Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Driv3r - co říkáte na PS2 verzi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek Hrdlička

Tvárnice ani Driv3ra NEBRAT!

Také se připojím do diskuze. Driv3ra jsem zapnul chvíli poté, co jsem dohrál skvost jménem SC:Pandora Tomorrow. Po příjemném rozčarování nad úvodním filmem a vkusně navrženém menu jsem hru spustil.  Nejprve jsem si myslel, že si ze mě někdo vystřelil, ale pak jsem pochopil, že ta grafické hrůza, která mi vyskočila na obrazovce, je skutečně onen projekt, na který v Anglii díky mistrnému marketingu čekali fronty u herních distributorů. Grafické zpracování Tannerova domu a vlastně i celkové ve hře, by mohl být na PSX hodnocen lehce nadprůměrně, ale na PS2 bych se to nebál nazvat drzostí. Nic s tím nezmění ani zajímavé přestřelky a automobilové  honičky. Driv3r nepřišel na trh s ničím, co je kvalitnější než jakýkoli díl GTA od trojky výše, není tedy důvod se s touto hrou jakkoli zdržovat, přestože se to tak nějak hrát dá. Dodám jen, že hodnocení nezachrání ani možná editace replaye aktuální mise (zbytečnost). Škoda. Stejně zprasený byl i Stuntman. Že by tak skvělá vývojářská firma, která má za sebou veleúspěchy na Amize (mj. série Shadow of the Beast) vyměnila dobrý vkus za dobré jméno?

Mé hodnocení: hra - 55%

                            marketing: 95%

PS: mistrné zpracování filmečků to nezachrání. Driv3ra NEBRAT!

0/0
15.7.2004 11:59

Roman Maťák

Megahu
Tadle hra je naprosta špica!!!!!!!!!Todle je můj názor,a jestili se to někomu nelíbí,tak si může vylízat řit.Jinak Vam přeju všechno nejpojebanější do další dne. 
0/0
12.7.2004 13:57

Black Hawk

A kde ted ses?
0/0
12.7.2004 14:44

xxx xxx

Jak jsem psal
Je to jen průměrná hra ale žádný hit dle očekávání. Trailer měli pěknej ale to je asi tak všechno viz můj příspevěk níž. Jinak pařim Richards Burns Rally a vřele dopručuji je to jako živý !!!!!
0/0
13.7.2004 7:16

xxx xxx

Sam osobne
Sám osbně musím říct že hra je na úrovni True Crime takže slabota. Těšil jsem se jak malej kluk na to že vyjde nástupce GTA ale po zakoupení hry jsem velice zklamán - hra mě absolutně netáhne abych si jí zahrál znova v půlce jsem ji hodil do šuplíku a tam asi zůstane než najdu kupce. Grafická stránka hry je hodně pod úrovní GTA taktéž zvuky. Bavilo mě to jen v autech, ale po čase to omrzí pokud vystoupíte je to špatně ovladatelný paňďuláček !! -- pokud se nechcete zklamat tak si to radši ani nepouštějte PS.: Recenzi jsem nečetl mam vlastní názor Hodnocení: 59%
0/0
7.7.2004 14:38

Hannes _cz

uvidime jak to dopadne na PC...

0/0
7.7.2004 18:34

Jarda

Driver 3 ?!
Na začátek předesílám, že jsem fanda všech dvou dílů Driveru a tak sem ani nečekal na nějaké recenze a hned jak hra vyšla tak sem si ji koupil. Musím přiznat, že mě hra strašně zklamala. Dohrát hru za 10 hodin ?? To se mi zdá trochu málo.Mise jsou bez nápadu. Každou misu, kterou hrajete, jako byste si v podvědomi říkali : "Aha, to už jsem někdy hrál." Nápady okopírované z GTA, MOH, atd. Hra je dobrá v misích kde pouze jezdíte. Tam je nadprůměrná. Ale jakmile vystoupíte tak je to naprostá tragédie. Grafika, ovládání,..... A AI nepřátel v "pěších" misích je opravdu slabá. V závěřečné přestřelce sem se těšil na tuhý odpor bose, ale stačilo se jen schovat za kontejner a střílet do něj tak dlouho dokud nezemřel. A světe div se, on neměl ani snahu se schovat!! Hra měla fantastickej potencionál, zůstat pouze u autom. honiček, je to nadprůměr, ale takhle... Připadá mi, jako by tu hru někdo dal do prodeje dřív, než byla hotová. Ale to je pouze můj názor. Ač nerad s recenzí naprosto souhlasím.
0/0
7.7.2004 11:20

Black Hawk

For Pete Smith
Muzes mi vypsat celou tvoji "kritickou stranku" teto hry?Rad bych vedel v cem vsem se Ti zda spatna. 
0/0
5.7.2004 20:53

Pete Smith

tak už opravdu naposled...

