Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Fallout: Brotherhood of Steel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Frantíšek Rapacki

FALLOUT2 origos
Lidi je možnost koupit ešte v čr origos fallouta2? nikde to nemuzu sehnat
0/0
5.11.2005 15:11

Rawen ___

Strasne dlouho jsem nevidel.

Fallout 1 i 2 vysly uz davno jako prilohy jakehosi herniho casopisu (moment mrknu se)...

...jednicka u Levelu 99-06, dvojku mam jen zalozni kopii.

Z toho lze usuzovat, ze uz nevyjdou...

0/0
5.11.2005 16:01

Frantíšek Rapacki

JJ ja vim že už se to neprodava,ale shanim Fallout2 origos krabicovou verzi jestli nekdo nema na prodej nahodou
0/0
5.11.2005 16:05

Lord Rat WastelanD Radiation

jasně!
Teď nedávno to bylo ve Score. V e-shopech je ale Falloutu pořád dostatek...
0/0
9.11.2005 18:35

Pavel Boček

Mnozí lidé by řekli, že Fallout ani není kvalitní titul, že se prodalo jen pár desítek/stovek tisíc (nevim přesně) kopií. Ale kolik CD bylo přepáleno, o tom už se nemluví. A důvod je nasnadě: Fallout už se nedá koupit, proto ikdyž je jeho obchodní cena zanedbatelná, jej nikdo neshání, jelikož jej má vždy jeden obchod tak pár týdnů. A obrovské množství nelegálních kopií, to se taky musí započítat do statistik oblíbenosti..
0/0
5.11.2005 11:57

Pavel Boček

Nevím jak vy,ale já si v životě žádnou konzoli nekoupím. Nejen kvůli vyské ceně her, ale také kvůli strašnýmu ovládání. Nechápu, jak někdo může na těch pár tlačítkách hrát. Třeba u stříleček, kterejch je na PS požehnaně, to musí být strašný. Otáčet se jen vpravo/vlevo. Na druhou stranu pokud hrajete s myší, máte mnohem větší možnosti. A nejhorší je, že většina kvalitních her už je primárně dělaná na konzole a pak jen převáděná na PC. Strašlivý ovládání zůstává. Mnoho lidí, kteří mají konzole, ani neví jaké možnosi můžou mít s myší a boojí se je využít, protože je to pro ně neznámý svět. A k novému PS3: Má mít myš, klávesnici a pravděpodobně pevný disk. Tak jakej je potom rozdíl mezi PS a PC ? Z toho pro nás plyne jen, že aspoň konverze budou hratelnější.

Mimochcodem, Fallout je co se týče oken mnohem přehlednější než taková BG (a tu sem taky hrál, proto vím, o čem mluvím). A to jeden můj kámoš, kterej má PC, neumí doteď Fallout hrát, že prej je to složitý. Teď si ho srovnejte s konzolistama: Vidíte, kam směřje zábavní trh ? DO ZÁHUBY ! Bude prostě stačit jedna čárka na obrazovce, pár ovládacích tlačítek a hotovo. A PCčkáři s tím nic neudělají, protože budou v menšině.

0/0
5.11.2005 11:51

WDRat

Jestli je "kvalitní" hra prodává tak, žře se na celém světě prodá jen 16000 kusů, tak nevím. Je to šit. Nechápu, když je to tak kvalitní hra, tak proč má zapotřebí se jmenovat Fallout? Divíte, že od nás letí tolik hnoje? No nedivte, my svoji modlu máme a ti zasraní konzolisti nám ji zamrdali. Kdyby nebylo této hry, třeba by Interplay ještě dýchal. Považujete za kvalitní hru, kde dívky musejí mít problémy se zády, protože tak vyvinuté hrudníky se vydí málokde? To asi ta radiace... Dám ruku do ohně, že to autor článku nehrál. Píše tam naprosté nesmyly. Já to hrál a vím svoje. Pokud bychom se odprostili od všech předsudků, i tak je to velmi podprůměrná hra. No, nechápu, proč má Bonusweb zapotřebí se nechat podplácet...
0/0
4.11.2005 20:27

werbloud obecny

jinak vykrikum typu: pospineni fallouti bible apod nerozumim. jmenuje se snad recenzovana hra fallout3? byla oznamena a uvedena jako pokracovani fallout 1 a 2? myslim si ze ne... takze vase nadavani, stezovani a odsuzovani hry je potom uplne mimo misu. RUBAN:)
0/0
19.3.2004 14:50

