Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Rollercoaster Tycoon 2 - hurá na pouť!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mich@l

ach jo

nevíte na jaké adrese stáhnout rct2??????;-(pls řekněte jich víc[>-]

0/0
4.12.2007 12:04

Michaela ...

!!
Jo a taky mně štve vstupný. Může bejt buď jen na vstup a nebo jen na atrakce, to by mi tak nevadilo ale myslym, že před každym scénářem by si to hráč mohl nastavit sam, jestli na vsup nebo na atrakce. Mam radši vybírat prachy hned u vstupu a kuli tomu nehraju řadu scénářů. A každej davat do editoru, to se mi nechce!! Jo a pokuď jde o grafiku tak ta je skvela, nevim co se vam na tom nelibi! Jako hrat nejakou strategii ve 3D je většinou katastrofa!!!!!!!
0/0
25.1.2004 17:46

Michaela ...

!!
Víte co me nejvic s***? Že sou tam v tom parku samý chlapy a žádný ženský. To je diskriminace, ne? Jinak tenhle datadisk je na nic!
0/0
25.1.2004 17:39

One Two

Recenzia hry RCT2 z mojho pohľadu

To nemyslite vážne páne Sawyere, táto hra nie je dvojkou ale iba datadiskom pôvodnej hry.
Táto hra zaspala dobu. Beží na enginu, ktorý je starý už niekolko rokov ešte od cias
staruckého Transport Tycoonu. Grafika beží v 256 farbách a vidno to v rozlíšeni 800x600x.
Síce štvorcekované prostredie na mape ulahcuje prehlad, ked je preplnený park. Ale aj tak
by bol novšia grafika lepšia, a to nehovorím o 3D

Tiež aj zvuk nie je najdokonalejší, je to len šumenie hudby, ludských smiechov a tlieskania - skoro ako v RCT1.

Tiež nechápem dôvod, preco musí hra v kuse loadovat, pred zapnutím hry sa loaduje dvakrát!!
Prvý raz na skromné intro a druhý raz na menu.

Preco náštevnici v parku sú takí krepí? Jednému sa chce èúrat, tak ho dávam centimeter od WC a on sa otoèí a trpí dalej. Na rozdiel od The Sims, aj tu mohla byt AI inteligencia lepšia.

Tiež je to prehnané aj s tými grcaničkami, ktoré musím v kuse zameta, ale to som ja na vine:-)?

Dost ma nasralo, že v dvojke už neni možnost zarovnávat terén (kopce). Teraz sa tým musíme piplat po jednom v každom štvorceku. Tiež je škoda, že farby chodníkov z predošlých datadiskov tu už nie sú.

Hru mám síce rád, ale zbytocne to nazvali ako druhý diel. To je len datadisk!!! Som zvedavý, kolko zmien bude v trojke. Hru hodnotím ako 6,5/10, keby to vyšlo prvýkrat, teda ako úplne nová hra tak jej dávam 9/10.

---
P.S.: Pocul som o pripravovanom datadisku na RCT2 a mal by vyjst kolem mája, 2003. Ide hlavne o doplnenie výzdoby (nové sochy a kvety), nové rollery, okolo 25 levelov a pár nových obchodíkov.

P.S.2.: Chválim Trepeho za skvelý preklad do slovenčiny.

0/0
23.4.2003 21:04

Jiří Kyncl

no cd crack
Nevite nekdo kde se da stahnout no cd crack?
0/0
2.4.2003 13:24

RoMik 1957

no no no ... :-/
0/0
2.4.2003 16:33

One Two

CD Crack
CD Crack by malo mat každe CD, je to subor razor1911 v adresari razor1911.
0/0
23.4.2003 21:06

Michal Jinek

Dotaz
Nedáme nějakou soutěž na nejhezčí park?? pomocí SCREENSHOTU
0/0
20.2.2003 10:17

Tuberus

Je dobře že hru moc nepřekopali a ,, jenom " přidali další funkce
0/0
25.1.2003 21:46

Jana Konvalinkova

Ahoj!Nevite nekdo když si otevřu scenerie tak mužu stavět různý domky, ale jak tam dát střechu?!!dík!
0/0
12.1.2003 11:28

RoMik 1957

Střecha

Jestli chceš stavět scenérie na sebe tak musíš držet shift a táhnout myší nahoru nebo dolů. Takhle se dají stavět i jiné scenérie.

