Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Moto GP 1 & 2

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tom

instalace gp legends

Prosím o radu. Při instalaci Grand prix legends mi na konci vyskakuje okno, kde píšou ať odstraním starou instalaci nějakého souboru active movie, aby mohl systém hry nainstalovat svou verzi active movie. Na  mém počítači takový soubor nemohu najít.

Nevím co s tím dělat, navíc hra i pokyny jsou anglicky.Pomozte , dík moc.

0/0
14.4.2008 10:14

antonin dančak

moto gp2

0/0
20.2.2008 18:46

Luko Kveton

Lukáš Květon
hele nevíte nějaké triky na Moto GP 2 jak dostat rossiho už mam i Ukawu ale já chci rosiho a taky bych na to chtěl češtinu dyštak mi napište nebo zavolejte na tel: 721054102 icq: 353741389 email:lukaskvetak@seznam.cz skype: lukko. tu tečku taky
0/0
21.8.2007 14:38

richard colos

Nastavení
Ahoj, neví někdo, zda se dá v GP3 nastavit obraz tak aby se v zatáčkách nakláněl jezdec a ne i celý obraz - něco jako je v SBK 2001, silnice má stálé zobrazení a nenaklání se.
0/0
18.10.2006 14:15

Dan Nereknu

gp 500 ke koupi
Nemohli by jste mi poradit kde se da kopit  gp500.Hledal jsem vsude ale nikde jsem nenasel  kde by se to dalo kupit.Prosim napiste mi adresu.Dik
0/0
16.7.2005 8:28

Martin Bla

Split screen
Nefunguje mi Split screen v multiplayeru (je šedivý). Prosím o radu, jak ho zaktivovat. Díky
0/0
23.12.2004 10:49

phelps

je nekde cestina do motogp2
prosim
0/0
9.12.2004 8:52

Stefan Brouzdil

xp
poradí mi někdo co mám udělat abymi šlo gp500 na win xp
0/0
21.11.2004 14:09

Selene ...

Download
Nevíte někdo o nějaké pořádné stránce, kde se dá stáhnout něco do moto gp 2???? Díky
0/0
5.5.2004 14:16

Robert RObert

mod legend

Je to arkada oproti Superbike 2001. Jen doufám že obtížnost LEGEND bude stát za to, ale stále se mi neodemkl. Vyhrál jsem všechny předchozí obtížnosti a stále je LEGEND nepřístupný. Poradí mi někdo co pro otevřetí tohoto módu misím udělat.

PS: Jdemi to na virusech XP v pohoděeeeeeeeee!

0/0
12.10.2003 11:47

Jiří Dvorský

Win XP

Prosím poraďte.

Chodí Vám Moto GP 2 pod Windows XP? Já jsem to bez problémů nainastaloval, ale po zpuštění se vůbec neobjevil kurzor myši v menu, dá se to ovládat jen přes klávesnici a po vybrání a potvrzení tratě celá hra spadne do windows. Kupodivu ale funguje trénink a 2 tratě z quick race - ne ta japonská. U ostatních módů to ihned spadne. V konfiguraci počítače by neměl být problém Athlon XP2000, G-Force 4400 MX.  Mám i poslední ovladače nVidia. Pod Windows 98 mi to chodilo normálně.

Díky za případnou radu.

0/0
10.10.2003 14:28

Roman Drzewniak

pod XP normalně jede
0/0
12.6.2005 8:36

Petr Dolezal

Prosím pomoc!!! Nefunguje
Hru jsme nainstaloval a těšil se jak si zapřím zapnu hru. Shlédnu video a co se nestane, naběhne mi obrázek Moto GP 2. A končím zvuky jdou ale obrázek zůstává. Prosím pomozte, bude to asi v nastavení, ale myslím že na to mám dobrou mašinu. Dík za pomoc
0/0
21.8.2003 21:29

.:: Gnatteris ::.

Re: Prosím pomoc!!! Nefunguje
Rozhodně si stáhni nové ovladače grafiky (pokud máš Nvidii zkus nové ForceWare) a zkus si nastavit v advanced graphic detail Multitexture layout na minimum
0/0
26.3.2004 14:24

lepra

ČEŠTINA!!!
Dělá to někdo česky? CZ
0/0
21.8.2003 20:26

.:: bARTEz ::.

Ty zvuky..
Mohly od minula vylepšit ty zvuky motoru apod. Je to prilis umele ;( Jinak paradni jizda.. Neni to simulator ale pozitek z jizdy tu je skvely :o)
0/0
4.8.2003 0:21

aaaaa aaaaa

Pomoc s instalaci
Nainstaloval jsem MOTO GP 2 i DirectX 9. Po instalaci jsem vyrestartoval své PC. Potom jsem chtěl spustit hru a vypadalo to, že to naběhne a potom to vypadlo. Takhle to udělalo asi desetkrát a poté mi to hodilo hlášku: FAILED TO SET A VIDEO MODE. Nevíte jak to rozběhnout? Hardwarova sestava by mela vyhovovat pozadavkum hry. Diky moc za pomoc
0/0
28.6.2003 11:20

Jiří Halamka

Pokoří někdo mé časy??