KUFI ---

re:Pripadam si jako mezi blby

K tomu tvemu starsimu prispevku Pripadam si jako mezi blby jenom tolik: lidi co maji doma konzoli i PC bys spocital na prstech jedny ruky(nejsme ani v JP ,ani v USA -sme v cechach kde je trosku jina ekonomika) a lidi co maji doma konzoli bys spocital na prstech rukou dvou Nedavno byl nekde uverejnenej pruzkum rozlozeni PC a konzoli jak u nas v CR ,tak ve svete a vyplivalo z nej zhruba tolik: PC je na zapade jako herni platforma uz prakticky shnila,ohlodana mrtvola(PC na praci,krabice na pařbu).Kdezto u nas je trend ale jinej: konzole ma par lidi a PC u nas jasne vede,coz je dano prave nasi megavyspelou ekonomikou Muze za to hlavne fakt ,ze hra na PC stoji nesrovnatelne mene nez hra na konzole,v budgetovych edicich klído par stováku(napr.zrovna Fallout:BOS za 199,-).Toik asi k vecnymu souboji PC vs konzole. Este bych dodal ze ja bych byl stastnej jak klíště kdybych mel vsechny 4 platformy.PC(mam :) na DooM3 ,PS2 na Siren,X-box na...k cemu bych chtel vlastne X-Box?!... a Gamecube na Resident evil 4

PS:konzole nejsou pro totalni ignoranty ,ale pro maly deti(vetsinou) ano.Je to videt na jejich jednoduchym konceptu(minimum textu,minimum alternativnich cest,zadny strategie,zadny adventury proste nic co by mohlo zavařit mozek).Tim nechci rict ze jednoduchy hry jsou spatny -viz Diablo nebo Prince of Persia ,jenom rikam ze konzole jsou na mladsi hrace proste zamereny.Kdezto na PC hrajou jenom rozklepany,plesnivy dědkové(jako treba ja).

PPS: stejne vsichni nakonec u konzoli pristi generace(PS3,XBOX2,G5) skoncime ,tak bych se na tu chvilku(3 roky ?) nehadal.

0/0
18.3.2004 12:01

KUFI ---

To Fallout:BOS melo bejt samozrejme Fallout Tactics -posledni z rodu Fallout na PC
0/0
18.3.2004 12:24

werbloud obecny

no, ja bych to videl trochu jinak.
rekl bych ze nekomplikovanost a jednoduchost 90% her na konzole je dana tim, ze jsou vytvareny tak, aby dokazaly zabavit treba jenom na 20minut. abys moh pribehnout k bedne, pustit krabici a bez zadnych zdrzovani a pronikani do slozitejch mechanismu hry si zaparit napr. pul hodku. a tuto splnujou perfektne-kolikrat sam mam cas dat jenom tech 30minut. tech zbyvajicich 10% jsou min. stejne slozity a propracovany zalezitosti co na pc. na pocitacich naproti tomu hraje vetsina lidi, ktery parenim travi nekolik hodin denne. pri takovym objemu casu stravenym s hrou uz je mozny a ucelny udelat hru komplikovanou. a to jak designem, tak ovladanim. vem si treba jednu misy u nejaky strategie-zabere ti v pohode 2, 3 a vice hodin. a proste nema smysl si k ni sedat na 20minut. takze ne pro deti, ne pro totalni ignoranty ale proste pro jinej typ hracu-to jsou hry na konzole. nakonec ale to, jestli je hra komplikovana nebo jednoducha nema prakticky zadnej vliv na to jestli je zabavna.
0/0
19.3.2004 14:41

Vladimír Ševeček

re:

Nesouhlasím až na jednu vyjímku - až příjdou konzole nové generace (především PlayStation 3), tak to bude mít PC scéna ještě těžší (což mě pochopitelně netěší).

