Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Worlds of Billy 2 - což takhle dát si Cyber Colu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drakula556

heh

j

je tu dakto

0/0
12.9.2008 17:43

Tomas Roller

Koncept WOB2, i ked sa nejedna o perlu, nie je na pocudovanie rovnako biedny ako koncept prveho dielu - prvy diel bol na tom rozsahom urovni, priser, predmetov a celkovym gameplayom podstatne horsie. Kedze sa v pripade jednotky jedna o pomerne staru zalezitost (tusim 1996 alebo 97) a navyse budgetovku, na nete ju asi lahko nenajdes a poradit ti v tomto smere teda zial neviem.

Ano, pod Billym 2 su podpisani i ludia z Outsidera a Isotoxinu, ktori podobnymi zakazkovymi pracami financuju vyvoj svojich ambicioznejsich projektov. WOB2 ti odporucam v pripade, ak ti je od 5 do 10 rokov, v tom pripade si na zaklade ohlasov hru skutocne uzijes... :) Cim viac tvoj vek tuto hranicu prekrocil, tym viac sa budes priklanat k hodnoteniu recenzentky. Ale v tom pripade ti vrelo odporucam Lode Runnera ;))).

Ak ti Billy nesiel, skus si z netu stiahnut a nainstalovat GL Setup, mohlo by to pomoct. Zdarrrr!!!

0/0
11.12.2002 0:26

Bill Gatez

Par otazok pre Cyberwox...
Kedy bude mozne najst nieco na Vasej stranke? Ake su Vase dalsie plany? Nepracovalo na WoB2 az privela ludi, presdalen ide o nizkorozpoctovy projekt? Myslite, ze uvidite nieco z penazi za WoB2?
0/0
8.12.2002 21:02

piano wire

2 gatez
1. Uz nikdy. 2. Nase dalsie plany? Kupil som si 10 hektarov pody na vychodnom slovensku, budem pestovat kukuricu. 3. Plne na nom pracovali 3 ludia. Kedze islo o nizkorozpoctovy projekt, ostatni clenovia teamu robili na WOB2 popri dalsich inych projektoch. (Vsak IIB?) 4. No comment.
0/0
9.12.2002 9:54

Tomas Roller

Management VS Team, GeForce3 prezentacie, WOB2 atd.

Ahoj Gatez,

dovol aby som obsirnejsie rozviedol tajuplne vyroky kolegu Piano Wire-a, ktoreho farmarsky entuziazmus bol doteraz utajeny aj predo mnou ;)

1- Cyberwox v starej forme uz prakticky nic nevyvinie, kedze development team akosi nemal chut dalej spolupracovat so spolocnostou, ktora nedodrziavala svoje zavazky.

2- Chvilu sme dufali, ze sa situacia urovna a spolupraca nasich teamov s Cyberwoxom bude pokracovat na ambicioznejsich AAA fullprice tituloch - WOB2 team pozostaval z ludi ktori boli schopni a ziadostivi pracovat na kvalitnych veciach, boli sme vsak limitovani predstavami managerov a podobnych "fundovanych" ludi o tom, ako ma vyzerat hratelnost. Pokusali sme sa presvedcit ich na vyvoj 3D skakacky na styl Crash Bandicoot alebo Jak & Daxter, alebo na vyvoj akejkolvek kvalitnej 3D hry (obraz o technologickych schopnostiach teamu si mozete urobit zo spustitelnych prezentacii v Download sekcii na stranke www.outsiderdevelopment.sk - pozor, GeForce3 miestami je nutnost), nakoniec vsak z toho nic nebolo... Nase dalsie plany su pokracovat v praci na hrach Call Sign: Charlie (www.outsiderdevelopment.sk) a Pentapolis (www.isotoxin.com a www.isotoxin.sk), ktore mame uz nejaky ten rocik rozrobene a nejaky ten rocik este rozrobene budu :)... no a piano wire planuje pestovat spominanu kukuricu... ;)

3- Na WOB pracoval permanentne 1 ks programatora, 1 ks dizajnera a 1ks animatora 3D sekvencii. Do hry vyrazne zasiahli este 2 grafici. Ruku k dielu dalej roznymi drobnostami prilozilo este niekolko externistov.  Vzhladom na to, ze na top tituloch pracuje 15 - 20 ludi plus externisti a WOB 2 ako nizkorozpoctovy projekt ratal de facto s 5 ludmi plus externisti, iste uznas, ze velke mnozstvo ludi a rozpoctu sa v tomto pripade nekonalo.

4- Hmmmm... no comment.

Este mam malu pripomienku k tomuto clanku - vzhladom na to, ze Interactive Vision tvrdi ze hra je distribuovana len v Severnej Amerike a Rusku/Azii, radi by sme sa informovali odkial ziskal Bonusweb tuto hru na recenziu.

-= Blessed are those who care about the voice of the gamers. Praise Pentapolis! Praise Charlie! =-

0/0
10.12.2002 0:27

Bill Gatez

from bill

Hm, napriek tom, ze Billy2 nie je ziadna herna perla, celkom ma zaujal a rad by som si ho zahral. Asi ma zaujala hlavne grafika a to, ze ide o slovensky vyrobok ;) Mal som vsak problem, pretoze na niektorych pocitacoch sa to tvarilo, ze nedisponuju OpenGL.

Podla mien v credits sa mi zdalo, ze tam su ludia z Outsidera, teraz to uz viem...

Pisali ste, ze koncept WoB2 je rovnako biedny ako v pripade prveho dielu. ten som vsak na nete nenasiel. Poradite mi? Len zo zvedavosti...

Prajem vela stastia s dalsimi titulmi!

