Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak se vám líbí Vanguard: Saga of Heroes?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B.P.

Comp
Mas high-end a ledva si dosahoval 20FPS? To je dost divne. Ja mam 8800gtx, 4gb ram e6600 a mam FPS 50-65, v mestach okolo 30 co je hodne dostatocne. Classy nevyvazene? Balance je praveze silna stranka hry (co sa tyka PvE, pvp vobec neriesim, je to pve hra a autory slubovali ze nebudu balancovat classy aby boli vyrovnane na pvp) Najst si partu po mergoch neni ziaden problem. A to ze to ma 30k subs neznamena ze je to zla hra. Akurat neapeluje na mass market. To ci je nieco dobre nie je urcene jeho popularitou (nastastie).
0/0
15.10.2007 14:37

Krakatit

VG NE!
Jako veteran Everquestu jsem s rradosti ocekaval spusteni VG. VG jsem hral od late beta 4. Musim bohuzel konstatovat, ze jedine co je na VG zajimave je grafika a to pouze za predpokladu, ze mate high end PC. Mam velmi kvalitni sestavu a hodne rychle pripojeni, ale VG stezi dosahoval 20FPS a ve mestech to klesalo az na 5FPS. Neskutecne mnozstvi bugu se snad ani neda vyjmenovat. Memory leaks, CTD, rozbite questy, atd. Classy jsou absolutne rozhozene, neni zadna vyvazenost. Nektere jsou neporazitelne, jine uplne zbytecne. Na vyvoj hry padlo 30mil dolaru a 5 let vyvoje - a toto je vysledek. Totalni krach! Momentalni populace ve hre je cca 20tisic lidi, coz je na mnozstvi serveru a velikost sveta jako nic. Je obrovsky problem vubec sehnat group a neco uzitecneho udelat. Vetsinu casu clovek ztrati hledanim bloudenim. Hra me omrzela po dvou mesicich, je to ztrata casu. Nedavno dokonce doslo ke spojeni serveru, coz je dalsi znameni, ze se tento projekt prilis nevydaril. PvP teams zrusili uplne! Muj verdikt je VG NE!
0/0
19.7.2007 13:24

Admin V.

CZ stránky zde: http://tbs.shotzone.cz/vanguard/news.php
 CZ stránky o hře VANGUARD  ZDE : http://tbs.shotzone.cz/vanguard/news.php
0/0
16.4.2007 8:50

Admin V..

CZ stránky VANGUARDU

 

ZDE : http://tbs.shotzone.cz/vanguard/news.php

0/0
16.4.2007 8:54

hm

Kde se vytvari account na vanguarda? jak koupim hru tak dostanu ucet bo co
0/0
26.3.2007 9:23

SnEaX

třeba takhle...
Když si koupíš hru, tak v krabici budeš mít aktivační klíč a účet si vytváříš po instalaci. Samo tě to navede. Jestli použiješ digitální downloads, žádný klič nedostaneš a účet si vytvoříš před stažením klienta.
0/0
27.3.2007 7:49

SnEaX SnEaX

Patch
Také by stálo za zmínku, že nedávno vyšel první očekávaný velký update, který posouvá tuhle báječnou hru zase o kousek dál. Rozhodně bych to nepovažoval za placenou BETU .  Je pravdou že systém PvP je  pouze o zabíjení hráčů zatím bez motivace. Zabijete protivníka, ale nic než body do infamy a nějaké ty bronzáky nedostanete.  Chtělo by to nějakou motivaci, proč zabíjet ty smraďochy v PvP s případným postihem    Jestliže se rozhodnete pro server VARKING ( US TEAM PvP) rozhodně kontaktujte   Syny nebo Laverny ( Lehká Holka ). Nejsme velká guilda a proto dokážeme hrát jako team.  Předtím Enclave - teď Hellgrind
0/0
14.3.2007 13:35

SnEaX SnEaX

0/0
14.3.2007 13:36

Speedy Gonzales

TBA??
Prosím, co znamená u hodnocení to TBA??
0/0
13.3.2007 8:42

Petr Prošek

TBA - zkratka pro "To Be Announced" - bude oznámeno (v příští části recenze)
0/0
13.3.2007 14:45

Noe

VSOH
Vcelku dobře napsané, jen těch bugů je o dost méně než autor píše a placenou betou bych to rozhodně nenazýval protože žádný z bugů v současné době nijak neohrožuje velmi dobrou hratelnost možná by bylo dobré zmínit se i o tom, že ve hře je i velmi zajímavé PvP jak teamové tak i FFA (free for all) a na FFA serveru Tharridon je česká gilda MDK. (Leadeři: Demawend, Dorlas, Noe, Sharon, Mordtide) ... více na www.imperium.cz topic Vanguard Noe (Vanguard, FFA PVP server Tharidon - 39 lev. Cleric)
0/0
12.3.2007 14:38

