Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co říkáte na druhé pokračování Berušek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T(o)m(á)š

(Berušky) 2 (a) jejich (povedená) recenze (se) závorkami (!)

Přijde mi (je to můj subjektivní názor), že recenzi (jestli se tomu tak dá říct) psal nějaký (né zovna zkušený) recenzent. Já bych (a možná i pár jiných lidí) nechal napsat (toho "recenzenta") nejdříve pár recenzí (nebo slohových cvičení) nanečisto. Protože z těch (z těch jeho) (slovních obratů) (které postrádají smysl) se dost lidí (subjektivní názor) znechuceně (možná až zhnuseně) podívá jen na výsledné hodnocení (průměrné). Jestli jste můj příspěvek (já tomu tak říkám) pochopili, doufám, že mě (mě a můj server) podpoříte (zatím ne finančně), protože jsem (opravdu jsem) se rozhodl (že se stanu recenzentem). Nadání (a um) na to mam (jak vidíte z příspěvku). Ty (závo)(rky) berte jako (jako malou) jako mírnou narážku ((na závorky) (které bijí do očí)) v recenzi. Prostě blábol (za blábolem a ještě (je to) v závorkách!

0/0
8.8.2004 21:23

vvvv

...
0/0
8.8.2004 21:08

Jan Horák

Ach jo...

Je zajímavé, jak všechny české webové servery o počítačových hrách trpí stejným neduhem. Jakmile pozorní čtenáři objeví v recenzích či jiných článcích faktické chyby, začne se nejen autor recenze, ale i šéfredaktor nebo jiná pověřená osoba navážet do kritika, snášet demagogické argumenty, případně problém bagatelizovat. A nedej bože, pokud onen kritik je nějak spjatý s výrobcem či distributorem hry (a jde mu o to, aby se dotyčná hra hodnotila pokud možno bez chyb, předsudků a jiných nepravostí)...

Toto umění, ve kterém kdysi (blahé paměti - naštěstí) vynikal šéfredaktor Gamestaru Ivan Šiler a neméně zdatně mu sekundoval (opět naštěstí již minulý čas) zdejší kašpárek Vreco, je jakoby nakažlivou chorobou všech trošku výše postavených osob na české herní scéně - jakoby pozice, moc a odpovědnost přiškrcovaly přístup krve do mozku... Jediný, kdo uměl přiznat chybu svoji či svého podřízeného, byl Martin Zavřel, donedávna šéfredaktor Doupěte. Panečku, to se u nás jen tak nevidí - věcně a bez emocí diskutoval se čtenáři, dokázal přiznat svou chybu a taky většinou zjednal nápravu.

Copak je tak těžké přiznat, že autor je mírně nezkušený, žánr mu příliš nesedí, recenze se mu poněkud nepovedla atd.? Vždyť všichni jsme lidi a každý udělá nějakou chybu. Jen velký člověk ji ale dokáže přiznat a hlavně se z ní poučit.

Aby bylo jasné, nepodezírám autora recenze ani přinejmenším z nějakého záměru. Sám jsem se recenzováním (i když v jiném oboru) několik let živil a vím, jak je to těžké. Co ale nechápu, je fakt, že se nejen nikdo z BW nepřizná, že se recenze poněkud nepovedla, ale navíc bude bagatelizovat problém, zesměšňovat kritiky a otáčet jejich argumenty proti nim.

Berušky 2 jsou bezpochyby skvělá hra, takže přeji vývojářům, aby nic nedali na podobné "recenze" a všímali si spíše ohlasů hráčů - a doufám, že hráči budou Berušky 2 kupovat jako diví.

0/0
21.7.2004 15:13

Ene Bene

Dido

Nechci nikoho urazit, ale maličko mi chování redakce BW na této diskusi připomíná Aničku DajDou.

