Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

America's Army - co na ni říkáte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aleš Javný

Poradte prosím...

Jak bylo v článku zmíněno:V profilu vyplníte krátký standardní dotazníček, zvolíte jméno a heslo. Systém vám odešle e-mail....mno tak po me to chtelo JEN jmeno a email,heslo to po me vubec nechtelo...mno tak sem to teda zaregistroval ale na email mi to vubec neprislo poradite?diky

0/0
7.7.2008 19:43

Kuba576

Re: Poradte prosím...

Mno to máš takhle,pravda,žádné heslo to nechce ale já sem se zaregistroval sice mi to přišlo až o den později,ale mám to,jestli na to už čekáš déle než týden tak máš asi špatnej email zaregistrovanej nebo proste nejaka chyba netu...:-/

0/0
8.7.2008 21:31

ja

hmm

ja ji stahuju a slisel sem oni ze je dobra na to ze je zadarmo:-)[!8-o

0/0
9.6.2008 16:58

orion fun servr

pozvanka

Přijdte se podivat na naš Orion fun servr...

Spousta eventu kvalitni gm team ..servr jede na patch 2.3.3

Naš Web http://orion-wow.tym.cz/

0/0
12.2.2008 10:55

Orion

pozvanka

Přijdte se podivat na naš Orion fun servr...

Spousta eventu kvalitni gm team ..servr jede na patch 2.3.3

Naš Web http://orion-wow.tym.cz/

0/0
12.2.2008 10:55

kapsicka

crysis

prosím nemá tu někdo cd-key na crysis byl bych moc rád prosím pošlete

0/0
31.12.2007 13:38

jara

crysis

potřeboval bych cd key na crysis českou verzi díkec pošlete na

jarda.buldozer@seznam.cz:-)

0/0
7.12.2007 16:30

jiri dzoba

SF trénik skok z letadla
Při zmáčknutém ,,E" a dopadu do kruhu mě to nepustí dál. Poradíte mi někdo? Díky.
0/0
19.2.2007 15:44

Adam Eva

Americasarmy
Máte rádi akční hry typu CS nebo OPF? Nechce se Vám hru kupovat a nebo pokoutně shánět cdkey a servery, na kterých si mužete zahrát? Rádi se dobře bavíte a máte týmového ducha? Jestli že jste na některou z otázek odpovědeli Ano, tak je tato hra určena právě pro Vás. Hru AmericasArmy pro Vás vytvořila US Army společně s vývojáři hry Unreal Tournament, na jejímž enginu beží, což zaručuje skvělou grafickou podobu a realistickou akci. Nesmím opomenout, že tato hra je zcela ZDARMA a tudíž jí může hrát káždý. Takže neváhejte a připojte se mezi miliony hráčů po celém světě. Hooah Soldiers ! Podrobnější a velmi dobře zpracováné informace o projektu najdete na strankách http://exit.pcland.cz/
0/0
29.1.2007 14:40

Jakub Supansic

OKI
Uz nikoho nehledam uz se ozval skvely paran AA a pry mi poradi
0/0
18.7.2006 16:15

Jakub Supansic

Nazdar
Hraje tu nekdo pres Gamepark a byl by ochoten mi poradit jak se orientovat ve hre ?? Jestli jo tak tady je me ICQ : 328-166-110 tak si me pridejte PLS
0/0
17.7.2006 18:42

Jiří Daniel

Americans Army
Nevíte kde bych mohl stáhnout Americans Army
0/0
19.5.2006 14:55

Martin Beděra

tady se stačí dívat!!!
0/0
18.7.2006 13:15

Oliver Ulrich

pomoc

Nazdar ludia........Stiahol som si Americans Army lebo je to full gamesa a zadara :D:D:D:D idem si zahrat a jedine co mozem hrat je jeden trening kde strielam do nejakych plechovych tercov.....neviete ako sa dostanem dalej?????uz ma nebavi stale strielat do tych tercov :(:(:(:(:(

Ak niekto nieco viete tak mi dajte vediet radsej na moj mail lebo tu chodim malokedy......moj mail: Oliver.buchy@seznam.cz

A neposielajte mi odpovede cez Outlook !!!!!!Nemam ho rad a neverim mu v posielani sprav.

