Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Super Smash Bros. Melee

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ssbm

hd

je mozne hrat ssbm i na komplu

0/0
31.12.2008 20:15

Petr Hykel

Mam ci nemam
Ma cenu si to kupovat bez druheho ovladace?
0/0
23.8.2004 15:36

Martin Kaller

to evilmind a magitek

to evilmind: inu, vycházeje z manuálu, kde hovoří všude o damage a nikoli o snížení hmotnosti si myslím, že to je vlastně vcelku jedno, protože výsledný efekt je de facto stejný - mou chybou samozřejmě je tebou uvedená skutečnost, že se nezmiňuji o motivu vyhození protihráče z herní plochy jako konečném řešení souboje! Jinak chaos na hřišti tedy je místy pořádný, nemohu si pomoci! Co se týče zvládnutí technik, tak to bych osobně spíše viděl na vybrané strategii každého hráče, pro něhož ve finále bude mnohem jednodušší naučit se jednoduché a pořádné útočné kombo než těch pár obranných technik;

já tedy fakt nevím, ale nějak tady nevidím nic tak super, je zde sto  a jeden skvělých nápadů, jež však skončí dříve, než se všechno pořádně rozjede! Ale možná to je jenom tím, že jsem tuhle hru nepochopil...

to magitek: problém je v tom, že pokud mám na věc jiný názor než všichni ostatní, tak jej řeknu a nebudu se snažit kvůli zachování linie jenom pokrytecky tvrdit basu. Jak jsem naznačil výše, dost možná, že SSBM všichni pochopili lépe než já, ale já jsem nedostatky téhle hry dostatečně jasně rozepsal v recenzi, takže chceš-li na toto téma polemizovat, uveď konkrétně, s čím nesouhlasíš. Jinak takovou zajímavost. Například titul Jet Force Gemini od Rare také nepovažuji na rozdíl od zbytku světa za nějaký klenot N64 a Sonic Adventure 2 pro Dreamcast zrovna tak. A co je právě u Sonica legrační je skutečnost, že na DC mu všude dávali ohromné hodnocení (což nebyl však můj případ) a s jeho příchodem na GC náhle euforie opadla o celých 20%-30% - a přitom se jedná o vylepšenou verzi s konektivitou na Sonica pro GBA. V čem je problém? Na DC to stačilo a na GC to najednou není dost dobré? To chápu, ale takovýhle propad...

Martin Kaller

0/0
19.6.2002 1:25

evilmind

Pravda, koukam do manualu, a slovo hmotnost tam nepadne - nicmene imho je to ze hry jasne, kdyby z niceho jineho tak z bonusu (metal) nebo home runu. Ty zminene obranne techniky nejsou obrana proti utokum nepritele - ale prave proti vykopnuti! Dokud totiz mas svoji puvodni vahu (plusminus), o ovladas dobre obranny vraceci triky, tak v podstate neni mozny vykopnout te pryc. A vo tom to je :-). Dobre je to videt treba na tom rozbijeni terciku, takovy ty "nemozny" terciky mimo hraci plochu, nad propasti a casto pod urovni nejnizsi plosiny jsou prave dobrej trenink obrannych (vracecich) technik.

Jinak s chaosem ani s hodnocenim nepolemizuju - to je subjektivni vec, a zvlaste u takovehle hry je mozne dat v podstate libovolne, a pritom dobre zduvodnene hodnoceni...