Již mne to trošku unavuje, ale budiž. Hlavním průšvihem je jednoznačně slabší grafika,která neodpovídá dnešnímu trendu.Dej si výhled zvenčí na auto a podívej se na stíny na kapotě. Uzříš ditrhering, který působí velice nepěkným dojmem (šrafování stínů). Ještě jednou si Tě dovolím upozornit na mnohem starší Getaway - mám totiž takový dojem, žes ho neviděl a nehrál. Pokud by tomu tak bylo, všiml by sis, že Driv3r za tímto starcem kulhá po grafické stránce, a to konkrétně v modelech vozů, odlescích, stínování a přirozenosti barev.

Příliš časté doskakování všemožných objektů a padání frame-rate (většinou v noci s více objekty na vozovce) jsou dalšími nepříjemnými chybami. Příšerná animace hlavního hrdiny,když běhá po vlastních (trocha více preciznějšího motion capture by neuškodilo...). Občasné zasekávání v objektech.

To jsou prostě věci, které si tak mohutně nahajpovaná hra nesmí ve dnešní době dovolit. Notabene,když se na ní čekalo tak dlouho a vývojáři nás obšťastňovali fantastickými screeshoty, které s vyšlým titulem nemají opravdu ani zbla společného.

Kriticky se zamysli nad svou vlastní posedlostí a zauvažuj nad tím, v čemže je vlastně kromě výborného fyzikálního modelu Driv3r lepší než třeba GTA či Getaway. Nezdá se Ti, že po tak dlouhé době si tak očekávaná pecka zaslouží přinejmenším lepší grafické zpracování?

Zdůrazňuji,že toto je můj poslední příspěvek do diskuze...

0/0
6.7.2004 18:23

Black Hawk

Ano s tim to vsim sohlasim a nechci se oznacovat za fanatika D3.The Getaway sem uz dohral asi 4x takze sem ho hral.

A tak potom nechapu, proc jen kvuli temto dvema vecim mu davate tak nizke hodnoceni?Vcera sem ho dohral a tak po celem shrnuti teto hry bych mu dal tak 80%.

0/0
7.7.2004 8:14

Spáčil Jan

80% tomu nedáváme my, ale JÁ...někteří z kolegů by určitě vypustili v závěru jiné poběkud číslo, změněné ať už směrem na horu nebo dolů. Zmíněné grafické nedotaženosti mě osobně třeba nevadí tolik jako Petovi, ale zato mě vadí spousta dalších věcí...všechny jsou jaksi v recenzi uvedeny, takže stačí pozorně číst véíc než jen hodnocení.
0/0
7.7.2004 10:52

milhaus ...

souhlasím s recenzí, tuhle hru NEKUPOVAT!!!!
0/0
5.7.2004 19:02

Black Hawk

proc nekupovat?Jo aha to kvuli ty recenzi.Tato recenze jen odradi od teto skvele hry!!To si radsi predctete kvalitni recenzi na gameplanet.cz nabo na gamecenter.cz!
0/0
5.7.2004 20:48

Death ...

PC
nevite nekdo kdy driv3r vyjde na PC ??
0/0
5.7.2004 17:05

Black Hawk

asi v zari.
0/0
5.7.2004 17:28

Death ...

kua ... sem se tesil ze uz si to stahn... ehm koupim :)
0/0
6.7.2004 22:40

Black Hawk

Priklad

Tohle je jen takovy maly priklad, ze recenzenti tuto hru nepravem kritizujou,ale hraci ji chvali:

Ve Velké Británii se rozpoutala doslova mánie po PS2 verzi Driv3r. Na Oxford Street - dlouhé obchodní třídě v centru Londýna, je několik specializovaných herních obchodů s několika patry. Již u vchodu můžete vidět neuvěřitelné fronty, které stojí hráči, jen aby získali originální verzi Driv3r. Ten je také v Anglii nejprodávanější hrou. Hráči si nemohou hru vynachválit, bohužel odborná kritika hru strhala. Nelíbí se jí špatný fyzikální model, celková krátká délka hry a ničím oslňující grafika.

