- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také se připojím do diskuze. Driv3ra jsem zapnul chvíli poté, co jsem dohrál skvost jménem SC:Pandora Tomorrow. Po příjemném rozčarování nad úvodním filmem a vkusně navrženém menu jsem hru spustil. Nejprve jsem si myslel, že si ze mě někdo vystřelil, ale pak jsem pochopil, že ta grafické hrůza, která mi vyskočila na obrazovce, je skutečně onen projekt, na který v Anglii díky mistrnému marketingu čekali fronty u herních distributorů. Grafické zpracování Tannerova domu a vlastně i celkové ve hře, by mohl být na PSX hodnocen lehce nadprůměrně, ale na PS2 bych se to nebál nazvat drzostí. Nic s tím nezmění ani zajímavé přestřelky a automobilové honičky. Driv3r nepřišel na trh s ničím, co je kvalitnější než jakýkoli díl GTA od trojky výše, není tedy důvod se s touto hrou jakkoli zdržovat, přestože se to tak nějak hrát dá. Dodám jen, že hodnocení nezachrání ani možná editace replaye aktuální mise (zbytečnost). Škoda. Stejně zprasený byl i Stuntman. Že by tak skvělá vývojářská firma, která má za sebou veleúspěchy na Amize (mj. série Shadow of the Beast) vyměnila dobrý vkus za dobré jméno?
Mé hodnocení: hra - 55%
marketing: 95%
PS: mistrné zpracování filmečků to nezachrání. Driv3ra NEBRAT!
Již mne to trošku unavuje, ale budiž. Hlavním průšvihem je jednoznačně slabší grafika,která neodpovídá dnešnímu trendu.Dej si výhled zvenčí na auto a podívej se na stíny na kapotě. Uzříš ditrhering, který působí velice nepěkným dojmem (šrafování stínů). Ještě jednou si Tě dovolím upozornit na mnohem starší Getaway - mám totiž takový dojem, žes ho neviděl a nehrál. Pokud by tomu tak bylo, všiml by sis, že Driv3r za tímto starcem kulhá po grafické stránce, a to konkrétně v modelech vozů, odlescích, stínování a přirozenosti barev.
Příliš časté doskakování všemožných objektů a padání frame-rate (většinou v noci s více objekty na vozovce) jsou dalšími nepříjemnými chybami. Příšerná animace hlavního hrdiny,když běhá po vlastních (trocha více preciznějšího motion capture by neuškodilo...). Občasné zasekávání v objektech.
To jsou prostě věci, které si tak mohutně nahajpovaná hra nesmí ve dnešní době dovolit. Notabene,když se na ní čekalo tak dlouho a vývojáři nás obšťastňovali fantastickými screeshoty, které s vyšlým titulem nemají opravdu ani zbla společného.
Kriticky se zamysli nad svou vlastní posedlostí a zauvažuj nad tím, v čemže je vlastně kromě výborného fyzikálního modelu Driv3r lepší než třeba GTA či Getaway. Nezdá se Ti, že po tak dlouhé době si tak očekávaná pecka zaslouží přinejmenším lepší grafické zpracování?
Zdůrazňuji,že toto je můj poslední příspěvek do diskuze...
Tohle je jen takovy maly priklad, ze recenzenti tuto hru nepravem kritizujou,ale hraci ji chvali:
Ve Velké Británii se rozpoutala doslova mánie po PS2 verzi Driv3r. Na Oxford Street - dlouhé obchodní třídě v centru Londýna, je několik specializovaných herních obchodů s několika patry. Již u vchodu můžete vidět neuvěřitelné fronty, které stojí hráči, jen aby získali originální verzi Driv3r. Ten je také v Anglii nejprodávanější hrou. Hráči si nemohou hru vynachválit, bohužel odborná kritika hru strhala. Nelíbí se jí špatný fyzikální model, celková krátká délka hry a ničím oslňující grafika.
Takze recenzenti nemaji pravdu . zdroj: http://racer.gamecentrum.net/