Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Kultura kriplů podle vás...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radovan holub

Kultura kriplu
Dekuji za diskusi. Mam hodne radosti, neziju osamele, na zabijeni ve filmech a v jine obrazove kulture se divam stejne jako na kulturu kriplu. Jezdim hodne po svete, bavi me to. Bavi me poznavat, bavi me skladat si svet z mozaiky, od CNN po osobni vjemy. Uznavam kvalitni pocitacove hry. Nevim, jestli je paranu celej svet. Pochybuji o tom. Ale taky vim, ze je hezke byt chvili sam a premyslet o veci, ktera se jinak v hlave mihne jako klip. Nashedanou. Radovan Holub
0/0
2.5.2004 10:22

Petr Maskiller

možná je to jinak ?....

PÍŠU PO DOJMU Z PŘEČTENÝCH REAKCÍ - ROK STARÝCH- TAKŽE NEJSEM TAK ÚPLNĚ AKTUÁLNÍ.

ALE JÁ JSEM Z OSOBNÍ ZKUŠENOSTI ZJISTIL (NA MOJÍ PŘÍTELKINI). ŽE NĚKTERÉ LIDI NEBAVÍ AKČNÍ A VŮBEC VEŠKERÉ HRY, KTERÉ VYŽADUJÍ UMĚNÍ STISKNOUT V JEDEN OKAMŽIK VÍC NEŽ JEDNÍM PRSTÍČKEM JEDNU KLÁVESKU. POTOM TAKOVOU HRU (BATTLEFIELD, UNREAL A DALŠÍ HRY VYŽADUJÍCÍ KOOPERACI ZÁPĚSTÍ A PRSTŮ POTAŽMO MOZKU REFLEXÚ A NEVÍMČEHOVŠEHOJEŠTĚ ZÁROVEŇ)ODSOUDÍ, JAKO ŽE JE TO KRAVINA, I PŘESTO, ŽE UŽ JSEM S NIMI BYL TAK DALEKO, ŽE BYLI OCHOTNI SI (MNOU VYCHVÁLENOU) HRU ZAHRÁT, ALE KDYŽ JE PO PÁR KRŮČKÁCH NA OBRAZOVCE A ZMATENÉM ŠMEJDĚNÍ MYŠÍ DOSTALA HNED PRVNÍ MALÁ POTVŮRKA. PROTIPOLEM SE PAK STALY HRY TYPU TETRIS NEBO ARKANOID (ČILI HRY BEZ HLUBŠÍCH ASPEKTŮ, NEŽ JE JEN ČISTĚ OBLBOVACÍ, DOKOLA TREFOVÁNÍ ČEHOSI KAMSI), KTERÉ SE U TAKOVÝCH LIDÍ NAOPAK NÁRAMĚ UJALY (V PŘÍPADĚ MOJÍ PŘÍTELKINĚ AŽ NEZDRAVĚ - KDYŽ MĚ ANI V DESET VEČER NECHTĚLA OD SVOJÍ OBLÍBENÉ "KULIČKY" - ČTI ARKANOID- PUSTIT K MOJÍ "KRAVINĚ")

MOJE ZHODNOCENÍ JE TEDY TAKOVÉ : KDO TO NIKDY NEOKUSIL, TAK V LEPŠÍM PŘÍPADĚ OKUSIT CHCE, V TOM HORŠÍM UDĚLÁ TO CO ČLOVĚK DĚLÁVÁ "ODSOUDÍ TO TOTÁLNĚ" A PŘITOM TO NEMUSÍ BÝT VIZUÁLNÍ STRÁNKA VĚCI (KREV, VRAŽDY ATD.) ALE PROSTÁ NESCHOPNOST SI TO ZAHRÁT :-)

