Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Operation Blockade - rozstřílejte je cucky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ewald

Pane Prouzo
Dobrý den já si myslim že (i když mám jen demo )tak to není tak špatná hra i když to prostředí je trochu fádní dalo by se na něm něco vylepšit. Ale rozhodně nemůžete kritizovat grafiku.Hrál jsem full version u kámoše nedalo by se říct že by to bylo vyloženě špatné.
0/0
2.12.2004 21:16

Billy

Prostě jste debilové všichni kdo se tady hádáte
0/0
23.8.2006 8:32

miras

operation blockade
Podle dema to vypadá jako dost dobrý.Správná voddychovka.Bral bych celou hru.
0/0
18.1.2004 11:22

Marine

pravá míra
No, tak podle toho co jsem zde vyčetl tak si mýslím, že pan recenzent to trochu(i víc) přehnal. Já mám sice v ruce jen demo ale zatím mne velice zabavilo a myslím že je to docela velmi dobrá hra. Mně úplně nádherně šlape na na 366Mhz 196 Mb Ram. Že prý hranatá letadla, já si myslím že grafika je velice pěkná obzláště západ slunce. Je sice jednoduchá ale velice zábavná. Operaci Blackade bych vřele doporučil. Jako hlaví hra asi by figurovat něměla ale mně arkádové střílečky velice báví už jen proto že jsou nenáročné na PC ale i jako odpočinek od některých mnohem náročnějších her(jsme totiž milovník strategií) a nebo třeby když je v televizi (obvzláště na naší milované:-)) televizi Nova) taková deseti minutová reklama na vložky tak prostě jdu a zapnu si takovou hru. Zabiju čas jinak hodně promarněný a pak hru s čistým svědomím vypnu protože vím že by mně nic nového nepotkalo a jdu se dál koukat na TV. Ale zase některé vzkazy zde uveřejněné jsou opravdu dost hnusné ale jsou zde i vzkazy docela normální a pan Prouza by měl odpovídat i na ně a ne jen na ty se ho zastávájí. Ale znovu musím pripomenout že pan Prouza řekl svůj názor a takové výryzy by jsi měli dotiční schovávat na weby pánů Usámi Bin Ládina a Sadáma Husajna. Holt to je ta naše písnička Česká..... P.S prosím pana recenzenta aby odpověděl.
0/0
25.8.2003 11:26

Sub-zero

Operation Blockade
Nejste tak trochu namydlený v tom Bonusáku? Blockade je náhodou poměrně dobře technicky zpracovaná hra a je zábavná!!!!
0/0
19.2.2003 12:25

richard colos

Dobrá hra
ale časem nudí. Odehrál jsem ji jednou ale podruhý? Už ne
0/0
21.12.2004 14:15

Brit

že by masochista
Naprostou náhodou se mi na moje PC dostala hra Operation Blockade. Pravda, znám kvalitnější hry jak do zpracování grafiky, tak do příběhu, či čeho si, ale nic si nezahraju radši neš Blokádu, mezi tvorbou jednotlivých ekonomických tabulek. Jednoduchost a prostota této hry ji zaručuje trvalé místo na mém PC.
0/0
13.2.2003 12:16

Anonym

Já mám Intel Celeron 300MHZ, rozlišení 640x480, plny detajly HHD 14GB, Riva TNT 2 Ultra 32MB,96MB RAM a jede mi to bez nějákýho kousnutí.

0/0
3.1.2003 18:20

Anonym

Prouza je zkurvený zasraný pako, který neví co je dobrá hra. Ať si políbí prdel a nic nepíše když o tom nic neví.
0/0
3.1.2003 18:18

Nevim22

to by me zajimalo na cem to ten picus rozjizdel Ja to rozjedu na Cyrix 300mhz Tnt riva M64 a 128 ram A vali to na 800*600 a high detail a zapnute vsechny efekty tak si vytri prdel
0/0
27.11.2002 7:30

Smíšek

Prouza prudí aneb-Kunhůta do něj!!!!!!!! je to zasraný pako!!!! skutvenej xicht!!

Takže.Pan Prouza se asi domnívá, že si může dovolit říkat prasečárny o OBčku a pak se diví,že ostatní říkají presečárny o něm.

Jak si to můžeš dovolit ty skutvenej bastarde. Dyť ty k tomu ani nemáš vlohy.

JÁ PEVNĚ SOUHLASIM S KUNHUUUUUTOU.

Dost si mě nasral!!!!!!!!! Prouzo.

