Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Souhlasíte s volbou nejlepších her roku 2003?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

constantine ___

Můj TOP10

1:Beyond Good n Evil

2:SW:Kotor

3:Yager

4:Gothic 2

5:MGS2

6:Pro evolution soccer 3

7:Prince of Persia

8:Xlll

9:Tron 2.0

10:Vice City

shit roku UFO:Aftermath

0/0
27.2.2004 13:55

wingar

nechápu proč to nevyhrál Tom a Jerry.
0/0
13.2.2004 14:13

Frontal Kid

jenom bych prispel k tomu tridnimu boji o nejlepsi hru roku...

kazdej ma pravo na nazor, ale ne kazdej odehral vsechny nominovany hry, aby mohl rozhodnout o tom, jaka hra je podle nej za uplynulej rok nejlepsi, takze vysledek ankety ma temer nulovou vypovidaci hodnotu (no offense, bonusweb), ale jedna se o zajimavou sondu, ktera treba rika, ze hram spousta lidi vubec nerozumi a zaroven, ze odvahu k hlasovani pro treba nej rpg roku, ziska jedinec po odehrani jednoho nebo dvou rpg...

osobne jsem nastvanej, ze to je gothic 2, ale uplne to chapu, dostupnost titulu je daleko lepsi nez treba, podle me jasne nejlepsi hry roku (hned pred PES3) !KOTORu!, ktera ackoli neni zdaleka bez chyb, hratelnosti, atmosferou, pribehem atd...strci gothic 2 jasne do...no, vite kam...

odehral jsem letos jak rpg skvosty, prave kotor, nwn dd, toee, pres prumer gothic 2, ds_loa, lionheart (coz je fakt skoda!!! bylo tak nadejny...) az po shity...nerad, ale stejne tam musim zaradit blade and sword (ikdyz jsem se skvele bavil, ale nektery chyby nejdou odpustit), deus ex a dalsi a muzu smele rict, ze minimalne v sekci RPG je fakt chyba jako brno

vsem, kdo neveri, doporucuju kotor zahrat...je mi ale jasny, ze pro spoustu narazovejch i jinejch rpg hracu to bude ponekud narocnejsi, ale stoji to za to...

mno, takze jsem si trochu postezoval, jako ostatni, diky

0/0
13.2.2004 13:58

Frontal Kid

jo a co se tyce max payne nebo call of duty a dalsich, tedy i hidden and dangerous 2, jsou to vynikajici hry, to rozhodne, ale snad az na maxe se asi tezkou stanou legendami...kdyz vezmeme v uvahu doom 3, halfa 2, thief 3 (!!!) nebo far cry a to jsme jenom u 1st person akci...

0/0
13.2.2004 14:04

JiM MatriX

max payne 2

Teda tady vyjádřím svůj názor - Max Payne byl pro mě docela překvapením ve své kategorii. Hrál jsem ho, a můj názor byl ten, že to sice byla krásně graficky udělaná hra, ale hratelnostně ubohost. Bavila mě asi 1 hodinu, zbytek jsem zkoušel hrát kvůli příběhu, ale na druhý den jsem se nedonutil ji znovu spustit, a po týdnu kdy jsem ji nehrál jsem ji odinstaloval. Mě se MAX prostě nelíbí...

 

0/0
13.2.2004 14:47

Frontal Kid

jasne, jasne, ja jsem maxe zahral jednou a znova ho hrat asi taky nebudu, snad na nejaky session:), ale spis jsem mel na mysli to, ze precejenom hry zapadnou spis nez max 2, protoze takovahle hra se lisi od konkurence, kdezto po medal of honor prislo call of duty, paralelne vietcong i datadisk a nemyslim si, ze takovy rozdil by byl v pojeti te hry...
0/0
13.2.2004 14:54

aaa bbb

re:agree
Plnej souhlas ...max payne je podprumerna strilecka s nulovou (hodinovou) hratelnosti ....navic pribeh ...no comment (sem nenasel)
0/0
13.2.2004 15:45

jméno nemusíte

neni pravda
Za hodinu dohrát MP2!!!No to si děláš srandu!!!!
0/0
13.2.2004 18:23

darkWolf ...

