Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Toca Race Driver

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JAK MAM VLOZIT DO TOCY DOHRANOU HRU?
0/0
4.11.2006 13:35

jerry

cheaty

Caute

 

kto poradi ako  mam zadat kody v hre aby som spristupnil vsetky auta??

 

dik

0/0
5.3.2006 17:56

Rasto

Internet

Mam problem zahrat si hru cez internet. Poradte mi co mam spravit.

Bud mi vipise ze sa nemoze pripojet na server (Join) alebo ze sa neda pripojit na server

Diky

superdriver@post.sk

0/0
14.3.2004 16:16

pri spousteni se mi restartuje pocitac nevite cim to je?
0/0
22.11.2003 18:59

Romanecek

Místo textur jen stíny a patvary aut na R9100 128MB
Pomozte prosim mam tento problem : krajina, okolí cesty kokpit mého vozu vše ok, ale auta protivníků jsou místo krásně pomalovaných jakoby jeho stín v černo šedé kombinaci . Mám tuto konfiguraci: ATI R9100 128 MB, athlon XP 2600+, 512 MB DDR400MHz, atd...  skousel jsem vše možné nastavení, ale ani zaboha to nemůžu vyladit... Jestli někdo víte jak nato prosím odepište . Dík a mějte se.
0/0
4.11.2003 7:52

John Fast

Vyřešeno
Tady je řešení http://www.ati.com/support/infobase/4258.html je to problém serie ATI Radeon 9100. Čus
0/0
5.2.2004 2:47

___ ___

ToCA forever
Tak jsem tu zase:-) Po nějaké době jsem ToCU prodal, protože mě štvalo že to nemá ten Time Trial jaký měli předchozí díly, že nejde šampionát ve dvou atd... ale po měsíci bez pořádných závodů, bez skrumáží a karambolů, se mi nějak začalo stýskat. Po těch nádherných britských okruzích, po těch fantastických vozech.... ToCA je prostě fakt nářez. Nevím jak se povedla na PC, ale to mě ani moc nezajímá, protože na PS2 je famózní.
0/0
30.6.2003 22:06

No use for Name

já osobně jsem po týdnu hraní odinstaloval a už jí ani instalovat nemusim. Mám raději realistické simulátory a to co udělali Codies v nové Toce mě fakt zklamalo. Fyzikální engine oproti předchozím dílům hodně ochabnul. Je to asi tím že v poslední době prostě vemou hru z konzole a dají ji na počítač takže to pak vypadá tak jak to vypadá.  Stejně dopadl i Colin 3
0/0
1.7.2003 7:58

___ ___

Tak to bohužel nemůžu posoudit, ptotože já ji hraju na PlayStation 2. A tam je naprosto skvělá. Sice jsou tam nějaké mezery na vylepšení, jako ostatně v každé hře, ale myslím si že se těžko najde hra která se s ní může rovnat. A nemyslím ani tak graficky, jako spíš hratelností. Ale jak jsem řekl, mluvím o PS2 verzi.
0/0
8.7.2003 23:08

Miroslav Skorvaga

Pomoc
Pri hraní sa mi reštartuje počítač.
0/0
25.6.2003 10:57

mne to dela taky , prisels uz na to,cim to je?
0/0
22.11.2003 18:58

Luděk Nejedlý

volanty

na mym volantu Thrustmaster Ferrari to vubec nejde hrat. Muzete si vybrat handling bud simulate nebo arcade. Na simulate se volant chova jako klavesnice (3 polohy - doprava doleva a rovne) a na arcade zase volant vubec nezabira kolem nulovyho bodu at si hraju s death zonama jak chci. Takze vysledek je uplne stejnej jak u simulate. Neni tu vubec moznost volant kalibrovat a tak s tim neco udelat. Takovy zklamani jsem uz dlouho nezazil. Pokud nekdo vite , co delam spatne, tak mi to prosim napiste.