0/0
23.7.2003 16:00

Shnoff :-o(

?
to je voda na holubuv mlyn
0/0
23.7.2003 17:19

Josef Domanský

Je to přesně tak jak píšeš.
0/0
3.5.2004 23:26

Kruma

PRAVDA
Zdráhám se trošku tento článek označit za pravdu, i když mu pevně věřím. Holub si totiž dokaze vzycky neco vymyslet, kripl jeden. Cozpak nema nic jinyho na praci, nez nas stale vojebavat? At tvori a nenici. At sam navrhne hru a uvidime, jaky bude mit uspech. Ale to jsem trosku odbocil. Chtel jsem vlastne jen rict, ze tenhle clanek by si mely precist vsichni rodice nakazene Holubitidou Reflexoidniho charakteru (Holubitis Reflexionaris), jelikoz jim ukaze znovu svetlo a spravnou cestu, ze ktere snad kvuli tomu...ehm...Holubovi sestoupili. Dlasi bych oporucil literaturu jako mesicnik Level (podavat v malych davkach, zejm. sekci Dopisy, do kterych odpovedi pise Andel Strazny Spasitel Vsech Paranskych Dusi Rybka) a podobne kvalitni platky jako Gamestar a Score. To je stoprocentni medicina pro oblbene. Dekuji vsem temto pratelum, kteri bdi, abychom my mohli nadale nerusene parit.
0/0
5.9.2002 20:58

Jan Novak

S Mr. Holubem mam pekny zazitek:vloni na letni filmove skole v Uherskem Hradisti v hodne pozdnich hodinach, kdy uz kazdy normalni clovek chlasta a bavi se s lidmi, jsem pri presunu z hospody 1 do hospody 2 prochazel kolem internetove kavarny. Jejim jedinym navstevnikem byl prave pan Holub. Vypadal totalne osamele, frustrovane a nestastne, cetl si, pokud se nepletu, Neviditelneho psa a evidentne se nebavil. Uz dlouho jsem nevidel vetsiho, absolutne asocilanim dojmem pusobiciho "kripla". Pan Holub si podobnymi clanky pekne kompenzuje sve pocity osamoceni a nesmyslnosti.
0/0
6.8.2002 18:43

Miroslav Kouřil

hmm
Dobře mu tak. Je to obyčejný hovado, který myslí jenom na svůj zkomírající nudnej život. Kdyby pařil, tak by nebyl takovej
0/0
6.8.2002 18:51

Robotron ***

Mne je ho ted uplne lito to je tak smutny..............................................
0/0
6.8.2002 19:58

f/m/t Tikamthi

a určitě neví, že se polévka Gazpacho podává studená....je ze Španělska:-)))
0/0
6.8.2002 20:45

Robotron ***

To se pise Gazpacho? Jejda... No jo, vono se to v tom RedDwarfovi tezko pozna, no tak aspon uz to vim
0/0
6.8.2002 20:47

Robotron ***

Ja sem Kultura Kriplu a sem na to hrdej... (no to je trochu arogantni... vlastne sem chtel napsat, patrim do ni...) Nahodou mne uz tenhle nazev prirost k srdci a povazuju ho za vlastni... Ted mne tak napada, to by byl skvelej nazev pro casopis Kultura Kriplu, ty jo. Ze bych zacal konkurovat Score, Levelu, atd? To by se prodavalo samo... Nechce jit do toho nekdo se mnou?
0/0
6.8.2002 17:28

Petr Poláček

Hnedka z fleku robe.
0/0
6.8.2002 19:29

Robotron ***

Parada, uz sme dva, jeste sehnat sponzora.......
0/0
6.8.2002 19:58

--- Miser ---

...
tři
0/0
6.8.2002 20:03

Petr Poláček

a sekretářku, přece si kafe nebudu vařit sám
0/0
6.8.2002 20:05

Robotron ***

Jasne, to pak udelame konkurz...
0/0
6.8.2002 20:07

Robotron ***

To je uzasny, uz tri nejvetsi parani v Cechach co znam (kdyz pocitam i sebe a neberu v potaz, ze se moc neznam), sakra jeste toho sponzora....
0/0
6.8.2002 20:06

Petr Poláček

Zavolame do Reflexu, traba nas vemou pod sva kridla. To by byl sponzor.
0/0
7.8.2002 1:19

Václav Mac-Links

 Nicméně zvykněte si na takový články, kultura PC her je ještě hodné mladá a najde se hodné lidí kteří tomu nerozumí a nechápou to ...a od středověku platí že co člověk nechápe a nerozumí tomu toho se bojí.Je to souboj mezi starou a novou kulturou.A jde to hodně vydět.Chcou po nás abychom četli Babičku ale osobně a nejsem sám si myslím že je to už pryč že to jde mimo mladý, kniha babička už jim prostě nic neříká .Ale tak to prostě na světě chodí.Každá kultůra umírá když příjde kultura nová.

     Ještě sem chtěl poznamenat znám hodně lidí co hrajou hry, čtou knihy a jsou hodné inteligentní ...jen si rádi hrajou.A nemyslím si že jen k vůli tomu že si hrajou na PC jsou to kriplové ....

