Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Tron 2.0 - hra ve službách filmu nebo naopak?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

----- -----

Může mi někdo poradit ? V tutourialu mi postavy nemluví ale ostatní zvuky fungují. Neví někdo čím by to mohlo být???
0/0
9.8.2004 21:58

Ladislav Dlugoš

AUTORUN

Prosim pomozte!!! Potreboval by som subor autorun.exe z druheho CD. Poslite mi ho niekto na mail. Please.... ecis@post.sk

0/0
9.1.2004 19:04

Riso Tekel

re:
autoran na CD2 nie je, je to len play cd. Takze hru musis spustit ikonkou a CD pocas hrania iba nacitava...
0/0
9.1.2004 19:29

Gremlin  

Re: AUTORUN
pokud je to jen kvuli tomu, ze ti antivir Avast hlasi u autorun.exe na CD2 vir, tak si jen proste vypni toho antivira :-)) Virus tam neni, to jen Avast hlasi falesny poplach.
0/0
10.1.2004 1:08

Ladislav Dlugoš

Nie AVAST, ale AVG7.0 mi hlasi, ze ten subor je napadnuty virom Downloader.Small.AR...
0/0
10.1.2004 11:44

Gremlin  

Re:
Jo, AVG to byl, sorry. No, tak te hlasce proste never a vypni si AVG behem instalace, zadny vir tam neni. Behem hry pak potrebujes akorat CD1.
0/0
10.1.2004 16:01

Riso Tekel

naco to tu vlastne rozoberame, Tron 2.0 ma v sebe najmenej milion virusov
0/0
10.1.2004 13:44

Riso Tekel

Prosim pomozte!

Zdravim ludicky, potrebujem pomoc!
Mozno sa to zda byt hlupe, mam totiz problem ako sa dostat dalej uz hned v treningovej misii. Som na mieste, kde su take cudne praskliny a medzi ne je taka zelena tekutina... Moj pomocnik Byte (hviezdicka ci co) ma vola aby som isiel za nim, ale tam je taky vyssi prasklinovy schod, na ktory neviem vyskocit... NEVIETE AKO SA TAM MAM DOSTAT??? Vyssie skakat neumim :((

0/0
20.12.2003 13:14

Tomáš Borský

Re:
Čau chlape, jde o to, že si musíš "stáhnout" (ve hře) subroutine Y-AMP beta, v místnosti s energetickým mostem.Na druhé straně propasti je skleněná bedna s poletujícíma čtverečkama. USEm ji vybereš (Y-AMP) a pak už skáčeš výš a vyskočíš i na ty rozpraskaný zelený nesmysly.
0/0
28.1.2004 10:44

Riso Tekel

16 bit

Zdravim,
prave som zohnal tuto skvelu hru, som uz v nejakom 6 leveli a uplne v pohode to hram na Duron 700, 256MB RAM, GeForce 2MX 400 (nastastie ze to ide, inak by som sa asi zrutil) v rozlisenii 800x600x32. Ale vsak nejaku tu plynulost (FPS) by som si pridal, keby sa dalo prepnut z 32 bitov na 16... Neviete ako na to?? Da sa to vobec??

 

Dik

0/0
1.12.2003 20:49

Zdenek Houb

Tron 2.0
Dohral jsem za tri dny, prijemne originalni hlavne ze zacatku. Hre ale chybi dost veci. Levely jsou prazdne, nikde nic interaktivniho, ani hloupy dvere. Jen par cudliku a aktivacnich desek. Ukoly jsou dost stereotypni, AI nepratel slaba, v cele hre je asi 5 druhu nepratel to je fakt malo. Kdyby hra byla vic interaktivni a vic jako System Shock2 bylo by to super, skoda. BTW disk mi stacil na celou hru jako zbran.
0/0
20.9.2003 18:12

Jano SVK

chcelo by to System Shock 3
0/0
20.9.2003 18:35

Petr Sázel

Tron 2.0
Disk stačí, nepřátelů je málo, ale jinak je to dobré. Po delší době hra, u které jsem vydržel delší dobu v kuse...
0/0
20.9.2003 21:47

Tomáš Borský

Přesně tak, sice celkem krátké ale dokázal jsem u Trona strávit spoustu času v kuse.
0/0
28.1.2004 10:47

Heolin

Re: Tron 2.0

Já jsem to dohrál za 2 dny. Zbraně jsem měnil, ale na bossy je nejlepší výbušnej disk. Na malý potvory jsem používal 2. typ disků (ten, co jich je víc a nemusí se čekat až přiletěj ty vyhozený), sniperku, brokovnici, někdy viry a na dobíjení energie ruku. Je škoda, že ta zbraň jak přemístí gravitaci do místa dopadu projektilu je až skoro na konci hry a tak si ji hráč nestihne upgradenout a využít. Jinak moc zajímavá grafika hry.

