Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

NBA 2003

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Paumer

crack
nazdar lidi, konečně jsem sehnal NBA 2003 ale bez cracku,(ani tam není key generator,jak jsem dál četl),jestli ho někdo máte, múžete mi ho poslat na mail? dík Keith.Tkachuk@seznam.cz
0/0
7.4.2004 19:30

gillis gillis

crack
nevíte někdo kde jde stáhmout nocd crack do nba live 2003
0/0
9.8.2003 18:57

Radek Pečínka

help
sehnal sem si NBA,ale anglicky moc neumím,jak teda můžu naznačit střelu,driblovat s míčem mezi nohama td??dík za pomoc
0/0
23.6.2003 16:20

Jan Wimmer

střelbu naznačíš tak že jenom ťukneš do tlačítka pro střelbu driblování mezi nohama se dělá tlačítkem pro speciální pohyb
0/0
23.6.2003 18:38

Jan Wimmer

Stars...
Je ňáká možnost jak do svýho týmu dostat hráče z výběru 80-sátých let??? Takovej JULIUS ERVING by se mi docela hodil!!!!
0/0
4.6.2003 18:25

Thestonus Luccius

Free style
cauky lidi! potrebuju poradit ohledne freestyleru v nba 2k3. defaultne je tam nastaveny jab button( v prekladu stouchnout, rypnout) + smer pohybu...muzete mi nekdo vysvetlit co je ten jab button???!!! a jak ho popripade pouzivat ci zmenit?! Dikz!
0/0
4.6.2003 16:35

Vladislav Hasman

Potřebujij crack
Vždycky jsem byl zvyklí hru nainstalovat a poté přehrát crack a hra fungovala. Mám vypálenou NBA2003 ale žádný crack na CD není. Prosím buď mi ho pošlete na mail nebo vysvětlete jak na to. Dík vladik5@seznam.cz
0/0
29.4.2003 9:44

Michal Matouš

No jestli to maš jako ja, tak na CD je key generator, ktery když spustiš, tak ti to hodi key numero, ktere tam pak dobušíš při instalaci a už žádný crack nepotřebuješ!!!!
0/0
29.4.2003 12:29

Ferdinand Konopásek

Ovládání (vychytávky)

Ahoj lidi, prosim, muzete mi poradit nejaky vychytavky co se tyce ovladani? Jde treba prejit z behu do chuze jako to bylo u NBA 2001? Diky moc.

0/0
28.4.2003 10:11

Lubomír Moráň

Goaltending
Hra je supr akora kdyzraju na superstar a vzblokuju strelu tak se tz bodz normalne prictou jako bzch tam tu hnatu ani nestrcil!!!!Stava se vam to takz???
0/0
14.3.2003 8:34

Peter Ivanco

Podla mna sa ti body pripocitaju len pri tzv. "technickom kosi" (goaltending violation), kedy blokujes strelu, ktora uz dosiahla vrchol a je na ceste dolu. Najcastejsie sa to stava, pokial blokujes strelu tesne z pod kosa... alebo sa mylim?
0/0
14.3.2003 8:37

Miroslav Noworyta

Proč to nejde spustit pod XPéčkama????

Zdravím, mám problém: po nainstalování hry mi naběhne intro a pak znaky klubů na obrazovce a potom se mi sám restartne PC a napíše se nějaká hláška. Mám XPéčka může to být tím???

Dík za radu nebo pomoc, budu moc vděčný.