Tak nás jednoho dne s kámošem napadlo udělat vlastní stránky pro tuto super hru. Je tam tabulka lap records jednotlivých okruhů a zdá se, že na mé časy nikdo nemá...nebo se mýlím??  Můžete se i vy do tabulky nesmazatelně zapsat, ale je nutný posílat ghosta jako důkaz! Veškeré informace na www.motogp.games.cz

 

0/0
16.2.2003 23:18

Vincent Vega

Hi ALL

Tak,Yajel jsem na okruhu v Assenu (v Demu) cas 1.51.68!!! KOLIK JSTE ZAJELI VY?? (Jeste ten cas muzu vylepsit,ale nejak se nedari-mam toho plne...)

Zatim HOJ

0/0
26.7.2002 22:47

sleepless ...

Neni to simulace? No a co hraje se to skvěle.
Autor v recenzi jasně napsal že se nejdna o simulaci tak proč se tomu vzpírat. Kdo che simulovat ať si koupí GP500 a je to. Bavil sem se skvěle a grafika je parádní. Sice trošku tužší od obtížnosti pro ale zase mě dostaly ty vychytávky když vyhraju championship. A ty replaye. Z těch jsem se málem posr.... Mam pocit že sem na brněnskem okruhu poznal několik osaměle stojicich stromu ktere si pamatuju z velkych cen jelikoý bydlim pobliž. skvěla hra.
0/0
24.7.2002 20:22

--> malcor

no nevim brnenskej okruh znam jak svy boty - z tribun i z asfaltu a trat  je celkem v poho ale to okoli, nevim nevim. Ale zabava je to kruta :)
0/0
25.7.2002 12:03

sleepless ...

To okoli byl jen vyraz nadseni, protoze jsem se skvele bavil.
0/0
25.7.2002 19:53

Talpo Hacker

Grafika
Cože? Tohle že je grafika roku 2002? Fuj, je to hnusný jak ten debilní Motoracer 3 což je mimochodem největší volovina na světě! Zaplať pánbůh, že EA dělá taky motorky...
0/0
24.7.2002 18:16

--> malcor

videa atd..
No co se tyce toho taktizovani v boxech, uz jste pri nekterym ze zavodu moto gp ktere se jedou na +-30 kol videli ze by se zajizdelo do boxu? Nepletete si to z F1? Do boxu se u motorek zajizdi vyjimecne v pripade ze je vyhlasen mokry zavod a trat uschne a pak to neko riskne prezout na suchy gumy ale jinak nee. Co se tyce intra a videi u trati, stecilo by se podivat do telky a zjistili bysme ze intro je officialni znelka mistrovstvi sveta a videa u jednotlivych velkych cen jsou ty stejne co bezi taktez v tv. Obtiznosti sou 4  - ale LEGEND  se zpristupni az casem. Jinak je to ale sqela arkada.
0/0
24.7.2002 16:49

Vladislav Růžička

to máš pravdu :-) I když vono tady se to počasí stejně nemění :-))
0/0
31.7.2002 0:06

Vladislav Růžička

Tak za prvý - nikdy jsem neřekl, že to je simulátor a že to má realistický fyzikální model. Slovo simulátor jsem použil jen jednou a to ještě v jiném kontextu. O fyzikálním modelu jsem napsal, že realisticky působí. Jo a taky jsem napsal virtuální závodníky, což jsou třeba i hráči Lego Racera. Thats all...

PS: Mimochodem to naklánění a separované brždění samozřejmě efekt má... Jakou jsi to vůbec hrál hru? Bylo to vážně Moto GP?

0/0
24.7.2002 15:39

Rostislav Danhel

Nic moc starel simulatory jsou lepsi
Pisu proto, ze jiz je to treti recenze na ceskych webech co sem nasel a stale je to stejna pisnicka. Super hra, perfektni fyzika apod. Hra to neni spatna pro ty co znaji treba Motoracere a je jim jedno jak se chova motorka ve hre. Grafika slusna, zvuky slusny a zabava slusna. Souhlasim se vsim v clanku pokud se budeme bavit jenom o tom ze je to normalni arkada a nepatri sem fyzika a ani zminka o tom ze to chytne virtualni piloty. Virtualni piloty to urcite nechytne (k nim se s prominutim pocitam), chytne to ty co si chteji jen tak zablbnout s nejakou arkadou samozrejme takovich hracu je hodne a proto se tyto hry delaji (akorat nevim proc vyhazovali penize za oficilni licenci). S mororkama to ma spolecnyho jenom to ze se na nich jezdi. Stejne tak se muzete prohanet ve stejny grafice v gumovejhc clunech a bude to stejna sranda. K cemu je mi moznost brzdeni zadniho kola, naklaneni, postaveni motorky na zadni kdyz prazadny efekt to nema. Vylet z trati je penalizovan jenom snizenim rychlosti jako v kazde arkade. Smyk tady skoro nedostanu a kdyz jo tak stejne neslitnu.Zastavil sem skoro na fleku. Takze bych recenzi trochu poopravil ze je to vyborna arkada s tim ze fyziku to nema zadnou a virtualni piloti urcite sahnou po GP500 nebo superbicich od EA. GP500 je stara osvedcena a hodne modifikovatelna, na jizdu si clovek musi dlouho zvykat ale vysledny efekt pak stoji zato. Napeti tam samozrejme nechybi, jsou tam stejne souboje jako v realu , 15 trati a boxy kde lze ladit setupy.
0/0
24.7.2002 12:40