Prostě Bw napsal úžasnou recenzi. A všichni čtenáři na ni mají špatný názorrr. Je to náš názorrr, je to špatný názorrr, ale BW s tím nic nenadělá :-)

0/0
22.7.2004 10:39

Sartori

Q3
clovece, kdesi vzal tu hovadinu, ze Q3 je odreagovacka, u ktery clovek pobiha bez premysleni po mape?!! To je jen zhovadilej predsudek nekterych pseduo hracu, co vedi kulovy, o cem nektery 3D akce jsou!! Zkus vyzvat nejakyho lepsiho hrace a jen tak slepe a bez taktiky probihat arenou a neudelas ani frag, osle. Q3 - to totiz neni ani tak aim, ale predevsim takticke sesbiravani armoru, zbrani a analyza pohybu nepratel... takze zadna odreaogavacka, Q3 a UT2004 nejsou Serius Sam nebo Painkiller, uz to konecne zacnete rozlisovat...
0/0
21.7.2004 9:27

Dan Viktorin

Update recenze
Recenzi jsem mírně poupravil ... hlavně přehled o počtu levelů ... 20 tutoriál, 95 beruščí cesta a zbylých 55 čítá trénink.
0/0
19.7.2004 20:48

NN

Re:počet levelů
Tak do třetice všeho dobrého...v tréninku je 45 levelů... 
0/0
19.7.2004 20:55

Ene Bene

:-(

Škoda, že jsem nebyl doma. Rýpnul bych si rychleji :-)

0/0
19.7.2004 21:57

Marek Nepožitek

Snůška nesmyslů
K úrovni a obsahu recenze si dovolím pár poznámek:
 
1) není to poprvé ani naposled, kdy byl recenzí pověřen nekompetentní člověk. Je snad bez debat, že recenzent by měl s žánrem "vycházet" a ne se k testování a psaní nutit. Naštěstí již slušné množství čtivě psaných recenzí Berušek vyšlo.
 
2) dezinformací je v článku neuvěřitelné množství, jak již odhalili sami čtenáři. Za jeden z vrcholů redakčního zoufalství považuji uvedení vymyšleného distributora v ČR. Hru vydává CINEMAX, vývojářem je AnakreoN... Exkluzivní distribuci má na starosti společnost AT Computers. Co dělá v tabulce název edice her HYPERMAX (???), to neví asi nikdo - zřejmě tam zbyla prázdná kolonka. Třeba nám to redakce vysvětlí a třeba nám vysvětlí i rozdíl mezi výrobcem a vývojářem nebo mezi výrobcem/distributorem a distributorem v ČR... V oboru jsem nějaký ten pátek, ale tuhle bonuswebí mlhu jsem zatím neprokouknul.
 
Zkrátka: vydavatel je příliš nezkušený, žánr nežádoucí, požadovaný operák minoritní, cílovou skupinu nelze vymezit věkem (= nezapadám), cena zlodějská, vydavatel a distributor totálně neznámý... Takovou hru je potřeba zmasit. Už aby mi dali na testování něco od EA.
 
0/0
19.7.2004 17:24

Ondřej Zach

Re: Snůška nesmyslů
Za dezinformaci tykajici se vydavatele se omlouvame, je to problem databaze, cili problem nelze vyresit hned - je to ale samozrejme nase chyba. Jinak dekujeme ze typicky ublizeny prispevek od vydavatele Cinemaxu, ktery by nam vzdy rad radil, jak mame recenzovat hry, tedy pardon, jejich hry.  Bohuzel ani tentokrat se to neobeslo bez trosicku zoufaleho prispevku v diskuzi (nesmyslna narazka na EA, vlastne cele "zkratka:"), verim, ze protentokrat alespon nepisi pod jinym loginem, ale pouze pod svym :-/
0/0
19.7.2004 21:34

Marek Nepožitek

Děkuji
Děkuji za opravu ohledně distribuce hry, nicméně váš příspěvek je typickou ukázkou neschopnosti přenést se přes vlastní a objektivně (viz tato diskuze) doložené chyby bez toho, že byste mě bezdůvodně napadl a obvinil z ublíženosti a snahy radit vám, jak se recenzují hry. Můj příspěvek jste zjevně nepochopil, jako já jsem nepochopil recenzi na Berušky 2.  
0/0
21.7.2004 8:37