opět lame
Max Payne 2-geniální příběh, který stračí do kapsy kdejaký film(teda až na Ramba a SW, to jsou klasiky největší), navíc skvělá grafika(akorát na ty auta furt celkem zapomínaj-ale furt lepší než v Maxovi1), hratelnost, ovládání, všechno perfektní a díky skvělému propojení příběhem-není co řešit, snad jen, že jako číslo 3 za Vice City mělo být BEYOND GOOD & EVIL
0/0
13.2.2004 19:38

jméno nemusíte

!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.2.2004 18:20

Petr Poláček

Re:
Kazdy ma pravo na nazor..to si napsal pekne....ale dal uz to tak slavne neni. nejenom, ze ma kazdy pravo na nazor, ale kazdy ma i jine preference. Prot je silne unfair napsat,ze KOTOR strci Gothic II janse do kapsy. Spousta lidi co hrala obe hry a samozrejme i ja s tebou bude nesouhlasit a bude davat Gothic II na prvni misto. Je to zkratka pouze o osobnich preferencich. Obe hry jsou vynikjaici, ale obe jsou pro ponekud jine RPG publikum. Deus Ex IW v RPG sekci chyba neni..je to hodne sporna hra, ktera muze vsele dlit jak v sekci 3D akce, tak v sekci RPG. A protoze ma Deus Ex IW vedle RPG prvku i stokrat lepsi pribeh nez kterakoli 3D akce zaradili sme jej mezi RPG. Pokud se ti DE IW nelibil, je to tva vec..ja jsem se u nej skvele bavil..minimalne tak dobre jako u jednicky... vsecko je pouze otazka preferenci. :)
0/0
13.2.2004 14:17

Frontal Kid

ja jsem spis tim chtel naznacit, ze je zbytecny si vjizdet do vlasu, ale asi jsem to nepodal tak, aby to bylo naprosto jasny;)

muze se nam to nelibit, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co se s tim da delat:o)

mno, to je fakt skoda, ze se neshodneme na tom, ze kotor je jasne lepsi nez gothic 2, protoze je a to je teprve prvni dil, az prijde OBSIDIAN s 2kou, tak uvidime, hec

mno a co se tyce deus exu iw, tak tady bych to videl tak, ze jsem se asi moc tesil po jednotce na pokracovani a ze jsem to odehral jenom jednou...tu rozporuplnost hry samotny ale vidime oba, takze....

jo a ja se nepodivoval, ze je v rpg kategorii, podle me to rpg je z vetsi casti nez akce...

a jeste k tomu, sto lidi, sto chuti, ale ruku na srdce, nemelo by se hodnotit prave podle gameplaye...me tak napadlo Blade and Sword, u kteryho jsem se bavil tolik, ze po uvodni hre za zenstinu, jsem to rozehral za swordsmana (nebo co, kdo to je...), coz se mi u her tohohle typu nestava, mirim tim k tomu, ze takovymu BG2 (ktery je na bonuswebu zcela popravu vedeno jako BW hit apod..) jsme uz v dobe vydani odpustili radu chybek a odpoustime je dal...

na zaver snad jenom reknu, ze jsi me, jako odbornik na slovo vztay nahlodal, a snad si ten gohic 2 rozehraju jeste jednou...

0/0
13.2.2004 14:51

darkWolf ...

BG2 BW hit
Ale to nemá s hodnocením BW VŮBEC nic společnýho, páč i kdyby dali BG2 40%, tak to stejně pro celej zbytek světa HIT BUDE, protože lepší PRG než BG 2 zatím nevzniklo a už asi ani nevznikne, jelikož v tu dobu, kdy zapadl Infinity engine zmizela naděje. Snahy ve 3D se Infinity enginu asi nikdy nevyrovnají-ale jsem optimista-třeba se toho dožiju, ve virtální realitě za pár desetiletí snad půjde BG 2 překonat
0/0
13.2.2004 19:45