Alois Hruska

VG
Souhlasim s autorem a jeste davam povel k ustupu z teto bety. At si za nase prachy uzije nekdo jinej. Chcem produkt, ktery bude odpovidajici vynalozenym mesicnim nakladum a ne tenhle BUG. Jo a MDK nedoporucuju kvuli jejich velmi "zvlastnimu" pristupu k hracum.
0/0
12.3.2007 8:49

Tomas Rinka

hehe
Do KE na 16lvl ve dvojko, odvazny cin:))
0/0
12.3.2007 7:16

Petr Prošek

Jen jsem nahlednul kvuli screenu. :)
0/0
12.3.2007 9:41

SnEaX SnEaX

wide
Podporuje tahle hra i wide screen ?  ....třeba v 1650 x 1024 ?
0/0
5.2.2007 9:28

Jan Dosier

jo
hraju na 1680 x 1050
0/0
13.3.2007 10:33

Alois Hruska

Dalsi dojmy
Tak po nekolika hodinach parby musim priznat, ze hra je ve stadiu 3/4. Najednou se nakupilo mnoho a mnoho bugu jak technickych, tak hratelnostnich. Prvni dojem z atmosfery byl a je vybornej, ale nevim nevim... motioncapture je NEPOVEDENEJ (EQ2 zustava tak o 2tridy vejs) a tech bugu, to nemuze na jare vyjit. A jestli jo tak to bude porebovat tak rok na odladeni. Narocnost je brutalni a na moji 7900GTX to jede v podivnym rozmezi kolem 10-60Fps na balanced. Ale to muze bejt servrem :)
0/0
9.1.2007 21:07

Tumba

S tim Vanguardem nevim, porad mam obavu ze prestane rychle bavit. Trialku nemam spis cekam na Warhammer online
0/0
10.1.2007 11:36

Adam Kubant

já si raději počkám na WHO
0/0
9.1.2007 14:35

Archi

Cena
kolikpak se bude cálovat mesíčně?
0/0
9.1.2007 14:05

Alois Hruska

Klasika
Vypada to podle SOE na klasickych 14.99 nebo 12.99Eu. PS: Jsem tedka na 8lvl ale vim jedno, lista, dialogy a obchody jak v WoW, prostredi a atmosfera EQ2. Sem se celkem trefil. Hezky je kaceni stromu, fakt se ten velkej strom zkaci.
0/0
9.1.2007 14:21

Archi

Ale jo
tak na to bych se moch i tešit!thx
0/0
9.1.2007 14:30

Alois Hruska

TEstuju
Ahoj, mam ted OpenBetu od vcera. Velmi zajimava kombinace WoW a EQ2. Trochu narocne na zelezo (4400+2Gb7900GTX a nic moc) a laguje to. Ale to bude tou verzi. No jinak dojmy famozni. Jinak se to rict neda. Jako dlouhodoby hrac EQ2 a WoW muzu jen vychvalovat. Spousty nedodelku opravi tenhle test. System boje JE STEJNEJ jako u vsech ostatnich...Jan Slabý to napsal velmi hezky, ale ta hra je zatim urcite lepsi nez co tu mame. Urcite zatim Lepsi nez Pan Prstenu online - absolovoval jsem teze betu a ta byla zatim neslana nemastna. No uz se tesim na obe :D
0/0
9.1.2007 8:17

Archi

Kde jsi se registroval na betahrani?..jde to ješte?
0/0
9.1.2007 14:19

Alois Hruska

EE
http://www.eurogamer.net/vanguard_keys.php uz je to bohuzel zavreno. Ziskal jsem tri klice, pro mne a kamarady. Jo a instalace je jako pomalej update-download takze nejakych 24hod :)). Instalace je skoro 18GB!!!!!!!!!!!
0/0
9.1.2007 14:45

Archi

18GB je v poho
...ledažeby mi nestačili oni:)...ale škoda tech kliču..možna seženu jinde:)
0/0
9.1.2007 14:53

Alois Hruska

Nestacej
No mne urcite nestacej, jede to od nich tak 100kb :( , ja to dal radci z fileplanet ta pusti 4mb
0/0
9.1.2007 15:21

Jan Slabý

No to jsem tedy zvědav. Podle těch marketingových materiálů, pokud dobře čtu mezi řádky, půjde o další maximálně zjednodušenou akční mlátičku s krátkou hrací dobou.

Nevím, kolik autor článku hrál online her, ale ze své zkušennosti musím říci, že některé aspekty, nad kterými se rozplývá, mě nahánějí hrůzu. Již jsem psal několik poměrně dlouhých pojednání do uzavřených for několika MMORPG a chtěl bych vybrat následující:

1) zrušení čekání na HP regen. Dle mého totální blbost. Ano, na první pohled to vypadá lákavě, člověk nebude na nic čekat. Zde je ale problém. Pokud člověk na nic nečeká, stává se ze hry místo RPG akční záležitost. Pokud není regen, nejsou třeba kouzla na zvýšní regenu, není třeba taktika ohledně dočerpávání HP v boji, nejsou potřeba kouzla Otravy jedem, Disease, atp.

Také se částečně ruší právě ten element "dosažení na něco" a "zlepšení vlastností", který pohání EQ1.

