Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Webové hry - hrajete některou? Jaké jsou vaše zkušenosti?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franz

Nova adresa Age of Expansion
Pozor! Age of Expansion (byvale aoex.cz) ted jede na domene www.a03x.com , navic se hraje o ceny
0/0
3.8.2006 23:29

Naib Stilgar

Pro změnu DO ;)

Nějak autor článku zapomněl taky na tu možnost , že pokud se hráč snaží , tak se do toho vedení ( alespoň do vedení malorodu ) může v pohodě dostat taky ... a potom už to tak nudné není . Mimochodem , když se mu něco nelíbí , tak se klidně může pokusit o státní převrat , může začít plnit roli špiona pro jiný národ nebo prostě může jít někam jinam . Možností je spousta .

Ad. neměnost hry ... šaj-hulúd na vás ! Vždyť to je jenom dobře , že tomu tak je ! DO je inspirovaná světem Duny . Bylo by divné , pokud by se měnili např. názvy jednotek , jak si to tady někdo přál . Už vidím , jak by se fremenům líbilo , kdyby měli jednotku pojmenovanou "útočný tank" nebo třeba jak by vyhovovala iksanům jednotka s názvem "elfí čaroděj" ... Za to takové prznění názvů , by vás každý , kdo zná Dunu , poslal do p...ouště =/  Parametry se nemění z praktického důvodu , protože každý si potom stěžuje , že mu nové parametry nevyhovují , že teď už to není vyrovnané apod. Pamatuji si tuny toho spamu na SYSLANDU , když se debatovalo o nových parametrech .

Autor recenze se zapomněl zmínit ( možná na to během svého hraní ani nepřišel ) , že DO není ani tak o tom , kdo je nejmocnější , kdo koho nejvícekrát připravil o planetu apod. ... Duna je především o komunikaci mezi samotnými hráči a právě to , dělá z Duny vyjímečnou hru . V DO existuje zajímavá věc ... a to ta , že si svým vystupováním a jednáním budujete nějakou pověst . Vedení časem přijde na to , zda-li vám může důvěřovat nebo ne . Ostatní hráči si vás budou pamatovat ne podle toho , kolik máte síly či planet , ale podle toho jak se vyjadřujete , jak uvažujete o problémech , jak dokážete být přátelští , čestní apod. Potom už je celkem jedno , jestli jste zrovna dole či nahoře .

Stil , generál Abbiru ...

0/0
22.6.2004 23:07

Ladislav Loukota

Tak reputace není zdaleka fishkou Duny, reputace existuje i na Fragile Stability, SG-web a desesítkách dalších klonů. Duna to možná vymyslela ale já recenzuju Dunu dnes kdy už má víc konkurentů než zvládá. Tudíš bych neřekl že reputace je až tak podstatná.
 
Hráč se může snažit dostat se do malorodu, ale VŽDY tu jaksi bude poměr vedení vs. vláda 1:20 (ne-li víc).
 
Neměnnost hry .. ehm, to co popisuješ (elfové, tank) je demagogie a je vidět že jsi nepochopil stále co tím myslím. Fremeni mají dost jednotek, rozhodně v knížce měli více než dvě a i kdyby stačilo by změnit obrázek a napsat předf jméno vojáka ´Elitní´ .. nepochopil jsi co jsem těmi změnami myslel.
0/0
8.7.2004 20:30

Martin Feigl

A ještě
Je tu také pár pěkných nevýhod. Například když jsem hrál já, ihned se po mě chtělo, abych vstoupil do malorodu, tomu odváděl daně, pak daně ještě rodu samotnému, a přes poslušné plnění jsem byl bezdůvodně vyhozen. A k tomu jsem kvůli tomu vyhazovu ztratil všechno.
0/0
21.7.2004 18:26

Martin Čermák

Re Vinki
No Vinky nevim, nevim samostatne malorody jsou spis nez k uzitku dalsi pritez delajici z Duny jeste vetsi gulas. Navic samostatne malorrody nejsou ani moc brany vazne. Dale Duna je predevsim o matematice nikde jinde se tolik nepocita sila nepritele a nepropocitava se kolik potrebuejs jednotek na uspesny utok. Nikde jinde sem nic podobneho envidel, ale to bych bral jako plus bo timmizi system pokus omyl ale da se utocit cilene a uspesne. Ano v dune je stale jen dve veci neustale dohady s Destilem o parametrech a zmenach a pak to ze kazdej vek si po nejakem cinu vycitaji valdy co bylo pred ctyrmi veky a ze tohle je pomsta :-)) Jinak co se tyce zkusenosti tak bych v tvem pripade mlcel bo jedine u tebe je mozne dobyt plne zastavenou planetu bez PO a army tomu rikam system.
0/0
5.6.2004 18:51

Ladislav Loukota

Pro změny zase DO

Mě se naopak nápad se samostatnými malorody líbí, musí ale mít trochu zvýhodněné jednotky nebo budou neustále pod útokem.