NN

500 Kč za Berušky
Mě osobně cena 500Kč přijde naprosto adekvátní...možná by si měl recenzent uvědomit, že je to za NOVOU hru...ale někomu, kdo má k hrám přístup ZADARMO, to se to kritizuje...
0/0
19.7.2004 16:25

Jan Kalvoda

vyborna cena

Jojo, kdyby tak vsechny nove hry staly 499 Kc, to by bylo... A nektere z tech, co se prodavaji za 1500 Kc, nesahaji Beruskam ani po kotniky.

A navic se stale daji Berusky koupit za 299 Kc, objednal jsem hned tri kusy - pro syna, pro manzelku a pro tchana...

Vim, ze jsem mohl koupit jen jeden kus a dvakrat prepalit, ale jednak mam pekne darky k narozeninam, jednak jsem aspon trochu podporil vyvojare, nebot prvni i druhy dil Berusek se mi moc libil.

Mimochodem, kolik tak dostanou vyvojari z ceny 299 Kc? Obavam se, ze to nebude vic nez stovka, odhaduji to na 50 Kc. Radsi bych si Berusky koupil primo u nich...

0/0
22.7.2004 9:37

komat

Pravda
Pravda, ten odhad je v mezich reality. Z toho plyne, ze by jsme se jakozto profesionalni vyvojari neuzivili :-)
0/0
8.8.2004 22:42

Ene Bene

Buďme konkrétní

"Poměrně mladé vývojářské studio Anakreon má za sebou sice jen jednu starodávnou hru (hádáte správně, byly to první 2D Berušky), ale jak vidíte, vůbec nic to neznamená. Hned druhou hru (plně ve 3D) totiž dokázali dostat na pulty obchodů a to je co říct." - za A) 5 let stará hra je starodávná? No dobře je to subjektivní názor. Za B) Co je divného na tom prodávat svoji druhou hru? Jsou firmy, které prodávají hned svoje první hry.

"(nepočítám-li sebrání hormonálního vitamínu, který mnohonásobně přidává sílu)" - To už se t probíralo. zvýšení ze 2 na 4 není mnohonásobné. Hrál to vůbec?

"jelikož na vás čeká až 160 úrovní. Z toho 20 úrovní obsahuje tutoriál, jenž vás detailně obeznámí s možnostmi hry, 25 jednodušších je v části pro mladé hráče a největší část, kterou je Beruščí cesta, čítá až 95 úrovní rozdělených do devíti zcela různě vypadajících epizod." - Tady recenzent plácá naprostý nesmysly. člověk nemusí ani hrát hru aby mu došlo, že 20+25+95=130 a ne 160. Někde autor zapomněl 30 úrovní. Zajímavé že čerstvě po dohrání hry nai netuší kolik úrovní má trénink a kolik tutoriál. Hrál to vůbec?

"Nejlepší však u prvního dílu je nezávislost na platformě, což znamená, že si jej můžete vychutnat i na nejznámějších systémech Dos a Linux." - Je to opravdu nejlepší? Dos a Linux jsou možná nejznámjší ale asi ne zrovna nejpoužívnější. A to že hra kvůli své nezávislosti na platformě nejde spustit na WIn NT, WIn XP a WIN2000 bych zrovna za klad hry nepovažoval.

"Ke konci hry jsou úrovně až příliš složité (tedy jak pro koho) a vypadá to, že si autoři nedělali příliš velkou hlavu s více možnými způsoby dokončení. Mnohdy je bohužel řešení jen jedno a udělat to na detail přesně dá pěknou fušku a to je celkem škoda." - O otmhle už jsem se myslím taky vyjařoval. Vytýkat tohle logické hře je přesně totéž jako vyčítat akční hře, že se tam střílí. Tohle mělo jít do hravních kladů hry.