Můj e-mail.: terrenc@seznam.cz

 

 

 

0/0
14.3.2003 7:25

Adam Cumpelik

...
S hodnocenim NBA 2003 souhlasim. Jen s tim srovnanim, ze NBA2003 a TCM2003 a dve dalsi, tvori to nejlepsi co tento rok vyslo...TCM2003 srovnavat s NBA2003 ani poradne nejde TCM je totalni odpad a NBA je velmi povedena sportovni hra...proste nesrovnatelne lepsi...nejhorsi sportovni hra tohoto roku NHL2003 a hned v zavesu TCM2003
0/0
5.3.2003 15:04

Linh Nguyen Phuc

Nba 2001
Rád bych někde sehnal Nba 2001, nemá někdo?? Nevíte náhodou  jak spustit Nba 2003 pod Voodoo3?
0/0
28.2.2003 18:56

Honzik Xxx

Ovládání
Popište mi někdo ovládání. Hlavně jak se ovládá Free Style (na klávesnici), zkrátka jak se dělají parádičky.Dík
0/0
10.2.2003 19:55

Filip Novák

Pomoc s NBA 2003

Prosím pomoc!!! Dostal jsem vypálenou NBA 2003. Spustil jsem ji v poho, ale po nějakých problémech s PC jsem ji odstranil a znovu nainstaloval. Problém je v tom, že po spuštění se ozve ťuk a objeví se nápis Chyba programu - exiting program. What can I do??? Hrozně moc bych si ji chtěl zapařit. Děkuju všem hodným lidem!!!

0/0
10.2.2003 14:31

Bob Sly

Tak si kup original
ty idiote
0/0
17.2.2003 13:55

Ludvík Žák

NBA 2003
Zdravim mam problem s NBA 2003 vzdy kdyz si zahraju jeden zapas a pak se chci vratit do hlavniho menu tak se mi pocal restartne a napise to chybu ze program nebyl radne ukoncen nevite co stim? Mam P4 2,4 GHz 256 DDR,zakl.QDI PlatiniX 2D 533, G4 Ti 4200. Prosim poradte (jinak hra se mi ani na nejvyzsi detaily netrha)
0/0
8.2.2003 11:08

Jakub Vítek

Prosba

Napište mi prosím CD key  na NBA2003.

Předem děkuji.

0/0
7.2.2003 18:41

Miroslav Mates

Tak tady je ale ja vam ho nedal
3cta-vfzy-s8yz-x4q3
0/0
7.2.2003 21:44

Miroslav Mates

Vubec to skoro nebeha
Mam compa pentium 1.6Ghz,GeForce 4 128MB, pres 500mb ram a 20GB na harddisku,ale hra i na nejmensich detailech cuká. Stáhl jsem si už i novy ovladače na grafickou kartu, zvukovou kartu a pořád stejný. Odebral jsem i oba moje joysticky(respektive joystick a volant) a stále. Patch se mi nedaří sehnat,tak to mi někdo řekněte čím to může být. Za odpověď díky.
0/0
18.1.2003 15:32

Vojtech Bernat

Prosim Vypalit
Prosim lidi vypalte mi to!!!!!!Dam i 150Kc!!V.bernat@seznam.cz
0/0
11.1.2003 15:21

Peter Ivanco

Franchize mode

Dear Mr. Dr. Galen. Snazil som sa ti odpovedat uz 2x, ale stale sa mi sprava vrati s tym, ze mas preplneny mailbox. Tak odpoved dam tu, aj ked je trosku chaoticka...

skusim v skratke vysvetlit princip franchize:

Suma vsetkych bodov za tvojich hracov (nazvem ho rozpoctom) sa porovnava s aktualnym platovym stropom (salary cap). Pokial si pod tymto stropom mozes:

1. sign free agent az do rozdielu medzi stropom a tvojim rozpoctom
2. obchodovat s tvojimi hracmi bez obmedzeni (samozrejme, pokial je aj druhy team, s ktorym chces menit je tiez pod urovnou salary cap) az do vysky rozdielu medzi stropom a rozpoctom a pokial ma druhy team zaujem
3. vsetko, ked si nad stropom, co pisem nizzsie

Pokial si nad tymto stropom, stale sa da vela veci:

1. v offseason mozes dat RESIGN tvojho hraca aj pokial si nad stropom, pokial sa s nim dohodnes. Znovu upisat nad strop mozes iba SVOJHO hraca, tzn. akonahle by si chcel upisat dalsieho free agenta z ineho teamu, nepovoli ti to.
2. mozes draftovat lubovolneho hraca v drafte
3. mozes upisat lubovolneho free agenta, ale len za minimalny plat. (toto mozes pocas celej sezony)

Salary cap sa v priebehu rokov postupne zvysuje, ale ty nemas ziaden vplyv na toto zvysovanie.

