho příbehu.fakt prosim.
0/0
7.8.2004 13:04

Jano SVK

otazka
Da sa strielat (hodit granat) na lubovolne miesto ako su dvere ci trava ? Mne sa kurzor zmeni na strelbu len ak ukazem na vojaka ...
0/0
15.7.2004 18:15

Jano SVK

uz to mam, takze nic
0/0
15.7.2004 19:56

Robin X..

je to snadný
Takže už jsi přišel na to, že se dá dát "A"čkem útok kamkoliv .. ať chceš hodit granát nebo střílet skrz dveře, okno, křoví nebo si těžkým kulometem udělat ve zdi novej vchod ;o) .. mnohdy se mi osvědčilo házet granáty ne na nepřítele, ale mezi ně nebo za ně - takhle si třeba nějakým těžkým tříštivým granátem hozeným do zad nepříteli v Panzerkleistu v něm uděláš místo pro sebe ;o) -R-
0/0
16.7.2004 8:13

Vlado Sz.

re-brt
Len aby to nedopadlo tak ako so Summonerom. Preklad bol po dvoch rokoch od začatia a na Win XP už to neviem rozbehať.
0/0
7.7.2004 20:03

Vlado Sz.

re-Robin

Ten, kto fandí Jagged Alliance, určite si všimol túto super hru. Zišla by sa aj čeština a myslím, že by si to aj zaslúžila. Keď si však spomeniem na Morrowinda, Greyhawka alebo KOTR, ta neviem kedy a kto by to urobil. Asi časy nadšencov sú preč, začína profesionalizmus.

 

0/0
6.7.2004 21:20

___ Brt ___

Cz na KOTOR bude zadara. Na Greyhawka snad taky. Vyjimkou je MW. Takze nadsenci porad jsou.
0/0
6.7.2004 23:28

Robin X..

Nikdo NIC?
Neříkejte mi, že tuhle super pařbu nikdo nehraje? Nebo není o čem diskutovat?? A co třeba - jak se těšíte na Sentinels???? -R-
0/0
1.7.2004 12:06

___ Brt ___

Se tesim :) Dobry by bylo, kdyby sly vychytavky z datadisku pouzit i v puvodni hre.
0/0
6.7.2004 23:31

Robin X..

Spolubojovníci

Dostal jsem od bratránka tuhle skvělou pařbu, pořádně jsem se do ní ponořil a dneska šel spát ve čtyři a vstával v sedum do rachoty .. a celej den se těšim až zas pár Anglánům proženu hlavou kulku z K98čky

Chtěl jsem se ale stejně zeptat alespoň na pár věcí - je nějaké omezení na počet spolubojovníků, které si najmu?

A pak - když na mapě rozbalim Camp a u táboráčku otevřu bednu - můžu do ní odložit nějaký předměty nebo je tam jen pro parádu?

A ještě - ale jedna stížnost - ač mám Bartona 2400+ MHz, 512MB 400MHz DDRka a grafiku GForce4 128 MB ... když jsem nechal default nastavení grafiky, hodilo mi to tam povětšinou všechno HIGH a rozlišení 1024x768*32 a comp nezvládá!?!!  Je to normální? To je to tak náročný? Při vypnutí Antialiasingu a podobných vylepšení stejně ne .. musel jsem dát barvičky na 1024x768*16 aby posun ve hře byl plynulý.

Už jsem toho nakecal dost, tak teď zas někdo z vás  Čaues -R-

0/0
19.4.2004 12:22

Shadow x10

Map Editor
Nejde mi spustit Map editor, vždycky mi to napíše: Cant open ,,MSSQLSERVER,, service: Zadaná služba není nainstalovaná služba. Please, opravdu nevím co s tim !!
0/0
10.4.2004 12:32

all bunda

zkus spustit D:\bin\MSDE\setup.exe z CD1 nebo se podivej do adresare \EditorManual\part1.html
0/0
24.4.2004 0:20

Petr Vince

Hodne povedene

Lakavá hra pro fanoušky RTS.Osobně se mi Silent Storm zdá HODNĚ krátký.

Hru jsem dohrál na střední obtížnost,zhruba za 10 hodin.Pobavil jsem se a nazlobil.