Matematika jako bonus pro DO? Nevím, u hard-core komunity možná, ale DO o sobě tvrdí že je jednoduchá a je to její moto .. přitom ale počítat kolik spalů mi prorazí corriny, kteří mají asi tolik a tolik vojáků a tedy tolik obrany .. mě osobně to nepříjde jako jednoduché, to už je snažší hrát WG.

0/0
9.6.2004 19:44

Pavel Doško

Raynorova zkušenost
Jenom k Raynorově vámi řečené pochybné zkušenosti ... až budete jenom tak dlouho hráčem tolika her jako on a nebo adminem jedné z nich tak dlouho jako on a nebo pro ni / ně uděláte to, co on, mluvte o nezkušených, zatím prosím ne.
0/0
31.5.2004 17:48

Pavel Doško

Ne, jde o to, že DO se nikdy nemění. Možná sem tam mají v některé rase víc lidí, kteří jsou ochotni poslouchat, co jim jejich rasoví matikáři spočítali, že mají stavět a nebo to propočítají ještě o trochu líp ...

Neříkám den, co den změnu jednotek, těžby, staveb, atp., ale třeba po konci věku udělat několik změn, nějaké rasy smazat ( ty, co ten věk nevychatjí, selžou ) a nahradit novými, změnit parametry jednotek, těžeb, nechat někdy konečně projekt započítat do parametrů budov, jednotek, aby snaha z minulého věku nebyla jenom snahou o pěkné místečko v tabulkách. Já DO hrál taky. Jednou jsem tu nudu přežil dva měsíce, podruhé už jenom jeden. Kdo kdy hrál WG, kde se sice nic nemění, ale není zde žádná byrokracie a omezení vlád, takže o všechny změny se starají hráči a nebo SG, kde se o změny starají jak hráči, tak admini ( já, Raynor, ... ) a hry žijí, tak se na DO po čase vykašle ...

0/0
31.5.2004 17:44

David Toman

jakymi rasami chces jine nahrazovat?
co tim docilis? Vetsina hracu je verna svemu narodu a treba Ja, MORITAN bych NIKDY nevlezl mezi Ctene Matre.. Precetl jsi si knizky?? pokud ano, tak vis, ze veskere narody vychazeji z tech knizek.. Uz vidim jak nejaky dlouhodobejsi hrac DO leze do narodu nejakych elfu..
0/0
20.7.2004 17:34

Ladislav Loukota

DO

Proniknout do DO? Není do čeho pronikat, leda bych byl člen vlády, vlády a jejich intriky jsou největší předností DO.

Ano, malorod by se dal zmínit, moje chyba.

Ale DO je stále o tom samém. Regneme se, postavíme dle pokynů vedení budovy, za 3 dny jdeme na druhou planetu a pak jen stavíme/útočíme podle pokynů vedení. Upřímně tohle je dost nuda. Mluvím z pozice občana, pro něho tohle opravdu není zábava a opravdu hraje furt totéž. Vedení možná vždy vymýšlí tunu nových taktik ale pro hráče je jejich plnění vždy o tomtéž. Zkuste hrát z pozice hráče který v různém pořadé kolonizuje nové planety nebo útočí na jiné hráče, popř.opuští planety a platí daně. Tohle je DO!

Nikdo nechce aby se parametry měnily každých 5 minut, ale jednou za věk, třeba i s ohledem na konec minulého věku (kdo byl silný, kdo vyhrál projekt apod.) by se měly měnit jejich parametry, jména a obrázky. Hrát pořád s tím stejným je ubíjející a myslel jsem těmi změnami tohle.