 

PS: abych nezapomel, mam PC CD verzi a ta pada tak casto, ze ani nevim, jak se z te hry leze normalne

0/0
8.4.2003 11:32

martin wert

Sidewinder
Nevite jak to jezdi se Sidewinderem
0/0
8.4.2003 21:19

Luděk Nejedlý

Nevim, ale pochybuju ze to bude lepsi
0/0
9.4.2003 8:28

david látka

sidewinder
jezdí to strašně, raději se ale nebudu dále rozepisovat.
0/0
25.6.2003 11:24

echidna ___

Time Trial časy
A ještě bych chtěl vědět, jestli tedy někdo jezdíte dnem i nocí jako já, jaké máte časy na jednotlivých okruzích. díky.
0/0
22.1.2003 19:48

echidna ___

ToCA - pohled po 14 dnech závodění.

Tak tu píšu opět svůj názor a postřehy na tuto super hru, která po časovém odstupu ukázala i své stinné stránky. Ne že by to bylo nějak fatální, ale nějaké věci co mi trochu vadí jsem našel. Asi nejvíc mě zklamala absence Time Trialových žebříčků, bez kterých nevím co mám překonávat, a i když je tam čas nejlepšího (bez možnosti se podepsat), nevím které časy jsem zajel já, a které kamarád. Prostě time trial je bez timu skoro . Další věc co se mi moc nelíbí je nemožnost kvalifikace v soutěžích.Máte své startovní místo předem dané a hotovo. Akorát nevím jestli vás počítač někdy postaví z první pozice,  mé nejlepší umístění je šestá pozice.A snad poslední záporný poznatek se týka absence vzdálenostních značek při multiplayeru. Jedete, říkáte si " na padesátce zabrzdím", a ono ejhle, žádná padesátka, stovka, dvoustovka tu není. Nechápu proč je vynechali, když ve starších dílech této fantastické série značky byly.  Jinak, ta hra je naprostá fantazie. Ovládaní aut se velice liší, a to nemluvím jen o rozdílech přední-zadní náhon, ale i jednotlivá auta se stejným náhonem, i ve stejné soutěži, se chovají velice rozdílně. A zvuky, konečně každé auto zní velice odlišně od druhého, a při jejich řevu i uvěříte že má pod kapotou 300 koní .  Tak to je zatím vše, doufám že tuto božárnu ještě někdo hraje.

0/0
22.1.2003 19:41

Pet z Kysuce

Ako sa s tym jazdi?
Ahoj. Precital som si vselico v dvoch papierovych .cz casopisoch a aj tu, ale stale mi nie je jasna jedna vec, kvoli ktorej si tuto tuzobne ocakavanu hru asi nekupim - ako sa s tym jazdi? Pretoze demo, ktore som hral, sa ovlada totalne idiotsky. Hral som WTC na PSone a bavil sa vynikajuco, hram F1 2001 od Sony na profi obtiaznosti, Gran Turismo mam na 99%, ale toto bolo skratka nieco priserne. Je to ovladanie take "nepravdepodobne" aj v plnej hre?
0/0
25.9.2002 15:29

echidna ___

Jezdí se s tím naprosto fantasticky. Už žádné snadné zatočení ve 140 km/h, ale pěkně na brzdy a pak možná .-))))) ToCa je naprosto fantastická, ať už po zvukové, grafické, či herní stránce. S  Gran Turismem se nedá srovnávat, protože jsou to sice obě závodní hry, ale GT je spíš o free race, ale ToCa je spíš o championship :-)  ToCa série byla vždy o fantasticky napínavém soutěžení, a tento díl není výjimkou. Závodní nářez.
0/0
15.1.2003 21:46

Petr Poláček

toca
Docela mě překvapilo o kolik je Race Driver jednoduší než předešlé díly.Hlavní příběh jsem dohrál za víkend.Jinak je to skvělá hra,ikdyž GT je GT.Jediný v čem je Toca lepší je umělá inteligence,není nad to když vám v posledním kole v poslední zatáčce někdo pomůže udělat kotrmelec.
0/0
12.9.2002 19:26