 

P.S.: By ses divil, kolik složitých her je na PS2.

P.S.: A do "války" PS2 x PC se tímto nezapojuji, protože mám obojí!

0/0
14.5.2004 15:40

Martin Novotný

Mimoň
Vyhrál jsi první cenu v soutěži o příspěvek s nejhloupějšími osobními dedukcemi.
0/0
2.6.2004 22:25

Patrik prsso(n)

Je tu dusno...

Ja jen dodam ze fallout 1,2 jse taky dohral a vyborne se bavil. Vzdy to bude jedna z nej her co jsem mel to stesti hrat (kor kdyz to bylo v dobre kdy jsem na to mel relativne dost casu)

Nic mene na fallout BHOS jsem se tesil taky uz pro slibenou podobnost stylu sBG - DA . To vse zasazeno do pekneho falloutiho sveta? To je paradicka...

A proc me jako skalnimu Falloutistovi tento pocin nevadi? Prave proto ze BHOS je a od zacatku byt mel jinou hrou nez klasicky Fallout z pc. Tady prece jde o zcela jiny zanr! A v tomto zanru se hra jevi minimalne jako dobra. Nevidim duvod proc ji tedy zavrhovat.

Navic autori se zamerne nevydali smerem udelat neco jako Fallout 3 nebo nedej boze konverzi falloutu na Playstation2.

Takova zmrsena konverze by totiz zvedla mandle me :o)

0/0
17.3.2004 15:56

Salamandr -us

To Sleepless

Nemám důvod nevěřit ti, že jsi opravdový fanoušek série. Přesto FOBOS jako takový je něco jiného než série původní, je to jednoduchý rychlokvaška (soudě podle recenzí a duskuzních fór) a narozdíl od svých předchůdců nepodněcuje příliš mozek. Odpor PCčkářů ke konzolím bych viděl v tom, že si za velké peníze piplají své stroje a čekají na nějaké pořádné hry, které autoři nakonec vyvinou primárně pro kozole a na PC vytvoří nemastnou neslanou konverzi (Deus ex 2). Na konzole jednoduše složitější hry než na PC nikdy nebudou a když už, tak někdy v budoucnu na konzolích od PC nepříliš rozdílných. Hry pro masy jsou přitom největším nebezpečím tohoto průmyslu, který pomalu nedává možnost geniálním originálním nápadům, ale sterilní akční jednoduchosti.

A kdo jiný by si Fallout 3 zasloužil než lidé, kteří ho obdivují, jsou schopni kvůli němu pořádat petice a nadávat nad jeho zrušením? Rozhodně neberu to, že FOBOS pošpinil Fallout bibli, jenom jí nedal možnost k přidání nových kapitol...

0/0
15.3.2004 19:02

Michael Mlynář

Re: To Sleepless
slysels uz nekdy o hre Steel Batalion pro xbox ... ?? ... to me jen tak ciste mimochodem napadlo ohledne ty udajny "slozitosti" pc her ...
0/0
15.3.2004 19:51

Salamandr -us

Nope, co to je? Jinak tu složitost sem myslel všeobecně (procentuélně dejme tomu)
0/0
15.3.2004 19:59

--- Miser ---

......

FOBOS pošpinil falloutí bibli jako nic předtím

více viz http://vault.bonusweb.cz/cz

0/0
15.3.2004 21:03

Rado Bálint

Tak či onak...

.... jedna vec je istá. Fallout1 a 2 sú dodnes legendárnymi hrami, ktoré sa nielen že natrvalo obohatili svoj žáner, ale podľa mnohých rebríčkov patria aj k najlepším dielam interaktívnej zábavy.  Svojou komplexnosťou a vysokou znovuhrateľnosťou sa hráčom vysoko odmenili za peniaze, ktoré zaň zaplatili.