Další informace o RCT / RCT2 se dají najít i na netu, z "českých" stránek např. RCT First Station http://http://rct.rulez.cz/ , nebo na stránkách RCT Center (odkaz se nachází na  BW ...) http://http://rctc.bonusweb.cz/site.php?lang=cz&location=1

RoMik

0/0
12.1.2003 13:44

jozef vasko

vstupne
Neviete niekto ako sa zvysuje vstupne do parku???Pretoze v jednotke sa oznacil ten peniaz, alebo co to bolo a tam sa to dalo zmenit.No tu je vstup volny a neda sa zmenit.
0/0
2.1.2003 20:18

Ond Doh

Víš o vono nejde u některejch parků a když to de tak se to dělá tak že klikneš na branu a tam je založka s obrazkem mince a tam se to mění!!
0/0
12.1.2003 13:31

RoMik 1957

Vstupné

Bohužel jsou zde pouze dvě možnosti - buď je vstupné do parku VOLNÉ a na atrakce si pak cenu můžeš změnit, *** případně -v editoru- potom zvolit opačnou možnost: atrakce FREE a vstup do parku za Tvoji cenu. V prvním RCT sis všechno mohl nastavit podle sebe, tady to ale nejde. Myslím si, že je lepší mít ZADARA vstup do parku a hýbat  do + případně do - s cenou "podle poptávky" , protože takhle máš lepší výdělek než naopak ...

Další informace o RCT / RCT2 se dají najít i na netu, z "českých" stránek např. RCT First Station http://http://rct.rulez.cz/ , nebo na stránkách RCT Center (odkaz se nachází na  BW ...) http://http://rctc.bonusweb.cz/site.php?lang=cz&location=1

RoMik

0/0
12.1.2003 14:00

jozef vasko

cao
a co je lepsie na tom mat vstupne free a menit si vstupne pri atrakciach? Ved na vstupnom zarobim obycajne 30-40 dolacov a na atrakciach 2-5. A stale nemam iste ze sa mi ludia dostanu ku kazdej atrakcii. Mozu sa otocit a ist prec ale keby som mal zadane vstupne tak by som aj na nich zarobil!
0/0
29.1.2003 19:52

RoMik 1957

Má někdo zkušenosti s editorem pro RCT2 ?

Mám takovej dotaz, v editoru jsem udělal vlastní scénář /na zkoušku/, bohužel jsou zde pouze dvě volby :

a.) VSTUP DO PARKU ZADARMO, pak si mohu nastavit CENY VSTUPENEK NA ATRAKCE nebo  možnost        b.) VSTUP ZA PENÍZE a vlezné na atrakce ZADARA...

Docela mně štve, že když mám nastavenu možnost "PLATIT ZA VSTUP NA ATRAKCE", tak mi tam ti blbečkové nechtěj vůbec chodit (za normální ceny), ale když cenu změním na volnou, tak by se přetrhli. Neví někdo, jak tento problém vyřešit - neřeknu, kdyby hned ze začátku nechtěli chodit na horské atrakce, ale oni si nevšimnou ani bludiště nebo Ruského kola. Takhle se pak špatně splňují úkoly (např. za měsíc vydělat xxx peněz za vstup na atrakce , ap.). V tomto případě musím mít volný vstup na kolotoče a vybírat na vstupu do parku (a posléze pomalu zvyšovat cenu vstupenky), zase rychle docházejí peníze za nákup atrakcí - to už ale nezbývají prostředky na nákup dalšího území ..................................