Brigand

Umirani
Me je jedno na jakem pocitaci nebo konzoli hru hraju. Zalezi na hre. Je me jedno i jakou to ma grafiku (pokud neni vylozene odporna). Ovsem pokud bych mel byt uprimny, tak PC umira. Pomalu ale jiste se stahuje z pozic a mizi. Uz to neni jako driv kdy vse vychazelo na PC a neco na ostatni stroje. Dnes je to obracene. Sice se drzi par firem, ktere programuji jen pro PC (Blizzard, kteri jako jedni z mala se uzivi), ale take to byva casto tim, ze PC firmy jaksi neumi programovat na PS2. A kdyz uz, tak to vypada dost uboze (No one lives forever,Soldier of fortune,Deus Ex,Half-life,Startrek atd.- samozrejme po graficke strance. Jsou samozrejme i vyjimky, napriklad Dark Alliance, kde je grafika tak dokonala a hlavne detajlni, ze sem dokazal na zlataku na podlaze precist letopocet vyroby o)))) Tak jako tak, jeste pet let a PC je pod drnem.
0/0
12.9.2002 9:35

Jan Wimmer

černý humor???
To budeš dřív pod drnem ty hippíku.... bože co ste to za lidi!!!!!
0/0
12.9.2002 20:12

Reinbo ___

No radši ti to nebudu rozmlouvat, aby se to tady nezvrhlo na bitku mezi PC a konzolemi jako v diskusi o Vice city.
0/0
27.6.2003 18:52

hhh

ty blbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PREJ JE PC MRTVY!!!!!! HAHAHA! ty si vopravdu znalec, co? ja ti dam do huby ty jeden..... konzolari!!!!!!!!!!!!! FUJ
0/0
29.12.2003 21:21

Ruský Gulag

A to se to jako bude dokreslovat i na PC verzi? 
0/0
8.9.2002 21:41

Jméno Příjmení

Doskakování grafiky
Autor recenze toho o počítačích asi moc neví. Gran Turismo sice má skvělou grafiku bez doskakování, ale jak sám napsal, chybí mu v tom poškozování aut. A proč tom tam asi autoři nedali, že? Ono totiž naprogramovat fyziku pohybu + poškození vozu a celé to vměstnat do 32MB paměti je problém a musí se dělat kompromisy. A to jsem ještě nezmínil, že někam se musí vejít i textury... Řeší se například tak, že se zkrátí vzdálenost, ve které se renderuje krajina. Pěkně to jde vidět na GTA3, která i na PC auta na ulici generuje až těsně před vaším autem. Často se stane, že projedete kolem auta, podívate se za sebe a ono zmizelo. Paměti v PS2 je legračně málo, potom si ten hrubý výkon můžete strčit víte kam. Nehovoře o kvalitě textur. Prostě PS2 je v dnešní době historický kousek :-)
0/0
7.9.2002 13:14

Pete Smith

Hohoho,mame tu silneho Pcckare - programatora!
Poskozovani aut v granturismu nen implementovano z duvodu zakazu stajemi dane licencemi. Ono jej totiz tvurci maji naprosto trapne zakazane (zrejme se stajim nelibi,aby hraci koukali na jejich zdemolovane skvosty).Pokud by sis precetl pozorne prispevek,zjistil bys,ze granturismo vyuziva vykonu PS2 z necelych 50%,tudiz ma jeste obrovskou rezervu; no nic... O tech 32 MB pameti bychom mohli zavest debatu, ale o programovani toho vim vcelku dost, jelikoz jsem pomerne dost dlouhou dobu pracoval v C. Pokud bys neco vedel o dynamickem plneni operacni pameti,doslo by ti, ze cely level nemusi byt nutne v tech 32 MB, ale lecos se da "dosypavat". Lec lide,kteri tvori na tvem PC,ktere jiste neni v dnesni dobe historicky kousek, maji zabehnute rutiny a nepochopi, ze u PS2 se to da resit trochu jinak, i kdyz je to slozitejsi (Codemasters). A Tvemu konstatovani, ze PS2 je historie se opravdu muzeme vsichni jen hlasite zasmat; podivej se na nove tituly, ketre vychazeji na vsech platformach a trochu popremyslej!
0/0
8.9.2002 13:27