A čo je prosím pekne... TOTO?

Instantná, konzumná zábava na jedno či dve rýchle dohratia s minimom ak vôbec nejakými prevratnými prvkami, ktorá je dokonca veľmi priemerná aj vo svojom vlastnom žánre (keď už ju nemožno porovnávať s RPG predchodcami).

O taký rok-dva už po F:BoS nezabučí ani brahmín...

 

 

 

0/0
15.3.2004 12:29

Salieri Slieri

NWN
Nevim, tak jak se mě nelíbil Neverwinter nights, tak mě v poslední době celkem zaujal, až na ten poslední datadisk.
0/0
12.3.2004 12:59

... sklendath

nwn
nwn je o multiplayeru...svym zpusobem vlastni herni zanr, odlisny od masovek jako wow, lin2, atd...
0/0
5.11.2005 12:20

Pete Smith

Fallout A BGDA na konzolích...

Je opravdu vidět z příspěvků, jak se zarytí Pcčkáři staví ke hrám na konzolích. Nemohu jinak,než dát za pravdu kolegovi, kteří se rozčiluje na touto všeobecnou stupiditou. Konzolové hry báječně doplňují to, co je k vidění na PC (ne-li přímo trumfují: MGS, Silent Hill a další tituly pro svou jedinečnost konvertované na personal computers).

Člověk, který napíše, že BG byl zmršen se nedá označit jiným přízviskem (čtenáři prominou..) než ignorant (a to jsem ještě slušný). Na PC neexistuje kvalitnější hack and slash RPG titul, který by BGDA po jakékoliv stránce trumfnul. Diablo 2 je relikvie s profláknotou grafikou, nový Blade And Sword jakbysmet. BG na PS2 předvádí po grafické stránce nevídané věci, příběh z Forgotten Realms je výborně navržen a hra disponuje mnohem propracovanějším systémem levelování, než zmiňovaná akční rpg. Vůbec svým akčnějším přístupem nekazí image klasických Baldurů; naopak je rozvíjí o další směr. O odkazech v příběhu se netřeba zmiňovat.. Ten, kdo napíše takový blud nemá ani za mák korektní přístup k náhledu na věc!

S Falloutem je to nachlup stejná situace, tudíž se nemusím opakovat.

PROBOHA! Buďte alespoň spravedliví a kydejte hnůj na tituly, které alespoň uzříte v chodu a opravdu stojí za zlámanou grešli. Zviditelňovat se "xenofóbními" výkřiky zaměřenými proti konzolím nemá smysl a pochopte už konečně, že jdou maličko jiným směrem, pokud se nejedná o společné meinstremové tituly. Takové příspěvky opravdu postrádají jakýkoliv smyl.

0/0
12.3.2004 12:40

Mr. Frontman

Jenom pro upřesnění. Tady nejde o spor konzole vs. PC, ale o Fallout BOS v takové formě v jaké se objevil (shodou okolností) zrovna na konzolích. Nikdo nebere PS2 a X-boxu jejich bezesporu kvalitní tituly, sám jsem měl doma PS1 a parádních her dostatek, tak se nesnažte redukovat diskuzi na stupiditu PC hráčů. Diablo je trochu odlišný případ, filozofie Blizardu byla odpočátku přinést hráči strhující a odpočinkové akční RPG, což se jim také podařilo. Interplay naopak nasměroval svůj akční Fallout přímo vycházející ze své PC verze na konzole, kde očekává větší prodejnost i díky dobrému jménu, které si pracně vybudoval. Důvodů proč na konzole a proč akční, jsou snad každýmu známy. 
0/0
12.3.2004 13:25

Pete Smith

Re:

Je to,jako když někdo srovnává kozu s koněm. Interplayi rozhodně nešlo o nějaké ždímání peněz z vlastníků konzolí. Pokud jsi Fallout na PS2 zkusil a pořádně zahrál; o čemž dle Tvých příspěvků silně pochybuji, nemohl bys tu mávat takovými názory. Fallout je v této verzi rozšířením o naprosto odlišný typ hry. Nikomu nešlo o to, vytvořit rozsáhlé tahové RPg, ale odpočinkovou řežbu, posazenou do stylizovaného světa. Sama hra disponuje velmi kvalitní atmosférou a každému tolerantnímu člověku,který si rád zkusí něco nového zalahodí. Což se bohužel u několika málo jedinců nestalo....

Ad acta Diablo. O ždímání peněz z hráčstva by se na právě tenhle titul mohlo nasoplit opravdu tuny kompostu. Právě pokračování díky hypu z jednotky si rozhodně na svou dobu nezasloužilo tolik pozornosti. Mizerná a notně zatuchle zastaralá grafika, krpaté animace. Ale hlavně,že se to dobře prodávalo,jelikož je to pokračování oblíbeného titulu. .. Nevím; proč bych měl Interplayi zazlívat odklon od hardcore tahové hry k řežbě, když se pokusili vytvořit něco naprosto odlišného. Odlišného po grafické i zvukové stránce právě tak, že to plně odpovídá "věkovému odstupu" od starších tahových bratříčků. 

0/0
12.3.2004 18:20

Mr. Frontman

Re:Re:
Možná to nebylo z mých příspěvků zřejmé, ale právě v tom samotném "rozšíření" světa Falloutu v té formě co BW
popsal v recenzi je zásadní problém. Zatímco autor recenze vidí odpočinkovou akční RPG, která rozvíjí Fallout o další rozměr, já vidím nedůstojnou řežbu (vycházím-li z údajů v recenzi a srovnávám-li s původními díly, uznávám, že sem FBOS neměl zatím možnost hrát) nehodnou jména Fallout. Zatímco někdo vidí za počínáním Interplaye milou snahu přiblížit Fallouta a potažmo BG hráčům na konzolích, já vidím rudě, ale hlavně cokoliv, jenom ne touhu po usmíření smutných hráčů po zrušení vysněného F3. Jistě, Diablo je kapitola sama pro sebe, jenom jsem chtěl naznačit, že Diablo bylo už původně zamýšleno jako akční RPG narozdíl od výše zmíněných her, které se pod tlakem financí a trhu přetransformovaly v jakési akční hybridy. V tomto směru je mi počínaní Blizardu mnohem sympatičtější, ale to už se zase točíme v kruhu.       
0/0
12.3.2004 23:05

... sklendath

adDiablo2
opravdu nevis o cem mluvis...zrejme patris k tem, co si ho jednou dohrali na prvni obtiznost a zalozili do supliku...ovsem i tak nechapu jak muzes ignorovat, ze d2 se masove hraje i dnes na BN a uz davno se zaradilo mezi herni legendy...
0/0
5.11.2005 12:29

Mr. Frontman

Nesmysl
Je zvláštní, že některý skupiny hráčů baví neustále obhajovat jednoduchý mlátičky, který se hrdě nazývají RPGčka aniž ignorují, že hutné a řekněme komplikované RPG hry jsou v současnosti na vymření. Neřek bych, že hráči v diskuzi se drží klišé a nemají ani zbla ponětí o co jde. Naopak je jim jasný jakým způsobem se bude se skvělým světem Falloutu nakládat.  Lítost u mě vzbuzuje spíše ten co nevidí totálně průhlednou politiku Interplaye. Stačí otevřít oči...
0/0
12.3.2004 1:18

