Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Sphinx and the Cursed Mummy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pete Smith

prince?

Prince Of Persia je úpně jiný typ hry, je koncipován jako pocta klasice a nedá se srovnávat s naprosto odlišným Sphynxem s jeho silně adventurními prvky. Prince je vlastně hra působící hlavně na hráčovu zručnost a rychlost. Sphynx je o něčem naprosto jiném.

Ico je nedoceněná hra davy, ale znalci si k němu cestu našli. také si myslím, že je trošku trošičku okrajový a nedoceněný titul....

0/0
30.3.2004 14:09

werbloud obecny

mozna je kazda z techto her trochu jinym typem akcnich adventur, ale podle me patri do stejny kategorie. a tudiz se srovnavat daji. nerozlisoval bych dal na akcni adventura zamerena na advetureni a prostorovy puzzly a na akcni advetnura zamerena na akci a hráčovu zručnost...
0/0
30.3.2004 15:32

werbloud obecny

tuta hra je podle meho lepsi nez novej princ z persie, bohuzel se mu velmi pravdepodobne prodejnima vysledkama nebo zajmem hracu nepriblizi ani na dohled - skoda. ale tak uz to chodi. nejsmutnejsim prikadem je ICO, ktery obdivujou snad jen recenzenti, ostatni herni vyvojari a tak pet hracu po celym svete:(( team eurocomu ma vic talentu nez slavnej ubisoft-montreal...
0/0
30.3.2004 11:34

Petr Poláček

Re:
Ses si jisty ze ICO obdivuje jen 5 hracu na celem svete? Ja bych mel docela opacny nazor. :)
0/0
30.3.2004 12:27

werbloud obecny

tak pet zrovna ne:)
ale jo, myslim si ze ICO je hraci nedocenena hra. krk bych za to ale nedal-protoze sem o jeji nedocenenosti pouze(avsak casto) cetl. prodejni vysledky byly (jsou) velmi slaby a to uz neco znamena, ne? "nebo mas jine, duveryhodnejsi zdroje informaci svedcici o vyssi popularite titulu ICO?:))" vlastne si myslim ze ICO je takovej herni fenomen, vazne. pusobi tak sveze, neco jako kdyz po letech sledovani televizni produkce vidite svuj prvni nezavisly film. obdivuju japonskou sony, ktera nedbala rizik-nakladu a financovala 4 roky trvajici vyvoj nekomercni a tim padem celkem neperspektivni hry. kazdopadne je to pro me uklidnujici skutecnost-prekvapive to je sony, vsemi za komercni(celkem pravem) povazovana spolecnost, ktera na vlastni naklady a pro prestiz (avsak vyhradne mezi novinari a vyvojari) konzole dovoluje vzniknout takovymto projektum. mozna nakonec ICO je pomerne popularni hrou, ale vzhledem k tomu jak vyjimecna to je hra, je ta popularita zoufale mala...
0/0
30.3.2004 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.