Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jaký engine preferujete? A proč?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shigor Birdman

A co build???
Proč autor opomenul slavný build (Duke nukem)? Ten se licencoval jako vzteklý :) Duke, Blood, Redneck Rampage, Shadow Warrior, Outlaws....
0/0
4.6.2004 13:45

Jan Slabý

Chybí

Docela mi v článku chybí jeden poměrně rozšířený engine, který je crossplatformní (PS2, Xbox, Gamecube, PC) a běží na něm velké množství her. Vypadá skvěle, podporuje mnoho grafických vyhytávek, umí rozsáhlé prostory a je dost dábělsky optimalizován.

Jedná se o NetImmerse Engine ( dnes se jmenuje Gamebryoú, za kterým stojí firma NDL. tento engine byl pro představu použit například u hry Morowind, u online hry Dark Age of Camelot, bude použit u nových Pirates, u Empire Earth 2, Dragon Empires, atd. Engine stojí $50 000 /titul/platforma, což v porovnání například s Unrealem je hodně dobrá cena. Navíc většina ostatních Middleware produktů, jako Havoc2, SpeedTree, atp má přímo podporu pro tento engine.

0/0
4.6.2004 8:35

David Gena

RE:
Engine Morrowindu me hodne zajima, slysel jsem akorat je prevzaty z nejakeho "profi" nastroje... A co si budeme povidat, kdo hral Morrowind vi, ze tento engine je tak trochu zvlastni svou "nevypocitatelnosti"...  Vite neco blizsiho o tomto engine ????    Cokoli...
0/0
4.6.2004 10:31

Peter Helcmanovsky

po technicke strance...
muzes dynamicky nahravat do pameti kusy mapy, konkretne morrowind je rozdeleny po ctvercich a dungeony/domy jako osobitne male mapky. Optimalizace na viditelnost polygonu zadna, vezmes celou mapu, narves ji do karty a nechas, at si to vykresli cele. Proste takovej silovej styl, nekdy se to vyplaci, protoze vznika nejmene neocekavanych problemu, ale zase na druhou stranu tohle by mel splacat za par mesicu kazdy trochu zkusenejsi programator. (bavim se ciste o graficke strance toho enginu, editor/zvuky/atd... je jina vec)
0/0
4.6.2004 12:01

David Gena

RE:
To je prave zvlastni, jakokdyby karta pocitala i spoustu veci co na obrazovce nejsou.. Napr. stojim u zdi a vidim par polygonu, obraz ale neni rychly a karta pocita i to co je "za"  zdi... Grafika je v te hre moc pekna , ale engine strasne divny...
0/0
4.6.2004 13:00

Peter Helcmanovsky

vzdyt to rikam... vezmes celou mapu a narves ji do karty, at to kresli. (i kdyz je to za stenou). V konzole se da v morrowindu zapnout wireframe mode, tam je videt, ze kdyz vlezes do jeskyne, tak se to proste kresli cele porad, je to obmezene jen vzdalenosti. Zadne portaly / BSP / PVS, nic. Ale zase ta hw karta jede naplno, protoze ma od zacatku vsechny data a nemusi cekat na CPU, takze tim padem muze mit jeden kus mapy klidne pres statisice polygonu, treba 300-500 tisic a na novsich kartach se to bude hybat. Na starsich myslim umi delat nejaky LOD, ze ma cela mapa pak min polygonu. Ale viditelnost se tam neresi vubec.
0/0
4.6.2004 15:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.