0/0
6.12.2002 23:08

Bob a Bobek

Nevím co u tebe je normální cena. Já teda u malých atrakcí dávám cenu okolo 2 K a u velkých rollerů tam podle toho o jaký jde, tak od 3,50 až do 5 K. Pokud atrakci postavím jako novou, tak dám cenu trochu vyšší o nějaký halíř a čekám. Oni většínou jdou na atrakci až po chvíly. No a za nějaký měsíc, když zjistím, že tam už moc nechodí, tak cenu trochu snížím. Po roce třeba i na 0,80 (myslím u kolotoče ap.) a oni se mohou přetrhnout. Také pomáhá změnit počet otáček na kolotoči, nebo na ruském kole změnit směr pohybu atd. Ještě nevím, zda se mi to nezdálo, ale když už mi tam atrakce stojí déle a já změním její barvu, tak se tam také lidi začnou hrnout. Jsou to někdy nervy, protože se mi často stávalo, že jsem byla totálně v mínusu a čekala jsem na nějaké ty drobné, abych mochla vůbec dodělat cestu k nové atrakci.

Pokud jsi již přišel na něco co ti pomohlo, tak dej také prosím vědět.

0/0
2.1.2003 19:12

josef novák

chyby v programu?
ahoj vsichni, tak jsme rozbalili RCT2 a nevim, jak u Vas ostatnich, ale moje verze vykazuje nekolik zavaznych nedostatku, kdyztak se k nim vyjadrete...: 1/ strasne dlouho se program po otevreni nacita /zakl.menu/ - asi 40 s, oproti puv RCT AA,LL apod. se otevrely do 5 vt.!!, a otevreni ulozenych pozic a jedn.urovni ve RCT2 je do 20 vt., coz kontrastuje s faktem, ze pri tvorbe staronoveho enginu nedoslo ke zvyseni naroku na HW... 2/ pri nahodnem postaveni stanku na cestu vam RCT2 nesdeli, ze je v ceste cesta /puv RCT/, ale postavi ho do vzduchu, coz se projevi az nespokojenosti navstevniku, nekdy na to neprijdete ani pri rotaci pohledu... 3/ z nabidky povrchu cest zmizely sympaticke vzory, taky neni k dispozici zdeny povrch - portaly tunelu, bazeny apod. - nechapu duvod... 4/ s vylepsenou inteligenci navstevniku to byla asi prca, protoze se nekteri chovaj jeste blbejc nez ve starsich verzich - treba chodej bez duvodu furt dokolecka dokola, a porad na sebe nabalujou dalsi, a kdyz uz chtej ven, tak je postavite k vychodu, ale voni se otocej a jdou zase zpatky kolovat, a samozrejme pritom srazej bodove hodnoceni parku - nepochopitelne... tuhle jsem musel ze zoufalstvi 300 takovejch lidi utopit, aby byl klid...ale nevim, jestli je to spravny pristup - spis ne 5/ v nabidkach horskejch drah je spousta nekolikrat opakovanejch typu, je to celkove zmateny, puvodni ovladani nabidek a oken bylo vyhovujici... 6/ pri stavbe male drahy - powered launch - mi pri dojezdu vlaku do stanice zpatky /zkouska/ normalne vyjede z drahy /nastupiste/ ven - no to se mi jeste nikdy nestalo , a opakovane - jsem totalne otravenej 7/ je sice dobry, ze pribylo tisice novych themeing objektu, ale rekne mi nekdo, jak mam postavit treba sklenenou strechu na skleneny panely kolem drahy, nebo treba hradni strechu na hradby nebo cokoli, co ma byt na sobe postaveny - ono to totiz nejde... - a pri tom v predpostavenejch tratich a atrakcich to udelany je - viz hradni maze, nebo golf atd atd - a samozrejme prca je, ze kdyz si nejakou takovou atrakci umistite, a pak ji chcete treba posunout o kus dal, tak vsechny ty kolem predpostaveny veci musite kousek po kousku pracne rusit - ale budiz, je to atrakce predem pripravena, ale proc to nejde stavet v realu ... Proste se mi zda, ze je tam bug na bugu - a je fakt, ze to mo´h bejt velice sympatickej datadisk ke stavajicim RTC - vlastne k AA, treba i drazsi, stanky jsou moc pekny a je jich tam hodne....ale takhle je to docela prusvih. Jinak editor je dobra vec, ale klidne bych ho ozelel, nebyt tech nesmyslu ve hre samotny. Zdravim a diky za Vase postrehy
0/0
16.11.2002 23:18