 Otázka je jestli nám takoví jako Holub stojí za to abychom na to reagovali protože mně už vážně nebaví hájit se pořád takovým lidem ala Holub ,ani to nechci zdůvodňovat tím že je lepší hrát než třeba fetovat nebo vysedávat v hospodě,hraju protže mně to baví

0/0
6.8.2002 17:17

Václav Mac-Links

:-
 Předem se omlouvám těm kteří budou kritizovat mojí češtinu:-))
0/0
6.8.2002 17:18

Miroslav Kouřil

pravda
Když byl v Německu ten masakr na škole svádělo se to taky na hry. V televizi bylo, že ten magor hrál Quaka II, v nějakým časopise (asi v Reflexu) zase, že hrál Counter strike. Prostě vyhmátli to, co našli a přednesli to veřejnosti, která uvěřila, že to tupý střílení mu vymatlalo mozek...
0/0
6.8.2002 18:48

Ondra Žitník

Toz to snad ne,takhle urazet Counter-Strike
0/0
6.8.2002 18:59

Václav Mac-Links

Hehe
 To tu opravdu není nikdo kdo by Holubovi přitakal??No asi fakt ne a dobře mu tak
0/0
6.8.2002 17:00

inferno ___

To může říct jedině ten, kdo hry nehrál!!!!! No, uvidíme za pár let, třeba hry budou kultura a jejich hraní bude umění
0/0
24.7.2002 18:56

radovan holub

Kultura kriplu
Dekuji. Hry jsou uz ted kultura. Kultura, ta vysoka, ztratila v poslednich letech dulezitost. Proto se tak rychle meni. Je mnohem sirsi. Proto je treba vybirat. Radovan Holub
0/0
2.5.2004 10:25

Iva Urbánková

souhlasím
Naprosto souhlasím s Vláďou, chtěla jsem napsat něco podobného, ale předešel mne. Promluvil mi ale úplně z duše, považuji jeho názor za naprosto správný. V televizi i po telefonu se dají spatřit i slyšet mnohem horší věci a klidně se k tomu dostanou nezletilci a děti.
0/0
20.7.2002 21:45

Assur Devastator

Staci si pozriet raz zacas Televizne noviny . Roztrhane tela , zmasakrovani civilisti ... A to su skutocne zabery , ziadna hra ...
0/0
21.7.2002 19:51

Vladislav Růžička

No jo už je to holt tak...
Radovan Holub má právo kritizovat si co chce a jak chce. Je to jen jeden z mnoha pohledů na věc. Otázkou je proč takto neprofesioně napsaný článek Reflex otiskl. Snad právě kvůli jeho atraktivnosti a aktuálnosti, ač je vlastně jen vyumělkovaná. Mnozí z čtenářů, kteří se narodili o něco dříve budou panu Holubovi "moudře" přitakávat (i když - určitě ne všichni), jejich děti si naopak při pohledu na ně budou ťukat na čelo (ovšem zase ne všichni). Tak už to prostě chodí, další generační konflikt je na světě, jen nyní hrají hlavní roli počítačové hry. Můžeme se stále dokola dohadovat, zda jsou špatné, zda vyvolávají agresivní chování, či ne. Vždy ale půjde jen o zobecňování. Záleží na osobnosti každého z nás, na naší psychické labilitě, či naopak stabilitě, která ovlivňuje naše reakce na podněty přicházející z okolí. Je ale samozřejmé, že některé hry by se dětem do rukou dostávat neměly. Ale od toho je tu rating her (stejně jako filmů) a od toho tu jsou rodiče, či spíše přesněji zákonní zástupci , kteří by se o to měli starat. Zajímalo by mě proč redaktor Holub nepíše například o pornografii, která je dnes také velmi snadno dostupná, proč nepíše o násilí ve filmech, proč nepíše o knihách?? Vždyť existuje tolik knih a filmů ve kterých jsou brutalita a sex popisovány a zobrazovány přinejmenším se stejnou naturalitou jako v počítačových hrách, a často mnohem realističtěji vzhledem k omezeným možnostem počítačové grafiky. Často se popisuje dokonce pozitivní vliv her, protože umožňují agresivitu aktivně ventilovat, narozdíl od filmů, při jejichž sledování je jedinec pasivní. Pan Holub úplně pomíjí další rovinu pohledu na tuto problematiku - počítačové hry jsou již mainstreamovou záležitostí a díky různým herním výstavám, festivalům a soutěžím se tak mohou hráči, ne - lidé, setkávat a komunikovat i jinak než jen přes internet. Pohled Radovana Holuba je prostě čistě laický. Bohužel je ale i pohledem který pravděpodobně sdílí větší část starších občanů. Možná nejsou schopni se adaptovat na nový a rychlejší životní styl, možná nechápou své potomky, kteří vyrůstají v úplně jiném světě, možná potřebují něco či někoho obviňovat z problémů, které se v této společnosti nepochybně vyskytují. Snad aby si sedli někam na lavičky do parku a společně si zazpívali: "Za našich mladejch let, bejval svět jako květ...". Tohle prostě nevyřeší. Nevyřeší to, dokud to nebudou umět pochopit.
0/0
20.7.2002 13:42

