Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Silent Hill 4 PC - budete se zase bát?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wlad33

pomoc

dostal som sa do problemu neviem preco nemam v izbe tan kluc ma byt medzi postelou a oknom ale neni tam urobil som vsetko ako som mal pomozte mi prosim je to super hra a neviem ako dalej

0/0
29.5.2009 9:53

777

Re: pomoc

Je to sice jiz hodne davno co jsem to hral, ale mam pocit, ze si nesebral nejaky potrebny papir/zaznam at jiz zpoza tvych dveri, ci v nektere z tech dalsich bytu apod. Na nem by mela byt zminka a posleze by tam onen klic vedle postele mel byt pritomen...Kdyztak se podivej do navodu.

0/0
30.5.2009 18:04

PROMETEUS14

Prozba o pomoc

asi sem natvrdlej jak mam pouzivat zbrane,nevim jak utocit dekuji za pomoc,;-O[>-]R^:-/

0/0
19.4.2009 14:35

oon

Re: Prozba o pomoc

zmáčkni 2x enter;-)

0/0
19.4.2009 15:19

Host

Re: Prozba o pomoc

2 krat Enter, take lahke nevies. Cistalalia :-)

0/0
7.7.2009 12:52

Jimmy

Vězení

Nacházím se ve 4 lokaci-ve vězení.Jsem už v závěru této lokace ale nemohu projít přes dveře na kterých je kodový panel.Poradte mi prosím jak mám nastavit správně kobky nad sebe-nejlépe krok za krokem.Vše ostatní už jsem udělal podle návodu-postil vodu,sebral kod..

0/0
30.1.2009 18:09

777

Re: Vězení

Pouzivej mapu, podle ni ty cely spravne nastavis

0/0
1.2.2009 12:11

David

Pomoc

Musíš na tabuli napsat nějaké slovo z jednoho dopisu..to slovo je latinsky

0/0
11.10.2008 9:58

Pepa

Problém s Vistou

Ahoj,

koupil jsem nový notebooka nejdou mi textury ve hře, jen obrazy a jinak tma. Nainstalovaná Vista, na xp v pohodě chodilo.

Díky za radu.

0/0
8.8.2008 22:25

Jack Daniel

Re: Problém s Vistou

Mne to tiez spravilo , no restartol som hru a uz mi to islo .

0/0
15.2.2009 19:09

Host

Re: Problém s Vistou

Schoď hru na lištu a pak ji zase maximalizuj :)

0/0
29.6.2009 14:34

stanik

The room

Ahoj,moc by som odcenil 2 čast silent hilldu 4 kedy vinde???

0/0
15.7.2008 11:39

Mstitel

Re: The room

Ahoj, uz davno vysla, najdete ji tady http://bonusweb.idnes.cz/pc/navody/silent-hill-4-druha-cast-navodu-deb-/clanek.A041105_silenthill4nav2_bw.idn

0/0
2.10.2008 11:38

radek

2 část

kdy bude prosím 2část?

0/0
27.4.2008 17:44

YoupiCOA

používání zbraně...

zdravím... mám problém s používáním zbraní... Sebrat mi jdou ale už je nemužu použít... Mám pistol,tyč,skleněnou láhev ale když otevřu inventář tak je to v červeným ramečku a nejde to použít... Takže když mě cokoli napadne tak jen mužu stát nebo běhat jak nouma a čekat až umřu...;-€ v nastavení je že připravím zbran tlačítkem F.... ale nic se nestane...jen se oběví lišta s mojí energií... Předem R^ Díky za rady

0/0
13.4.2008 15:01

Jerry21

Re: používání zbraně...

Vyberies si ich strednym tlacitkom mysi. Teda ked stlaci koliecko a rolovanim koliecka si vyberies co chces.

0/0
8.7.2008 22:25

Mstitel

Re: používání zbraně...

nebo pri vyberu zmackni prave Ctrl a predmet se oznaci malym E a uz ho budes mit v ruce

0/0
2.10.2008 11:40

Henry

Re: používání zbraně...