Takze recenzenti nemaji pravdu . zdroj: http://racer.gamecentrum.net/

 

0/0
5.7.2004 14:36

Pete Smith

???
Tomu se říká naprosto neúnavná pitvořivost. Je tak těžké přiznat si, že pro většinu normálních lidí může být vyhození poctivě vydělaných peněz za titul, který už tu několikrát byl poněkud scestné?A že od Driv3ra se očekávalo mnohem více?Že si zasloužil mnohem lepší grafické zpracování?Že Driv3r prostě na celé čáře zklamal a nestal se tím, čím byl kdysi - číslem 1 mezi novými tituly?Ale to by bylo asi pořád dokola...
0/0
5.7.2004 17:34

Black Hawk

Tak ja sem nenormal jo?A lepsi graficke zpracovani?Vzdyt je vytecne tak co to meles?
0/0
5.7.2004 20:46

Ondřej Zach

Re: Priklad

Klidek :). Staci si vzpomenout na hru Enter the Matrix, ktera se taky stala prodejnim hitem, nekteri recenzenti ji davali v euforii vysoke hodnoceni, ovsem posleze sami museli (alespon ti slusnejsi) priznat, ze trochu prepiskli. Hra pak byla chapana jako propadak roku, cili prodejnost je v tomto pripade zcela irelavantni.

Ses stastnej clovek, ze se ti hra libi - bud za to rad :).

0/0
6.7.2004 9:46

Black Hawk

Vsak sem :)
0/0
6.7.2004 10:07

_Zaj da_

PROPADAK?
Na Drivera 3 sem se moc tesil, protoze by mel byt podobny GTA: SA, ale jak to tak vidim, je to spise propadak, alespon podle teto recenze... :'-(
0/0
5.7.2004 14:00

Black Hawk

Propadak to je jen pro recenzenty pro hrace je to skvele pokracovani.A navic jeste nevysla Pc verze kde ty male chybky mohou opravit .
0/0
5.7.2004 14:18

pat pat

V pc verzi opravi prd!Protoze pc hrac je schopen zkousnout slabsi grafiku predelavek z konzoli jen v pripade ze hratelnost je velmi vysoka-viz gta.Navic pokud jde o predelavky vzhledem k tomu ze herni pc je vykonove 3krat silnejsi nez konzole malokdy se predelavka povede protoze silnou stranku pc her nejde z principu vyuzit u predelavek proste nemuzes vykreslovat obrovske lokace detailne,mit nescriptovanou ai
0/0
7.7.2004 15:18

Pete Smith

zkus si utvořit vlastní názor...
Doporučuji zajít si na nějakou prodejnu a okouknout... Aby ses totiž poté nedivil, co Ti to zdejší Driv3r nadšenec doporučil k vyhození nemalé částky z peněženky....
0/0
5.7.2004 17:37

Black Hawk

Ja nejsem zadny driver nadsenec.Vidim ze zdejsi redaktor neni dosti chapavy!
0/0
5.7.2004 20:51

EDUARD ČERNÝ

BUGY
Bugů je tam hromada. Například v minihrách, když asi tak desetkrát nedoženeš prchající holku, zlikviduje se sama tím, že třeba zajede do betonové ohrádky, kde jezdí sem a tam a naráží do zdí ...
0/0
4.7.2004 8:15

Bet four

tak nezvladla jizdu no....
0/0
4.7.2004 8:21

Bet four

Mohl by mi nekdo z BW vysvetlit jake BUGY tam videl?Ja sem tam skoro zadny nenasel a to uz sem tuto super gamesku dohral!
0/0
3.7.2004 10:00

Unegr Unisecs

hmmm, tak se nam to nepovedlo, spatny, zase jednou o dobrou vec min, to je lepsi zahrat starsi veci znova, nez hltat tyhle news co jsou delane na efekt nebo proste cloveka to ma reklamne chytnout, ale je to pruhledny, lepsi jsou propracovany veci do hloubky, kde casem prijdes na to co je to radost ze hrani nebo jak to popsat, ale to jsou zkusenosti:)
0/0
3.7.2004 0:50