Tahni do hnoje kreténe debilní

OBčka je to nejlepší z celýho BonusWebu.Ajestli ještě někdo bude mít ňáký zasraný kecy, ať si mě nepřeje!!!

Kunhůůůůta má pravdu. Ten "IDIOT" vám fakt sedne.

Já mam konfiguraci 900Mhz,128MB RAM,20GB na disku, a chodíto jeko na drátkách.

Jo.Vono asi  velevážené "debilstvo Prouza" nemá ani ponětí co jeto computer a pustilo se do OBčky, kliklo si někam jinam, a "SKURVILO SI OBRÁZEK O OBčce"

Hele ty grázle, jati něco řeknu.Tak posluchej!!!!

To že ty si myslíš (protože v tý tvý zasraný palici máš mozkožrouta co chcípe hlady), že je OBčka špatná hra(taky co ty by sis mohl myslet) , nemusíš  to tady o produkovat,aby si ostatním skazil chuť k OBčce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je vidět, že PAn PROUZA má asi dost zasraný rodiče.Votom taky svědčí, že máštak skurvený vychování,"Ty SRÁČI" !!!!

0/0
2.11.2002 10:09

gfhg fghgfh

Konfiguracia
Ja mam 2,8 Ghz,5 GB RAM,300 GB HDD,128 MB Geforce 4 a v maxsimalnom rozliseni mi to ide ako hodinky.Odporucam!
0/0
14.9.2002 17:37

Dandula

*****
Tak bacha!! Co mate proti OB!!!! Nesnasim, kdyz pise recenzi nakdo predem zaujatej. OB je jednoducha a lehce odpocinkova hra a podle toho by se mela posuzovat. A ta cena!!
0/0
2.9.2002 20:18

Docela mě s tím Serete

Pavel Prouza si patrně oslovení "idiot" skutečně zaslouží!

 Vzhledem k tomu , že demo této akce mi jako jediné vydrželo v počítači déle než dva měsíce a stále se velebí na mém harddisku bude asi svědčit o tom , že na této prachobyčejné střílečce něco bude. Autor si stěžoval na neměnnost prostředí - nevím jak k tomu došel, ale tohle je asi první hra tohoto druhu (Beach head na ZX, Beach head 2000 a nyní Operation Blockade )  ve které se skutečně mění denní doby a ve které bývají i různě definovány přírodní překážky (kameny , skály atd.) Dle dema bych soudil, že hra definuje prostředí (nebo alespoń dobu ůtoku) dle náhodného generátoru , a proto bych si rozhodně na neměnost prostředí nestěžoval. I kdyby bylo prostředí statické a hráč jen likvidoval dorážející nepřítele, pořád by to ještě byla dostatečná zábava, protože po každém kole přibývají jeden či dva druhy nových nepřátel a je jen na hráči jak naloží s několika druhy munice  tak, aby přežil a postoupil do dalšího kola . Na tuhletu informaci jsem v recenzi nějak nenarazil (snad jsem se přehlédl?) , stejně jako na to, že ve hře se dají doplńovat zásoby a život střelbou do prolétajících dopravních letadel a velkých lodí , což se mnohdy zvrtne na frenetický závod s časem vyplývající z otázky -"Stihnu sestřelit ono letadlo dříve než mne rostřílí tank , na který nemám potřebný druh munice tj. nemohu jej zničit?".

Grafická stránka této hříčky se mi v žádném případě nezdá jako odpudivá . Řekl bych , že se dá považovat za velmi solidní dnešní průměr . (Zvláště západ slunce vytváří báječnou atmosféru nadcházejícího boje). Při pohledu na křižující čluny a připlouvající lodě  jsem je dokonce dával za vzor mámu kamarádovi , který propadl kouzlu Silent Huntera jehož druhý díl mě po grafické i hratelnostní stránce skutečně zklamal ! Jediné co by se snad grafice dalo vytknout jsou málo detailní textury přijíždějících vojáků (pouze sprity , ale v žádné mě známé hře založené na podobném principu tomu snad ani nebylo jinak)

Já osobně tuto hru provozuji na Win ME, Athlonu XP1600+ , Ati Radeon 8000 a 512 Mb RAM a na této konfiguraci jsem jakékoliv problémy nezaznamenal ,ale jak jsem si přečetl i některé reakce vypadá to, že se dá hrát i na procesorech odpovídajících přibližně 500 P3 a nemám důvod tomu nevěřit , natož osočovat čtenáře zdali ji vůbec hráli. Já osobně vycházím sice jen z demoverze , ale nechce se mi věřit, že by autoři za tu dobu dokázali tohle dílko natolik pokazit.