No tohle byly konkrétní chyby. Pak mi vadí na recenzi i jiné věci. To už může být subjektivní názor, ale soudě podle diskuse, asi není jen můj.
Jsou to třeba použité neurčité výrazy. Obravdu nevím co si mám představit pod pojmy "Královsky se vydovátěd v nastavení", "Převeliká lišta" a "Několikanásobné zvýšení síly" - Lišta je tak akorát a v nastavení jsem se opravdu královky nevydováděl. Neobsahuje vůbec nic nadstandartního.

A nakonec mi vadí opravdu zvláštní stavba vět (taková zmatená) a vůbec popis hry, který moc dobře nepřibližuje jak se hra vlastně hraje. Možná by stačilo hru v jedné stručné větě přirovnat k Sokobanovi a řeklo by to o hře víc než předlouhej odstavec popisující že občas musíme dojít pro krumpáč a pod vodu můžeme jen se šnorchlem.

0/0
19.7.2004 12:05

Ondřej Zach

Re: Buďme konkrétní
Fajn, tohle uz jsou dobre pripominky, z tech faktickych by se mel autor poucit a opravit, pokud uvedl chybne udaje. Musim ale nesouhlasit treba s tim jednim resenim - mne by se osobne treba take daleko vice libilo, kdyby sla uroven vyresit dvema zpusoby. A jinak kde bylo receno, ze autora nebavi logicke hry? Jinak Dan prosel prupravou ze serveru Plne hry, se stabou vet jej trochu poucim, protoze neni sice slohove spatne, ale v nekterych momentech to nepusobi prilis svizne.
0/0
19.7.2004 12:35

Ene Bene

No jo
Vícero řešení má velkej háček. Čím má úroveň víc možnejch řešení, tím se stává snažší (je jednodušší najít jedno z nich). A to logickou hru degraduje. U adventur, rpg a podobnejch her  je to samozřejmně přínos. Ale logická hra by měla mít řešení jedno. A než jedna úroveň se dvěma řešeními je lepší udělat dvě podobné úrovně, ale každou s oným jiným řešením.
0/0
19.7.2004 13:16

genius

lol
20+25+95=130 ? :D
0/0
30.7.2004 13:48

Jan Chromý

Uvedme veci opravdu na pravou miru!

1. Autor neumi moc psat, recenze je mizerna.

2. Autor hru moc dlouho nehral, asi ho nebavila. Zrejme patri k tem milionum jednoduchych lidi - otazkou pak ale je, proc pise recenzi na logickou hru?

3. Autor asi prvni Berusky nehral, jinak by recenze musela vypadat trochu jinak.

4. Autor asi nezna zadneho dospeleho hrace, ktery ma rad neco jineho nez stupidni strilecky nebo stale stejne NHL. Vsechny ty budovatelske strategie, tycoony, logicke hry, adventury ci simulatory zivota (Sims atd.) povazuje zrejme za okrajove zanry, kterymi se bavi par podivnych existenci.

5. Berusky 2 jsou jedna z nejlepsich ceskych logickych her, mozna na stejne urovni jako Flash Fillets (ne tak dobra pop technicke strance, ale srovnatelna co do designu urovni a o neco jednodussi, coz je pro nekoho vyhoda).

6. Ackoli nehraji jen logicke hry, u prvnich Berusek jsem stravil dlouhe hodiny (ackoli uz davno nejsem v detskem veku). Berusky 2 jsem si objednal hned, jak jsem dohral demo.

7. Pochvala pro Anakreon - jen tak dal! Uz se tesim na Berusky 3. Nedejte se odradit podobnymi nesmyslnymi hodnocenimi, jine recenze a predevsim ohlasy fanousku vam urcite potvrzuji spravnost vasi cesty.

8. Vytka pro Anakreon - vylepsit praci s kamerou a pridat editor. Jinak Beruskam uz nic nechybi.

9. BonusWeb se zase jednou ukazal a mizerne zhodnotil vybornou hru, ackoli jine mizerne hry zase hodnoti vyborne. Aspon pro mne je BW cim dal tim mene duveryhodnejsi a pomalu, ale jiste ho prestavam cist.