0/0
10.12.2002 1:23

Tomas Roller

2 bill once again ;)

Koncept WOB2, i ked sa nejedna o perlu, nie je na pocudovanie rovnako biedny ako koncept prveho dielu - prvy diel bol na tom rozsahom urovni, priser, predmetov a celkovym gameplayom podstatne horsie. Kedze sa v pripade jednotky jedna o pomerne staru zalezitost (tusim 1996 alebo 97) a navyse budgetovku, na nete ju asi lahko nenajdes a poradit ti v tomto smere teda zial neviem.

Ano, pod Billym 2 su podpisani i ludia z Outsidera a Isotoxinu, ktori podobnymi zakazkovymi pracami financuju vyvoj svojich ambicioznejsich projektov. WOB2 ti odporucam v pripade, ak ti je od 5 do 10 rokov, v tom pripade si na zaklade ohlasov hru skutocne uzijes... :) Cim viac tvoj vek tuto hranicu prekrocil, tym viac sa budes priklanat k hodnoteniu recenzentky. Ale v tom pripade ti vrelo odporucam Lode Runnera ;))).

Ak ti Billy nesiel, skus si z netu stiahnut a nainstalovat GL Setup, mohlo by to pomoct. Zdarrrr!!!

0/0
11.12.2002 0:28

piano wire

WOB3
Malokto vie, ze bol vypracovany koncept na WOB3. A bol vypracovany tak, aby sa DT mohli vyblaznit ako na vizuale hry, funkcnosti, inteligencii, novych tisickrat zaujimavejsich featurov (ako my slovaci hovorime vychytavkam) ale aj kompetetivnosti hry z inymi produktami. Tento business je o stasti v nestasti, u WOB2 to bolo naopak. Hitman! go on! -= Redemption is coming. Charlie and Pentapolis carry on=-
0/0
8.12.2002 13:53

Petr Poláček

Go on with details
Jen tak dál at se dozvi i nasi ctenari neco zajimavosti ze zakulisi vyvoje her. Myslim ze vetsina z ncih se na to stale diva pres ruzove bryle. Ale objektivne :o)
0/0
7.12.2002 19:59

miso xxx

Dark Side WOB Development Teamu ;-)
Mozem si mysliet ze recenzentka nepresla ani 1. svet, kedze nespomenula ani raz videa medzi svetmi ;-)
0/0
7.12.2002 19:22

Tomas Roller

WOB2 team dominuje v diskusii, heh

Zdravim, isin! Vo forume sa tu postupne tusim zozbiera cely WOB2 team.

Pricina uspesneho predaja WOB je pomerne jednoducha - hra neni predavana za plnu cenu, je urcena mladsim hracom a neobsahuje ziadne nasilie - hier s podobnymi atributmi nie je dostatok. Skoda, ze producenti, manageri a podobni ludia sa v tomto pripade nedrzali svojho kopyta a namiesto investovnia casu a prostriedkov do kvalitnejsej hry (co by vyvojovy team privital vsetkymi desiatimi) trvali na svojej utkvelej predstave, aky je koncept hry super...

-= Redemption is coming. Charlie and Pentapolis carry on=-

0/0
7.12.2002 17:41

piano wire

zdravim WOB2 development team ;o)
Malokto vie, ze koncept hry sa nerobil v IAV Cyberwox (a urcite sa nad nim nesedelo dlhe hodiny). Malokto vie, ze to malo byt urobene rychlo a pokial mozno este rychlejsie. Malokto vie, ze vsetci to mali v P-ecku... Malokto vie, ze DT nedostal vyplaty (ako to uz bolo spomenute)... Malokto vie ze, zadavatelovi to bolo vlastne jedno (ono sa aj tak celkom dobre predava... nepytajte sa ma preco). Malokto vie, ze za WOB2 stoja ludia, ktori su fundovani v plnej miere robit AAA tituly... Hra nehovori za vyvojara, ale za publishera... Ale to vie len malokto... aj giga-mega publisher GlobalStar... Bolo hlupe obvinit IAV Cyberwox team, z toho, ze chceli sposobit recenzentke infarkt, tomu sa vyhne malokto. Nech va boh zehna, stretneme sa v Sodome a vo Vietname... isin over
0/0
7.12.2002 16:24

Hitman Hitman

WOB2 development team sa zapajaja do debaty ;)

Malokto vie, ze hra bola vyrobena na Slovensku na zakazku. Ako clen vyvojoveho teamu WOB2 to viem z prvej ruky ;). Musim plne suhlasit s recenzentami v nazoroch na jej kvalitu. Ste prekvapeni, ze tvorca suhlasi s velkou kritikou? Nuz - hra sice vo svete dostala pomerne vysoke hodnotenia pri hodnoteni ako produkt orientovany cisto na najmensich hracov, ale moj nazor je, ze WOB2 mal lepsi potencial. Zial, zadavatel zakazky ho uspesne brzdil a skrtal (rovnako ako vyplaty vyvojarom, ktore sme doteraz nevideli), aby sa priblizil k rovnako "kvalitnemu" prvemu dielu. Ma co chcel :)

0/0
7.12.2002 13:11

Martin Novotný

Je to pokus oživit starou automatovou legendu, kterou jsem i já hrával. Minimálně ta recenze ve mně vyvolala vzpomínky na dětství, kdy jsem s otevřenou pusou stával u maringotek plných primitivních, ale tak přitažlivých herních automatů a v upocených dlaních svíral několik dvoukorun...

Achich ach, přeci jen je to víc jak 15 let.....

Hru raději zkoušet nebudu, ale díky ze příjemné znovuzasněné chvilky při čtení recenze

0/0
7.12.2002 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.