Diskuse

World War II: Frontline Command

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mixin

2. 7. 2003 10:31
No,prave WWII:Front C. hraju a nemuzu si stezovat.Vylodovaci mise je vazne masakr,ale da se cela udelat s jedim granatometnikem (velmi zarazejici ),teda">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile6.gif'>),teda pokud se dostane kam ma .Jinak">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile8.gif'>.Jinak volba druhych zbrani: Nemusi se porad klikat,staci pouzit levy Alt (u me to funguje).Kamerou se da otacet po stisknuti leveho a praveho mysitka soucasne.
0 0
možnosti

--- Miser ---

11. 6. 2003 11:24
...

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22339.asp" target="_blank" rel="nofollow">http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22339.asp

je na každém, komu bude věřit ... jestli BW nebo zbytku světa :)

0 0
možnosti

Otakar Schon

11. 6. 2003 12:35
Re: ...
samozrejme, verit muzete, cemu chcete. Nicmene pokud porad plati, ze prumer je 50 %tak 65 % je nadprumer, ale zadny zazrak.
0 0
možnosti

sleepless ...

5. 6. 2002 20:14
Proč tak ostře. V članku je přece" FC se liší od ostatních !!!!RTS!!!!" Neni tam ani slovo o tahovych strategiich,u kterych to normalni samozrejme je.
0 0
možnosti

Wolfie

5. 6. 2002 3:13
To je ale blbost
WWII:FC se liší od ostatních RTS ze druhé světové války především důrazem na lidský faktor, morálku, city a emoce. To je něco, co tu ještě nebylo, a co zní natolik zajímavě, že jsme ochotni věnovat WWII:FC prostor velkého novinkového článku. Znám jen MÁLO strategií z WWII, kde se NESIMULUJÍ emoce a kde nemají ZCELA ZÁSADNÍ VLIV na hratelnost. Pravda, v žánru RTS (Rádoby Takzvaných Strategií) se to moc nepoužívá, protože je to další extra faktor, který opět posunuje ovladatelnost mimo hranice možného. U skutečných strategií (tedy tahových) je to NAPROSTO, NAPROSTO normální věc, vítej, světe, znovuobjevivší Ameriku...
0 0
možnosti