10. Tesi mne (podle ohlasu v teto diskusi), ze se svymi nazory nejsem sam.

0/0
18.7.2004 22:58

Ondřej Zach

Re: Uvedme veci opravdu na pravou miru!
Ne, tohle neni uvedeni veci na pravou miru. Tohle je tvuj subjektivni pohled plny emoci,  nechybi ani obvykle nic nerikajici klise (9)... to ze nesouhlasis s recenzi jeste neznamena, ze proto se budes snazit autora napadat a zesmesnovat. Alespon ze nektere body jsou docela vecne.
0/0
19.7.2004 10:32

Ene Bene

Dobře

No jo - máš rech každej zde píše subjektivní názor.

Ale když jsem to teď spočítal, tak k recenzi se vyjádřilo:

4 lidi neutrálně

8 lidí s ní nesouhlasí

2 lidé ji obhajují.

Mě osobně přijde poměr 8:2 docela velkej a určitě by se měl recenzent zamyslet. A pokud zrovna není logický žánr jeho oblíbený, tak to měl recenzovat někdo jinej. připadá mi to, jako když by odpůrce akčních her hodnotil novýho Dooma 3 a dal mu 10%, protože je tam nereálnej příběh, krev, střílí se tam a navíc se u toho bál což se mu nelíbilo. Ano je to jeho subjektivní názor. Ale nemělo by hodnocení být pro ty které žánr FPS baví a na Dooma se těší jak malí Jardi?

0/0
19.7.2004 11:31

Jan Chlípník

2 lidi ji obhajuji?
Neni se cemu divit, kdyz jeden z nich je autor recenze a druhy sefredaktor Bonuswebu. Nebo jsi myslel nekoho jineho? Ostatni reakce jsem procetl, ale zadnou obhajobu jsem tam nenasel...
0/0
19.7.2004 15:44

Dan Viktorin

Re: Dobře
To je pěný nesmysl srovnávat Berušky 2 s NHL a Doom3 ...
0/0
19.7.2004 19:56

NN

Berušky a Doom
To ale vzbuzuje otázku na téma masivní reklama a brainwashing...no nic, to je jen můj názor...
0/0
19.7.2004 20:11

Ene Bene

e-e

Zkus si to přečíst ještě jednou. Já vůbec nesrovnávám Berušky a Dooma. Jen jsem přirovnal způsob hodnocení.

Vytknout logické hře obtížnost úrovní a možnost jednoho jedinýho řešení je totéž jako vytýkat Doomovi3 střílení a strašidelnou atmosféru.

0/0
19.7.2004 22:01

Ondřej Zach

Re: Dobře

Dobre, diskuze jsou ale z velke casti od toho, aby zde hraci vyjadrili svuj nazor - rikas ze nesouhlasnych prispevku je zde 8 (otazkou ale zustava, jestli si nektere nepsal opet Cinemax sam, jak je u techto "V oboru jsem nějaký ten pátek" nedobrym zvykem :( ). Z celkoveho poctu lidi, kteri si recenzi precetli je to velmi male mnozstvi, a urcite ne reprezentativni, protoze clovek ktery je spise na strane souhlasu nema takovou potrebu se vyjadrovat, coz je obecne znamy fakt. Nasim cilem ale neni strefovat se do jedne ze skupin (vzdy existuje cele spektrum nazoru na jednu hru), autor vzdy hodnoti sam za sebe. Fakticke chyby s poctem urovni je nase chyba, kterou jsme priznali, opravili, moc nam to nepridalo, ale nemeni to nazor na hru.

Navic necht se kazdy podiva na system naseho hodnoceni, je uvedene v ramecku u hodnoceni. 69 rozhodne u nas neznamena propadak.