NOR nor

Jak to bude na pc
Tak koukam že jsou tu dvě skupiny jedna driv3ra hodnotí jako schit a jedna je z něho nadšená ja osobně jsem hral oba dve staré díly a musim říct že byli okamžiky kdy jsem nadaval že ten kdo to udělal je totalní kokot ale jinak to bylo super.Ted mam pc tak čekám jak jse to vyvrbí u nás a jaka bude hratelnost.Chtěl jsem jenom říct že třeba takový the Getaway   jsem hrál na ps2 4!!  a je to prostě bomba hra a v recenzích to taky moc nesklidilo ,ale jak jsi pamatuji tak jse prodávala nejméně 6měsícu v první pětce a to asi mluví za vše.Takže lidi dejte driv3ra šanci určitě to zas ta špatný neni aby to dostalo 65%,aspon doufám že to nebude takovy schit jako true crime to mě totálně sklamalo.Pařbe zdar 
0/0
2.7.2004 23:00

Roman Placek

dodatek
A schválně se tam podívejte no nevím -spíšedprůměr!Jasné hity na PS2 dle gamefaqu GT3 ,RaC 1 a 2 atd.Samá 9 a 10.
0/0
2.7.2004 22:59

Roman Placek

driv3er
No já dám dost na recenze čtenářů na www,gamefaqs.com  a potom na IGN jak to zde hodnotí špatně tak je ti brak.
0/0
2.7.2004 22:54

Black Hawk

Na recenze Driv3ra se muze clovek vykaslat!!

No me je to uz celkem jedno.Protoze recenze je jen nazor na hru jednoho cloveka a ne koklektivu.A tak alespon pro me je dulezite, ze se mi hra libi a jsem s ni nadmiru spokojen.

Atari je to beztak jedno, protoze jak je vydet lidi kupujou D3 i pres ty odrazujici recenze!

0/0
2.7.2004 18:34

Pete Smith

grafika v Driv3rovi není zas až tak briskní - Getaway vypadalo lépe...

Fyzikální model všeho okolo automobilových honiček je vynikající, o tom není sporu. Chodící části se svou nepřirozeně působící animací naopak ostře s tímto kontrastují. Taktéž mne odrovnala neúprosná kvalita fmv a výborné namluvení. Příběhová linka je podle mne na slušné úrovni...

Zklamala mne ale grafika. Dle mého názoru není příliš kvalitní  - stačí se více zblízka podívat na kapotu a každý si všimne toho, co už bylo o třídu lépe zpracováno např. ve všeobecně podhodnocovaném Getaway. Zatímce v této starší hře byly plechy na všech automobilech opravdu plechové a stínování naprosto špičkově zvládnuté, Driv3r používá při hře světla a stínu  tzv. dithering, kterýžto se projevuje opravdu nehezkým šrafováním stínů na kapotě. Co se týká dalších nepřehlédnutelných chyb jako je např. příliš časté doskakování objektů, padání frameratu ( v solo misích ve tmě s větším počtem vozítek na obrazovce naprosto nesnesitelně kolísá!!!)atd. nemá se smysl jakkokliv vyjadřovat. Driv3r neodpovídá dnešní vyšší grafické kvalitě jiných titulů a celkově působí jako hra, která byla vypuštěna tak před 2 roky. Co mne osobně zarazilo je to,jak vypadaly screenshoty na netu. To, co se děje na obrazovce totiž těm nažehleným obrázkům příliš neodpovídá. Inu, když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají...

0/0
2.7.2004 15:09

Black Hawk

Ono je celkem zajimave jak se recenzentum tato hra nelibi, ale zato hracum se naopak libi coz je hlavni!
0/0
2.7.2004 15:31

Pete Smith

ehmmm....

Ono to neni tak jednoznacne - prozatim mluvis hlavne za sebe. Nicmene staci se kouknout na zahranicni sajty a vsimnes si,ze u vetsiny hracskych hodnoceni to neni zas tak hvezdna zalezitost....

