Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Stane se podle vás Invex hlavní herní akcí v ČR?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Neni dulezite

Pripominky k clanku..
Hned v prvnim odstavci tam lzete, ze tam nebyl zadny mobilni operator. Eurotel asi podle Vas neni MO, protoze tam mel expozici v samostatne budove (dokonce blizko Game Hallu - takze i mirne slepy clovek, co neumi cist, si ho musel vsimnout :) Navic na prostranstvi pred budovou korzovalo nekolik divek, u kterych jste si mohli detailne vyzkouset nebo nechat predvest N7650, popr. nekomu zadara poslat MMS, coz jsem jako zajemce o tenhle foun docela ocenil :) No a dale firma Nintendo Vam asi take podekuje za zkomoleni jejiho jmena. Co se tyce zde ve foru zminene Mafie - to je asi jedina hra, na kterou se zadna sleva nevztahovala, coz mi prijde docela trapne ze strany Cenegy (zvlaste kdyz v tom novem prazskem obchodaku prijde zitra na mene jak polovinu toho, co na tom chce v tu samou chvili urvat Cenega na Invexu)! Dalsi trapnosti je, ze vetsina akci v Game Hallu a okoli (lanparty a vetsina expozic venku) zela v pondeli prazdnotou. Ze by prazaci museli dospavat vikendove flamovani a prac. tyden pro ne proto zacina az v utery?!
0/0
9.10.2002 10:18

Tomáš Slabý

Tak mi připadá, že ...
Tak mi připadá, že většina lidi se hrne na Invex spíše zahrát si nějakou gamesu, než se něco dozvědět. A taky ti odborníci SW, člověk přijde ke stánku, zeptá se na nějakou informaci krásné roštěnky a ta si neví rady, tak se na vas začne příjemně tlemit. Ja je tam sice vidím rád, ale připadá mi, že Invex je spíše pro širokou veřejnost, než pro lidi, kteří se danými věcmi vážně zajímají. Jezdim tam spishe z recese, že mi firma všechno uhradí, rano vyjedu brzo z Prahy, po cestě zavírám oči před billboardy P.E.S.cz které jsou na D1, ale donutí mě více šlápnout na plyn. Prohlídnu si Invex, přijdu zpátky k autu, nadzvednu stěrače, pod kterými leží tuny letáků (ach ty jihoamerické pralesy), a valím si to večer zpátky do Prahy kolem těch debilních billboardu výšeuvedené firmy. V podstatě mi to nic nepřinese, jen pokecam s lidmi z oboru, které často nevidím. Ještě že to platí firma....
0/0
8.10.2002 20:59

Petr Herma

Jo jo, pejsek ma u me take par hezkych minusu, jen co se vrati kolega pravnik z invexu, tak se do nich opru
0/0
9.10.2002 13:45

Jonáš Michal

Hry na Invexu

Zastávám ten názor, že herní pavilon na Invexu i letos nijak nezaujmul a nepřekvapil od minula. Jezdím na Invex pravidelně již několik let a vidím tam stále to samé nic. Pavilon je využíván pouze k prodeji her distributory, kteří si z něj dělají tržiště- o nic jiného nejde, než o zvednutí prodeje. Je to vlastně velká prodejna her, nic jiného. Slevy tak bombastické nejsou, kromě pár vyjímek a když jsem tam byl v pondělí, polovina předváděcích PC nebyla v provozu. Hry se koupí i v maloobchodní síti stejně v pohodě, jako tam. Vadí mi, že díky malému zdejšímu trhu tam vystavují pouze distributoři a tak to taky vypadá. Kupodivu mnohem více mi dala ostatní část veletrhu, než herní stánek. Venku bylo prázdno, kromě stánku Q shopu, který zlevnil konzole docela pěkně, ale hry nechal stejně drahé, jako normálně. Takže dle mého názoru je to pouze napakování kapes, o ničem jiném. Například kde bylo IS s Mafií? Mohli tam mít pěknou prezentaci, místo toho ji ta mělo pouze JRC na prodejně. Takhle herní výstava nevypadá!  