Vladislav Růžička

PS:
Omlouvám se za tak dlouhý příspěvek :-) a za ty pravopisné chyby... :-)
0/0
20.7.2002 13:47

sleepless ...

Souhlasím , že p Holub téma zpracoval hodne zjednošuneně, povrchně ale hlavně čistě účelově aby se připoměl. Mrzí mě že Reflex nedal ve stejném čísle prostor i názoru někoho kdo tomu opravdu rozumí, nebo prostě názor opačný. Tím, že otiskly pouze názor jedné strany vyvolalyzbytečné vášně.
0/0
21.7.2002 19:30

Vladislav Růžička

Pokud bych měl trošinku zakonfabulovat...o to možná právě šlo. Trochu vyprovokovat, to dělá časopis atraktivnějším...
0/0
24.7.2002 5:38

Trable Trable

Absolutne s Tebou souhlasim v tom co jsi napsal. Je to jen dalsi generacni konflikt a nema smysl k tomu uz nic pridavat. S temi filmy a knihami mas taky absolutni pravdu.
0/0
20.7.2002 14:59

Ludan Parker

Jsem Kripl
Hraji hry RAD a hraji je dlouho az od pana Holuba jsem se konecne dozvedel co jsem zac zadny PARAN ani HRAC, ale KRYPL a vubec meto nevadi Supe.r Aproto DIKI pane HOLUB zeste me otevrel oci.  PS : Hura dosveta a Evropsek Unie,protoze takovich kripluHracskich je celi svet.
0/0
18.7.2002 22:15

Robotron ***

S tim pravopisem je to doufam taky jako legrace...
0/0
18.7.2002 22:23

Ludan Parker

Nojo tak sorry. Nejses  nahodou ucitel?
0/0
24.7.2002 19:29

Robotron ***

malem
0/0
6.8.2002 17:35

... sklendath

PG
tak jsem si uvedomil, ze pan Holub nejak zapomel na progamers...to se teda divim, ze takovy odbornik a profesional v oboru, muze vynechat tak dulezitou oblast pocitacovych her...muhehehe, ale coz, treba se progamers bude zabyvat v dalsim clanku. p.Holub rulezzzz
0/0
13.7.2002 22:50

michal sklenar

p.Holub
tady neni co resit, p. Holub je jasny provokater jak bylo myslim zmineno i v clanku...bohuzel neni asi zpusob jak se temhle provokacim branit, navic, kdyz Reflex je tak hojne cteny casopis. Bohuzel pak takove clanky v tak popularnim casopise, ovlivnuji mysleni lidi obrovskym zpusobem...vsimli jste si co udelal J.X. Dolezal pro ,,zpopularizovani,, a pro moralni legalizaci marihuany? a ted si vemte, ze ja pracuju v jedne vetsi vesnici a kdyz prohodim, ze bych si dal travu tak se maximalne pousmeji, kdyz jsem ovsem prohlasil, ze travim u pocitacovych her - potazmo internetu nekolik hodin denne, tak se div nezacli krizovat a kdyby mohli tak me polijou svecenou vodou
0/0
13.7.2002 21:49

Assur Devastator

Nechapem , preco sa k akcnym hram vyjadruju v casopisoch ludia , co tomu prd rozumeju a nikdy si poriadnu pecku nezahrali . To neustale kritizovanie , snaha o obmedzovanie smrdi svatou inkviziciou , ktora narobila v historii viacej skod ako vsetky akcne hry dokopy ...
0/0
13.7.2002 20:46