0/0
2.7.2004 16:21

Black Hawk

No prave sem se dival i na zahranicni servry a treba na takovem GR je prumerné hodnoceni z nekolika recenzi 66%, ale hodnocení hracu(215 hlasú) je 80%.
0/0
2.7.2004 16:50

Ondřej Zach

Re:
Ono hodnoceni ctenaru je vec pomerne osemetna - lide casto hlasuji aniz by tu hru hrali. Vyjadruji tim spise svoje ocekavani nez nejake skutecne hodnoceni. Mimochodem, staci se podivat treba na Score ci Level a jejich plne verze her na cover cd - aby ukazali, ze se jedna o dobrou hru, v casopise k ni pripisuji, jak si vede ve svete, ale i treba na BonusWebu. Ale nedavaji tam hodnoceni BW, otiskuji hodnoceni ctenaru, ktere si muze ani ne moc pilny clovicek naklikat podle sveho :). Takze tak. Ono je potreba se na "hodnoceni ctenaru" divat trochu z vice stran.
0/0
2.7.2004 19:57

xxx xxx

hráči??
Většina určitě nejsi a já musím souhlasit. Jsem fanda GTA, Gateway.. ale tato hra mě dooost zklamala. Pokud nejsi nějaký prodejce PS2 her tak to že se hra líbí hráčům nemůžeš vůbec vyslovit
0/0
7.7.2004 14:42

Black Hawk

Nemam slov.Uz me zacinaji tady na BW ty recenzenti stvat viz:SC:PT, SSX3...jak muze nekdo vysrat tak stupidni recenzi jeste vice se stupidnejsim hodnocenim.

Tato recenze pouze odlaka od teto skvele povedene hry ktera si jednoznacne zaslouzi alespon 87%!!!!! 

0/0
2.7.2004 10:12

Petr Poláček

Re:
Ano ano, tato skvela hra si za mizerny design misi, tunu grafickych chyb a bugu, silene okamziky na vlastnich nohou, hloupou AI a dalsi vychytavky zaslouzi tak akorat poslat do vecnych lovist s nalepkou nebrat!!!! Dopadlo to presne jako se Stuntmanem. Reflections slibovali a slibovali a nakonec je z toho nedodelany zmetek, ktery by potreboval nejmene dalsi rok na dokonceni.
0/0
2.7.2004 11:00

Vladimír Ševeček

re:
Já bych byl ještě přísnější... bez milosti by si Driv3r odnesl 45%!!!
0/0
2.7.2004 11:16

Black Hawk

A hral si to?Asi ne co....?
0/0
2.7.2004 12:14

Vladimír Ševeček

re:
Hrál jsem to minulý víkend a ty dva dny mi stačili, abych poznal, že se jedná o průměrnou hru...
0/0
2.7.2004 13:49

Black Hawk

Proc spatny design?Kazda je jina, skvele udelana a dobre navazujici na pribeh.Jakou gragickou chybu myslis?Zadnou sem zatim nenasel a to sem uz v Istambulu.Jeste ze je AI takova jaka je jinak by se to nedalo ovladat s packou na PS2 ovladaci.A navic je asi dost uspesna, kdyz byla zverejnena tato informace:"Atari se marketingové (i jiné) kampaně zřejmě povedly: Driver 3 je nejprodávanější hrou v Anglii. "

0/0
2.7.2004 12:12

Matěj Gottwald

GTA vs. Driv3r
Vážený pane Poláčku, nevím, jak vůbec můžete GTA srovnávat s hrou DRIV3R (či se sérií samotnou), protože GTA je založeno zásadně na (jak to jen říct) velmi fantastické a nereálné grafice, dost groteskních situacích a také na obecné nerealitě (zvuky zbraní, auta, "postavičky" aj.). GTA hraji jen proto, že se s touto hrou zabavím, ale rozhodně mi to nic víc nepřinese...
0/0
2.7.2004 12:38

Black Hawk

Asi tak Driv3r je o dost vice postaveny na realite.Ma dosti podobne realite srazky, vybuchy(zatim nejlepsi jake sem kdyz videl a to hlavne u aut)zvuky..atd
0/0
2.7.2004 12:55

Mr. Wáwra

No já nevim,osobně bych preferoval u hry zábavu než realistickou grafiku
0/0
2.7.2004 14:58

Black Hawk

vsak to je ta zabava
0/0
2.7.2004 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.