0/0
8.10.2002 13:58

Neni dulezite

JoWooD
Je to tak, JWD tam (aspon v pondeli) predvedl jako jediny skutecne novinky. No vedle Gothic II (ktery IMHO vypadal stejne jako jednicka), tam byla rozhodne zajimava hra Arx Fatalis, ale aspon pro me byla nejzajimavejsi hrou (BW ignorovana) hra Chaser (jestli se nepletu, tak tahle slusna FPS pochazi ze Slovenska). Tez by stalo za zminku, ze v Game Hallu permamentne vypadaval el. proud :|
0/0
8.10.2002 11:43

Jan Gottwald

Sem to nepatří ale chci to vedět
jen bzch potřeboval vědět co je GZ (myslím si že Game Zone nebo se pletu?) ale co je PG fakt nevím uveďte u toho PG pokud je to server tak adresu díky PS: zajímavá diskuze škoda že nemám na lístek na INVEX :)
0/0
8.10.2002 9:01

Václav Míka

0/0
9.10.2002 23:06

Roman Ondruj

popřel nepopřel
Mám to tu černé na bílém a obratem není problém dokázat, že ta částka o kterou teď zvyšujete mediálně prize money turnaje - měla pokrýt vaše služby a ať si každý spočítá kolik to dělá.
0/0
29.9.2002 20:26

Viktor Wanli

jj

Quote:

"Mám to tu černé na bílém a obratem není problém dokázat,"

Taky to mam cerne na bilem, ze to tak bylo. Nicmene s ukazovanim jiste nemate problemy jak to vyplyva z techto diskuzi

0/0
29.9.2002 22:35

Petr xxxxii

zly sen

Vazeny pane Ondruj,

Pracuji ve firme jednoho z Vasich byvalych partneru (nebudu psat jakeho, preci jen cekame, jak stedre nas odskodnite ;))), proto jsem se situci plne obeznamen a usudek jsem si tak mohl udelat vlastní. Venovali jsme projektu docela dost casu a skutecne mohu potvrdit, byl to PODRAZ a to kolosalni.

Vysledkem vseho jsou tri zakladni body:

- Hraci hraji o mnohem mensi castku
- Byvali partneri jsou az na odskodnene slabe receno rezezleni, ti odskodneni si minimalne daji priste pozor co Invex slibuje - rozhodne nebudou verit VASEMU slovu.
- Místo dvou akci bude na Invexu jen jedna, místo zdrave konkurence, která by invexu mohla jen prospet mate akci jen jednu a bednu zbytecnych problemu


K bodu 1:  Osobne jsem videl stanoviska CT a znely jednoznacne - VSE zustava, LOGO nebude. V cem byl tedy problem?

S firmou Allstar spolupracuji mi kolegove z firmy delsi dobu a s plnou spokojenosti, ALE o tom to není, tady nejde o to, jestli na to  maji nebo nemaji, ALLSTAR byl poveren CT, tedy byl DOPORUCEN a odstoupeni absolutne PASIVNIHO partnera z duvodu povodni na tom nic nemeni .

Muzete nam KONECNE vysvetlit, cim se tak diametralne zmenila situace, když Cesky Telecom v dusledku povodni odstoupil od OFICIALNIHO poradani. Sam moc dobře vite, ze od ZACATKU CT poveril celou akci Allstar a ze CT ve VYSLEDKU odvolal JENOM sve LOGO v oficialni inzerci. VSE ostatní, co CT slibil, vse ostatní se zavazal DODRZET a bylo toho skutecne mnoho. Je skutecne odvolani LOGA z inzerce, kde je cca dalsich "X" log (Microsoft, Intel, Eurotel, IDG, SMC, ATC, Bonusweb ) duvodem k tomu, aby jste vsechny partnery, co se na tom podilely jednoduse vykopnul? Proc jste nam nic nevysvetlil a udelal TO SAME s konkurenci? Ted nemyslim konkurenci dvou firmicek PG-Allstar, ALE konkurenci jednotlivych partneru akce. TO SE PAK NEMUZETE DIVIT, ze o VAS MAFRA pise clanky - nam volali a ROZHODNE jsme jim nerekli, ze je vse OK.. Jasne, sice nas pak odskodnite, ALE v naší firme premyslime DOPREDU, co dany krok v rozhodovani managera bude znamenat v budoucnu. A to, ze se to MAFRE a dalsim partnerum nebude zamlouvat, ze je to primo nas..e, to bylo snad jasne ne?

K bodu 2: To co pisete je skutecne slusne receno NEPRAVDA. SKUTECNOST je takova, ze nejprve jste se vykrucoval, pote jste primo napsal, ZE PAVILON nepronajmete. Nasledne Vam Vas nadrizeny vysvetlil, ze to odporuje antimonopolnimu zakonu, tak jste nabidli pavilon, sice s lepsimi cenami, nez jsou cenikove, ALE jiste Vam bylo jasne (ZNAL JSTE ROZPOCET), ze par dni před zacatkem jaksi ALLstar nesezene dalsiho pul milionu. Pokud jsme spolecnymi silami měli vypustit inzerci a directmailing v radech nekolika milionu korun - vsude bychom propagovali INVEX, tak nam skutecne Vase jednani prislo absolutne zcestne a nabidku jsme proste nepodporili.

