Diskuse

Worlds of Billy 2 - což takhle dát si Cyber Colu?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

drakula556

12. 9. 2008 17:43
heh

j

je tu dakto

0 0
možnosti

Tomas Roller

11. 12. 2002 0:26

Koncept WOB2, i ked sa nejedna o perlu, nie je na pocudovanie rovnako biedny ako koncept prveho dielu - prvy diel bol na tom rozsahom urovni, priser, predmetov a celkovym gameplayom podstatne horsie. Kedze sa v pripade jednotky jedna o pomerne staru zalezitost (tusim 1996 alebo 97) a navyse budgetovku, na nete ju asi lahko nenajdes a poradit ti v tomto smere teda zial neviem.

Ano, pod Billym 2 su podpisani i ludia z Outsidera a Isotoxinu, ktori podobnymi zakazkovymi pracami financuju vyvoj svojich ambicioznejsich projektov. WOB2 ti odporucam v pripade, ak ti je od 5 do 10 rokov, v tom pripade si na zaklade ohlasov hru skutocne uzijes... :) Cim viac tvoj vek tuto hranicu prekrocil, tym viac sa budes priklanat k hodnoteniu recenzentky. Ale v tom pripade ti vrelo odporucam Lode Runnera ;))).

Ak ti Billy nesiel, skus si z netu stiahnut a nainstalovat GL Setup, mohlo by to pomoct. Zdarrrr!!!

0 0
možnosti

Bill Gatez

8. 12. 2002 21:02
Par otazok pre Cyberwox...
Kedy bude mozne najst nieco na Vasej stranke? Ake su Vase dalsie plany? Nepracovalo na WoB2 az privela ludi, presdalen ide o nizkorozpoctovy projekt? Myslite, ze uvidite nieco z penazi za WoB2?
0 0
možnosti

piano wire

9. 12. 2002 9:54
2 gatez
1. Uz nikdy. 2. Nase dalsie plany? Kupil som si 10 hektarov pody na vychodnom slovensku, budem pestovat kukuricu. 3. Plne na nom pracovali 3 ludia. Kedze islo o nizkorozpoctovy projekt, ostatni clenovia teamu robili na WOB2 popri dalsich inych projektoch. (Vsak IIB?) 4. No comment.
0 0
možnosti

piano wire

8. 12. 2002 13:53
WOB3
Malokto vie, ze bol vypracovany koncept na WOB3. A bol vypracovany tak, aby sa DT mohli vyblaznit ako na vizuale hry, funkcnosti, inteligencii, novych tisickrat zaujimavejsich featurov (ako my slovaci hovorime vychytavkam) ale aj kompetetivnosti hry z inymi produktami. Tento business je o stasti v nestasti, u WOB2 to bolo naopak. Hitman! go on! -= Redemption is coming. Charlie and Pentapolis carry on=-
0 0
možnosti

Petr Poláček

7. 12. 2002 19:59
Go on with details
Jen tak dál at se dozvi i nasi ctenari neco zajimavosti ze zakulisi vyvoje her. Myslim ze vetsina z ncih se na to stale diva pres ruzove bryle. Ale objektivne :o)
0 0
možnosti

miso xxx

7. 12. 2002 19:22
Dark Side WOB Development Teamu ;-)
Mozem si mysliet ze recenzentka nepresla ani 1. svet, kedze nespomenula ani raz videa medzi svetmi ;-)
0 0
možnosti

Tomas Roller

7. 12. 2002 17:41
WOB2 team dominuje v diskusii, heh

Zdravim, isin! Vo forume sa tu postupne tusim zozbiera cely WOB2 team.

Pricina uspesneho predaja WOB je pomerne jednoducha - hra neni predavana za plnu cenu, je urcena mladsim hracom a neobsahuje ziadne nasilie - hier s podobnymi atributmi nie je dostatok. Skoda, ze producenti, manageri a podobni ludia sa v tomto pripade nedrzali svojho kopyta a namiesto investovnia casu a prostriedkov do kvalitnejsej hry (co by vyvojovy team privital vsetkymi desiatimi) trvali na svojej utkvelej predstave, aky je koncept hry super...

-= Redemption is coming. Charlie and Pentapolis carry on=-

0 0
možnosti

piano wire

7. 12. 2002 16:24
zdravim WOB2 development team ;o)
Malokto vie, ze koncept hry sa nerobil v IAV Cyberwox (a urcite sa nad nim nesedelo dlhe hodiny). Malokto vie, ze to malo byt urobene rychlo a pokial mozno este rychlejsie. Malokto vie, ze vsetci to mali v P-ecku... Malokto vie, ze DT nedostal vyplaty (ako to uz bolo spomenute)... Malokto vie ze, zadavatelovi to bolo vlastne jedno (ono sa aj tak celkom dobre predava... nepytajte sa ma preco). Malokto vie, ze za WOB2 stoja ludia, ktori su fundovani v plnej miere robit AAA tituly... Hra nehovori za vyvojara, ale za publishera... Ale to vie len malokto... aj giga-mega publisher GlobalStar... Bolo hlupe obvinit IAV Cyberwox team, z toho, ze chceli sposobit recenzentke infarkt, tomu sa vyhne malokto. Nech va boh zehna, stretneme sa v Sodome a vo Vietname... isin over
0 0
možnosti

Hitman Hitman

7. 12. 2002 13:11
WOB2 development team sa zapajaja do debaty ;)

Malokto vie, ze hra bola vyrobena na Slovensku na zakazku. Ako clen vyvojoveho teamu WOB2 to viem z prvej ruky ;). Musim plne suhlasit s recenzentami v nazoroch na jej kvalitu. Ste prekvapeni, ze tvorca suhlasi s velkou kritikou? Nuz - hra sice vo svete dostala pomerne vysoke hodnotenia pri hodnoteni ako produkt orientovany cisto na najmensich hracov, ale moj nazor je, ze WOB2 mal lepsi potencial. Zial, zadavatel zakazky ho uspesne brzdil a skrtal (rovnako ako vyplaty vyvojarom, ktore sme doteraz nevideli), aby sa priblizil k rovnako "kvalitnemu" prvemu dielu. Ma co chcel :)

0 0
možnosti

Martin Novotný

7. 12. 2002 9:34

Je to pokus oživit starou automatovou legendu, kterou jsem i já hrával. Minimálně ta recenze ve mně vyvolala vzpomínky na dětství, kdy jsem s otevřenou pusou stával u maringotek plných primitivních, ale tak přitažlivých herních automatů a v upocených dlaních svíral několik dvoukorun...

Achich ach, přeci jen je to víc jak 15 let.....

Hru raději zkoušet nebudu, ale díky ze příjemné znovuzasněné chvilky při čtení recenze

0 0
možnosti