Samozřejmně,každá mince má dvě strany a ta druhá strana Silent Storm je,že při pouhém pohledu na zbraně a jejich učinost,Vás nepřátelé strefí i s pistolí na neuvěřitelnou vzdálenost.Toto mi nedělalo potíže,ale to,že vám ubere cca. stejně health jako vy jim s odstřelovací puškou.Taky samotná procentulnost zásahu je po celou dobu špatná.Stál jsem (myšleno na obrazovce),tak 10cm od nepřítele a nedokazal jsem se trefit.Byl jsem zhruba na 12 úrovni,v povolání voják.

0/0
31.1.2004 10:25

Miroslav Jech

A co čeština ..??
Přemýšlí někdo tuhle libůstku přeložit..?? Údajně měla vyjít kompletně v CZ, ale nikdo o ničem zatím neví.
0/0
30.1.2004 17:46

lama lamic

perfektni hra!

takdle shitozni recenzi uz jsem dlouho necet.. nic jsem se nak nedozvedel...

ze tah trva pomalu? mne to vyhovuje, protoze si u toho pekne zapremyslim, jak dal, protoze je to opravdu vzheledm k obtiznosti treba. Ze vysoka obtiznost? Vyvazena! a to hraju na tu tezkou, bez moznosti save v boji.. a vpohode se da hrat s troskou rozmyslu... Ze HW narocnost? no nevim, cemu se tak dnes rika, ale na mym ATH 2000, GF2 vpohode bez skubani! sice nemam vse na max, ale to mi vadi pramalo... Sumasumarum vynikajici hra, jakoze uz hry moc nehraju, tak tuhle parim! minimalne 90%!!

0/0
12.11.2003 11:52

Silent Storm

perfektni hra! presne tak!

kratka a povrchni recenze ale asi prvni na ceskych webech. ale nakonec je celkem pochvalna i kdyz autor asi radeji dava prednost realtimu.

 konecne radna tahova strategie s vojakama. to uz tu fakt od jagged aliance nebylo.

a jeste bych vice zduraznil ze jde nejenom rozstrilet zabradli a udelat diru do zdi - ono jde klidne srovnat se zemi cele budovy. kdyz strilite do stromu tak opada snih - pak listi atd.  napr. je nepratelsky sniper na drevene vezi tak staci kulometem nebo granatem rozstrilet zaklady a sniper leti pekne na hubu. proste se da s "nicitelnym" prostredim pekne taktizovat. p.s. cekani na tah protivnika je zalezitost par sekud az tak minutku. no problem pri takticke akci.

p.s. cekani na tah protivnika je zalezitost par sekud az tak minutku. klasika pri turn-based strategii.

0/0
12.11.2003 13:35

Ondřej Zach

Re: perfektni hra! presne tak!
S tim kompletne znicitelnym prostredim je to zdurazneno a popsano v prvnich dojmech, recenze je vesmes jen potvrzeni toho, co se ocekavalo. Jinak zkousime system psat kratsi recenze, kde se zdrurazni pouze to nejdulezitejsi (tj. nevyjmenuje se  uplne vsechno - coz se ale nerovna povrchni), ponevadz dlouhe clanky obecne nebavi nikoho cist. Nicmene pokud budou ohlasy jako tyto dva, tj. "kratke a povrchni", tedy spise negativni, zustaneme u delsich clanku.
0/0
12.11.2003 14:13

Mike Klbko

Je to uzasne!! Od doby Jagged Alliance 2 som sa tak dobre pri ziadnej strategii nebavil!!!
0/0
18.11.2003 13:15

Alois Chumchal

Tak co?
Lidi, vzdyt uz je to venku, tak piste - jake to je?;-)
0/0
11.11.2003 18:02

Tomas Haban

Redakci
Chtel bych se jenom zeptat kdy ma hra vyjit? dekuji
0/0
17.5.2003 12:16

Ondřej Zach

Re: Redakci
Co nam rikali yvvojari, tak do konce roku, zrejme zari / rijen
0/0
20.5.2003 14:47

Kunhůta

Zajímavé......

Těch prvních pět vět se autorovi........(Povedlo!!!). Skládám poklonu...... Konečně si toho aspoň někdo na domácí herní scéně všimnul !!!

Pokud se povede i hra bude to skvělé (až na to 3d ....agghr )

0/0
26.3.2002 22:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.