K bodu 3. Rozpocet s cenama je samozřejmě zivá záležitost, takže se skutecne mělo hrat o 1,3 milionu a NEBYLA to konecna castka.

0/0
1.10.2002 23:14

ota bota

Nafoukla bublina
Porad jsem nechapal proc BW dava tomuhle takovy prostor, protoze konecna akce byla pro hrace ( ctenare bonuswebu ) velmi uspesna a zajem o ni predbehl vsechna ocekavani, ale tady v tom clanku je jasne vysvetleni: " Je skutecne odvolani LOGA z inzerce, kde je cca dalsich "X" log (Microsoft, Intel, Eurotel, IDG, SMC, ATC, Bonusweb ) duvodem k tomu, aby jste vsechny partnery, co se na tom podilely jednoduse vykopnul? " . No tak se nekam naserete priste, kvuli tomu nemusite delat takovy kraval, akce byla skvela ( urcite nejlepsi co se v CR doposud udalo ) a to je pro Vase ctenare to nejdulezitejsi .... budte alespon nekdy objektivni
0/0
21.10.2002 8:55

Zdeněk Polách

Re: Nafoukla bublina
Mimo jako vždycky. Oto Boto, přečti si článek a pak něco napiš
0/0
22.10.2002 0:15

Viktor Wanli

nikoliv
nas byvaly sponzor uz poprel tolik vec ze tohle uz tak podstatne neni.
0/0
29.9.2002 17:38

Jan Man

Myslel jsem to obecně

 

Samozřejmně že se najde i pár nadšencú kterým se třeba OFP líbí více, ale z pohledu diváka je to strašná nuda.

0/0
29.9.2002 14:34

Martin Vrana

Tak to vyhráli Neophyte

Nejvíce z toho vytěží klan Neophyte. Protože jejich sponzorem je Intel a když nemůže dát peníze na ceny HMČR, dal prakticky všechno "svému" klanu. Navíc Neophyte s největší pravděpodobností vyhrají většinu turnajů, do kterých se přihlásí. Takže začínám mít podezření, že je to nějaký jejich geniální tah, protože získají i většinu prostředků, které teď noví organizátoři pracně shánějí.

Jako LOL. Protože největší hit je v tom, že admini HMČR vetšinou byli z Neophyte (Daevon, Mici, Sabra, Felie) a nakonec Wanli - Moon a Schel  jsou taky Neophyte.

Takže by se měl teď pan Ondrůj pořádně snažit sehnat co nejvíc peněz. Ať se mají Neophyte fakt dobře.

 

0/0
29.9.2002 2:15

Tomas Mertl

re:Tak to vyhráli Neophyte
zni to sice jako nejaka drsna konspirace ale vubec bych se jim nedivil: vyzdimat sponzory, udelat akci ktera muze prinest dalsi popularitu GZ/neophyte a nakonec se na tom poradne financne zahojit - to zni  jako  utopie... , o to vic se nedivim ze GZ(/neph) nema radost jak to dopadlo  =]
0/0
29.9.2002 15:16

Filip Dusek

IMHO :o]
Hm hm, predne delal jsem na projektu ProGamers pres 3 roky, tudiz muj nazor muze byt zkreslen, ale jedno je jasne. GameZone.cz je projekt zamereny na masy lidi/zacatecniky/lamery, proto ma btw takovou navstevnost a imho nemyslim si, ze toto zamereni je spatne, je jen jine. PG byl/je od zacatku projekt zamereny pro pokrocile ci primo profesionalni hrace. Staci mrknou na web a porovnat kvalitu lidi, kteri pro GZ a PG pisou. Na PG je/bylo kazde jmeno pojmem na nasi herni (Q3/CS/BW/W3) scene. Dale PG jako jediny projekt dokazal usporadat hned nekolik akci PGCH (nektere uspesne, nektere mene) viz www.pgchallenge.com, o kterych se psalo snad vsude v zahranici (viz posledni rocnik). PG ma lidi, ma sponzory, ma 1000x lepsi knowhow nez GZ v organizaci turnaje a v neposledni rade PG je zastupce korejske WCG viz www.worldcybergames.org . Tak a ted mi reknete, kdo jiny by to mel organizovat?
0/0
28.9.2002 1:35

Viktor Wanli

Mily pane Dusku,

Delal jste na ProGamers 3 roky a presto evidentne mate co dohanet.

1. Navstvevnost GameZone je dana zejmena svym zazemim mily pane. Masivni inzerce atd. Tito zacatecnici/lameri o kterych mluvite vetsinou ani nemaji tuseni ze PG existuje. Kdyby PG melo rekneme stejnou masivni propagaci a zazemi jako GZ nejspis by jste se divili kolik "lemer" by vam tam lezlo a imho byli byste jenom radi.