Takže celkem vzato bych této hře dal víc než 60 % a určitě ještě víc pokud by se na našem trhu prodávala okolo 450-500 Kč . Pokud by se snad za podobnou cenu skutečně prodávala rád bych si ji koupil a rozhodně bych svých peněz nelitoval, tahle hra totiž za to stojí ,i když se s přibívajícími úrovněmi dá opravdu označit za "masochistickou".

RE:Lukáš [23.8.2002 8:46]

Řekl jsi to sice trochu kostrbatě ale naplno - minimálně já s tebou v podstatě souhlasím.

0/0
24.8.2002 6:55

Václav Mac-Links

a ty seš lama

 Takže si to sesumírujeme oki?

Prostředí:Opravdu nemněnné jediné co se mnění jsou denní doby (zajímavé jě že sem tu somou misi dělal ve tŕech ruzných denních dobách)ale to je jedno jinak je to furt jedna a tatáž pláž jedna a ta samá voda ty samý kameny na tom samým místě

Nepřátelé:jo jo oběvují se nové ale v podstatě źádná velká zmněna jedinou větší kterou sem za nějakých cca 30 misí zaznamenal byli lepší stíhajdy,kobercový nálet a ponorky....jinak se vždy jen zvětšuje kvantum nepřátel který na tebe útočí

Zbraně:jo jo mnění se ale nalíjme si čistého vína jakým způsobem se mnění na to abys dostal novou zbraň musíš protrpět někdy až pět misí a to pak dostaneš třeba jen novej kulomet který se liší jen počtem nábojů a trochu možná rychlostí střelby krom jinačí vizáže žádná zmněna.Po x té misi sem dostal novy dělo super říkám si jaké však bylo zklamání kdyź sem zjistil že stŕílí stejně jen je trochu silnější(abych řekl pravdu klidné mi mohly nechat to starší a dát mi jen více nábojů klíďo píďo bych to zvládl i tak takže krom nový bazuky a granátů žádný velký zmněny zbraní nečekejte vétšinou jde jen o modifikaci té staré

málý ale bezvýznamný plus:je že postupem ćasu dostanete néjaký nový typy útoku jako je letecký,(vaše stíhačky proti přesile nepřátel),bobardování(přiletí3 letadla a shodí nadílku před vás na pláž a trochu do vody),shození torpéd(přiletí par letadel a shodí torpéda na lodě)

ale:Torpéda sou neúčiná ve třech nejsou schopny potopit vétśí loď a malý vám stihnou ujet,Bobardování je pomalé sice silné ale pomalé takže většina nepŕátel je dávno jinde(nehledě na to že postřílet je kulometem je daleko úćinějśí a rychlejší),jediný trochu schoný je teda nálet vaśich stíhačů proti nepříteli protože nepřátele budou chvíli střílet po nich a ne po vás

Sesumírování chvíli mně to bavilo(6 hodin)než sem si všiml že je to poŕad na jedno brdo furt ta samá pláź v podstaté furt ty samý zbraně furt ti samí nepřátele(sem tam se oběví noví ale opravdu nečekejte žádnou zmněnu)

 Grafika na to jaký má nároky je opravdu hodné slabá letadlová loď je jedna velká hnusná krychle která má po stranách pár děl ostatné vśechny jednotky vypa´dají na svoje nároky pěkné hnusně.Vyjímka je opravdu zmněna denní doby západ slunce je tam opravdu pěkný ale jinak nic moc všude sou vidět pixely.Výbuchy a padající letadla nejsou špatný.ALE JINAK SOU LODĚ JEDNY VELKÝ HNUSNÝ KRYCHLE.

 Zvuk stojí taky za prd.Zachránila mně jen moje malá sada domácího kina a basák tomu trochu přidal ale i tak ,jediný pěkný zvouček který stojí za zmínku je zvuk nalítavájící štuky.

takže suma sumárum být tebou nechám si jen demo páč plná verze je úplné to samý věř mi jen ušetříš pár stovek těch 30% je si myslím tak akorád.já vím je to jen tupá arkádovka ale i tak sem tam mohli zmněnit prostředí jako že ste třeba nékde ve skalách a chráníte průsmyk ale takhle jak to udělali oni je to celkem ubíjející a NUDNÉ ani sem to nedohrál do konce bo mně to přestalo bavit.500Kč bych za to fakt nedal dokážu si představit mnohem lepší investici to už ji radši pošli na konto pro oběti záplav budeš mít aspoň dobrý pocit z dobrého zkutku