Petr Poláček

Re: Nesmysl
Tato hra se hrde nazyva akcni RPG a ma k tomu duvod. Vyvoj postavy stejne jako pribeh zde je. Dobrou RPG hru nedela jeji komplikovanost tisice tabulek, ale pribeh, soubojovy system, questy, vyvazena obtiznost, konsistentni herni svet, dobre navrzeny system odmen za to co hrac ve hre udela, propracovane charaktery a spousta dalsich veci. Je neco spatneho na jednoduchych maltickach s RPG elementy - samozrejme, ze ne. Proc se zde nikdo neobuje do Diabla ? Sakra vzdyt je to v zasade uplne stejny typ hry jako FBOS. Jedine co zde vsem brblalum vadi, ze proste nemaji Fallout 3 a ze si nekdo (o jaka hruza) dovoli sahnout na jejich svatou hru a vypujcil si z ni to co potreboval. Proc ma FBOS jako hra trpet za Interplay ? Proc ? Tohle neni recenze obchodni politiky davno zatracene spolecnosti, ale recenze hry. Nikdo nikoho nenuti, aby akcni odnoz Fallouta hral. proste si pockejte az nekdo slozi Interplay par melounu za licenci Fallout a vida F3. Ja budu jen rad, ale rad si zkratim cekani slusnym akcnim RPG. Berte, nebo nechte byt. Nechate-li byt, drzte s prominutim sva usta a slepcici mozecky zaslepene zavisti a prisunem jednostrannych informaci na uzde. Jedine ceho dosahnete je hlasity posmech. Jen tak na okraj bych rad dodal, ze tradicnich RPG her se v soucasnosti pripravuje hned nekolik. Takze s tim vymrenim to neni tak horke. Pokud vsak vase obzory sahaji pouze k hranicim sveta Fallout tak je fakt, ze si prisli te komplikovanosti neuzijete. :)
0/0
12.3.2004 1:53

Mr. Frontman

Jestli se může každá hra, která má vývoj postavy a příběh, nazývat hrdě akční RPG, budiž. Ale pokud Interplay nejprve zruší vývoj BG3 a poté Fallout 3 vinou špatné situace na trhu (=hry nejsou určeny pro masové hráče a prodejnost by byla neuspokojivá) a vrhne všechny své síly na produkci mainstreamových mlátiček na konzole (=naše hráčská základna nás na PC nezajímá, hlavní je zisk), které si od svých předchůdců pujčí jméno a svět, tak nevim, proč by měli hráči trpět omezeností a slepičími mozky...? Interplayi se za pár let povedla slušná degradace dvou tradičních her BG a nyní a Falloutů. Nikoliv zruinovat, ale degradovat zcela určitě. Proto mě překvapuje, že se vždy najdou hráči, kteří budou tyto situace vehementně obhajovat a ještě stačí pourážet všechny, kdo s nimi v každém slově nesouhlasí Mimochodem napsat, že si tito hráči (a tedy já) nezaslouží F3 je smutně zcestný.  
0/0
12.3.2004 10:31

Petr Poláček

Pripadam si jako mezi blby
Skutecne si pripadam jako mezi blbci a tupci. Klidne tak nazvu ty, jez zde urputne bojuji za to jaka je tato hra blbost aniz by ji hrali. Ja osobne jsem velky fanousek vseho co se Falloutu tyce. Falout 1 i Fallout 2 miluji az za hrob (stejne jako Fallout Tactics) a za regulerni Fallout 3 bych dal obe ledviny, pravou plicy, jatra a prsty na prave noze. Ale ani to mi nebrani si s chuti zahrat dobre akcni RPG, ktere vychazi z Faloutu. 1) Tato hra svet Falloutu neruinuje, pouze z nej vhodne tezi 2) Humor v teto hre je presne ve stylu Falloutu. Pokud nekdo (kdo to ani nehral) rika ze je zde pubertalni a trapny humor, tak tim rika, ze pubertalni i trapny humor byl v kterekoli Falloutu. A to je blbost :) 3) Fakt, ze se jedna o akcni RPG jeste preci neznamena, ze je to hra pouze pro pubertalni mladez. Troufam si rici ze s formulaci akcni hra=pouze pro pubertalni mladez nebude zadny soudny hrac souhlasit. 4) Otevrete uz koncecne oci a prestante se drzet klise, ze konzolove hry jsou urceny pro male deti a totalni ignoranty a pravi hraci maji doma jenom PC a hraji tam superhardcore RPG, tahove strategie a podobne veci. Neni to pravda a kdo tvrdi ze ano, nikdy doma zadnou konzoli nemel. Spousta lidi dnes zcela ignoruje rozdil mezi konzoli a PC a bezne ma doma obe dve veci. To jen proto, aby si mohli zahrat co chteli a z povzdali se mohli smat blahovym hadkam natvrdlich jedincu jako se presnetuji napriklad v teto diskusi. 5) Hraci jako vy si Fallout 3 ani nezaslouzi. Jedine co dokazete, je kritizovat veci o kterych nemate ani zbla povedomi. Ach jo. Presne tyto reakce jsem cekal. Chovani nekterych skupin hracu je tak predvidatelne az se cloveku chce smat a brecet zaroven. Nakonec vsak prevladne litost. :))
0/0
12.3.2004 0:23

