Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

F1 2002 - simulace nebo arkáda?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

comm comm

Jede vam F1 2002 po siti ??? (mam verzi 1.0.0.0) .... a po siti nejde hrat, server vidim, ale JOINout se nejde ....
0/0
7.7.2002 17:36

Pet z Kysuce

Formula One / Sony
Vcera som si zahral demo tejto hry z jedneho nemenovaneho ceskeho PS2 casopisu, a pripada mi to uplne priserne - clovek vobec nema pocit, ze ide rychlo, plus reagovanie auta a jeho vlastnosti - ale to moze byt arcade rezimom. Prezentacia celkom pekna.

Na druhu stranu - v hre Formula One od Sony, ktora sice graficky vyzera slabsie, si jazdenie na obtiaznosti profi velmi dobre uzivam - TOTO je zavodenie, kde clovek musi mat nastudovane trate, nastavene auto, nemoze lietat napriec sikanami a narazat do superov, s plynom a brzdou musi velmi opatrne (vypnuta kontrola trakcie a ABS - s tym je to pre male deti a uplnych blbcov), dlzku zavodu mam 50% a velmi dobre si to uzivam, cely zavod musim byt pekelne sustredeny. Takze - aj na PS2 existuje pomerne dost realisticky a so spravnou obtiaznostou aj narocny a pre pubertakov asi az nehratelny simulator F1.

Substance242,
dvojnasobny majster sveta na profi obtiaznosti,
team Jordan.

0/0
4.7.2002 8:45

brigand

grafika
Mam ted hru doma, ale grafika je naprosto strasna... pokud jedete z pohledu ridice, tak je to jak s PSX... hruuuza
0/0
3.7.2002 5:52

Miso-Killer

Sux...Svine jedny PS2...
0/0
2.7.2002 23:23

miki machrson

Chtěl bych přidat jeden chybějící důležitý bod, který se v recenzi neobjevil. A to je jízda mimo asfalt. Je faktem, že jsem měl tu čest pouze z demo verzí, ale pokud je tomu tak i ve finální verzi tak to degraduje hru na nehratelnou. V demo verzi je totiž možné jezdit po okolí tratě jak se Vám zamane. Nejhorší na tom je, že Vá s to nejenom nerozhodí, ale dokonce ani nezpomalý. Takže tu šikanu před druhým splitem v Melbourne je možné projet téměř rovně a to v plné rychlosti. Žádný trest na Vás taky nečeká. Pokud si tedy vypnete všechny helpy je řízení monopostu velmi obtížné, ale není rozdílu po čem jedete. A aby toho nebylo málo, tak je tu ještě jeden obrovský nedostatek.  V případě, že jedete nejvyšší obtížnost je velmi obtížné držet krok s nejlepšími. Jenže pak se stane neuvěřitelná věc, jezdec před Vámi jede šikanu před prvím splitem na půl plynu, zatím co vy absolutně v pohodě projedete pod plným. Tím se samozřejmě dostanete bez problémů před něj. Tady musím konstatovat, že programátoři zcela podcenili testování nebo neumějí jezdit :-) Díky těmto chybám i přes některé velké pozitiva si hru nekoupím. Celkově řečeno je to taková podivná směs arkády a simulace. Pokud by vyšel nějaký patch, které by výše uvedené problémy řešil, pak není pochyb, že se jedná o dobrou koupi a na rozdíl od GP4 je i pro méně "nadupané" písíčka. Zatím zůstávám u GP4, která je podstatně inteligentnější a vyváženější simulace i když moje GF2MX bude muset ve slotu ustoupit rychlejším a mladším borcům :-)
0/0
2.7.2002 9:17

cocik

hmm...
obavam se, ze pletete hrusky s jablky - tahle diskuse je o F1 2002 pro PS2, ktera je totalne odlisna od PC verze
0/0
2.7.2002 18:05

Juan Pablo

... coz ale nic nemeni na faktu, ze F1 2002 je shit.

Zahodte konzole, kupte si poradny masiny = PCcka a hrajte GP4.

0/0
2.7.2002 23:33

Tomas Hasler

Jo jo mas naprostou pravdu !
0/0
3.7.2002 20:46

Martin Kozák

Konečně rozumná recenze, která odráží reálnou úroveň téhle hry, narozdíl od té předchozí opěvné ódy. GP4 rulezzz. Btw, kdy tu vyjde na ni recenze??

Jinak, Juan Pablo, zdravím :-)

A kde jsou Maďar a jemu podobní? :-DDD

0/0
5.7.2002 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.