Kratky priklad.

Aktualny rozdiel medzi salary cap a tvojim rozpoctom je 300 000.
1. Mozes znova upisat tvojho lubovolneho hraca , ktoremu vyprsala zmluva, bez ohladu na to, ci prekrocis salary cap, alebo nie (ale len v offseason). Kludne teda aj za 400 000 (to ale nechce asi nikto v lige :) Berme priklad, ze by si znovu upisal svojich hracov za 150 000 a ostal ti rozdiel 150 000.
2. Draftujes 2 hracov - obaja napr. beru minimalne platy 2x30 000
3. ostava ti rozdiel 90 000. Mozes upisat lubovolneho free agenta do tejto vysky v ramci off season (aj v sezone, ale to uz idu vsetci za minimum). Tak upises hraca za 40 000. Rozdiel 50.
4. pocas sezony mozes upisat dalsich hracov, ale len do vysky 50 000
5. pokial uz budes nad salary cap, mozes upisat lubovolneho hraca, ale len za minimum.

Pokial si uz pre startom sezony nad stropom,

1. najskor mozes resign svojich hracov bez obmedzenia
2. potom draft bez obmedzenia
3. upisat dalsich hracov len za minimum.

Obchodovanie s hracmi, pokial je aspon jeden z teamov nad salary cap:
musis najst takeho hraca, ktoreho plat je (tusim) +/- 15% z platu hraca, za ktoreho ho chces vymenit. (a samozrejme, aby mal  druhy team o neho zaujem, musi mat aspon podobny rating)

Trosku chaos, ale snad ti to pomoze.

0/0
3.1.2003 8:44

Peter Ivanco

Este jedna poznamka: Za minimum sa da hrac upisat maximalne na 1 rok. Akonahle mu ponuknes dlhsiu zmluvu, bude chciet viac a pokial si nad stropom, nepovoli ti ho upisat. Tzn. mas sancu ziskat vynikajuceho free agenta aj pokial si nad stropom ale len na 1 rok a potom dufat, ze na dalsiu sezonu bude ochotny s tebou podpisat zmluvu na dlhsie za jeho normalny plat.
0/0
3.1.2003 9:01

Karel Poláček

Nějak mi není jasný, jak můžu během hry (respective o přestávku) vystřídat hráče? Ve volbě substitution není žádná ikona na prohození hráčů, je tam compare a view(myslím)...

Jinak bomba hra, kam se hrabe NHL2003 který mi zklamalo úplně maximálně,po dvou dnech jsem odinstaloval a počkám si rok, jestli bude nový NHLko stát za to... Do tý doby vivat NBA!!! (a total club manager...)

0/0
2.1.2003 11:22

Peter Ivanco

Ked sa dostanes do obrazovky "Substitution" tak drag&drop s hracom, ktoreho chces vystriedat.
0/0
2.1.2003 11:26

Martin Mucha

češtinu
Ahoj, potřeboval bych sehnat češtinu do NBA Live 2003. Díky moc.
0/0
28.12.2002 11:48

Peter Ivanco

Myslím, že zatiaľ čeština nie je, ale predpokladam, ze sa najde niekto, kto ju urobi. Ale naco ju potrebujes? Je tam predsa uplne minimum anglictiny a tych par vyrazov ti snad niekto pomoze prelozit...
0/0
3.1.2003 8:54

Tomas Lizna

Prosba
Nazdárek všem příznivcům NBA. Mám takový menší problém nejde mi naistalovat soubi ubi.viv nemohl by mi někdo poslat tento soubor na e-mail mockrát díky.
0/0
27.12.2002 19:08