big brother

Že by dosypávat (načítat level postupně) do paměti bylo ve výsledku doskakování? :-)
Špatně jsi mě pochopil, proti konzolím nic nemám.
Prostě nepochopím, jak někdo může navrhnout konzoli s ultra vysokým výkonem a potom při návrhu šetří na paměti, to samé se týká xboxu.

0/0
8.9.2002 20:09

Pete Smith

NFS:HP2
Pokud bys pozorne cetl recenzi "autora", jiste by sis vylozil vetu i kdyz NFS: Hot Pursuit bude mozna prekvapenim" spravne, tudiz, ze po strance programatorske do ni "autor" vklada velke nadeje. To,jestli nas bude bavit jedno a to same, co jsme mastili pred X lety v novem kabatu jest otazkou... Nicmene NFS2:HP2 vypada graficky opravdu velmi podarene...
0/0
6.9.2002 21:55

mega mecha_borec

byl by si tak laskav a odpovedel mi na ty volanty. DEKUJI!
0/0
6.9.2002 22:47

Pete Smith

Volanty
Podpora obou Logitechu je 100% vcetne nastaveni feedbacku. Muzes samozrejme kalibrovat nulty bod a dost si pohrat s nastavenim. S volantem je ToCA samzrejme zazitek, ale na Gran Turismo nema...
0/0
8.9.2002 13:30

mega mecha_borec

diky ti. jeste by me zajimalo jestli nahodou nevis jakej je presnej rozdil mezi logitech volanty GT force a Driving force(mimo ceny teda:)) ponevadz chci koupit volant co nejlepsi v pomeru cenaXkvalita-GT je cca o 2 tacy drazsi-tak by me zajimalo jestli to stoji za to. precet sem na ne par recenzi, ale tuto sem se nedozvedel nikde...

jinak sem nekde cetl ze GT3 vyuzilo potencial ps2 na 80%. ses si tou 50 opravdu jistej? ale at tak nebo tak GT4 bude zase naprosto bezkonkurencni zalezitost(jak technicky tak hratelnostne). a je fakt, ze na stejsnovi to maji vlastne ostatni vyvojari zavodnich her strasne tezky.

a jeste noticku-tim uzkoprsym vyrobcem automobilu je pry Honda. prozradily to vyvojari auto modelisty v jednom rozhovoru.

0/0
8.9.2002 22:51

woof

To je ale blbost! [nemyslim hru]

S tim NFS:HP2 opatrne. Kdyby si neco cet vic ty "autore", tag bys zjistil ze PS2 verzi vyrabi uplne jina firma nez PC,GAMECUBE,XBOX. Tak ale prej na ps2 je lepci, snad ta PC nebude stat za ho--o. Uj ale toca rd taky nevypada zle. Ja mel nejradsi TOCA2 ... to bylo jedly. A vubec TO SEM SE ZAS NAK UKLIDNIL...... ZAPOMEL SEM NA autora !!!!!!!!! No uz sem zase nasranej!!!!!

POVIDAM NA NFS:HP2 MI NESAHEJ!!!!

0/0
6.9.2002 20:20

mega mecha_borec

cau, docela by me zajimalo jak je to s podporou volantu jako GForce atd. a jeste jestli se uplnou nahodou oproti demoverzi z ops2 nezlepsilo aspon rozliseni. dik
0/0
5.9.2002 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.