Johohoho Ehehehe

Unreal II

Nevím, co mají všichni proti Unrealu II. Už jsem toho napařil dost, ale Unreal se mi líbil opravdu hodně a nepřijde mi jako shit:

  • Pravda, příběh trochu jednoduchý, ale děj se mi moc líbil.
  • Zajímavé mise, umocněné možností rozmísťovat spolubojovníky, automatické věže a laserové ploty.
  • Vynikající grafické zpracování! A zahrál jsem si to na 1024.768.32 high detail i na Athlonu 1200, 256 RAM a GF 2 Ti. Tak tomu říkám dobře naprogramovaná hra. Teď si to dávám znovu na Athlonu XP 2800+, 1024 RAM a Radeonu 9800 Pro a je to ještě větší nářez.
  • Zbraně: První hra, kde jsem ocenil všechny zbraně a opravdu je střídal podle místa boje! To jsem fakt zatím ještě nezažil, v drtivé většině her je z 15ti zbraní 1 - 2 nejlepší a s těmi projdu celou hru.

Tím netvrdím, že je Unreal II nejlepší hrou všech dob, ale za sračku bych to rozhodně neprohlásil. A navíc je teď ve smršti kombinací Counter-Striků říznutých učebnicí dějepisu (všechny ty superrealistické střílečky ze skutečných konfliktů) docela zajímavou výjimkou.

Unrealu II bych akorát vytknul dodging, měli zůstat u pohybu z původního UT.

0/0
13.2.2004 13:36

Petr Kárník

Re: Unreal II

Tak tady bych nesouhlasil.

Pribeh je jednoduchej, ale dejme tomu. Zajimave mise? Jak ktery, ale vetsinou jsem se nudil... hlavne konec, to byla totalnuda. Grafika byla sice uzasna, ale kdekomu se to trhalo a nekomu to slo zase dobre (neco jako treba Halo) - moc dobre naprogramovany to prave nebylo... Navic jsem to dohral za vecer, takze to taky moc ve prospech nehovori...

Ale rozhodne bych odsoudil zbrane!!! Nevybavuju si presne kolik jich tam je, ale vim ze jsem jich pouzil maximalne polovinu a z druhy poloviny jsem ani nevystrelil - napr. ta energeticka puska hned zezacatku, granatomet, pak nakej ten slizomet ci co to bylo, atd. Podle me prave zbrane tu hru celkem srazily...

0/0
13.2.2004 13:53

jindra jelinek

No mě se zase Unreal 2 líbil a dohrál jsem ho až do konce což se u některých jiných her říct nedá.

A ty zbraně skoro u každé hry člověk použije pár zbraní a ostatní jsou tam na hovno, takže sis měl stěžovat všeobecně a né jenom u této hry.

0/0
13.2.2004 23:34

milan merhaut

CoD
CoD the best.............no comment!!!!!!!!!!!
0/0
13.2.2004 13:19

darkWolf ...

lame...........no comment!!!!!!!!
LAME................NO COMMENT!!!!!!!!
0/0
13.2.2004 19:41

jindra jelinek

CoD the best.........shit, no comment!!!!!!!!
0/0
13.2.2004 23:35

Honzeecheck III.

:o/
Hmm... no podle mě je Jedi Academy když už ne lěpší než Max Payne tak aspon srovnatelná a měla by bejt teda druhá :o/
0/0
13.2.2004 10:32

Petr Ciesarík

To si piš. Já si myslím , že je dokonce lepší než Max Payne. Hlavně v příběhu.
0/0
13.2.2004 10:38

Sgt Bodie

Max Payne 2...
...nepřekvapil vůbec ničím. Příběh: hmm, možná; grafika: žádná bomba (třeba modely aut na ulicích jsou strašné); hrací doba: dva večery maximálně (a ještě toho i dost naspíte : ) ; cena: za třináct stovek bych mohl dva večery po sobě jít na bezvadnou večeři, pobavil bych se líp a ještě by mi zbylo... (ještě že jsem do toho neinvestoval, dneska se opatrnost skutečně vyplatí... : )
0/0
13.2.2004 11:53

jindra jelinek

Blbost Max Payne 2 jje lepší. Těšil jsem se na Jedi academy, ale zhruba tak v polovině se to zvrhlo v šílenou šavlovačku a já si jen přál aby už byl konec.
0/0
13.2.2004 23:38

Petr Ciesarík

Gothic Nejlepší RPG?