RoMik 1957

Dotaz

Sice RCT2 ještě nemám, před týdnem jsem si koupil originálku Totally RollerCoaster (2CD *původní hra + 2 datadisk) (do té doby jsem to "jel" přes vypálené verze) - takže se chci zeptat, jedná se o origoš nebo "záložní" verzi, případně napiš verzi hry -číslo- . Na to, že hra byla vyvýjena poměrně dlouhou dobu, tak to má /dle Tvých postřehů/ hodně chyb . Jestli takhle funguje krabicová verze, tak to si asi ještě chvilku počkám na vychytání bugů ?./ 

Na Tvé otázky jsem neodpověděl, protože z "2" nemám žádné zkušenosti, ale možná se dozvím číslo verze (určitě jich zas bude více, např. anglická nebo americká verze...).

0/0
17.11.2002 19:01

Roman Navratil

Chyby?
No, já RTC2 hraji asi týden a zatím se žádná taková věc u mě nevyskytla.... vyjma toho, že se mi nespouští žádné intro....čili bych chtěl vědět, zda se jedná o chybu, či hra žádné intro nemá...
0/0
4.12.2002 14:35

Tomáš M..

ok...

Jo, mas pravdu.... tyhle chyby me otravujou taky....

Jo, jako 3 datadisk by to bylo 100000000000000000000000000....atd...krat lepsi.... tohle je totalne podelana blbina.... Treba....zvetsili moznost velikosti parku na docela dost.....ale maximum budov (atrakce a stanky) muzete postavit maximalne 255....takze hraju hraju a delam megapark, jeste nemam zaplnenou ani pulku a sup...konec....nelze dal stavet atrakce ani stanky....

je to plny chyb az to neni hezky.... a taky me stve, ze pri hre nemuzete upravovat teren tou fci, ze dyz kliknete pri rozmeru 1x1 dal na minus, a pak se ten povrch "zarovnava".....

neni to verzi...je to opravdu chyba hry....

me tam dost chybej ty chodniky, moznost vybrat si cho chci dat pod chodnilk, a ty "zdi", trebas ty cihly...

stoji to za ***

Je fakt, ze jediny co je tam dobry je Scenario editor.... a mozna taky to staveni objektu nad sebe, ale jinak to je u me peknej propadak....vetsi komercni zbytecnost nez je rct2 sem jeste nevidel.....

0/0
10.12.2002 20:07

Kamil Ondrák

Stavění scenerických objektů na sebe se dělá tak, že podržíš ctrl (nebo shift? teď nevim) a pak se to při pohybu myší zvedá.

S tím zbytkem více méně souhlasím...

0/0
29.12.2002 16:11

Bob a Bobek

Možná RCT II nepřináší žádné závratné změny, ale pro ty kdo tu hru mají opravdu rádi, tak každá nová věc, která přibyla do původní hry znamenala velkou radost. Možná by pro nás velké fandy této hry i nějaké opravdové změny byly třeba na škodu. Já se tedy na tuto hru těším a je mi jedno, že recenze nejsou ke hře zrovna příznivé. Jedno je ale pravda, že třeba jako datadisk by byla hra levnější.

Jinak bych autorovi článku jen chtěla říct, že některé hry jsem také hrála řadu hodin a dokonce řadu dni, ale abych se k nim tak ráda vracela jako k RCT, to se tedy říct nedá. To ale je spíše v tom, že každého bavi něco jiného a já nejsem žádný odborník na hry, jenom pouhý konzument.