Musíš si zvoliť predmet cyklovaním inventára, predmet vyberieš, mal by si vidieť, ako ho Henry drží v ruke. Pripravíš si predmet, ako dlho držíš klávesu, závisí od teba, čím dlhšie, tým lepšie (inak to vidíš aj na ukazovateli v podobe kruhu). Nakoniec stlačiš akciu a Henry máchne zbraňou väčšou, alebo menšou intenzitou. Určite si pozri v readme controls, alebo v samotnej hre a vyskúšaj si to... ;-)

0/0
14.12.2008 17:36

Jan Novák

Mobile
Je to sice v podstatě offtopic, ale chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo nehráli nový Silent Hill: Orphan Mobile. První hra na mobilním telefonu, která mi vydržela déle než hodinu. Vlastně jsem ji do teď nedohrál. Vytuhl jsem a potřebuju poradit, jenomže návody na mobilní hry se na netu moc nenosí. Kdybyste někdo věděli, co dál, tak budu vděčný - skončil jsem tím, že jsem odemkl třídu ve druhém patře. Na tabuli je něco napsáno a požárním schodištěm se dostanu do začáteční místnosti. Nevím, jak dále. Už jsem zkoušel snad úplně všechno.
0/0
13.10.2007 13:50

Viktor Undead

Konce

mno tak konce v ziadnom pripade niesu take ako su tu spomenute....su dokopy 4 a to myslim normalne nie take ako ze vy zomriete v priebehu boja...mne vysiel hned ten najhorsi to bude asi tou hard obtianostou ale konce su asi taketo:

Escape - Eileen zachranite a zachranite aj seba a bytovka ostane neposkodena

Mother-to uz tu bolo spominane-rovnako ako Escape akurat bytovka bude 'posadnuta'

Eileens death-Eileen zomrie,vsetko to strasenie y henrzho izby bude odstranene a tym ze Henry nezomrel '21 sacraments' zlyhalo

21 sacraments-zabijete waltera ale Eileen zomrie a Henry po bitke tiez a tym ze obaja zomru naplni sa ritual a duch  Waltera Sullivana sa bude moct vratit do izby 302-tento koniec vysiel mne

pre neznalych ked si chcete pozriet vsetky konce a nechce sa vam to hrat tu su linky na youtube:

Escape - http://youtube.com/watch?v=6G3SaZgJ0Tc&mode=related&search=

Mother - http://youtube.com/watch?v=wue2tqWl0ZU&mode=related&search=

Eileens death - http://youtube.com/watch?v=nfGkzeZ3dYY&mode=related&search=

21 Sacraments - http://youtube.com/watch?v=7COkVhy1svM&mode=related&search=

 

0/0
6.7.2007 15:41

petr jakubec

jak používat zbraně
0/0
25.3.2007 10:44

Páter Kokotný

konec hry
no takze som to uz dohral. skoncilo to tak ze chuda eileen som nestihol zachranit lebo ma akurat otravovala sestra a tak som si ani neuzil koniec hry:( ale to je vedlajsie, cize eileen zomrela na nasledky zraneni v spitale a chlapceka som zachranil teda asi lebo som ho videl v animacii lezat na gauci ci nacom ako smutil za svojou matkou, teraz to pojdem asi po dlhsej pauze hrat znovu s tym ze nezoberiem tu babiku a na tazsiu obtiaznost lebo sa mi to zdalo celkom lahke akurat som mal problemy dost s duchmi hm len ma este celkom zaujima kedy vide ta slubena piata cast teraz sice zacinam hrat jednotku a zhanam 2 a 3(sice dost neuspesne) este ale rad by som zahral aj tu 5 :)
0/0
19.11.2006 20:22

Páter Kokotný

haha ze delte sa s eileen o lekarnicky a dobre ju chrante bo inak obanujete a jak kukam tak tam kde som ja tet t.j. skladovy svet po druhe vidim na obrazku uplne krvavu eileen a pritom ta moja je este ako z brusu nova:) ale je mozne ze autorka to hralal na najtazsiu obtiaznost
0/0
13.11.2006 19:11

Páter Kokotný

som si isty ze som daval odejit:) ja som tu babiku vzal tak ti dam potom vediet no chvilu to potrva casto to nehravam jelikoz je na to malo casu. hm to som aj ja robil ze som je utiekol a robil radsej vsetko sam iked niekedy sa mi zide ked pomoze s mlatickou a to ze ked nema zbran mi moc nepomaha napr pri duchoch ti jej ublizuju aj tak:(
0/0
13.11.2006 16:21