 

0/0
24.8.2002 11:40

Pavel Prouza

nemel jsem uz chut na podobne prispevky vubec reagovat, takze diky za obranu :)
0/0
24.8.2002 17:07

Docela mě s tím Serete

V mezích slušnosti

Snad jsem se vás pane "recenzente" nedotkl.  Reakce nad vámi alespoń ukazuje jak se hra líbila někomu, kdo ji měl možnost hrát déle než já (fíha kdepak asi sehnal plnou hru- že by přez internet?To musel být prvu taky nadšený jako já ,že?!). Je pěkné, když se k pořádnému doplnění recenze vyburcují samotní čtenáři , že? To se už pak ani nechce reagovat, že ano ?!  Kritika by se prostě měla umět přijímat.

(Pokud jste snad ve stavu, kdy by jste to už nemohl unést , klidně řekněte .Já se vám za všechny nadávky , které vám byly v celé této diskuzi určeny za všechny čtenáře omluvím..... ..... At´nás zase můžete oblažit i lepšími recenzemi ,než byla tato.... 

Pořádné práci zdar

Kunhůta

0/0
25.8.2002 11:02

Václav Mac-Links

:-)
 Možná bych neřekl ani půl slova kdyby to byla free game ale free to není
0/0
23.8.2002 11:30

Docela mě s tím Serete

Dnešní freeware značně pokulhává

Není free a dá se s úspěchem pochybovat, zda tvůrci této hry prorazí na trh s různými variacemi této hry (Budou to opravdu variace , nebo se chystají i válečné smulace př. strategie ?!) ,ale ruku na srdce myslíš si že by někdo uvolnil podobně kvalitní hru jako free ? Pokud se snad některá freewarovka vyrovná 100% této hře a nebude to její předchůdce, rád si ji stáhnu.   Dej vědět

 

0/0
24.8.2002 7:05

Václav Mac-Links

Jo oběvují se:-))
 sem tam se mrkni na nějaký vyhlášení nej flash hru(sam néjaký dělám) a můžu ti říct že bych zvládl udělat daleko zábavnějśí věc(ale neudělám bo sem línej)ale sem tam vyjde podobné kvalitní hra A JE ZDARMA
0/0
24.8.2002 11:49

Docela mě s tím Serete

Jo já snad jsem lama , ale ukaž co jsi ty....

No jo freeware hry se nedají jednoznačně odsuzovat, ale pochybuji, že by nějaká flashová hra dokázala vytvořit prostředí, které by tě vtáhlo na delší dobu ..... flash je dobrej na prasečinky , ale 3d je pro něj  prozatím už moc. (Tím nechci "kristepane"říct že by 3d automaticky zaručovalo úspěch , ale u Operation Blockage je to jedna z jeho hlavních deviz.)

A jinak - Kdyby nebyl člověk línej , těžko by byl se vším spokojenej - takže až tak línej zase nebudeš .Když píšeš, že nějaký hry děláš , nechej i jiné aby se podívali na tvé výtvory a sami posoudili, zda by jsi měl na to tuhle hru trumfnout, nebo se jen tak vytahuješ.

0/0
25.8.2002 10:39

Václav Mac-Links

Zastánce recenzenta
 No musím se zastat recenzenta tuhle paŕbu sem hrál fakt jen chvíli (asi 2 hoďky) než mné zcela přestala bavit nemám nic proti bezduchému klikání a ničení nepřátel (Hraju serious sama2 a baví mně)nebo AVP primal hunt které se taky zmněnilo jen na bezduché vraždění nebohých alienů:-)).Nicméné na týhle hře není fakt nic zajímavýho sem tam by se aspoň mohlo zmněnit prostŕedí a taky ty nároky mi pŕipadají strašně přemrštěný.Fakt by se mohlo mněnit aspoň prostředí ja bych ji nedal ani těch 31%
0/0
23.8.2002 11:29

Pavel Tovarys

Ja jsem si od tehle veci zahral demo a myslim, ze to byla super oddychovka a GF4 to opravdu nepozaduje, to je takova hra kde sednete, vybijete se a je vam zase dobre ;) Namet sice je jednoduchy, ale treba myslim, ze protivnici jsou vyborne udelani - letadla krasne naletavaji, cluny odstreluji, minomety bouchaji, ... tak nechapu, kde se vzalo tech 31 procent. Je pravda, ze jako komercni hra nevom nevim, ale zabava skvela.
0/0
23.8.2002 11:01