Vůbec. Nejlepší je SW: KOTOR !

 

0/0
13.2.2004 10:28

Vladimír Hlávek

Deus EX

No, a že Deus Ex málem porazil KOTOR, tak to je docela drsný!

:)

0/0
13.2.2004 10:05

Vladimír Hlávek

RPG

Co se týká RPG tak pro mě je lepší KOTOR než Gothic. Fantasy na nás útočí ze všech stran a je mi z ní už poněkud šoufl.

KOTOR pro mě bylo skvělé osvěžení, má vynikající příběh, příběhové zvraty a skvěle odlišené hraní za Dark a Light Side. Mohl by být sice trochu delší (hrací doba je 20-30 hodin), ale pro mě je to jasně nejlepší hra.

Ostatní žánry u mě nemají šanci být nejlepší hrou roku. RoN je skvělá hra Call of Duty možná taky, ale nic se nevyrovná kvalitnímu příběhovému RPG. (KOTOR, Gothic, Baldurs Gate a Fallout - nejlepší hry všech dob).

0/0
13.2.2004 10:02

darkWolf ...

tady je to fakt krutě LAME :-)))
takhle už jsem se dlouho nenasmál :-))) Adventury-tam by se snad ještě dalo souhlasit, i když Posel má dost mizerný technický zpracování, ale jinak kvalita. 1st person akce-hehe, prostě úlet Call of Duty, je to sice ve Stalingradu hezká kopie filmu Nepřítel před branami, ale jako hra na 5 hodin, navíc technologicky špatně udělaný(přehnaná hardwarová náročnost u engine Quake 3 Areny, programátoři se na to pěkně vykáleli...) Vietcong je docela hustej, ale jednoznačně píše skvělej Unreal 2, kterej příběhem táhnul vpřed, navíc perfektní technický zpracování, rychlost engine a vůbec... Taky slušně kvalitní bylo Chrome. 3rd person akce-TOP je kvalita, to je jasný, ale do TOP 5 patří Beyond Good and Evil, což je prostě KVALITA. RPG-KotOR je best, pak Gothic, 3tí Pirates of the Caribbean, Deus Ex v US verzi=katastrofa. Simulátory-tady je to OK Sportovní-vcelku v pohodě RTSky-co sakra dělá Korea v TOP 10?????? a American Conquest až na posledním místě??? Ostatní strategie-hehe, tož to je výsměch největší a totální pogrom skvělýho původního UFO:Enemy Unkown od Microprose, protože ten českej shit, o tom se snad ani nedá mluvit :-((( Závodní-dejme tomu OK Datáče-taky v pohodě, i když Ledový trůn a Zero Hour jsou oba dost dobrý A nejlepší hra-zase výsměch, opět Call of Duty, totální nechápačka :-((
0/0
13.2.2004 8:42

bio| Shad3

hry dneska zijou hlavne diky multiplayeru,ten ma CoD docela dobrej,ale neni to moc realny :(
0/0
13.2.2004 9:57

Petr Kárník

Re: tady je to fakt krutě LAME :-)))

Tak kdyz uz se tak smejes, tak bych se s dovolenim trochu zasmal taky:

Posel Smrti zas tak mizernej po technicky strance nebyl a kdyz vezmeme v uvahu, ze je celkem kvalitne cesky namluvenej, tak si prvni misto pravem zaslouzi.

Call of Duty - jedinej zapor je, ze je to kratky. Je to sice na enginu Q3:A, ale byly pridany ruzny shadery a efekty, takze hardwarova narocnost musela bejt znat, navic to ale nebylo narocnejsi nez jiny novy hry. Ten engine dokonce pochvalil sam Carmack, takze je to fakt good.