Martin Hyben

ZLATY NBA 2001 to bola hra a nie tento hnusny hnusny hnusny shit!!!!!
0/0
25.12.2002 19:22

Peter Ivanco

To iste som si myslel prve dni hrania aj ja. Ale ked som si na 2003 zvykol a po dvoch tyzdnoch som pustil 2001 musim priznat, ze nove NBA je lepsie. Napriek tomu, ze som zo zaciatku tvrdil to, co aj ty.
0/0
3.1.2003 8:52

robert fiala

klavesnice

mam problem, hra mi nejde vubec ovladat klavesnici, hrat muzu akorat na gamepadu??!:( nevite jak to osefovat, aby to fachcilo jak ma?

0/0
23.12.2002 21:44

dal janda

a co voodoo 3 nejede mi to na ni
0/0
21.12.2002 13:41

the pest

Problém
Mohl byste mi nekdo poslat CD key k NBA 2003. Rad bych si zahral, ale bohuzel ho neznam
0/0
19.12.2002 18:38

Ladislav Pištělák

Problém s hraním

Poraďte.Hra mi nejde plynule ani když stáhnu detaily.Mám Celeron 800@1067MHz,256MB SDRAM,GeForce4MX440

0/0
19.12.2002 18:23

Martin Mucha

Odpověd
Čau Zkus si dyžtak sehnat aktualizaci na tu tvoji grafickou kartu. Já to tím taky u některejch her vyřešil.
0/0
28.12.2002 11:46

Ladislav Pištělák

NBA Live 2003
Mám nejnovější ovladače,Ostatní hry například NHL 2003,NFS6 HP2,Mafia jdou plynule na přijatelných detailech,hledal jsem patch na moji kartu nebo na celou NBA ale nic jsem nenašel.Hra mi nejde ani na nejmenší rozlišení a se stáhnutými detaily na minimum.Už jsem to vzdal a hru odinstaloval.
0/0
28.12.2002 17:43

  Polis

problem
mel jsem podobny problem a ver nebo ne, cele to delal nainstalovany joystick, ktery nebyl zastrceny v gameportu ...hned jak jsem ho odebral nebo joystick zastrcil tam kam patri bylo vse OK...
0/0
29.12.2002 11:20

Joe Bowen

areny

V nhl 2002 jsou všechny areny stejny ( střecha a tribuny) samozrejme mantinely nejsou licencovany,ale v nhl 2003 jsou uz areny ruzny.

Jsou i v nba 2003 areny různý?

Díky

0/0
18.12.2002 19:21

Michal Matouš

Tak já určitě nejsem takový odborník jako Peter, ale na NBA se občas koukám, takže pravidla basketu jakžtak znám...o:). Myslím že tento rok je tohle absolutní bomba, kam se hrabe NHL a dokonce i FIFA se svým novým zpracováním. At se na mě nikdo nezlobí, mám všechny zmiňované hry, jsem opravdu sportovní fanda na PC, dokonce hokejista v reálu ,ale tohle je proste letosní jednicka!! Od EAsports. Mozny konkurent je Madden,ale myslim ze oproti lonske verzi se toho moc nezmenilo, takze at zije NBA!! Jinak hraju Franchise za Washington Wizards a kdyby platily moje výsledky, tak Em Džej (Jordan!) hraje na špici ještě aspoň 10 let....o:).Duo Jordan-Stockhouse je proste paráda sledovat.Měj te se!!
0/0
16.12.2002 9:39

Peter Ivanco

NBA Live 2003: Hratelnost vs simulacia

Na uvod: Som fanatickym hracom basketbalu, jak realneho, tak pocitacoveho. Moj prvy pc basket bol este na zx spectre, na pc to bol stary dobry ega basket a potom prisla seria nba live (tusim zacala s 95). Na NBA 2001 som mal odohranych vyse 800 full time zapasov, v NBA 2003 som stihol uz asi 90 skratenych (4x5min.). Toto vsetko pisem len kvoli tomu, aby si "hardcore" hraci basketu mohli precitat aj trosku iny pohlad na NBA 2003. Takze v skratke po bodoch:

1. Grafika a animacie. Bez vyhrad; plynuly prechod medzi obycajnym triblingom a special moves, niektore naozaj nadherne "dunky" a zopar cut-scenes, ktore sa vsak velmi rychlo opozeraju.