2. Srovnavat kvalitu lidi, kteri delaji na jakymkoliv projekt osobne opravdu nedokazu prvnim pohledem na jejich webovou prezentaci. Pokud vy to to dokazete, tak klobouk dolu. Jen bych rad pridal poznamku ze mnoho autoru a lidi obecne pise ci pracuje pro oba subjekty zaroven, ale podle vas zrejme kdyz zrovna pracuji pro GZ tak v tu chvili jsou to horsi lide nez kdyz delaji treba i to same pro PG.

3. To ze jste poradali nekolik velkych turnaju jiste uznate vam nedava patent na rozum v dane oblasti. Navic vse zde se toci okolo toho mily pane, ze na Invexu zkratka mohly byt akce dve a hraci tim mohli posoudit co se jim libilo vice.

4. Obdivuju vase matematicke schopnosti. Jste prvni clovek, ktery nam dokazal presne spocitat o kolik je PG je lepsi nez GZ (1000x). Urcite mate za sebou minimalne VSE.

 

0/0
28.9.2002 2:03

Filip Dusek

ad 1) Ano spravne masivni inzerce, GZ je proste projekt zamereny na co nejvetsi pokryti, co nejvetsi ctenost/navstevnost a take mate pravdu, ze zacatecnici/lameri nemaji "skoro" zadne tuseni o PG. PG projekt byl/je predevsim zameren na pokrocile/profesionalni hrace a ty zacinajici/lamery se snazi seznamit s herni scenou pomoci PGCH/LAN/WCG akci, ktere maji/meli (viz posledni rocnik) masivnejsi inzerci nez GZ. Myslim, ze oba pristupy jsou mozne. Otazka zni, ktery z nich je lepsi.

ad 2) Ano, dokazu. PG zalozili lide jako Bagger, rhapsody, teether, preston, lordchick, megadeath, jakuza, onasis, reset a skrz PG prosli lidi jako Alpha, slic, pneu, ace .... co jmeno to pojem. Jestlize nevite o kom ted mluvim, pravdepodobne ste se minul v povolani. V neposledni rade jsem take na PG byl i ja a imho sebe nepovazuji za nejakeho amatera. BTW zapomel jsem pripomenout ze take nekteri z GZ presli pod PG a ti co pisou pro oboji, je to jejich vec. PG to jako problem nevidelo.

ad 3) Tvrdite, ze nekolikanasobnou organizaci turnaje pro 400 - 600 hracu se neziskavaji zadne zkusenosti? Ehm, zajimavy nazor ...

Na invexu dve akce budou. WCG a Mistrovstvi, kazda z nich bude mit svoje viteze, kazda z nich ma jine ceny. Nebo snad ne?

ad 4) Diky za oceneni mych schopnosti. Mam za sebou 5.5 let na CVUT FEL a jsem uz pres 7 let profesionalem v oboru programovani internetovych aplikaci. Momentalne pracuji s firmou Accenture, pokud vam to neco rika. To jen tak na okraj, abych smetl vasi snahu o urazku.

P.S.: priste az budete prispivat ,nezapomente pripomenout na jakem projektu pracujete vy sam ...

 

0/0
28.9.2002 2:44

Viktor Wanli

hehe

ad1) rofl

ad2) ve vsech hrach delaji mnohdy stejni lide na gz i na pg, kterym jste se porad neomluvil za to ze pokladate jejich praci na GZ minimalne za nekvalitni.

ad3) za prve nic takoveho jsem netvrdil jen jsem rikal ze to tem lidem nedava patent na rozum v dane oblasti. A hlaska ze dve akce na Invexu budou... mno... co k tomu dodat,... jen se snazit ted zamaskovat sikovne ze i kdyz akce GZ tam ted enbude takze hraci vlastne o nic neprosli.. ja se stale domnivam ze prisli minimalne o 1 300 000 Kc, to je ale asi tak malo ze to ani nestoji za zminku vidte?

ad4) snaha o urazku to rozhodne nebyla. To bohuzel vy jste s tim zacal snizovanim hodnoty prace ostatnich. Do doby nez jste s tim zacal tak si vas nikdo nevsimal. S tim jiste souhlasite.