Neznám hru kde je takový počet lidí co přesně vypočítají co se vyplatí a co ne do tedailů jako Dunu. Nikde jinde to není tak detailní, a popravdě lidi nebaví hrát hru kde každé číslo má ještě 3 místa za desetinnou čárkou.

0/0
31.5.2004 16:56

David Toman

...nebavi???
DO hraji uz (teprve?) treti vek. Za tu dobu jsem se dostal na post Generala malorodu mozna jen diky tomu, ze jsou prazdniny) ale taky protoze mi byvaly general duveroval. takze je hloupost to ze neni sance se dostat nekam vys..DO je taky hodne o komunikaci. a kdyz myslim hodne tak je to OPRAVDU MOC.. Kazdy se muze zapojit do mnoha diskuzi, planovani novych valecnych stratregii a tim si udela hru takovou, jakou by chtel.. jak pises: Regneme se, postavíme dle pokynů vedení budovy, za 3 dny jdeme na druhou planetu a pak jen stavíme/útočíme podle pokynů vedení.je IMHO hovadina nejvetsiho kalibru.. Asi jsi DO hral cca tyden..protoze kdyby jsi ji hral dele, tak vis,ze na utoky se budes tesit.. protoze i na DO vladne msta.. dnes ti nekdo sestreli planetku a ty se tesis az budes mit volny utok aby jsi si ji vzal zpatky, nebo mualespon sestrelil jinou. DO je taky kolektivni hra.. takze kdyz zjistis, ze nekdo sestrelil planetku nekomu z tveho malorodu nebo i naroda, popripade spojence, tak nevahas a jdes si pro ni zpet.. takze neni to jak pises ze ti vedeni rozkazuje na koho mas utocit.. To se dela na zacatku u novych hracu aby nepalili po nekom, s kym je napriklad NeUtoceni. Ale jak rikas, pro tebe to je asi nuda.. Mluvím z pozice občana, pro něho tohle opravdu není zábava a opravdu hraje furt totéž presne takhle mluvi vsichni, co se LOGnou, za 5 minut naklikaji svuj denni udel a utikaji na dasli webovku aby stihli vsechny a co nejkratsi dobu..kdyby jsi stravil vic nez 5 minut, ptecetl si minimalne malorodni a narodni landy na neco zareagoval.. je to razem o necem jinem. Zkuste hrát z pozice hráče který v různém pořadé kolonizuje nové planety nebo útočí na jiné hráče, popř.opuští planety a platí daně. Tohle je DO! Zkus hrat WebGame tak ze si objevis/dobijes nejaky uzemi, postavis nejake budovy, poridis nejakou army a prijde nejakej kokos, ktery je 2x silnejsi nez ty za zadupe te do zeme 4ma dobre mirenyma utokama.. Nikdo nechce aby se parametry měnily každých 5 minut, ale jednou za věk, třeba i s ohledem na konec minulého věku (kdo byl silný, kdo vyhrál projekt apod.) by se měly měnit jejich parametry, jména a obrázky. Hrát pořád s tím stejným je ubíjející a myslel jsem těmi změnami tohle. Vetsina hracu je spokojena s tim co je a snazi se toho patricne vyuzit. pravda je, ze napriklad u na Bombardery jsou vicemene k nicemu a tim padem amme jen jednu jednotku. A menit parametry narodum ktere vyhrali... proboha proc? vse je jen o strategii. Je pravda, ze nektere narody maji vyhodnejsi jednotky.. ale prece neni problem uzavrit alianci s jinym narodem a spolecnym usilim s tim narodem valcit.. A tohle se i deje, pokud jsi si toho za ten tyden vsiml..menit obrazky??? Pokud jsi videl filmy, cetl knizky a hral prinejmensim Dune2 a Dune2000 tak zjistis PROC se obrazky nemeni.. obazky jednotek jsou vzite.. samozrejme ze ve hrach bylo mene narodu;-D, ale v knizkach se narody objevily, takze vse vychazi z knizek.. Ja osobne jsem si na obazky zvykl.. a asi by me stvalo kdyby v kazdym veku byly nove.. navic kdo by j mel porad vymyslet? Neznám hru kde je takový počet lidí co přesně vypočítají co se vyplatí a co ne do tedailů jako Dunu. Nikde jinde to není tak detailní, a popravdě lidi nebaví hrát hru kde každé číslo má ještě 3 místa za desetinnou čárkou. nebavi??? kdyby je to nebavilo, tak asi DO nikdo nehraje.. priste se zamysli, nez neco takoveho vypustis a jeste si za to nechas zaplatit :-D
0/0
20.7.2004 17:30