Páter Kokotný

:) zacinam mat z tej hry strach ked som ju chcel vypnut a v hlavnom menu som dal odejit tak ma to zase vratilo dohry v izbe a zacali na mna utocic duchovia, radsej to uz vypinam:)
0/0
11.11.2006 21:28

marek druga

hehe dal si omylom pokracovani dobre..inak s eileen som pouzival 2 osvedcene postupy: 1.nedaval som jej do ruky zbran ona len stala a nikto na nu neutocil 2.vzdy ked sa dalo som jej niekde utiekol a vratil som sa pre nu az ked som vacsinu nepriatelov pobil. Napis ked hru prejdes aky koniec si dosiahol ja by som zobral aj tu handrovu babiku keby som to hral este raz mozno to ovplyvni zachranu chlapceka..
0/0
12.11.2006 12:46

Páter Kokotný

takze funguje to olieceni svieckov? iked na chvilu? no ale aspon nieco
0/0
11.11.2006 20:20

marek druga

koniec hry!
Takze som dohral SH4 je to dalsi vynikajuci survival horor v podani Konami hernu seriu ktora si udrziava tak vysoku uroven som este nevidel. Hru som presiel pre istotu na easy aj ta to malo pre mna strasidelnu atmosferu az az.Zaver bol lahunky Walterovi stacili 4 ci 5 ran cakanom a bol hore svojou roztomilou detskou tvarickou. Nakukol som aj do navodu dotycna pani o moznych koncoch tiez moc infosky nema. Skoncil som koniec Mother v zaverecnom videu som navstivil Eileen v nemocnici dal by sa pochopit vselijak v hre som zachranil Eileen ale maly Walter mi zomrel tato moznost sa v navode vobec nepise.Panenku zo schodov som nebral Eileen ochranoval celkom solidne,liecil svieckou(na ine som neprisiel aj ked krvava Eilen po zapaleni sviecky ,,zbledla,, len na chvilu).Koniec kde sa Eileen stretne s malym chlapcom?To som fakt zvedavy ako ho dosiahnut..Inak ked som si dodatocne cital navod postupoval som v podstate rovnako ta neviem-neviem..SH4 bola pecka a urcite sa k nej este raz vratim tak ked tu su borci so skusenostami a vedomostami o roznych koncoch(ale naozaj nie iba domyslavci co nic nevedia) tak sem s nimi!Teda ak sa tu vobec niekto taky najde.. Toto forum je uz dost opustene tak kto ste tu napiste ktora cast sh u vas vyhrava. U mna jednoznacen SH2.Jeho pribeh bije vsetky. Zdar fandom serie Silent Hill!!!
0/0
10.11.2006 19:14

Páter Kokotný

nojo to aj ja bych rad vedel ci to ide vobec sice mi to este netreba lebo je natom zatial celkom dobre ale potesilo by ma kebych ju vedel oliecit tak ludia ak viete ako poradte prosim.heh ja sa momentalne dosieram zo songu room of angel :) strasne sa mi paci ta pesen :) uz zhanam cely soundtrack
0/0
9.11.2006 15:36

marek druga

eileen?!
je to neuveritelne ze tu nikto nie je schopni odpisat na otazku ktora tu uz bola polozena x-krat a urcite na to vela ludi neprislo:ako sa da podavat lekarnicky eileen prip. na ktorych miestach sa da liecit aj svieckami.dokonca o tom nepise ani autor navodu co je uz viac ako divne.mozno sa to ani neda potom je to ale riadne zavadzanie.neva prejdem to aj tak ale ze o tom nikto nie je schopny nic napisat je fakt divne..
0/0
6.11.2006 21:51

Jack Krausser

lidi jsem v tom vězení na začátku a nevím jak správně srovnat ty postele na sebe?Kdo mi pomůže prosím?
0/0
9.9.2006 12:08

Rostislav Ráček

panenku sem vzal :)
mám problém. Jsem v oblasti "Byty" a sebral sem tu hadrovou panenu co me nabízel ten chlap, co se stane? mám strach :)
0/0
25.8.2006 12:22