0/0
29.9.2002 2:01

Tomas Mertl

ze vas porad bavi ten 1 300 000
o par radku niz predstavitel vaseho byvaleho sponzora poprel sumu 1 300 000 ale vy se tim porad jeste ohanite... trapas?
0/0
29.9.2002 15:17

Filip Dusek

 

ad 2) Ja nepokladam jejich praci za nekvalitni, ja pokladam projekt GZ za nekvalitni, neprofesionalni. S tou podporou kterou mate nebo meli, slo urcite dokazat mnohem vice. Uz jen to, ze WCG i mistrovstvi vam vyfouklo PG.

ad 3) 100% patent na rozum nema nikdo, ale prinejmensim maji vetsi zkusenosti nez GZ, coz se potvrdilo i tim, ze korejske WCG sepsalo smlouvu s PG a Invex porada mistrovstvi s PG. A btw prestante mlzit. Dve akce na Invexu jsou. Vitezove WCG odleti na World Cyber Games, vitezove mistrovstvi dostanou penezni a jine ceny.

ad 4) Kritika nema nic spolecneho s urazkami. Trapna narazka na slovni obrat "1000x lepsi" od vas, ktera byla myslena s nadsazkou, byla imho zbytecna.

 

0/0
29.9.2002 22:09

Radovan Vlk

Za mlhou hustou tak, že by se dala krájet nožem..... :-))
Ano, dvě akce budou. Ale krom stejných her nebudou mít nic společného - jedna bude turnajem jednotlivců (no dobrá, až na CS) a druhá bude turnajem týmů. A obě bude pořádat jeden subjekt, obě budou na jediném místě a žádná z nich nebude kolidovat. A po roce sporů PG a GZ kdo by udělal lépe LANpárty (lol, nereálný, ale pěkný obrat (; ) se konečně uvidí, jestli to lépe provede někdo, kdo se snaží prosadit svůj monopol a tvrdí, že nikdo jiný než oni to zkrátka lépe nedokáží, nebo zda to provede někdo, kdo sice nemá téměř žádné zkušenosti na tomto poli, ale než byl zastaven třetí stranou celkem suverénně převálcovával snahy monopolního konkurenta... To neberte vážně, to si teď dělám jen srandu, žejo... Jinak GZ je opravdu zaměřená pouze na lamy (= lidi, kteří než aby trénovali tak využívají nekalých praktik a všem ostatním jen snižují požitek ze hry), jak tvrdíte, a jejich admini samozřejmě taky vůbec nic neumí a sami jsou lamy, to jste také ještě zapoměl podotknout... A bez těch lam z GZ se v pohodě obejdete, až vám všichni profíci z progamingu odejdou (což se v poslední době děje celkem často), z čistého nebe se tu objeví spousta nových profíků a vy budete moci pokračovat s nimi a žádný dorost na hry, které svou komerční slávu už mají za sebou, vůbec nebudete muset sami pěstovat...
0/0
2.10.2002 0:10

Filip Dusek

Jeste si dovolim jedno male pozastaveni, hlavne nad spojeni CT a GZ. Projekt GZ neni nicim novym. O to same se snazi vsude jinde nekde s lepsima vysledkama nekde z horsima. Je jasne kam CT timto projektem miri ono spojeni herni projekt plus ISP muze byt vynosne pro obe strany, ale musi se delat "oboji" kvalitne.

Typickym prikladem techto projektu je treba britsky http://www.barrysworld.com/, holandsky www.xs4all.nl ve spojeni s www.clanbase.com atd. Vzdy jde jenom o to nalakat hrace na svoje sluzby, coz i cesky CT nedavno nakrasno predvedl s ADSL (viz GZ a ADSL). Kdyby GZ zacala svoje sluzby delat poradne (kvalitne, profesionalne) mela by sanci, ale v tomto momente, je to pro me jen dalsi marny pokus a myslim, ze i CT to brzo pochopi.

0/0
28.9.2002 2:58

Roman Ondruj

Pár slov za BVV
Spíš k začátku debaty ... v těch právních přestřelkách jsem se nějak ztratil. :-) 1. AllStar jsme poprvé informovali, že o akci máme velké pochyby a hodláme ji ukončit, když odstoupil Český Telecom. Následně jsme definovali jakou máme představu, protože se situace po odchodu Telecomu z našeho pohledu razantně změnila. Na naše požadavky jsme nedostali uspokojivou odpověď, tak jsme jako partner této akce odstoupili. Za chybu, která celý tento brajgl způsobila považuji, že jsme měli být tvrdší a od akce ustoupit hned poté co to učinil Český Telecom. 2. patneři nechtěli jiný pavilon, ale chtěli ten pavilon, který BVV nadále využívá pro svou akci. Když přišli s požadavkem na jiný pavilon, tak jim ho BVV nabídlo...... ale nabídka nebyla akceptována 3. připadá mi úsměvné jak se neustále zvyšují prize money určené na akci AllStar. Podle rozpočtu - na který se teď koukám - a před odstoupením od akce jsme jiný nedostali byly prize money 500K cash a 300K produkty. Čímž nikterak nezastírám, že teď jsou výrazně menší - což mě opravdu mrzí a stále se s tím snažíme něco udělat.
0/0
27.9.2002 17:46