2. Zvuky. Standard; komentar je oproti 2001 trosku obsiahlejsi a viac akcnejsi.

3. A to najdolezitejsie HRATELNOST vs SIMULACIA: Moj oblubeny mod je "franchize", tzn. ze nie je mozne vyuzit patch, ktory vydava NBA Live Series Center (http://www.sportplanet.com/nbalive/), s tzv. "tweaked rosters", kedy sa cielene znizia niektore ukazovatele (hlavne strelba za 2 a 3) vsetkym hracom s cielom priblizit NBA 2003 viacej realite. Takze mozem popisat len originalne rosters a vyvoj v dalsich sezonach.
Vo franchize mode hram 4x5 min., 28 zapasov za sezonu. Priemer dosiahnutych bodov je cca 82 (PF) vs. 76 (PA). Samozrejme na najvyssej obtiaznosti. Tento bodovy priemer sa priblizuje realnemu priemeru NBA, kde ale zapasy trvaju o 28 minut dlhsie!!! Uspesnost strelby mojho teamu je vyse 60%, co sa realne stane v NBA mozno za jednu strvrtinu a vynimocne za jeden zapas, ale nie priemerne za celu sezonu. Moze sa vam stat, ze hrate zapas s jednym z najslabsich teamov a ten ma uspesnost za stvrtinu 100% (pokial nepocitam zblokovane strely). Apropo bloky: je ich vela. Strasne vela a 95% z nich preleti cele ihrisko, alebo minimalne skonci v oute. To znamena, ze pokial zblokujete niekoho strelu, ma to pre vas pramaly vyznam, pretoze lopta pravdepodobne skonci v oute, vy ju neziskate, ale cpu priradi protivnikovi neuspesny pokus a z hladiska statistiky mu pri dalsom pokuse dava vyssiu sancu, ze trafi. Takze sa vam naozaj moze stat, ze CPU za 1 stvrtinu trafi do kosa vsetko, z vynimkou zablokovanych striel.
Dalsia podstatna vytka voci "franchize modu". Pokial v dalsej sezone hrate jeden z prvych zapasov (tzn. koniec oktobra/rijna :) alebo zaciatok novembra/listopadu), mate sancu ziskat tych najlepsich "free agentov" s ratingom nad 90 za minimalny plat, pretoze napr. taky Tim Duncan hra kludne 5 sezon po sebe za minimalny plat (samozrejme vzdy za iny team), miesto toho, aby trsoku zlavnil zo svojich poziadaviek a bral 200000 virtualnych bubakov. Co z toho vyplyva pre vas? Ja som napr. zacal s Phoenixom, ktory mal v prvej sezone rating druheho najhorsieho teamu a dalsiu sezonu som upisal Duncana, Paytona, zostal mi Marion, Marbury, Hardaway a Yao Ming (btw. zhovadili mi meno, pretoze Yao tu vystupuje ako priezvisko:) o sezonu dalej sa mi takto podarilo ziskat K. Bryanta a zrazu mam rating v prvej patke a som zahojeny. Je pravda, ze mnohokrat takyto "na poslednu chvilu" ziskany hraci casto na dalsiu sezonu nechcu znovu podpisat zmluvu, ale na vybudovanie slusneho teamu takato taktita staci.