Tomáš Slabý

Beach Head
No co si budem vykladat Beach Head je pro mě klasika a tato gamesa nepada daleko od ni....
0/0
23.8.2002 10:02

Lukáš

Recenzent je idiot!!
Ten,kdo psal tuhle recenzi,je naprostý hovado.Pařim to na NB,na Celeronu 500,128MB ram a běží to v 800x600 v pohodě.Doma na Amd 500,Voodoo3 a naprosto v pohodě v 1024x768.A hratelnost mě naprotosto dostala,po hóóóódně dlouhý době mě nějaká hra udržela aspoň 3/4 hodiny.80 procent všech novejch her jsou naprostý nesmysly,ale vy je oceníte,protože přeci vyžadujou G4 a to se přeci cení...Hovno,třeba tohle je arkádová gamesa a vy jí zprudíte grafiku?Jste naprostý počítačoví zabedněnci a nejradši by jste si strčily nějakýho Athlona 2,2MHz do prdele....
0/0
23.8.2002 8:46

Pavel Prouza

podle jazykove urovne prispevku tu bude idiotem nekdo jiny... hw narocnost neocenujeme, ale naopak hodnoceni se s ohledem k tomu strhava - prave jako v tomto pripade, uprimne receno, na zminenem pocitaci byste hru stezi rozbehl, natoz hral...
0/0
23.8.2002 15:03

Ondra Koch

nene, idiot není někdo jiný...
NA SVÝ KONFIGURACI (AMD K6 400Mhz, 128 Mb ram, 16mb riva TNT) jsem v 800x600 na max detaily hru rozběhal v pohodě, pouze po delší době se to občas cukne. Co se tyce hratelnosti a jineho hodnoceni... hratelnost 100pr., grafika 70pr., zvuky 60pr. - což je 75, pokud se nemýlim. A je to supr zábava. S některýmy verdikty(mise, prostředí) souhlasim, ale........ JE TO PROSTĚ GOOD, A NE SHIT. PODLE MĚ TAK 700PR. Zdáááááár
0/0
23.8.2002 19:10

Pavel Prouza

mily ondro kochu z chrudimi, na k6 by jsi hru nejspis ani nepustil a podle toho, ze te vubec napadne mluvit v souvislosti s op. block. o hratelnosti... natozpak dat ji 100% - priznej se, kolik dni mas pocitac?
0/0
23.8.2002 20:52

Václav Mac-Links

No moc dloho asi ne
 typuju to tak na pár mnésíců jinak by byl trochu nároćnéjśí vzpomínám si že v dobách svého mládí se taky pařil každou ......... jooo to byli časy.-)))
0/0
24.8.2002 11:46

Docela mě s tím Serete

..... a co na tom
 Takže tě  taky chytla (nebo něčím zaujala) když už si ;jak píšeš; vybíráš
0/0
25.8.2002 11:12

Ondra Koch

ano
Jo, recnzent je idiot - mám demo a je to supr zábava a na AMD K6 2 s 128mb ram a 16mb graf. na 800x600 a max efekty je to no problem.
0/0
23.8.2002 19:11

Bazil

Chmm...
Ach jo; nechapu, co porad potrebujete. Nedavno jste zkritizovali prepracovany Defender of the Crown, ze tam nejsou 3D objekty atp. a tedka tohle. Pocitam, ze jak to nepozaduje aspon GF4, nejrychlejsi procesory a neprekypuje neuveritelnym mnozstvim polygonu, tak je to u vas propadak. Tuhle hru jsem hral a muzu ji doporucit, jednoducha a zabavna. baz*
0/0
23.8.2002 4:23

Pavel Prouza

Problem je v tom, ze tenhle ultrashit ke svemu behu vicemene pozaduje ''aspon GF4, nejrychlejsi procesory" - zabava je to asi na 5 minut
0/0
23.8.2002 7:09

Vlastimil Holer

Chmmm............... bonusweb v posledni dobe!
Pane Prouza, jak jiz psali v ostatnich komentarich, tato hra v pohode bezi i na "starsich" strojich. Sam jsem vlastnikem P3@550 a Voodoo3 3000 a nemel jsem s ni zadne problemy a to i pod nenazranym zpomalovatorem w2k. Kdyz uz neco pisete, tak si to overte (vyzkousejte). Rozhodne mi pripadne, ze do bonuswebu pisi lidi, kteri jsou uplne mimo. Jestli to tak pujde dal, tak ho asi prestanu cist (viz. Defender of the Crown...).
0/0
24.8.2002 0:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.