Pavel Dvoricek

At ziji organizatori
Vykaslete se na to.. Budme radi, ze se vubec neco takoveho kona.. Jak to tady tak sleduji, tak se tu tahaji dva kohouti o jedno smetiste, ktere ani jednomu ve skutecnosti nepatri a uz to zacina byt celkem (dost) smesny. Z toho, co tu je, soudim, ze nebyt invexu, tak se konalo velky kulovy - a to je jeste mnohem vic, nez by ve skutecnosti bylo. Takze se spokojme s faktem, ze ten-co-to-vymyslel si ted nekoho vybral a o tom jak to v brne bude dal, necht rozhodne zase on.
0/0
27.9.2002 18:09

Zdeněk Polách

Pavle, nebylo by férové říct ostatním čtenářům, že jste zaměstnancem BVV, ať vědí, s kým mají tu čest? Já tady také se zájmem sleduji, jak se dva kohouti tahají o jedno smetiště, nicméně oba kohouti měli dostatek odvahy a tu čest se představit a říct, kterou stranu hájí. Vy s Romanem Ondrůjem hájíte to smetiště, myslím že by bylo fér říct těm, co se tu tahají, že jste jedním ze "smeťáků"
0/0
27.9.2002 20:16

Roman Ondruj

upřímnost

Tak si říkám milý Vreco jestli ten smajlík opravdu vyjadřuje tvé přesvědčení, že to co jsi napsal jsi myslel žertem "smetiště, smeťáci" nebo jestli jsi ho tam dal jen tak aby se neřeklo.

0/0
27.9.2002 23:01

Roman Ondruj

hmcr, hmcr
trochu mě mrzí, že jsi neprojevil tolik snahy o odhalení pravé totožnosti u přispěvatele hmcr, hmcr
0/0
27.9.2002 23:02

Zdeněk Polách

To s tím smetištěm byl samozřejmě vtip, reakce na předchozí příspěvek... já mám Invex rád, do loňska jsme tam vystavovali, letos nevystavujem, ale budu tam celej týden - jsou tam dobrý pařby (jsem zvědavej, jak se letos vytáhnete s BVV večírkem ), pěkný holky a za Brnem super vidlácký diskotéky

Pokud jde o HMCR, nebudu sem psát jeho IP adresu, ale jedno z ní lze vyčíst jasně - ten člověk je z Brna. Takže to není nikdo z Allstaru atp., jinak jeho totožnost je mi ukradená, ale když se tady tak vehementně podporujete, tak je přece dobrý vědět, že jste oba z jedný firmy, možná z jednoho počítače (máte stejný IPčko).

Mě už vaše hádky slouží vážně jenom k pobavení  Z naší strany je celá záležitost uzavřená, máme mediální partnerství, máme svůj turnaj - čili my o nic nepřicházíme... Ale tohle sledovat je fakt zajímavé

0/0
27.9.2002 23:35

Radovan Vlk

??
Že se tak blbě ptám, proč by tu snahu měl projevovat? Pokud někdo nechce být jmenován, asi k tomu má nějaké důvody a je poněkud zajímavé, když jej někdo jiný chce z jakéhokoliv důvodu identifikovat... Na anonymitu na internetu má IMHO právo (třebaže z technického hlediska je snaha o anonymitu poněkud naivní).
0/0
2.10.2002 0:17

Pavel Dvoricek

Tento server porusuje Zakon o ochrane osobnich dat
Tohle pise Vas velky bratr iDnes na svych strankach: - Společnost MAFRA a.s. - Multimediální divize - iDNES zaručuje všem čtenářům serverů iDNES ochranu jejich osobních údajů. SPolečnost nesbírá žádné osobní údaje, které jí čtenáři sami dobrovolně neposkytnou (zejména při vkládání názorů k článkům). - Predpokladam, ze nejste serverem z rodiny iDnes, protoze jinak bych musel Vas predchozi prispevek napadnout.. Zadnou informaci o IP jsem Vam dobrovolne neposkytnul a uz vubec jsem Vam nedal souhlas zverejnovanit jakekoliv udaje o me. Prejdu to bez povsimnuti, pokud zverejnite udaje take o ostatnich v teto diskuzi :-)
0/0
30.9.2002 9:37

Václav Míka

??
hmcr hmcr? ze by?
0/0
30.9.2002 22:25

Jiri Kvapil

stejne to nikdo neprizna :)

predne cely tento spor neni o tom jesli GZ nebo PG ale o tom jesli Intel nebo AMD :) Po tom jak dopadl Invex pro Intel minuly rok se samozdrrejme stazil letos trochu zviditelnit, ale zase se to bohu(dik)zek panu Kormanovi nejak nepodarilo 

Hodne ucastniku onoho patecniho jednani pred zahajenim akce vedelo jiz od ctvrtka ze BVV od akce ustupuje, ale samozdrejme za hrali prekvapene jako ostatni, jelikoz by to vypadalo hodne spatne.