0/0
27.10.2002 13:43

Tomáš Krajča

Re:
Ale já uznávám, že RCT2 je dobrá hra, jenom mám averzi k onomu "tahání peněz z kapes" - a to se týká právě takových hráčů, jako jste vy (a nemyslím to ve zlém, chápu to, já třeba podobně ulétl na Zoo Tycoonu a musel jsem se hodně snažit, abych nebyl na datadisky přehnaně mírný...)
0/0
27.10.2002 21:02

Bob a Bobek

Děkuji za odpověď a chápu, že psát odborné recenze na cokoli a zůstat nezaujatý je asi problém, Ale ja fajn, když si člověk, který tomu moc nerozumí může o hře něco přečíst a pro mě jsou jakékoli informace, zvláště o hrách na které se těším, nebo které mám ráda, velmi vítané. Tak tedy díky za vaši práci.
0/0
30.10.2002 18:43

Michal Krbec

Hral vubec autor recenze tu hru?
Kdyby jo tak by prece nemohl napsat takovy nesmysl ze animace lidi a objektu zustaly stejne. Vzdyt jsou o 500% plynulejsi a hezci.  A vytykat hre, ze ma stejny engine jako dil predchozi se mi taky zda ponekud na hlavu. Kolik ruznych pokracovani vyslo na stejnem enginu (Doom2, Might&Magic 7,8...., C&C Red Alert) a nikomu to nevadilo a jak uspesne hry to byly.
0/0
23.10.2002 11:12

Pavel Prouza

dobry vtip s tim enginem  slo v techto pripadech o engine tri roky stary? odpoved si najde kazdy sam

rct2 je to same jako prvni dil, a to ani v te prislovecne bledemodre - proste a jednoduse UPLNE to same

tomus hodnotil imho velmi ferove

0/0
23.10.2002 11:51

Michal Krbec

Jiste ze slo a navic hra je snad o zabave a ne o pouzitem enginu.
0/0
23.10.2002 13:12

Pavel Prouza

jasne, trochu mi to pripomina vydavani tetrisu v jinych verzich

"Jiste ze slo" = ??? nauc se pocitat, clovece... doomy mely odstup tusim rok a pul, c&c rovnez a might&magic roky dva - a vsechny tyto tituly vysly uz pred nejakou dobou, kdy technologie nebezela dopredu tak rychle

az na vyjimku, kterou je m&m - vsak taky posledni dva dily sklidily posmech za svoje technicke zpracovani stale na urovni sestky

 

0/0
23.10.2002 17:38

Sir Scarf

No jo jenže na těhle hrách dělaly celý týmy kdežto RTC dělá JEDEN člověk.

Přesně jak bylo řečeno v těhle hrách každej prdí na překrásnou grafiku když je utoho zábava...

Nebo bys to chtěl mít nehratelně ve 3D???

0/0
23.10.2002 18:10

Pavel Mondschein

Re:
Pocet vyvojaru ale snad neovlivni hodnoceni. Hodnoceni rika, jak dobra je hra, ne jak dobry je vyvojar...
0/0
23.10.2002 18:30

Michal Acler

Pokud RTC = RCT = RollerCoaster Tycoon, tak si myslim, ze nemas pravdu s tvrzenim, ze to dela jeden clovek. Mozna se jmeno Chrise Sawyera v nazvu vyskytuje, ale vsadim boty, ze na tom makalo dalsich deset ne li vice lidi. To mas neco jako s Civilizaci, udelal ji sam Sid Meier?
0/0
23.10.2002 19:08

jd_ ...