Nevim proc se tak rozplivas na Unreal 2 - vzdyt to byla uplna blbost, ktera snad na kazdym serveru, kde se vyhlasovalo sklamani roku, byla mezi prvni trojkou (Spolu s Enter the Matrix a Republic: The Revolution). Jediny co na ni bylo dobry je grafika, jinak totalni nuda, pribeh na prd, snad kratsi nez CoD.

Chrome nebylo spatny, ale do prvni desitky ma jeste daleko.

RPG - tady je velkej spor mezi Gothic 2 vs KotOR. Kazdymu se libi neco jinyho. Ja KotOR recenzoval (+navod) a na Gothica 2 jsem delal taky navod, takze obe hry znam celkem dobre. Osobne jsem to zvazoval celkem dlouho, ale nakonec jsem dal hlas pro Gothic 2, ale bylo to tesne. Obe hry jsou skvely, ale Gothic 2 mi proste sednul vic.

UFO: Aftermath je podle tebe ceskej shit? Se podivej na nejen cesky hodnoceni!!!

No a na zaver jeste k tomu Call of Duty - nevim proc nechapacka, ze je to hra roku - BW neni zdaleka jedinej server, kterej to tak ohodnotil a navic je tohle hodnoceni ctenaru, tak je videt co si mysli vetsina paranstva. By me zajimalo pro co bys hlasoval ty...

0/0
13.2.2004 11:31

darkWolf ...

no

Posel-říkal jsem, že ujde, ale do The Longest Journey nebo Syberie má hooooodně daleko.

Call of Duty-jedinej zápor krátký??? krom toho, že je to nejkratší hra, kterou jsem kdy hrál(a že už jich byla pěkná řádka), teda nevím, co na té hře Carmack vychvaloval, engine je starej, už mi tam nějaký shadery ukážeš, který jsou vidět jinak než tím, že se to trhá na Ti 4600, tak uznám, že tam jsou...tradiční tragická nezničitelnost prostředí(zvláště u tanku to vypadá dost blbě, když se rozpadají jen ty baráky, u kterých to autoři chtěli a furt stejně...), ale řeknu ti to takhle, demo Far Cry(který je technologicky úplně někde jinde) mi jede na plný detaily 1024x768x32, tohle se mi např. ve Stalingradu nebo při jízdě jeepem přes Francii trhalo tak, že to bylo nehratelný...

Unreal 2-holt nemůžu za to, že za řemeslně kvalitně odvedenou práci se dnes uděluje sklamání roku...fakt liduju programátory a lidi z Epicu zvláště, protože engine a vůbec celá ta hra je jedno skvěle udělané dílko, netvrdím, že to bylo kdovíjak inovativní, ale prostě 3D akce jako řemen a z designu a kvality zpracování úrovní by se měl nejeden grafik a leveldesignér učit... A co se týče hardware náročnosti, pamatuju si velice dobře, jak to vypadalo, když vyšel první Unreal, kdy vlastně neexistoval osobní počítač, na kterým by to chodilo plynule-a stejnak to byl hit jako prase a 2ka rozhodně pokračuje v tradici jedničky, rozsáhlý úrovně, úžasný grafický zpracování atd...

No prostě KotOR, SW jsou SW, není co řešit

Ufo:Aftermath-sem hodnocení viděl, hru jsem viděl, hrál a říkám, že je to tragická hovadina oproti původnímu dílku a vůbec by se to nemělo jmenovat UFO, mezi těmito strategiemi bych hlasoval raději pro Hearts of Iron(ale nevím, jestli vyšly v roce 2003) nebo novou Victorii

A hra roku-asi SW:KotOR, možná Beyond Good & Evil, rozhodně ne Call of Duty. Mám dokonce hodnocení od ryze spotřební osoby, která hraje hry jen tak, co se mu občas dostane pod ruku, nesleduje co vychází, aby si vybíral jen to zajímavý apod...ale Call of Duty zhodnotil jako horší než Medal of Honor a to beru jako zcela nezaujaté hodnocení