Michal Novacek

Ja jsem kripl...
klidne se k tomu priznam...a toho co mi to rika nazvu starou strukturou nebo archaickym dedkem...
0/0
12.7.2002 22:23

John Doom

jak to vidi Storm
ja se nehadam, takovydle lidi byli a budou. nekomu se zase nelibej auta a bude je i na smrtelny posteli proklinat a jezdit radsi na kole, dokud ho nakej motorista nesejme :-) nicmene mi samozrejme vadi kdyz nekdo kritizuje neco co ja povazuju za skvely a vim ze lze a urcite si toho je vedomej (aspon castecne). co se tyce nasili ve hrach, pravda je tam, mnohdy az moc (jindy zase malo, zrovna tam kde by byl potreba, jako medal of honor), ale rekneme si po pravde: opravdu nekdo kdo si zahraje soldier of fortune pak pude s brokovnici do ulic ustrelovat lidem nohy aby videl jestli to tak opravdu vypada? nasili bylo a bude s hrama i bez nich, treba v takovym newyorkskym bronxu, tam ani nevedej co je to pocitac, ale zato ti naprosto presne reknou kolik kulek je potreba na postrileni belossky policejni posadky... ja osobne nemam rad nasili, parkrat sem dostal na drzku a vubec se mi to nelibilo, sam se rvackam vyhejbam a hram radsi si svoje nasilnicky choutky vyventiluju tim, ze parkrat kliknu mysi a virtualne vykucham a rozsekam a rozstrilim par zmetku tak ze by je ani patolog nepoznal. kdyz ale vidim nakou opravdovou mrtvolu, ani nemusi bejt od krve, a pak z toho sem dva dny spatnej.
0/0
12.7.2002 21:36

John Doom

jo abych nezapomel, tak Storm sem ja, akorat tady mam napsano John Doom :-)
0/0
12.7.2002 21:36

Prokop Singer

toť pravda ale..
Docela souhlasim STORME! I když občas když sem byl menší tak jsem měl chuť si při třídní rvačce vyzkoušet chvaty Riuho nebo Kena ze Street Fightera.. no a kdo asi ne :) Já sem sice hráč spíše adventur a RPGček, ale myslim, že určitě ti co hrají akční hry, že nejsou nějak agresivnější.. to fakt ne
0/0
18.7.2002 21:29

John Doom

souhlasim, sice sem v prvni tride este street fighter neznal, dostalo se to ke me az ve treti tride, ale chtel sem se vyjadrit spis k tomu druhymu: lidi co ani nevedej co je to pocitac a denne vysedavaj v hospode nebo na stadione nebo proste na ulici a chlastaj a fetujou a vyvolavaj nepokoje sou daleko horsi nez parani, ktery si ve hrach svou agresi vybijej. kdyz me nekdo namichne, tak si pustim Dooma, rozrezu par zmetku a je mi fajn :-)
0/0
18.7.2002 21:52

Václav Mac-Links

 Jinak všimli ste si jak tam Holub strácel dech?
0/0
11.7.2002 16:27

--- Miser ---

...
jj, težce se přestával chytat
0/0
11.7.2002 19:21

Petr Vyhnalek

super
super clanek, lip bych to nevyjadril , skoda, ze Reflex jde s urovni nekterych prispevku tak dolu ...
0/0
11.7.2002 14:16

--- Miser ---

přečtěte si ten záznam hovoru na level.cz

sice tam žvatlaj dost dlouho v podstatě pořád dokola, ale i tak je to vcelku zajímavý

ocenění největší pitomec debaty si dlě mě zaslouženě odnesla Kvočarová -- jak někdo takovej může dělat psychiatra?? mě přijde jako kdyby ta ženská neměla ani obecnou ....

0/0
11.7.2002 13:57

--- Miser ---

...
a největším sympaťákem se stal Herodes
0/0
11.7.2002 14:00

ulukaj

ad Kvočarová
Kvočarová je vážně naprosto nekompetentní se k tématu jakkoli vyjadřovat, Rybka je taky psycholog a jeho poznámky jsou mnohem inteligentnější a trefnější. Jenom si nemyslete, že každej psychiatr nebo psycholog uvažuje jako ona, s několika jsem měl tu čest mluvit (samozřejmě čistě neformálně) a na hry mají úplně jinej názor...  
0/0
11.7.2002 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.