No, doteraz som teda moc nechvalil, ale NBA 2003 je urcite dobra hra (aj ked som zo zaciatku tento pocit nemal). Akonahle budete ochotny tolerovat nedostatok reality (kazdy druhy utok je zakonceny brutalnym dunkom, popr. najlepsi strelci davaju trojky s 80% uspesnostou), budete sa skvele bavit (co u mna dokazuje to, ze som uz bol ochotny odohrat tolko zapasov). Malokedy sa vam stane to, co v nba 2001, ktoru ked sa clovek naucil hrat, kazdy zapas vyhraval o 40 bodov. Stale je tu napatie o vysledok, nie je nudza o "buzzer beaters", kedy sa vam alebo vasmu superovi podari otocit zapas v poslednych sekundach. Hratelnost trosku taha dole spominany franchize mod, kedy miesto krvopotneho budovania vlastneho teamu, vam vsetko pada samo do lona.

P.S. vsetkym clovickom, ktori mi teraz planuju vynadat do neviemcohovsetjeho: napisal som iba svoj nazor na moj najoblubenejsi zaner na pc, nic viac. Tak ma, prosim, neukamenujte.

0/0
16.12.2002 8:20

Peter Ivanco

Pre pravopisnych dablov: ano, su v mojom prispevku chyby: napr "ziskany hraci"... polepsim sa...
0/0
16.12.2002 8:25

Dimitrios Vlasakudis

Re: NBA Live 2003: Hratelnost vs simulacia
S většinou věcí sohlasím, ale: Priemer dosiahnutych bodov je cca 82 (PF) vs. 76 (PA). Samozrejme na najvyssej obtiaznosti. Tento bodovy priemer sa priblizuje realnemu priemeru NBA, kde ale zapasy trvaju o 28 minut dlhsie!!! To je přece hloupost, hra je dělaná tak, aby padlo nějakých 30-40 košů za zápas, který trvá pár minut. Nikdo nechce hrát tak dlouho, jak se hraje reálný basket a proto je ta hra a počet bodů tomu přizpůsobena. Takto to je ve všech hrách, v NHL 2003 za patnáct minut padne třeba 4-7 branek, ale kdyby se mělo hrát 60 minut jako v reálu, tak jich padne bůhvíkolik. Resp. kdyby měl čas a branky/koše odpovídat realitě, padalo by gólů/košů straštně málo a takovou hru by pak nikdo nehrál, neboť by ztratila náboj.
0/0
16.12.2002 18:44

Josef Novy

Jasne

Naprosto souhlasim s Ivacem, procento strelby je uplne nesmyslne,je skoda ,ze patch neni na franchise.S tou strelbou jde v ruku v ruce to ,ze mas tak 20(tolik ma v nba klidne jeden hrac kdyz se dari) doskoku na zapas a to to hraju na 8 minut,takze to dost nedomysleli.Taky dost prehnali,ze kdyz souper v zaveru prohrava o malo bodu ,tak je najednou,po vyhozu(nebo po doskoku) ze zakladovky  hned v utoku a dela si tam rychly brejky jak se mu zachce.Z tady toho hlediska je NBA2001 daleko lepsi.Ale nastesti to 2002 dohani treba grafikou,realnym odrazenim mice od obroucky,atmosferou atd.Ale i tak si myslim.ze je to dustojny nastupce. 

Hele Vlasakudisi je jasny ,ze to je tak delany,ale tech bodu dosahnes tolik ,protoze ti hrac dava kolem 70% strel.

 

0/0
16.12.2002 19:05

Peter Ivanco

To je prave ten konflikt medzi simulaciou a hratelnostou. EA Sports sa ho snazil vyriesit k vseobecnej spokojnosti, co sa mu z pohladu drvivej vacsiny hracov aj podarilo. Ja to neodsudzujem, ale tvrdim, ze aj ked nepadne 80 bodov za 20 min. zapas, hra moze byt zaujimava a zabavna, pretoze nie len o utoku je basketbal.

Ja len zopakujem, ze si naozaj myslim, ze NBA2003 je dobra hra a bavi ma ju hrat, len ma mrzi jej prilisna arkadovost.

0/0
17.12.2002 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.