0/0
13.2.2004 19:33

David Boss

Názor...
Má hra roku je jednoznačně SW:KotOR, tak už jsem se dlouho nepobavil. Call of Duty jsem ještě nehrál, ale kámoš si to koupil, tak mi to půjčí a prubnu to, když tvrdíte, že je to tak super. I když já volím obecně jednoznačně RPG. Gothic 2 byl taky super, dohrál jsem ho 2x, ale KotOR je prostě král... Názor většiny hlasujících mne srdečně nezajímá, protože většina hlasujících si např. myslí že, Pavel "Děravá Hlava" Poulíček je nejlepší sporťák a tak si o anketách myslím své... No uvidíme letos, ale...
0/0
23.1.2004 0:01

darkWolf ...

hehe-ad Pavel "Děravá hlava"
Poulíček je největší idiot, jakýho kdy svět stvořil
0/0
13.2.2004 19:51

petr foltyn

gothic
Chapu kazdy mame jiny nazor, ale podle me nejlepsi hra je Gothic, to jedno jestli 1 nebo 2 a ted naseru asi dost lidi, ale pro me je to lepsi hra Diablo. Hlavdne jsem se u toho, i kdyz je to RPG dost nasmal.Trpaslik ktery do te hry vubec nepatri.
0/0
14.1.2004 21:37

Roman Polášek

Super tip
Souhlasím s redakcí. Call of Duty a Rise of  Nations jsou prostě nej a jen tak nějaká hra je prostě nepřekoná. Jsou to ty nejlepší hry, co jsem zatím hrál. Redakce Bonuswebu má prostě skvělý vkus! Takže pokud s tímto někdo nesouhlasí, ať si tyto hry zahraje a jiné už nebude chtít ani vidět!
0/0
14.1.2004 21:33

Sgt Bodie

Re: Super tip
Myslím, že se mýlíš... I redaktoři budou určitě chtít vidět ještě i jené hry
0/0
15.1.2004 8:15

Salamandr -us

Mě Rise of Nations nějak kulervoucí rozhodně nepřipadá, narozdíl od Age of Mythology mu chybí propracovaná historická část (Která my u AoM hodně pomohla lépe poznal mytologie a báje hned 3 národů)
0/0
15.1.2004 18:28

jindra jelinek

Call of duty jsem hrál a nic moc to nebylo.
0/0
15.1.2004 20:22

*** ***

ans
to je moc hezke, ovsem valna vetsina webu se schodla na hodnoceni kolem 90%, tudiz chyba bude asi nekde jinde...
0/0
19.1.2004 18:16

jindra jelinek

To by mě zajímalo kde.
0/0
22.1.2004 20:58

Adam Horký

Ja myslim ze se tady se nazory musi stretnout opravdu silme. Vysla spousta rozdilnejch her a pro kazdyho je lepsi neco jinyho. Ja taky prispeju s troskou do mlyna.

Ve vetsine pripadu muzu i souhlasit, snad jen 2 dulezite vytky. Vice City melo vyhrat, pokud ne tak aspon druhy!!! Ale treti, myslim ze to je trochu kruty.Hodne kruty vlastne. Ale predevsim chci rici neco k  simulatorum. Vy ste museli prospat duben nebo ja nevim co. JAKTOZE SE KUA NEDOSTAL MEZI PRVNI 3 FREELANCER. Ja bych tuhle hru klidne navrhl na nejlepsi roku a vona nebyla ani treti! To je podle me naprostej trapas a ulet!!! TOHLE je fakt HRUZA. Hral ho vubec nekdo???