0/0
19.7.2004 21:58

Jan Chlípník

Jake urazeni?
To, ze recenze je mizerna, je jasne kazdemu po prvnim precteni. A autor sam napsal, ze miliony jednodussich lidi hra nebude bavit, takze se k nim sam priradil, nebot ho zjevne taky nebavila...
0/0
19.7.2004 15:41

Martin Stransky / AnakreoN

Diky
Diky za podporu.
0/0
18.7.2004 21:49

Ene Bene

...

Není zač. Jen tak dál. Už se těšíme na Berušky 3.

Jen po přečtení této recenze mám pocit, že by ste u příštího dílu měli do manuálu napst co to vlastně je logická hra a v čem spočívá. A že absence Deathmatche a CTF je záměr a ne hloupý omyl.

0/0
18.7.2004 22:03

Ondřej Zach

Re: ...

To cos ted napsal uz je obycejna demagogie. Bohuzel v diskuzich na internetu "vyhrava" ten, kdo je jen nejvic "slyset".

Ja mam zase po precteni tvych prispevku pocit, ze nedokazes prenest pres srdce, ze nekomu se ta hra zas tak uzasna nezda. Osobne si obcas nejakou logickou hru rad zahraji, Berusky 2 jsem zkousel chvilku, docela zabavne, ale muzu rict, ze za 499Kc (coz je oficialni koncova cena) bych si ji nekoupil ani omylem. A v hodnoceni bych byl mnohem prisnejsi. To je muj nazor na hru, nikomu to nevnuciji, ale rozhodne davam prednost svym dojmum na hru, nez aby me nekdo presvedcoval, ze jsou uplne spatne. Dan hru hral, sepsal recenzi, ve ktere se mihne treba nevypilovany obrat, vyvodil zavery, se kterymi nemusite souhlasit.., ale jsou to jeho dojmy a hodnoceni teto hry. S vyznenim recenze ve valne vetsine casti souhlasim.

0/0
18.7.2004 23:08

Undrejka

K té slohové stránce...
Nehodnotím tady teď hru,ale slohovou stránku recenze..a ta mi vůbec nepřišla špatná-A možná právě autor není ten,co míchá "jablka s hruškama",takže by asi neškodilo rozlišovat tyto dvě stránky recenze...
0/0
18.7.2004 20:15

Ene Bene

hmm

pokud někdo označí "jedinou mžnost řešení úrovně" za zápor hry, tak mi to přijde dost divný. Je to jako říkat, že Counter Strike je špatnej, protože tě tam můžou zabít. Vždyť jsou jiný dobrý hry, kde to jde i bez zabíjení.

A fakt je ten, že je recenze napsaná zmateně. Viz že hormonální vitamín NĚKOLIKANÁSOBNĚ zvýší sílu apod (to vypadá jakoby to recenzent ani nehrál)

0/0
18.7.2004 20:50

Dan Viktorin

Uveďme věci na pravou míru ...

Co se týče ceny, určitě by bylo lepší 500 Kč utratit třeba za Trainz 2004. Ne všichni totiž mají tolik peněz na vyhazování za hry tohoto typu (pokud jste opravdu natolik zbláznění do Berušek 2, lze si je pořídit za 299 Kč).

Hra je pro děti z jednoho prostého důvodu. Ty jediný to bude nejvíce bavit! Milióny jednoduchých lidí nad tím akorát ohrnou nos. Hra to není (po technické stránce) špatná, ale všechny zdaleka nezaujme (viz jak hodnotíme). Pokud rádi přemýšlíte, hodnocení odpovídá. Pokud ne, 49% ! 

Zamyslete se nad recenzí nejmenovaného časopisu, který Beruškám 2 udělil 84%. Zasluhují si to?

0/0
18.7.2004 19:26

Ene Bene

No jo

No jo, jenže číselný hodnocení hry není všechno. Recenze by měla být napsaná tak aby z ní bylo pochopit o ce ve hře jde. To z táhle hry opravdu pochopit nejde. Je tam hromada skreslenejch informací. A když bych Berušky 2 nehrál, tak si z téhle recenze představím úplně něcoj jinýho.