Diky

0/0
11.1.2006 10:38

Miroslav Jech

Basic trening MOUT
Tak jsem to nejak nepochopil. Domnivam se, ze ty figury s cernou kuklou prez ksicht jsou teroristi. V prvni mistnosti strelim jednu zakuklenou figuru a je to OK. V druhe mistnosti strelim figuru s kuklou a jsem vykopnut za poruseni nejakych pravidel. Rovnez kdyz strelim chlapka s satkem prez usta (bandita). Nedostanu se pres druhou místnost. (Tedy pokud strilim. Pak to jde take projit bez strileni ale s nulovym vysledkem). Mam verzi 2.5. Kde delam chybu ..?? Dokaze nekdo poradit..??
0/0
3.1.2006 13:26

Lubomir Pénzeš

?
zapametaj si pri ktorom ta to vyhodi tak toho netrafaj anoboj oni potebe netrafaju tak ta nezabiju a nemusis sa moc ponahlat mas casu dost ked daco este stes tak napis na icq 235206074
0/0
9.1.2006 17:40

Miro Mudrik

Help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neviem co mam robyť!!! Mam urobeny prvi trenink či čo to je a potom mi naskočilo že mam zadať heslo a meno zadal som klikol na log in a nič.Vosiel som do menu a pozrel sa na trenik ktori som urobil apisalo mi ze je urobeny chcel som ist na dalsi a nemohol som .nemohol som nic robyť nič hrať len do okola ten isty trénink.Dopočul som sa že sa treba kdesi na internete prihlasiť a vytvoriť si vojáka.Ale čo keď nemam internet a chcem baviť misie?Pomožte mi prosíííííím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
28.12.2005 16:31

Lubomir Pénzeš

internet
no mas proste smolu tato hra je len multiplayer vacsinou sa hra cez net ale ked mas par kamosov tak mozes aj LANovat da sa aj singelplayer ale to si musis dat aku mapu chces hrat a potom si tam das len postavicky ktore len stoja takze pokym nen=mas net tak to ani nehraj:(
0/0
2.1.2006 15:31

ado mak

HELP

cafte ked hram aa tak si mozem vybrat ktoru zostavu zbrane cem mat ale ked si vyberiem tak to nic nerobi a ked som sa tam pytal co s tym tak ze musim mat honor 15 uz ho mam a stale to nejde... preco??? a co vsetko musim mat aby to islo??

treningy mam vsetky....

0/0
27.11.2005 16:28

Lubomir Pénzeš

lol
staci mat 15 honor music si v hre ktora ma na vyber aj zo zbrane s pismenom C napr daj si SF PIPELINE ale musis mat aj SF trening spraveny celi!!
0/0
28.11.2005 23:34

Rasto Sekeres

ahojte
kto mi poradi co mam robit?Neviem prejst tie testy v AA tak som toto cital a docital som sa o tej stranke www.skaf.sk ale tu mi nechce otvorit a tak neviem co mam robit a vas ziadam o pomoc,teda ako mam prejst tie testy??????poradte prosim
0/0
30.8.2005 13:04

lubomir penzi

pomoc
skus napisat na icq 235206074 alebo na http://skaf.host.sk  alebo http://www.pixelwarriors.cz/index.php?sct=aao&lng=cz&mdl=index&PHPSESSID=552e4a1f79da08c73760d2d0322b46fd tam tiez poradia ale inac tie testy tak na ne su odpovede troska nizsie v tychto forach
0/0
2.9.2005 19:13

Stromovka ŽŘeditel

Basic Training MOUT
Nemůžu se dostat dál kvůli úkolu MOUT no prostě otevřu dveře hodim FlashBank postřílim ty umělé terče a pak mám otevřít nějaké dveře no tak hledám i ve tmě ale žádné dveře nenajdua kvůli tomu se nemůžu dostat dál tak mi poraďte ocením každou radu
0/0
28.4.2005 16:08

Vladimír Dudák

Hodíš flashbang postřílíš jen teroristy, bacha ať nesejmeš civilisty! Potom pokračuješ dál, nech si nasazený nightvision - klávesa V. Potom musíš vlézt do kanalizace. A pokračuješ, nemůžeš zabloudit, protože nikam jinam se nedá dostat :-)
0/0
22.5.2005 23:31

lubomir penzi

mout
pekne si mu to napisal ale v starej verzii ten trening nesiel prejst lebo tam bola daka chyba preto mal ten problem ked ma teraz 2.4 tak by to malo ist
0/0
24.5.2005 17:59

Stromovka ŽŘeditel

MOUT
tak díkes už pařim 2.4ku a tam ten problem není...chyba byla asi v tom že ty terče nereagovali na střelu proto se žádný dveře neotevřeli.
0/0
28.5.2005 10:54

Stromovka ŽŘeditel

MOUT
 no jo jenže já nemám kam pokračovat žádný dveře se mi neotevřeli a žádný dveře nejdou otevřít.
0/0
28.5.2005 10:50

luky luky

čeština??????
Ahoj všici.Já nevím,možná je to blbý dotaz,ale není někde na netu čeština,nebo alespoň slovenština?je tam toho na mě trochu moc.Díky moc.....
0/0
7.4.2005 16:15

lubomir penzi

aa
ked mas dake problemy s touto hrou tak napis do fora na www.skaf.sk tam ti urcite poradia a neviem aky dovod mas aby si to mal po cesky lebo to ani nepotrebujes
0/0
10.4.2005 18:49