mega mecha_borec

souhlas. skoda preskoda. dost sem se tesil.
0/0
26.7.2002 22:26

Marek Strachota

GP 500 je nejlepší
Ve všem máte pravdu. Problém ale je, že ono si to totiž nehraje na arkádu, ale na simulaci. 10 tratí je výsměch a loňská licence taky stojí za starou bačkoru. Navíc se na interentu dá najít bikeset, který vám aktualizuje jezdce do současné podoby (sice není úplně přesněj, je tam třba Criville, který jezdil jenom na začátku. To samý Itoh, který je zase pekelně dobrý. No, když si s tim trochu pohrajete a zapacujete si ve Photoshopu tak to máte 100x lepší). Největší úraz reálnosti je brzdění. V GP 500, když jsem býval "dlouhý na brzdy" (oblíbený pojem komentátorů z TV Prima) tak jsem jednoduše vylít a bylo po závodě, většinou. Tady stačí podržet brzdu a je to v suchu. Obtížnost je taky tragická, když v Assenu vyhraju za Barrose na nejtěšší s náskokem 20 vteřin, tak je určitě něco shnilého ve státě Dánském. V GP 500 mi dost dlouho trvalo, než jsem na nejtěžší obtížnost vyhrál všechny závody. Navíc je i přesnost rekordů větší (na diskuzi někdo říká, že jeho rekord je na Assenu 1:51:něco. V GP 500 tolika rozhodně nedosáhnete. Zárověň chci říct, že moje poznatky jsou z dema, takže mohou být nepřesné, ale pochybuji, že by se autoři nad sebou do té míry zamysleli a opravili to. P.S. Pro hráče GP 500: Na internetu jsem vyděl, že nikdo udělal na Assenu 1:54:něco a na simulaci. Myslíte, že je to možné.(měl tam i ducha)
0/0
2.11.2002 9:15

Rossi

Rossi je nejlepší

Už se moc těším na nový motorky,abych všem ukázal jak já Rossi porazim Maxe,kterýmu to pořád nějak padá.Měl by se vrátit do motoškoly :) Jinak už aby to bylo!

 

0/0
26.4.2002 0:15

max biaggi

Jo GP500 je geniální.Nejlepší motorky co jsem hrál.Neznám lepší pocit než se řítit na Hondě NSR500 a rvát se o výtěztví s Doohanem,Barrosem nebo Checou.Chybý mi tam trochu Rossi,ale myslim že bych ho porazil,frajírka libovýho.Uvidíme jak ty MOTOGP budou vypadat až si je zapařim.
0/0
22.4.2002 20:01

mega borec

jo jeste: pojedete nekdo do brna? ja uz se nemuzu dockat.
0/0
21.4.2002 18:54

Vladislav Růžička

nejseš ty náhodou zengaya???
0/0
24.7.2002 5:53

mega mecha_borec

????
jakej zengaya? ruzicko, moc me nestvi..jestli to je nejaka urazka tak si mi..
0/0
24.7.2002 11:25

Vladislav Růžička

nic jenom shoda nicku s jednim typem z chatu :-)
0/0
24.7.2002 15:33

mega mecha_borec

tak bud od ty dobroty a rekni mu aby si nasel jinej-na nicka mega borec mam copyright u cca rok. jo jo mega borec holt muze bejt jenom jeden:).
0/0
26.7.2002 22:23

mega borec

videl sem to v pohybu(verze pro xbox) a vypada to fantasticky. akorat doufam ze nebudou chybet boxy a "stelovani" stroju. a ze to nebude moc arkada:) jinak souhlasim ze tuto vsechno uz tu bylo s GP500-mimochodem nejlepsi motorky bez rozdilu formatu. kdyz si vzpomenu na motoracera3 tak se mi chce zvracet
0/0
21.4.2002 18:50

Rossi

motoracer
Když jsem si koupil motoracer 3 tak jsem byl sklamanej ale na www.motoracer3.com jsou super věci na stáhnutí a je tam odkaz naMETAL......něco a tam jsou výborný vychytávky.Jako nový tratě,skini  motorek jak na normální silnici tak i z moto GP.Celý motorky a jezdci jako Rossi,Biaggi,Capirosi.Je tam toho dost.Je tam i jeden Streetfighter.Super.Tet tu hru miluju.
0/0
26.4.2002 0:55

  Jsou pěkné,mám GP 5OO a Superbike 2OO1 a na Moto GP se  velice těším.

0/0
20.4.2002 12:56

Tomáš Kincl

GP500

mozna to nebude zly, ale v podstate vsechno z toho uz nabidlo GP500 (snad Ubisoft nekdy 2-3 roky zpet).

T.

0/0
19.4.2002 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.