2) Zdlouhavost - no dovolil bych si říci, že právě zlouhavost například vývoje postavy je to, co dělá MMORPG zajímavou i po nějaké době. (pokud se nejedná o akční hru, kde o žádný vývoj postavy nejde - tam je pochopitelně zdlouhavost nežádoucí). Pokud se vývoj postavy maximálně zrychlí, většina hráčů po krátké době dosáhne maxima. V tomto stádiu musí hra buď obsahovat obrovské množství potvor, questů, atp. pro takto vybavené hráče nebo hráči odejdou. U velmi rychlého vývoje psotavy chybí opět element dosažení něčeho - mizí téměř úplně ztotožnění se s postavou. Většina hráčů zkusí několi postav, všechny vyleveluje ve velmi krátké době a hru opustí. (opět říkám pokud se nejedná o akční věc, nebo například čistě o boje mezi hráči - PvP)

3) Zrychlení cestování - opět chyba. Ano, dnes je již překonané čekání 20 minut na člun ve Freeportu a následná 20 minut cesta. Ovšem pokud se zcela zruší prodlevy v cestování, případně se zavedou například teleportační místa po celém kontinentu, celá atmosféra jde opět do nikam. Hráč pak, aniž by si to uvědomoval, ztrácí kontakt s okolní krajinou. Ztrácí vnitřní pocit objevitele, kdy například po 30 minutách vysilující cesty a vyhýbání se potvorám se dostane do určitého bodu. Také zmizí prvek RGP, kdy se skupina rozhodne vyrazit do nepřítelské krajiny a probíjí se hlouběji a hlouběji. V případě velmi lehkého cestování se hráči nebaví na úrovni hry, ale stále v RL - portneme se sem a půjdem an gobliny na druhé straně země.

Za sebe musím říci, že nejzajímavější objevování bylo například v EQ1 před zavedením koní a teleportační zony, u DAOC před zavedením koňských cest. - Obojí jsem zažil na vlastní kůži (nemluvě o objevitelském pocitu v betě DAOC, kdy nebyly ani mapy)

4) Způsob boje - nevím, koho z hráčů MMORPG pobouřuje způsob tahového boje (nemluvím o fragerech v Quake3). Akční boj je dobrý, ovšem jednak musí být promyšleně proveden, jednak je náchylný na lagy a jednak částečně stírá význam oblečení, brnění a vybavení. Co se táká rozumně provedených tahových soubojů - jako příklad uvedu offline hru: Neřekl bych, že někomu vadil tahový způsob boje v KOTOR. ALe jak říkám - akřní způsob může být ok, ale musel by být verlmi dobře proveden, vyřešeny lagy, vyřešena častá odlišná pozice postavy na serveru a na klientovi, atp.

Proztím mi všechny řeči o tom, jak to bude pro hardcore hráče připadají mimo, když vzápětí píší o rychosti, jednoduchosti pro nováčky.

Možná příjemě překvapí, ovšem zatím jsem si to zařadil do kolonky "Další click'n'slash moderní MMO hra"

0/0
6.10.2004 9:44

Nagash Nagash

Myslim ze jsou to trochu ukvapene soudy :)

bod 1) To že se nemusi zdlouhavě čekat na HP regen neznamena že tam zadny nebude... nejspise bude vse rychlejsi taktez i pusobeni jedu, nakaz a nemoci par vterin a jednej....

2) zdlouhavost s tim souhlasim... co je kratke to je vratke :) Nejkrasnejsi casy ve vsech RPG hrach byly ty kdy jsme trenoval svou prvni postavu a pekne od nuly. S dalsimi postavami uz hra nebyla nikdy ono a byly zalozeny spise ucelove po zkusenostech ziskanych prvni postavou... pak je zlouhavost hry opravdu na prekazku :). Pokud bude svet, ale opravdu rozsahly a rozmanity ( ne jen par vyhodnych kempovacich mist a zbytek sveta jen kulisa, kterou musim co nejrychleji probehnout, abych se na ne dostal) tak by to mohlo chvili trvat...

3) cestovani - Libi se mi pojeti cestovani např. v Guildwars, kdy clovek muze zrychlene cestovat pouze do mest a to jen tech, ktera sam navstivil a do kterych se mnohdy zdlouhave probojovaval (coz ve velke vetsine pripadu nebylo mozne pouze s vlastni postavou a hrac byl nucen shanet, nebo si najimat jine hrace jako eskortu) Ale tezko rici co autori zamysleji... urcite by se mi nelibila moznost cestovani po cele zemi od sameho pocatku...

4) Boj - Jsem pro promysleny realtimovy boj, kde v prve rade zalezi na schopnostech hrace (zadne bezduche klikani, ale pekna radka kouzel, skillu a uderu), vice nez na vybave ci urovnich... ty by mely byt jen vyhodou, ale nemely by automaticky urcovat viteze. 

Doufam ze pro hardcore hrace nebudou hardcore jen herni menu :)

Ja doufam ze si toho vzali co nejvice s ultimy online a co nejmene s tech novych korejskych bojovek :)

0/0
22.7.2006 17:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.