- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proboha živýho. Já jsem mimochodem opravdu Anglii v jedenáctým století nezažil (-to von Chaos-). Já nevím, věřím, že ve vašem pokročilejším věku musíte všichni živit rodiny, děti a někteří i vnoučata, ale opravdu nevím, co chcete, když si prohlídnete jenom závěrečný hodnocení, ani se nenamáháte zvládnout tři řádky verdiktu (kde máte napsáno že si klidně můžete těch čtyřicet přidat).
Neřekl jsem, že ta hra není zábavná, ba přesně naopak. Jenže je opravdu triviální a nemá trvanlivost adekvátní dnešním špičkám. Nemůžete ji prostě srovnávat například s dokonalou Civilizací III, stejně jako Pac-mana nemůžete srovnávat dejme tomu s AvP.
jo a PS: -to David Hanousek- Já myslel, že náš nový korektor umí anglicky....
1) Nevím, co má Defender of the Crown a názory na tvou recenzi do činění s živením rodin.
2) Věty typu "rozlišení 1024 x 768 je asi tak všechno, co by se hodilo do tohoto desetiletí" nebo "během celé hry nenarazíte na jediný 3D objekt" (proč by tam proboha musely být nějaké 3D objekty?) jsou jakožto východiska pro hodnocení zcela pomýlené. Hra může klidně běžet v 640x480 a nemusí vůbec pracovat s 3D akcelerátorem, a přesto může být zábavnější než jiná hra, která běží v 1600x1200 a generuje jeden 3D objekt za druhým. Kádrování her prostřednictvím výše uvedených hledisek na ty, které se hodí do současnosti, a na ty, které ne, pokládám (mírně řečeno) za nemoudré.
Myslim, ze je chyba redakce, ze na tuto recenzi nasadila cloveka, ktery to NEZAZIL. Protoze kdyby byl nekdy hral puvodniho Defendra, vedel by, ze je to hra na kterou se nazpomina - a to predevsim prave diky zde tolik zminovane hratelnosti.
A jestlize dnes nikdo nezpochybnuje DOOM nebo treba TETRIS jako naprosto klicove hry v dejinach herniho prumyslu, troufam si tvrdit, ze Defender je rovnez jednou z nich.
Howgh.
Já tu klasiku nezpochybňuju, proboha. No a taky si myslím, že kdyby Doom III vyšel v kreslené spritové grafice (klidně i jako remasterovaná verze s vyším rozlišením), bez možnosti rozhlížet se myší a bez dalších soudobých vymožeností, dám mu s gustem těch 30%, přestože jsem se u něj před lety málem upařil.
...nad tim, co rikaj redaktori se tu vy/my, znali, temer radsi nerozcilujte... Ja tudle hru znam jen podle nazvu, nikdy mi rukou neprosla, ale redaktori Bonuswebu (nekteri, vetsina?) stare hry proste NEZNAJI... viz. "Arcade Volleyball", "Bombjack", "Paperboy" nebo jak se to jmenovalo na tech plnych hrach....
Cau Petr. ATARI zdar! 30 let.... :-)
Tahle hra byla opravdu super. Neexistovala kazetova verze na Commodore C64 , takze jsem musel chodit za stastnejsimi kamarady z floppy mechanikou. Pozdeji jsem presel na Amigu a to byla bomba, PC verze uplnej odvar (zvuk i grafika)...ale to nakonec bylo u vsech her. AMIGA forever
Mladíku, nejsem tvůj prarodič, a přitom jsem tuhle hru před léty hrál na své Amize, a to velice rád :-). Ano, herní systém i grafika jsou jednoduché, to ovšem u takového Tetrisu taky, že? Podstata hratelnosti, která by dle mého soukromého názoru měla být hlavním kritériem hodnocení, tkví opravdu v něčem jiném než v 3D objektech.
PS: Ten útok se jmenuje "Ferocious", nikoli "Fericious" :-).