Alvatar Šedý

SH1
Ahojte všichni příznivci této herní série. Měl bych jeden drobný dotaz. Rád bych si zahrál Silent Hill 1 na PC - Emulátor jsem již sehnala  a nejni to problém, ale někdo se tu v diskuzi zmiňoval, že existují jakési "Peteho grafické vylepšení" pro tuto hru a právě tyto nemohu nikde sehnati. Můžeet mi tedy poradit jak na ně?? Díky moc
0/0
23.8.2006 10:33

Jakub Rustini

boze plis ja som zufaly zobral som tu panenku a stale mam konec utek a Elienina smrt
0/0
22.8.2006 17:14

Jakub Rustini

tak dobre ta co napisala ten navod radsej nech doma si este raz prejde tu hru a potom pise navody lebo ten navod napisala tak debilne ze konec
0/0
22.8.2006 12:46

Lada Čejka

Silent Hill 4
Prosím nejde mi větší rozlišení jak  640-480 mam Geforce 6800 GS Pentium 4 Dík L.
0/0
11.8.2006 18:42

David Omega

Grafikou to nebude, konkrétně na 6800 GS jsem hru testoval a vše bylo O.K v nejvyším rozlišení i detailech, ale někde se tento problém s nastavením již řešil...
0/0
21.8.2006 23:33

prometeus14

Re: muzes mi prosim pomoci

tet jsem si hru nainstaloval na p.c. a neumim zachazet se zbranemi,jak utocit porat ,prosimV;-O8-o;-D

0/0
19.4.2009 14:43

Dzara Fydzala

nová stranka
Navstivte nove vytvorenou fan stranku o Silent Hilĺ  
0/0
7.8.2006 21:13

Dzara Fydzala

Nová stranka
Navstivte nove vytvorenou fan stranku o Silent Hill  http://www.shfans.wz.cz  
0/0
7.8.2006 21:06

Hubert Potuček

nefunguje

0/0
21.8.2006 20:46

Vlastimil Pavlásek

Fakt to nejede !
0/0
22.8.2006 7:26

Jirka Mlatil

problem rozliseni a detaily
Poradte me nekdo nainstaloval jsem Silent 4 a jde me nastavit max rozliseni 1280x960 coz me je divny. Nebot u tej hry by melo jit 1600x1200 aspon u predchozich dilu to jde.Mam nato uz novou GeForce 6. Taky neni tam zadny jiny nastaveni detailu jen to rozliseni. Je chyba ume nebo vetsi rozliseni tam nejde? Mam podezreni zda me znami nedal demo ktery je crackly.
0/0
6.8.2006 15:55

Dunpeal Hunter

zakys vlaky

Cus zakous sem se v metru2 (asi v pulce hry) uz mam rukojet k vlaku ale zaboha nemuzu najit panel na ktery tu rukojet pouzit. Predtim jsem u nej byl asi 3 krat ale to sem nemel rukojet a ted kdyz ji mam tak to zaboha nemuzu najit a bloudim skrz ty vagony kde me nahani Sadako. Kde presne je ten panel? V kterym vlaku? muzu se dostat jenom na konec toho vlaku kde sem na zacatku hry (metro1) tlacitkem otevrel vagony a osvobodil Cynthii...

help pls.

PS:

1) Jak se daji podat lecive napoje a lekarnicky Eileen? Vzdycky to vypiju sam a nevim jak ji to dat....

2)do navodu sem se az doted nekoukal ale jak to tak vidim bylo by lepsi misto obrazku s sipkami (takhle ubijte psy tyci) hodit spis mapku s oznacenymi problemovymi body jako napr tenhle :D

HOAH

 

0/0
22.6.2006 17:49

Dunpeal Hunter

***
nah tak uz sem to nasel
0/0
22.6.2006 18:46

Michal Vojík

grafika
Nevite nekdo jak nastavit vyssi rozliseni nez 640x480? je to des,melo by to jit mam radeon 9200 SE tak nevim cim to je. dik za radu.
0/0
7.5.2006 11:22

Dunpeal Hunter

no prece v nastaveni
0/0
22.6.2006 17:50

Dunpeal Hunter

***
Nah tak uz sem to nasel
0/0
22.6.2006 18:45

ptomain

zaverecna animace
se mi neukazala, buu, misto toho jen tabulka ze konec je "mother", netusite?
0/0
8.3.2006 14:14

vaclav vaclav

movies
nemel sem je instalovane
0/0