Takze co se tyce herniho HW tak letos zase (opet) na Invexu bude o hodne vice videt Levi a AMD nezi AT Computers a Intel :)

PS: GL panu Kormanovi, myslim ze zase bude mit co vysvetlovat na vedeni Intelu (i kdyz leto nejel nadovolenu jako minuly rok pred Invexem ) 

0/0
27.9.2002 21:26

tester7

je dobře že to pořádá ProGamers
Hry jako StarCraft, WarCraft3 nebo CounterStrike jsou totiž divácky mnohem atraktivnější než třeba AoE2 či Operace Flešpoint.
0/0
27.9.2002 9:55

Franta Kuldan

Mozna pro tebe ty joudo. To ze neumis hrat AOE nebo OFP je tvoje minus. Kdyz nekdo umi OFP, je to peknej pohled
0/0
29.9.2002 9:29

Přemysl Nezval

Diskuze...
Osobně si myslím, že tahle diskuze je o ho..ě. Seriozní subjekty na jaké si PG a GZ(popř. Allstar) chtějí hrát, by se něměli hádat jako malé děcka, v diskuzi pod někakým zkresleným článkem BW... .
0/0
27.9.2002 9:15

Joseph A. Gobineau

Tak především porušuji já sám. Přeju dobrou noc a přitom nespím

Ne, nikdo nic neporušuje. V případě GZ týmu je snad jasné, o co šlo. Nemohou se chlubit tím, co zařídili, neboť nic takového zařizovat nemohli (a už jsme zase u toho oprávnění jednat). Nemohou se divit, že s nimi BW nejednal, on s nimi ani jednat nemohl (resp. oni s ním, tedy GZ s BW). Jediný, kdo mohl jednat, je "Telecom", který odstoupil. Tečka, šlus. o to mi šlo - vyvrátit některá tvrzení "jak jsme co jsme".

 

0/0
27.9.2002 2:27

Radovan Vlk

vlákno
:( To se nemůžete držet jednoho vlákna? Dost těžko se v tom dá vyznat, zvlášť když vaše komunikace probíhá, jak probíhá. BTW, dobrou noc ;o>
0/0
27.9.2002 2:35

Joseph A. Gobineau

Sorry WhiteWolfe
Sorry WW, ale jak mám před sebou příspěvek, tak hned píšu a zapomenu kliknout na "odpovědět". Tak jsem se do diskuse zabral. A vykat mi nemusíš, když si už tykáme víc než rok
0/0
27.9.2002 2:55

Radovan Vlk

:-)
No já vím, já mluvil v množném čísle, protože mi připadalo blbý z toho nařknout jenom Tebe :-D
0/0
27.9.2002 3:03

Tomáš Schel

opet se mylite
Telecom již od začátku předal kompletní zařízení akce firmě Allstar, jako své servisní organizaci. Je na tom něco nepochopitelného?
0/0
27.9.2002 2:39

Joseph A. Gobineau

ROFL

To bych se měl ptát já Vás. Vy to furt nechápete, podívejte, jak jsem hodný a chápavý... Přiznal jsem Vaší firmě právní subjektivitu i oprávnění jednat v určitých věcech za ČT!   Ale to je furt já o koze, ty o voze.

Vy totiž nepřímo tvrdíte, že Allstar = GZ tým. A já to rozlišuji. Jednoduché, prosté... Jste Vy a Vaše firma. Je šéfredaktorka GZ a třeba pan Viktor Wanli. První skupina (tedy Vy) má oprávnění jednat. Druhá skupina (tedy GZ tým) nemá, ta není ani účastníkem právních vztahů okolo WCG, BFM, GDHSK nebo jak se to všechno jmenuje.... Chápete, o co mi jde?

0/0
27.9.2002 2:46

Tomáš Schel

bohužel opět máte nepřesné informace
Ja to tvrdím přímo - Allstar mj. vlastní GZ tým (dále zajišťujeme další velké projekty pro jiné subjekty). Šefredaktorka GZ je smluvní partner Allstaru a Viktor Wanli také. Allstar zajišťuje GZ kompletně .......
0/0
27.9.2002 2:55

Joseph A. Gobineau

Re:

Ale no tak... GZ tým není nic jiného než skupina osob. Allstar může vlastnit osoby? Klaním se  Ale asi jste chtěl říct, že šéfradaktorka GZ nejspíš disponuje nějakou plnou mocí od Vás....