Mashe

DO
clanek zajimavy a vystizny, vinki napsal dosta a tak k Te casti co popsal se uz nebudu vyjadrovat nicmene rad bych vedel kam miril autor s tim ze : "Očekávám, až matematici z DO objeví vzorec vysvětlující vesmír, teorii chaosu a popírající Einsteinovy teorie, nic z toho by mě při úrovni, s jakou vlády počítají, nepřekvapilo. Ne nadarmo se DO někdy říká 'hra matikářů'." nektere veci musi byt stanoveny, predstava ze by cena jednotek a jejich sila byla nahodna a menila se kazdym okamzikem je silena ... takze holt to musi byt nejakym zpusobem stanoveno .. ostatne ta hra matikaru .. to jde aplikovat absolute ne cokoliv kde jsou pevne stanovene hodnoty a ceny ... a vsechno se stejne vypocitat neda ... i kdyz za vami stoji vetsina imperia a jedete na projekt tak se stejne existuje nejaka promenna, kteoru nevypocitate a pak uz jen muzete sledovat jak se Vam borti domecek z karet .. viz CM :))) M
0/0
31.5.2004 15:07

Lama_Nacelnik Vinki

DO, nereceze aneb pohled zkuseneho hrace

S dunou se hraci snazi neco udelat a to uz docela dlouho, bohuzel zmeny stoji na jednom sloveku, ktery odmita akceptovat cokoliv, co nevymyslel sam. Hraci uz vymysleli spoustu zmen, ktere by hru vedly trochu jinym smerem a hlavne ji dali dalsi naboj.

Co se tyce novych hracu a jejich vyhazovani - napsals pekny blabol. Novi hraci, kteri se zaregistruji, dostanou okamzite uvitaci postu od vevody, kde ma vysvetleny prvni kroky (napr. kontakt na hrace, kteri mu pomohou se hrou v zacatcich, odkazani hrace na help). Bohuzel ani postu, ani help novacci casto nectou a pak delaji hlouposti, za to proste vlady nemuzou a takove hrace vyhazuji... ci je to problem? Co dale pises o rodech je taky hloupost, ne vsude se vyhazuje.

V recenzi je opomenut prvek malorodu, ktere take pomahaji novym hracum a ktere zacinaji tvorit cim dal dulezitejsi prvek ve hre. Ano, obycejny hrac je v system rodu ztracen, nikoliv vsak v systemu malorodu, ktere udelaly z hrace ve stadu hrace v daleko mensim stadecku. Navic malorody budou dale vyuzity a osamostatneny, coz da jednotlivcum dalsi moznosti.

Dane a zdimani je dalsi vec. Soucasny stav je tak udelan a proto se tak hraje. Pokud hraci plati predepsane dane (ktere take nejsou vsude stejne), ma k dispozici napridklad narodni armadu k utoku na nepritele. Hrac, ktery bych chtel utocit sam za svou melanz (platidlo), by na to sam proste nevydelal. Teda dalsi omyl vyvraceny z recenzi.

A tim poslednim je 'hra matikářů'. DO hraju uz docela dlouho, ale tohle jsem NIKDY neslysel. Mozna by nebylo od veci zavadet na DO vlastni terminy, pane recenzente.

Osobne hraji i DE, ktery se ale neustale opakuje dokola, v Dune nikdy nic dokola neni, protoze hraci dokazi vymyslet porad nove a nove finty. V tomhle je Do neomezena a v tomhle stoji na hracich.

Priste bych prosil, aby recenzent opravdu hru prostudoval a podal o ni pravdive svedectvi, tohle je slatanina, ktera dokazuje, ze recenzent do hry vubec nepronikl.

0/0
31.5.2004 14:13

Zaphod Beeblebrox

Webofky
Souhlasim se vsim, nacelniku, hlavni problem nuDy je v systemu hry, ktery neni ani tak spatny jako spis nedodelany. Nabizi malo prvku pro radoveho hrace. Myslim ze je par onlineovek ktere se rozhodly na pocatecnimi systemu hry vybudovat lepsi hry a mam i dojem ze se to nekterym povedlo;)
0/0
31.5.2004 14:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.