0/0
19.6.2002 8:30

vanderpoel

no ja teda nevim .. jaxem uz psal ... nehral sem tudle hru nak moc dlouho jo .. ale proste co se toho vraceni tyce ... tak pokud sem v onom "chaosu" tak nejak postreh ze asi letim pryc ... taxe mi podarilo vratit se snad pokazdy ... ale spis sem si toho v ty mele fsim dycky az kdyz sem s velkou pompou spad .. :-) ...
0/0
19.6.2002 11:28

vanderpoel

sice sem tuhle hru nehral 14 dni ale musim rict ze sem pri hrani prave tak nejak nepochopil vodkad se ty vysoky hodnoceni ostatnich nejen webu vzaly ... priznavam ze sem mozna nepochopil smysl a ucel tydle hry ... ale rek bych ze vo braneni to zas tak moc nebude ... moje zkusenost je takova ze kdo se hejbe rychlejc a hbitejc ten vitezi ... f kostce receno ... a nejakou rekneme promyslenou obranu v mele 4 hracu si ani dost dobre nedovedu predstavit ... pricemz stejny nasledek maji i ty ruzne podivne areny .. kde se porad neco rozbiji ... vybuchuje ... chvili arena scrolluje nahoru ... achvili zas dolu ... mno .. nevim ... nemyslim si ze to je neco z ceho bych mel bejt nadsenej ... prave naopak .. docela me to pri hrani stvalo .. protoze tim vznikalo neco co se v recenzi patrne nazyva onim chaosem ... a pri fsi ucte k nintendu odmitam bejt vykleplej z neceho jenom proto ze to je vod nich ... suma sumarum me teda na tydle hre rovnez nechytlo naprosto nic .. skoda ... pote co sem vo tom fsecko cet sem se na ssbm docela fest tesil ...
0/0
18.6.2002 16:42

f1

Cital som recenzie na SSBM na svetovych serveroch a vsade to dostalo minimalne takych 90% . Vobec tomu nerozumiem, ako to mohlo tu ziskat polovicu ... je pravda ze tam je uuuplny chaos, ale aj v tom je kuzlo hry ...
0/0
18.6.2002 14:55

evilmind

ehm..
Mozna bych vedel, kde se bere "jiny pohled na vec". To "procentualni vyjadreni" je totiz procento snizeni HMOTNOSTI postavy, a nedokazu pochopit, ze tato dulezita informace v recenzi chybi. Cilem boje je vyhodit soupere z hraci plochy, a samozrejme cim je souper lehci, tim snaze se to da udelat - a o tom cela hra je. Super Smash Bros. Melee je zalozeno hlavne na mistrovskem zvladnuti pohybu postav, predevsim tech obrannych (ostatne to asi kazda bojovka).Uznavam, ze single player muze zacit po delsi dobe nudit, ale ze by na obrazovce byl neprehledny chaos? To urcite ne. Moje hodnoceni po 14 dnech hrani je 9/10.
0/0
18.6.2002 7:49

Imperator Gestahl

to je fakt, po ultra oběktivním článku pana Polacha v  Právu kde mimo jiné napsal že X-BOX má nejkvalitnější hry součastnosti má bw další bomba článek, ani nevím psal to M.Kaller nebo M.Zavřel no to je lhostejné, dobrý směr.

btw mimo čr o hře napsali:

http://www.gamesradar.com/reviews/default.asp?subsectionid=168&pagetype=2&articleid=63597

http://gamesdomain.com/gamecube/reviews/Super_Smash_Bros_Melee.html

http://gaming-age.com/cgi-bin/reviews/review.pl?sys=gamecube&game=ssbm

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516492,00.html

http://www.eurogamer.net/content/r_ssbm_gc/2

http://cube.ign.com/articles/166/166387p3.html

opravdu se nechci zatím gamecube zastávat ale to je divné

Mimochodem asi začnu odkrývat hroby, hezky od roku 1992 no uvidíme (to bude oslava 10 výročí)

P.S. Imperator Gestahl není nové jméno, jen jsem zapoměl heslo na Magitek

0/0
18.6.2002 0:47

alien

!?!
Heh, recenzenti konzolovej sekcie BW maju vzdy zvlastny pohlad na vec... Nehovorim ze to nieje priemer pretoze som to nehral ale ked si na 10 inych weboch precitam ze je to pecka, kto ma pravdu? .......
0/0
18.6.2002 0:09

Stepan Pech

10 jinejch webu --;
0/0
18.6.2002 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.