Diskuse

Tactics Ogre: The Knight of Lodis

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

evilmind

8. 7. 2002 9:24
Musim rict, ze na TO me nejvic ze vseho vytacel prave Quest rezim. Je mozne do nej vstupovat opakovane (i kdyz pri nejakem x-tem vyrabovani nepratelsky leader hlasil neco o tom, ze jsem tu uz byl fakt mockrat, takze mozna to pri y-tem pokusu uz nepujde), a klidne s postavami na mnohem vyssi urovni, ktere to tam vymlati behem tri kol. Jako mlejnek na penize, ktery jsem sam pouzil treba pred zaverecnou serii bitev, to neni spatne, ale jinak mi ucel tehle funkce dost unika...
0 0
možnosti

Yzzy

3. 7. 2002 1:02
Nejlepsi ze vsech
Pareb tohohle razeni je  jedna kterou si uplne vynechal(aspon podle me a to sem zkousel na PSX vsechny 3).Mela dva dily.Prvni byl super a druhej uz slabsi.Myslim ze se to menovalo Vandal heart's a melo opravdu spoustu veco co me u FFT a OB chybeli-hlavne atmotsferu ktera te nepustila dokavad si to nedoparil.Rikam ze je to jen muj nazor,ale zajimalo by me jestli si to paril a co si o tom myslis?
0 0
možnosti

Martin Kaller

3. 7. 2002 11:17
Ještě několik věcí...

Jo, Vandalhearts jsem hrál oba díly, ale oba jenom trochu, poněvdž nebyl čas a nechytlo mne to navzdory všemu tolik jako třebas právě FFT. Každopádně ještě by stálo za to zmínit Brigandine, Saiyuki, Arc the Lad Collection, Front Mission 3, Hoshigami a Vanguard Bandits - ve všech případech jde o SRPG pro platformu PSX (i když u bojů v Brigandine to není to klasické čtverečkované schéma) a skoro ve všech případech se jedná toliko o hry vydané v NTSC verzi. Ale zpátky k Vandalům - souhlas, některé věci, které tato série má, nejsou obsaženy v ostatních mnou zmíněných žánrových alternativách, ale jiné tu zase absentují. Moc pěkné je kupř. rozličné schéma, za jakých podmínek se bojuje (záchrana, ochrana atp.), interaktivita prostředí (spínače pro spuštění mostu); zajímavým motivem je také skutečnost, že vedle políčka, kam soupeř dojde, vidím i dosah jeho ataku (což je shodně vyřešeno i u chystaného SRPG Fire Emblem pro GBA) nebo v neposlední řadě zohlednění síly útoku podle toho, odkud je tento veden (zezadu, zboku). Ale nemohu si pomoci, rozčlenění tahu u Final Fantasy Tactics (na pohybovou a akční část) a zdejší přebohatý výčet povolání (a s tím související obrovský výběr speciálních vlastností pro každý Job) z tohoto SRPG v mých očích dělají jasnou jedničku!

Martin Kaller

0 0
možnosti