A číselný hodnocení by mělo být s ohledem na hry podobnýho žánru. Prostě někoho to baví a někoho ne. A podle mě je blbost snižovat hodnocení jen proto že by někoho mohl bavit jinej žánr her. To by potom mohl dostat Half Life 40%, protože existuje hromada hráčů, kteří mají raději strategie a závodní hry. A na poli logických her si Berušky 84% zaslouží s přehledem. Krom Fish Fillets totiž neexistuje lepší logická hra. Takže by možná zasloužily ještě víc.

Prostě nemůžeš míchat jablka s hruškama a porovnávat neporovnatelný hry. Hodnocení hry by mělo být pro hráče, kteří mají o tento žán zájem. Ti co o něj zájem nemají hru vůbec hrát nebudou a hodnocení je jim ukradený.

A hra pro děti to rozhodně není. Opravdu myslíš že bude nějaký dítě bavit sedět nad hrou kde mu podaří dokončt maximálně pár nejjednodušších úrovní?

0/0
18.7.2004 19:47

Dan Viktorin

Re: No jo

69% je pruměr ...

79% pro příznivce žánru a 59% pro zbytek. U mnoha lidí mluví cislo za vše. Teď se to dá naštěstí sehnat za 299 Kč. To už je slušná cena ...

0/0
18.7.2004 20:52

Ene Bene

No jo

Tak pak se mají použít dvě hodnocení. třeba formou "druhé strany mince". kdy to hlavní bude hodnotit hru z pohledu hráče, který od ní očekává logickou hru (koneckonců je to napsaný na krabici) - tedy špička v žánru (tedy klidně 95%)

A druhý hodnocení by mělo být pro hráče kteří nechtěji u hry přemejšlet a stačí jim střílet do všeho co se pohne.

Ale i tak - bez ohledu na číselný hodnocení si stojím za tí, že recenze je děsná.

0/0
18.7.2004 21:59

Mattonka

přesně jak říkáš... Zmatená recenze (rozházená jak nakopnutá sinusoida !)
0/0
21.7.2004 16:12

Ene Bene

...
Mě by teda zajímalo jak mohlo na tomhle serveru dostat NHL 2001 hodnocení 94% když existují miliony lidí, co nad sportovníma hrama ohrnují nos??? Nemělo to dostat 30%?
0/0
18.7.2004 19:52

Michal Acler

Re: Uveďme věci na pravou míru ...
O tom, ze je tato hra pro deti bych se teda prel;). Ale ten nazor ti neberu. A pokud si Berusky 2 koupim, neni to "vyhozeni" penez.
0/0
18.7.2004 22:42

Alenka

Souhlas

Musim souhlasit se vsemi, co jiz sem prispivali. Recenze je po slohove strance udesna, divim se ze byla vubec zverejnena. Jiz to bylo kritizovano jinde a opravdu se mi nezda za natolik rozsahlou logickou hru, jejiz dohrani vam zabere tydny ba i mesice 499 Kc jako nejak prehnana cena. Nehlede na obsahovou stranku recenze, kdy prace s kamerou neni az tak perfektni jak autor zminoval a da opravdu hodne prace nez si na ni clovek zvykne a ja bych ji ozacila za nejvetsi zapor hry :) A mimochodem hormonalni vitamin nezlepsuje schopnosti berusky mnohonasobne ale pouze jedenkrat - tj. misto dvou muze manipulovat s vecmi o vaze 4 :)

0/0
18.7.2004 18:26

Ene Bene

Hmm

Ono se stačí podívat na detaily o hře tady na BW:

Citace: "Jedná se sice o velmi komplexní hru (bez editoru) se 160 úrovněmi, ale bohužel se dá doporučit akorát dětem. Vy ostatní (šetřiví hráči) můžete Berušky 2 s čistým svědomím přejít. Možná bychom si za ty peníze představovali o něco více, ale jinak pro děti a vychvalovače prvního dílu přeci jen může jít o hezký dárek pod stromeček. Navíc, je to v češtině a procvičit si logické myšlení vůbec není na škodu. Rozhodně by se ale dalo hovořit o jedné z nejchytlavějších logických her poslední doby."