Miroslav Brečka

AA konči?
Odpoved je nie. Vyjadrenia DEV stare 7 dni tuto spravu dementuju a DEV potvrdil aj dalšie pripravované verzie pre projekt AA :) Tak plakať je skoro a môžme sa tešiť čo nam DEV pripravia v dalších verziach :P
0/0
25.3.2005 19:03

Vladimír Dudák

America's Army končí!?
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/zurothers/americasarmy050315.html To by mě teda celkem naštvalo, kdyby AAO projekt zrušili.
0/0
24.3.2005 20:35

Vladimír Dudák

Nebo nekončí? :-)
Tyto uveřejněné informace jsou naprosto liché zde je vysvětlení: 1. V prosinci 2004 v rozhovoru s produkční firmou bylo uvedeno, že dostala od armády na rok 05 více pěněz na další vývoj AA:SF než na rok 04 2. O změnách ve vývojářském teamu bylo psáno již začátkem ledna a ti kteří pravidelně sledují americasarmy.com si jistě všimli inzerátu o hledání schopných programátorů. 3. V dalším rozhovoru ze začátku února bylo uvedeno, že armáda uvolnila další materiál pro prográmátorský team, který je i tak zásoben na další tři roky vývoje http://www.americasarmy.cz/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=484&forum=17
0/0
24.3.2005 20:40

Martin Kovář

Ahoj! Tak jsem si pořídil America's Army, ale mám jeden problém: Když spustím AA, tak se vždycky odpojím od internetu - mám CDMA od Eurotelu. Verze AA je 2.3.0 . Nevíte někdo co s tím?

Díky

0/0
8.3.2005 15:09

lubomir penzi

aa
skus sa obratit na daku www co sa zaobera touto hrou www.skaf.sk
0/0
10.3.2005 6:33

Martin Kovář

Díky, zkusím to
0/0
10.3.2005 15:05

lubomir penzi

neviem co znamena ze odpojim od internetu mas spraveny trening?ak mas daky prb tak napis na icq 235206074
0/0
10.3.2005 22:02

Bob Marley

konecne mam SF trening ale ked sa pripojim na mapu tak nemozem hrat za SF ale iba za poskoka preco prosim porate  DIk
0/0
21.2.2005 20:16

lubomir penzi

sf
myslim ze ti uz na skaf fore poradily ale najlepsie honor sa zbiera na mape SF Hospital takze tu trenuj
0/0
22.2.2005 6:21

lubomir penzi

aa
a este nieco ked planujes tuto mapu hrat dlhsie tak by si sa mohol zaregistrovat aj na tejto stranke http://aaotracker.4players.de je to stranka na statisiku ako hras  ake mapy drvis kolko mas killov kolkokrat ta zabili a same dobre zaujimavosti odporucam ti na nej zaregistrovat vacsina hracov AA je tam registrovanych a ked chces dako poradit na na www.skaf.sk tiporadia vzdy
0/0
22.2.2005 6:25

Bob Marley

JJ ale pre istotu som sa to spytal dvakrat keby nahodou  
0/0
23.2.2005 1:40

Vladimír Dudák

Special Forces test 2
Tady je kompletní návod na zvládnutí toho testu SF 2 http://forum.skaf.sk/index.php?showtopic=71
0/0
30.10.2004 22:44

Rasto Sekeres

Ahoj
ja neviem tiez prejst tie testy,ale cital som co ste tu pisali a su tu aj nejake stranky:www.skaf.sk-ale tu mi nechce otvorit a tak neviem co mam robit,neporadis,prosim.
0/0
30.8.2005 13:00

lubomir penzi

trening
http://forum.skaf.sk/ spytaj sa tu
0/0
22.10.2004 6:16

lukas gerlich

americas army obstacle course
zasekl jsem se na překážce kde máš vylézt na stěnu a po síti slézt at už to udělám jakkoli vždy mě to vrátí. help
0/0
21.10.2004 15:15

Miroslav Brečka

trening
Neviem či sa ti to už podarilo prejsť, ale ak nie tak skús bežať len v jednej dráhe. Celý ten trening (mapa) je spravená do troch dráh, celú dobu musiš ist v tej farbe ako začneš (no ak dobre pametam tak v bielej, ale bolo to dávno tak niesom istý :P) ak ani to nepomôže tak ti pomôže len to čo ti radil nitrančan reinstal :PP
0/0
21.11.2004 14:50

lubomir penzi

tren

skus reinstal co ine ti poradit?

ja som to instaloval vcera a bez problemov tak neviem preco ti to roby hadam mas ver2.1

0/0
25.9.2004 19:41

Ivan Kachna

TRAINING - podvadi
Zdar. Hned prvni trening nelze projit. Hra nacita netrefene terce, i kdyz se ve skutecnosti neukazou. Nevi nekdo co s tim??? Vzdy se mi ukaze treba 18-19, ktere VSECHNY trefim a zbytek se neukaze, takze jsem v pr#####......
0/0