To jsem nikdy nepopřel. Kdesi jsem napsal, že i přesto se BW nedivím, neboť pokud odsoupí z jednání ČT a místo něj má jednat jeho "komisionář", tedy Allstar, a jeho jménem ještě šéfredaktorka GZ na základě plné moci.... Věřím, že je to všechno naprosto právně v pořádku, ale upřímně - být na místě BW, zkoumal byste to od A do Z, nebo byste se na to vykašlal a radši jednal s někým, jehož jednání je o něco více průhledné?

Špatné informace nemám a myslím, že mám i pravdu, nicméně uznávám chybu... V zápalu diskuse jsem neklikal na "odpověz" a moje komentáře jsou rozesety všude možně...

0/0
27.9.2002 3:04

Tomáš Schel

vy to stále kroutíte uvádíte stále více a více nepřesností
ja jsem jasně napsal, že šefredaktorka ma s Allstarem smluvní vztah. S BVV jsem jednal já osobně, popř. můj zástupce. Sefredaktorka se jednani neucastnila ......chápejte, v tomto problém nebyl.
0/0
27.9.2002 3:13

Radovan Vlk

Selsky rozum
OMG... Uz tuto diskusi tri hodiny sleduji, a selskym nepravnickym rozumem bych rekl, ze firma Allstar ma smlouvu s Ceskym Telecomem, mozna snad i nejakou plnou moc ci tak. A zaroven ma smlouvy s lidmi, kteri tvori "GameZone tym". GameZone samotna pravni subjektivitu nema - a pokud se o ni nekde mluvi, tak se mluvi o lidech, kteri pro Allstar neco delaji + Allstar samotny. A nejak nevidim, kde tady nekdo vidi problem - mozna leda v presnych slovickach - a o ty tady snad nejde, nebo ano? Vubec je zajimave sledovat, jak tu nekteri lide vytvrvale pouzivaji fakta a jak tu jini lide stale pouzivaji dohady a odhady... kdyz si znova procitam vsechny vetve, jen se o tom utvrzuji...
0/0
27.9.2002 3:01

Joseph A. Gobineau

Viz výše
Čím více je plných mocí a zástupců, tím méně důvěryhodnosti to budí... Zvlášť, když ty zástupce nikdo nezná... O to šlo. A navíc - je Telecom. Ten odsoupí z jednání. O toto jednání pak bojuje jeho zástupce. (Jménem Telecomu těžko, když Telecom odstoupil. Tak tedy vlastním jménem, nicméně Telecomem se ohánějíc.) Ty bys nevycouval?
0/0
27.9.2002 3:09

Radovan Vlk

Upřímně řečeno, jakou roli zde ČT sehrál? Možná jako určitá záruka nebo lákadlo ze začátku. Ale čím sám přispěl? Snad jen určitým finančním zázemím - ze začátku. Jak už jsem psal, celá akce byla zcela kompletně připravená a připravená ke spuštění a zástupce BVV to musel vědět. I když věděl, že z toho ČT odstupuje, uplynula nějaká doba a co neposkytl se podařilo zajistit jinak, pokud vím. A od celé doby odstoupili BVV dvě hodiny před spuštěním kompletně nachystané akce. A začali shánět někoho jiného, kdo na to, co my připravovali tři měsíce, měl pouhý měsíc, s tím, že toto bude jistější varianta. Sponzoři se ihned zeptali, zda by nešel pronajmout jiný pavilon. Prý nešel - a dlužno podotknout, že na INVEX jezdím už hodně let, ale ještě nikdy jsem nezažil plně obsazené všechny pavilony INVEXu. Mohl tam mít dvě akce, přičemž s druhou by měl společného jen to, že by něco za peníze pronajal (zatímco původně) to měl bezplatně poskytnout. Co na tom mohly BVV ztratit, pronajmout někomu nějaký pavilon a mít tam 2x véc atraktivních akcí? Opravdu se mi nezdá, že by odstoupení ČT od tohoto projektu bylo tím nejdůležitější a jedinou překážkou v uzavření smlouvy. Navíc mám své informace, holt na internetu se nic neutají. Ale nic říkat zde samozřejmě nemíním, aby mě určití dva lidé nežalovali za trestný čin pomluvy :o)
0/0
27.9.2002 3:24

Radovan Vlk

Eeeeeee...
No, stylistika a chyby v predchozim prispevku plne vypovidaji o teto nocni ci spise ranni hodine :o) Take koukam, ze zde neni moznost mazat vlastni veci a mozna jsem rekl vice, nez jsem chtel, ale vzal to cert... stejne chci do pul roku s online hranim skoncit :o)
0/0
27.9.2002 3:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.