jan petr

re

1. Tato hra má s  Fallout 1,2 společné jen věci. Atmosféra, provázanost, komplexnost  zde vlastně chybí, proto je pravda, že svět Falloutu nijak neruinuje. Bohužel ze serie ani vhodně netěží.

2. Pokud bereš styl humoru ve Falloutech, témeř každý joke měl svůj jinotaj, na něco narážel a sprostá slova byla často jen prostředek k vyjádření, nikoliv vtip. / většinou:-))) /. Bohužel, ve FBoS se na to poněkud pozamomělo a zustala jen ta sprostá slova. A to snad jako humor nebereš.

3.Vlastně jediný RPG prvek, který je ve hře obsažen, je vývoj postavy. Žánrem se nejvíc přibližuje arkádam a smutné je, že hru vůbec někdo jako RPG obhajuje.

4. Souhlas.

FBoS jsem dohrál a docela dobře se bavil. Jednoduchá, krátká odreagovávačka. Nehrál jsem RPG, jen trochu komplexnější arkadu. FBoS je zábavný , když se hraje bez srovnávání s Fallouty. Pak stojí sam za sebe a dá se u něj docela dobře zabavit .

0/0
12.3.2004 9:19

Petr Poláček

Re: re
Nikdo netvrdi, ze je FBOS RPG. Ja porad rikam, ze se jedna o akcni RPG. A to je hodne velky rozdil.
0/0
12.3.2004 9:45

Aldeberan Martosh

Argh

som Fallout fanušik a z toho čo som sa tu dočítal - A. je to krátke

B. je to vhodne tak pre pubertakov čo si budu utierať svoje scumy z telky

takže kde jet a kvalita ? Je TISIC lepších hier ktoré zabavia viac .

A naviac tato hra uplne zhovadila celý svet Falloutu , zničila jeho humor na obyčajné fuck fuck fuck hahaha fuck fuck fuck

takže aj po prášení spadu z mojho mozgu - je to OVDADINA !

 

aldb

0/0
11.3.2004 20:55

Petr Upuaut

Baldurs Gate DA je skvělá hra
Co je špatného na Baldurs Gate DA? Hrajeme to ve dvou a je to skvělá zábava. Je to prostě něco jiného než klasické BG, ale když si budu chtít zahrát opravdu perfektní RPG, tak si nezahraji BG DA, ani BG na PC ale Final fantasy...1-10, jak je ctěná libost
0/0
11.3.2004 20:31

Petr Poláček

zase nic
Tak voni zmršej i Fallouta to snad né.Jako by nestačilo Baldurs Gate.
0/0
11.3.2004 16:30

Mr. Frontman

Ach jo 2
Všemocný trh si přece žádá dynamický akce a nikoliv komplikovaný RPG
0/0
11.3.2004 15:01

Salieri

Ach jo
Kurva já chci Fallouta3 a né nějaký náhrašky.
0/0
11.3.2004 14:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.