0/0
23.6.2008 20:37

Storm ...

seeker

dostal sem se k cervoj s nazvem seeker.

strilim do nej diskem, uz nekolikrat z nej litala eletrika, pak nabehlo par maniku ktery sem taky sejmul, ale paxe seeker zase obnovil a me uz dochazi health. je na nej naka finta nebo musim proste vydrzet? jestli jo tak jak dlouho asi?

a este dotaz ke zvuku: je to lichtech, stejna chyba byla i v nolf2, vypadava kecani. stalo se to vic lidem nebo jenom me?

0/0
18.9.2003 17:22

jiry jiry

seeker
ja sem se zsprc uplne na stejnym miste! uz vis jak na to???   k tomu zvuku: to se mi stavalo u dema, v plny mi to uz nedela.
0/0
18.10.2003 11:59

Tomáš Borský

Musíš do něj pořád pražit dál a dál, asi 5 cyklů, pořád se tam budou objevovat, pak přestanou a mise completed.
0/0
28.1.2004 10:48

Fredy Crueger

Zákys nebo bug ?
Zdravim. Nevim jestli to je bug hry nebo sem blbej. Sem v levelu Main Power Pipeline na zacatku, kde se musi nabit bit energii, aby spustil most pres velkou propast. Ale kdyz chci nabijet bit, tak se nenabije a tvrdi mi to, ze nemam energii, pritom mam plno. Kousek odtamtud je ten nabijec energie, ale i kdyz mam plno z toho jde porad nabijet a kdyz trochu energie vycerpam, tak se nedoplnuje. Docela me to stve, protoze nemuzu pokracovat.
0/0
10.9.2003 14:46

Fredy Crueger

Vyřešeno
Přisel jsem na to a nazval bych to spis bugem. Hral jsem to s novym patchem, kde jdou preskakovat ty Light cycles zavody a prave pred timto levelem se jeden takovy konal, ja to preskocil a to zrejme melo za nasledek zbugnuti a neslo dale hrat, takze jsem musel ty zavody stejne udelat.
0/0
1.12.2003 20:57

Amon Raa

..
Je to fakt luxusní hra, neví někdo něco o češtině???
0/0
8.9.2003 12:06

Králík Velký

versione points
Netušíte někdo, k čemu je zvyšování verze pomocí versione-pointů? Jsou to takový ty žlutý kraviny, který můžete sbírat. Přišel někdo k čemu je vám vyšší verze?
0/0
5.9.2003 21:48

Michael Stern

Re: versione points
Po postoupení na vyšší verzi můžeš rozdělit několik bodů mezi základní vlastnosti (po zmáčknutí F1). Hledání bodů po úrovních je ale spíš sběratelskou záležitostí, v pohodě lze vyjít s body, které přibývají za spněné úkoly :).
0/0
6.9.2003 9:34

Pavel Dvorak

Vyklaneni

Tohle tvrzeni mi prijde jako hodne nadsazene
 "se tak stává první akcí (mimo Deus Ex a Thief samozřejmě), kde má vyklánění za rohy nějaký smysl"
Nerikam ze jsem hral vsechno to rozhodne ne,ale kdyz si vzpomenu treba na Soldier of Fortune 2 tak tam bez vyklaneni se z poza rohu nebylo hru prakticky mozne dokoncit,obzvlaste ke konci to byla nutnost,byt za necim schovany a obcas vykouknout vystrelit a zase se schovat systemem, likvidovat nepratele.Takze toto rozhodne prvni akce neni.

0/0
5.9.2003 12:38

Andy Bende

AWESOME

Behem peti dnu jsem to dohral. Uzasny pribeh+zptacovani.

Vtipne dialogy (KERNEL) Proste lahudka

0/0
5.9.2003 12:30

Tachood ...

Lith Tech ?
Jaky nechvalne prosluly ? Uz od zacatku to byl dobry engine, to ze grafici kuprikladu Blooda 2 za moc nestali je vec druha. Takze zase neplacejte nesmysly, panackove ... A jinak ke hre samotne - vizualne je to, alespon podle dema hodne zajimava zalezitost, ale hrat to asi nebudu ...
0/0
5.9.2003 8:39

Michael Stern

Re: Lith Tech ?
Je to, nebo dnes spis byl, technologicky velmi vyspely engine (taky na nem puvodne pracoval Microsoft), ale ve srovnani s takovym Unreal nebo Quake enginem vzdycky trochu zaostaval (ale souhlasim, ze za to mnohdy mohou grafici, specialne v silenostech od ValuSoftu :o). Treba ted jsem na nej mimo jine slysel kritiku (byt ja jsem si tech veci zatim ani nevsiml), ze nepodporuje nastaveni akcelerace mysi a rozliseni 1280x1024...
0/0
6.9.2003 9:39

sleepless ...

..
že by konečně závan originality, když už ne ve hře samotné tak alespoň ve zpracování? Screenshoty vypadaji zajímavě.
0/0
29.7.2002 0:35

Jirka Franek

Screenshoty vypadaji uzasne ...

uz se tesim

0/0
29.7.2002 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.