0/0
14.1.2004 19:56

Petr Ticháček

Re:
Odpoved je jednoducha: v redakci mam dva recenzenty, kteri davaji prednost leteckym simulatorum, no a jednoho, ktery uprednostnuje akcni sci-fi simulatory. Virtualni piloti si tedy prosadili prvni dve mista, no a treti do party dal 3 body Yagerovi a dva Freelancerovi. Podtrzeno a secteno, Freelancer skoncil na bramborovem miste.
0/0
15.1.2004 10:32

Laci Biro

Naj

Jednoznacne najprepracovanejsie (nie len vizuálne, ale aj hratelnost  + story + a hlavne na zaklade "co mi ta hra dala") boli hrami roku:

- SWKotOR a MGS Substance (lebo v takychto hrach je nieco umelecke co v ostatnych tazko hladat, a to by sa malo hodnotit este viac - niektore dosahuju naozaj filmovych kvalit, nie ako Call of Duty (tak na urovni Windtalkers filmu - a jeho realizmu II SV. , a + este ktomu medalské scripty a zase blbý "skopčáci"... ale neva, hlavne ze je to strielacka (bezduchá) pre masy a ze vypada dobre (i-ked, mozno ani nie))   

0/0
14.1.2004 19:41

Salamandr -us

Ohledně Kotoru a MGS2 s tebou souhlasím. Obě hry jsem hrál, k oběma mám jisté výhrady (u obou délka, u Kotoru málo interaktivní souboje, u Substance příliš mnoho zvratů na konci a taky sem se spíš díval než hrál, což mi ovšem nějak moc nevadí). Call of Duty ale taky neni špatný, sice je komerční až je to hanba, ale má skvělou atmosféru a dobře jsem se u něj pobavil, i když u obou výše psaných her to samé a navíc jsem u nich zapnul mozek.

Mimochodem, díval se tu někdo na Twin Peaks?

0/0
14.1.2004 20:02

Ondřej Zach

Re:
Na Twin Peaks jsem se dival - z prvnich dilu jsem byl nadsenej, pak to trochu upadalo, ale zaver zase nabral ty spravny obratky. Soundtrack (tusim ze k filmu) je ale spickovej.
0/0
14.1.2004 21:24

Sgt Bodie

Twin Peaks
Soundracky jsou k filmu (Twin Peaks - Fire walk with me) i k seriálu (Music from Twin Peaks) a oba jsou super. Angelo Badalamenti září i v několika dalších projektech Davida Lynche (a vím, že nad tím leckdo bude nevěřícně kroutit hlavou, ale jazz je někdy nádherná hudba...). A aby to nebyl úplně off topic příspěvek - nějaká hra na Lynchovy motivy by nebyla vůbec k zahození - je to občas pekelně temné... Závěr, kdy si agent Cooper čistí zuby, je prostě squělý
0/0
15.1.2004 8:31

Salamandr -us

JJ, hudba je perfektní a jazz vůbec nemusí být špatná hudba, má totiž atmosféru a k filmům se hodí snad nejvíc ze všech hudebních stylů. Je to sice off-topic, ale já mám Lynchovy filmy rád, nedávno sem na HBO viděl Mulholland Drive, pochopil to tady někdo?? Jinak Cooper a Audry mě na konci vážně vzali, tohle sem těm dvěma ( i Andrewovi a Petovi) vůbec nepřál...
0/0
15.1.2004 18:22

Salamandr -us

A ta hra by byla určitě super, Lynch k děsivé atmosféře nepotřebuje litry krve a lekačky, stačí mu nepochopitelné (zpočátku) prvky a zasněně ospalá atmosféra
0/0
15.1.2004 18:25

necroman ...

Chybka

Chtěl bych upozornit na jednu chybku ve čtenářské anketě o hru roku 2003. Kategorie RPG a Dungeony. Správně se píše HARBINGER nikoli HARBRINGER. viz

http://www.silverbackgames.com/news.htm

Díky

0/0
13.1.2004 18:57

Petr Ticháček

Re: Chybka
Diky za upozorneni, opravime. 
0/0
13.1.2004 19:17

Jozef Kobliha

to jsou vysledky bleee...
To je videt, ze to tu mastiii sami troubove. Takze tim Call of Duty jako nej-hrou na Bonuswebu jste to jen potvrdili. A ceske Hidden + Dangerous 2 nic jooo ??? At ziji ceska vyvojova studia !!!!!! Pro me byl HD2 jasne nejlepsi hrou 2003 a cekam kdo ji v roce 2004 vubec predbehne. Call of duty jsem dohral za vecer - sraczka.....
0/0
13.1.2004 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.