Doela zajímavý. Hra je pro děti. To bych chtěl vidět nějaký malý dítě co to bez problémů dohraje. A pak trochu nechápu tu poslední větu, která si naprosto odporuje se zbytkem odstavce :-)

Za chvíli se tu dozvíme, že nějaká 3D akce nestojí za nic, protože vás tam můžou zabít.

0/0
18.7.2004 13:01

crewson

Bože bože to musel psat nejakej analfabet!
"Na závěr bych poznamenal, že byly první požitky ze hry takové neutrální, dokonce i záporné, ale nakonec se vše obrátilo k lepšímu a Berušky 2 nakonec ukázaly, že i ony mohou být zábavným titulem." <- At zije tato vyborna vetna skladba, skoro to vypada, jakoby ta recenze misty byla prelozena z angliny:)
0/0
18.7.2004 11:12

Ene Bene

Přeloženo
no a navíc to vypadá že pro překlad byl použit nějakej translator :-)
0/0
18.7.2004 12:07

KarelGo

Obrazky
Je to jen muj pocit, nebo ty obrazky u recenze jsou z webu vyvojaru? Zajimalo by me totiz, zda autor tohoto clanku dohral aspon jeden level ve hre. Mam totiz pocit ze tomu tak neni !!!!
0/0
18.7.2004 11:01

Ene Bene

hmm
Ale jo vypadá to že dohrál. Tutorial a trénink na obtížnost lehká. Tma usoudil, že je to hra pro děti. Pak přišli těžší úrovně, kde se mu nelíbilo, že jdou řešit jen jedním způsobem a že to dá moc práce. Takže nakonec logické hře vytýká, že musel namáhat mozek :-)
0/0
18.7.2004 12:06

Yarda

Cena
Souhlas s předešlými, a ohledně ceny, při čtení recenze jsem nabyl dojmu, že cena bude alespoň 1000,-.   500,- je skvělá cena a ne vysoká!!
0/0
18.7.2004 9:00

Ene Bene

Jo jo

A těch 499kč je doporučená cena. V mnoha obchodech ji mají za 399kč a já si ji na FunStore objednal za 299kč. Nevím co by recenzent ještě chtěl.

Recenze logických her se měla dát někomu kdo už nějakou hrál. A né že si k ní odskočí někdo od Counter strike a děsně se divý, že existuje jenom jedno řešení. V recenzi už mi pouze chybělo vyčtení, že hra hře chybý nepřátelský tým berušek, kterej by do mě střílel.

0/0
18.7.2004 9:50

Ene Bene

hmm

Taky mi přijde že je autor trochu mimo. V popisu principu hry má naprosto domotaný věty. Pak jsem získal pocit, že hře vyčítá jen jednu možnost řešení úrovně. prý si autoři nedělali hlavu s vymejšlením několika možností. Co je to za blbost tohle vyčítat? o tom jsou přece logický hry. Naopak musím týpka co úrovně vytvářel pochválit - vymyslet těžkou úroveň, tak aby šla dohrát jediným způsobem je fakt fuška.

No mám pocit, že autor bral hru jako tahovou strategii a ne jako logickou hru. Je to jedna ze dvou nejlepších logických her - hned vedle Fish Fillets.

0/0
18.7.2004 8:54

nemn

At se na me autor nezlobi
At se na me autor nezlobi ale recenze nedava vubec smysl. Hlavne tedy po slohove strance. Chapu, ze teprve asi zacina, ale toto se vazne neda cist.
0/0
18.7.2004 8:19

tomas

souhlasim
No nevim, kde redakce tohoto cloveka nasla, ale jeho styl je jednim slovem UDESNY! Mam pocit, ze ten clanek nevidel ani zadny korektor/editor, jinak by to asi ani nevypustil:( Chjo, a to byl Bonusweb takovej dobrej server a ted to jde cely do haje
0/0
18.7.2004 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.