JiM MatriX
22. 2. 2005 13:48
čaute všeci,
tak jsem asi 3 dny hrál datadisk Sentinels, a krom toho že jsem z něho docela nadšený, protože je to přesně typ hry který se mi fakt líbí (i když na Jagged Aliiance 2 nemá-krom grafiky) tak jsem si všiml pár postřehů...
-předně - všiml jsem si, že ostatní vaše postavy ve hře se snaží překotným vývojem dohnat postavu s nejvyšším levelem.
Tím pádem jde dobře namakat během 2-3 misí 5 postav za cenu koupení jedné na 14-15 levelu.
Jinak musím říct že jediné, co mě vadí, ale to si nejsem jistý, jestli to není třeba nastavením obtížnosti, nebo tak něco, ale oproti SS je v SSS dost omezený pohyb-rozumněj pohyb stojí víc AP.
A co mě potěšilo, bylo přidání přehlednosti nákupů, sběr předmětů po misi, a statistiky jednostlivých postav (kolik zabili nepřátel atd.)
Celkově mi na hře vadí jen jedna věc - KRÁTKOST HRY. A mohlo by tam být víc žoldáků - přece jenom když to budete hrát znovu, budete muset vždy najmout ty samé, protože budete mít jen na toho nejlevnějšího... Já si shodou okolností oblíbil v původním SS zrovna, kteří jsou teď drazí jak ... a v podstatě je ani nemá smysl kupovat...
Jinak třeba na dlouhé tahy nepřátel bych nenadával - spíš na spojence/civilisti a nedejbože, když je i vidíte, co dělají - pořád přebíhají sem tam, stoupají, klekají, stoupají, klekají, třeba 5x, taky spojenci se zbraní jsou spíš jen na odlákání palby od vašich vojáků...
Panzerkleiny jsou na houby. Pomalé. Nepřesná střelba. Včera jsem dohrál misi kde jdete po Borisovi aby nenavedl ostatní sentinely do pasti, a pak tam na vás vyrukuje těch 5 techniků v panzerkleinech. Normálně jsem jen zničil jen sniperkama a na 2 jsem vystřelil z bazooky. Jinak nuda. Jen zdlouhavá nuda.
Ještě škoda, že změny v inventáři a podobně, nejdou uplatnit v původním SS. To by bylo hodně moc fajn.
Jinak jak jsem řekl, i přes tyto výtky se hrou náležitě bavím, už 3 den, a myslím že ještě tak na 2 to určitě bude, prostě je to klasická chytlavá tahovka stylu: "ještě kolo a jdu spát"...:-)