Civilizace je trosku neco jineho, tam to dela cely tym okolo Sida, ale RCT (alespon 1.dil) delal skutecne jen Chris Sawyer sam, jak to rekl v tomhle rozhovoru http://games.tiscali.cz/interviews/chrissawyer stejne jako treba driv Transport Tycoon
0/0
24.10.2002 1:18

Pavel Prouza

mondy a agile ti odpovedeli za me
0/0
23.10.2002 19:14

Tomáš Krajča

Re: Hral vubec autor recenze tu hru?

Odpoved na otazku v nadpisu: ano, autor hru hral. A to radu hodin, stejne jako prvni dil. A tvrdit, ze animace jsou o 500% plynulejsi a hezci je HODNE prehnane.

Hre vytykam, ze ma stejny engine, jako dil predchozi, proto, ze pusobi dnes zastarale, coz se o enginu Dooma rici nedalo.

Ostatne nejsem s timto nazorem sam - prvni herni web, ktery RCT2 hodnotil, byl GameSpot. Dal 7,0/10 a hadejte, co hre vytykal... v CR recenzovali hru Tiscali Games (73%, naprosto stejne vytky) a az vyjde recenze na GamePortu, muzete se take "tesit" na nizke hodnoceni (shodou okolnosti autora znam a znam i jeho nazor na RCT2)

0/0
25.10.2002 21:53

Tomáš

RCT2
Už se moc těším.
0/0
25.6.2002 21:59

gantrior

lol
Jestli ta hra je vazne takova jak se v recenzi pise,tak ani nema smysl hru shanet (To nemluvim ani kupovat) kdyby to pojmenovaly jako datadisk urcite by si to koupilo vic lidi.Jednicku sem mel rad (dostal sem se tak do 10. mise), ale takovahle komerce je uz vazne prilis.....
0/0
25.5.2002 20:45

miki

je to supr skuste si to
0/0
25.5.2002 18:23

RoMik

Malá úvaha

Já mám nastavené rozlišení v RCT (originální hra + oba datadisky) na 800x600 a takto mi to vyhovuje. Jedině co mě kolikrát hodně nazvihovalo madle je to, že se v některých "parcích" dost ZTRÁCELI přiblblí páprlíci. A to zde měli dost Informací a cesty se moc nekřížily... Každou chvilku mi chodily hlášky, že návštěvník XY nemůže najít cestu k východu a tak jsem je musel přenést k východu. A při tom jsem někde úplně na jiné straně parku měl pro změnu /například/ rozestavěnou novou atrakci. Já bych se na ně vykašlal, ale zase by mi klesal rating...
Už se těším na druhej díl (doufám, že se datum vydání moc nezpozdí a v tom říjnu RCT2 vyjde), jak jsem četl článek z E3, tak by to opět měla být paráda. Jsem zvědavej jak bude vypadat ten kompletní editor nových scénářů /určitě si to vyzkouším/, ale hlavně jaká bude umělá inteligence návštěvníků. A až se objeví čeština, tak to pak bude úlně super.  Na to se však ještě nějakou dobu nejspíš počkáme.
Tak a jdou něco vyždímat z návštěvníků v jedničce ...

0/0
25.5.2002 13:58

Tomus

rozliseni
Ano, RCT1 jel i ve vyšších rozlišeních, ale v praxi bylo ideálních 640x480, v 800x600 se to dalo hrát a v 1024x768 to bylo tak příšerně titěrné, že to nešlo vůbec. Myslím, že tady měli tvůrci press-kitů na mysli, že k podobnému efektu titěrnosti docházet nebude - což by novinka byla. Já osobně ale hru neviděl, takže na mě zase tolik nedejte :o)
0/0
24.5.2002 21:57

mike_k

Tak to je asi vec nazoru, pac pro me jedine pouzitelne rozliseni v RCT1 je 1024x768. Jinak je vse priserne velke. Mozna by neskodilo uz konecne prodat tu 14ku monitor :o)
0/0
25.5.2002 15:23

mike_k

rozliseni
RCT1 prece taky jel v rozliseni 800x600 i 1024x768 takze v tomto se o zadnou novinku nejedna.
0/0
24.5.2002 21:48