Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

TOCA Race Driver 2

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vincent Less

Model poskozeni
Ehm ehm.... Tak kdyz jsem porpve natuknul auticko pri zavodech tak jsem si liboval jak je hezky pomuchlany, ale kdyz jsem to napalil ve 300Km/h do zdi tak me docela prekvapilo jak nerealne vypadalo poskozeni... ulitli maximalne kola a sterace, kapota se proste zkratila bez vetsich deformaci... hmm je to divne ze lze odtrhnout jen zadni naraznik a dvere a pritom celej predek je proste porad v celku. Pak jsem zkousel formulky 1000. Cumak formule po jakekoliv bouracce je skoro jako novy a kdyz to vezmete do protismeru a sejmete protivniky tak ty se v pohode vrati na trat a jedou dal.. NEUPADAVAJ JIM KOLA!!!!! klidne jim uleti naves na kolo a kolo ne. Mozna i proto jde replay spustit az kdyz dojede zavod a nemuzete si vychutnat jak rozsekate auto.... ah jo... skoda... skoda... jednicka v tomhle byla lepsi... Neni nejaky patch co to spravi???
0/0
9.8.2006 16:36

Jirka >>>

> pro ničitele aut <
... jestli si chceš libovat v ničení aut, zahraj si FlatOut2 - zatim jsem neviděl jinou hru ( hraju jenom auta ),  kde by se auto dalo rosekat na tolik kousků - supr efekty !!! ...
0/0
28.1.2007 22:09

Siky 001

Save
Nevíte kam se pls ukládají savy?Budu přeinstalovávat windows tak bych chtěl pak pokračovat v hraní...
0/0
29.10.2005 18:47

THe BaNDiT

problem s thrustmaster force feedback racing wheel
Konecne som si tu TOCU2 zadovazil, patchol a co sa nestane? Ludia, demo mi bezalo s volantom perfektne, no plna hla, ked zapnem force-feedback, neuveritelne v nepravidelnych intervaloch trha. Ked vypnem force-feedback, ide plynulo. Nemali ste niekto ten problem? Je to perfektna hra, ale takto sa jednoducho neda hrat, a bez force-feedbacku to nema zmysel, chapete... Kto okusil force-feedback, vie, o com hovorim...
0/0
6.10.2005 10:25

Petr Kostka

Jo, taky mi to dělá (mam volant Microsoft SideWinder FF). Vůbec jsem nevěděl proč mi to dělá, alspoň že bez FF do jde. Škoda s FF by to bylo lepší. Bude to zřejmě chyba ve hře, jdu hledat nějakej patch, jestli něco nevydali.
0/0
2.12.2005 13:58

Pet z Kysuce

Cakam na tuto hru...
Bol som velmi poteseny, ked som sa dozvedel, ze TOCA 2 bude aj na PS2. Hru WTC (World Touring Cars) na PSone som si uzil ako skoro ziadnu inu, iba pri nej som bol blizko srdcovym kolapsom pocas zaverecnych kol zavodu, hra ma do seba vtiahla ovela viac ako nadherne a precizne, ale tak trosku namyslene Gran Turismo 3 na PS2 (ktore som tiez dotiahol na nejakych 99% kompletnosti, na posledne dve skusky som uz nikdy nenazbieral chut). Prva TOCA na PS2 ma z dema nezaujala, vobec mi nesedelo ovladanie, grafika ziaden zazrak, na pribeh som zvedavy nebol, a navyse som mal co hrat aj bez nej. Ale toto vyzera podla mna dost dobre a je fajn citat reacie X-Boxistov na forach, stazujucich sa na to, ze iba PS2 bude mat ten tazsi simulacny rezim a ine vylepsenia. :-) Len neviem, Colin od Code Masters ma viac bavil na PSone ako 04 na PS2, uvidime ako toto... Tolko okruhov, tolko roznych sampionatov - malo by to byt dobre. Navyse, na takych peknych okruhoch, ako Oulton park, Watkins Glen, Laguna Seca, Surfers Paradise a dalsich, kde uz F1 nejazdia (kedze F1 si radsej buduju sterilne a nudne okruhy na miestach co najdalej od ludi, ale zato s nezakazanou tabakovou reklamou).
0/0
14.9.2004 12:04

Pet z Kysuce

Dockal som sa...
Cau Substance242, som rad, ze sa aspon nam dvom tato hra paci. ;-) No, k veci. Hral som verziu DTM 2, kedze som na nejaky cas v Nemecku, ale to je to iste. Filmove sekvencie su naozaj ako zive, aj vdaka tomu, ze si s tym niekto dal dost roboty, v pozadi je vela ludi vykonavajucich bezne cinnosti, takze to vyzera celkom realne. Dobry je tiez vyvin vztahu sefa s manazerkou, alebo aj nas so zavodnikmi - nie kazdy je taky akym sa zda byt na prvy pohlad. Hru mam skoncenu, vyhral som vsetky sampionaty, potom vsetky sampionaty v simulacnom rezime. A to len preto, ze som chcel vidiet, aku za to dostanem odmenu - ziadnu. V kariernom rezime ma niekedy uz dost stvalo, ze ma hra hodila niekam na koniec startoveho pola a ja teraz mam za tri koliecka sa dostat dopredu... (nie je kvalifikacia) Niektore sampionaty v pohode na prvy pokus, niektore som restartoval az to pekne nebolo. Napriklad aj take ovaly s formulou US 1000 (neviem, ci taka naozaj existuje) boli dost tazke, staci malo a uz je tazko situaciu zvladnut. Ani raz som nejazdil potme. :-( Toto sa mi kedysi vo WTC dost pacilo, skoda. Ked prsi, tak je sice dost tma, ale nie uplna tma. Rally cast je naozaj dost divna, ale je to iba par zavodov a boli to prave tie lahsie, takze nevadi. Auta su velmi rozdielne, s niektorymi je obrovska radost jazdit (mala Formula Ford, alebo Seat Supercopa, Ford GT, aj kamiony), niektore by som najradsej zhodil z utesu (napriklad nebrzdiaci nezatacajuci makky Jaguer E-Type). A napriklad take DTM velky pozitok z jazdy tiez neposkytuju. Ovladanie je ale skvele, je to naozaj iba o tom, ze s niecim jazdit je nuda. Okruhy su vynikajuce. Ako fanusik serie Champ Cars som ako obvykle nadseny z Road America (zavody na tejto trati su obvykle z tych narocnejsich, velmi uznavana 7 km dlha trat), Laguna Seca, aj australske Surfers Paradise. Velmi si tiez uzivam asi vsetky anglicke okruhy, perfektne serie zakrut a prevyseni, napriklad Brands Hatch v oboch verziach, Oulton Park, Donington... Nie kazde auto sa da vziat na lubovolnu trat - rad by som napriklad skusil drsnu formulu na sialenom Brathurs ;-), ale smola, neda sa. Asi su povolene iba realne kombinacie. Ozaj, teraz som si spomenul - v dost vela sampionatoch su styri mestske okruhy (Michigan, Southfield, Shortwood), ktore su si prilis podobne, dva z nich su celkom fajn, ale dva uz mi naozaj liezli na nervy a bol som vzdy rad, ze uz mam ten idiotsky pretek za sebou. Problem je v tom, ze tieto zavody boli naozaj v prilis vela sampionatoch. Dojem z rychlosti je dost rozny a zalezi dost od vysky pohladu na trat - v kamione sa ani nezda, ze by ste isli kolko ukazuje tachometer, v nizuckej formuli mate problem trafit sa spravne do zakruty. Hravam z pohladu pilota, inak perfektna hlavne pri startoch je moznost obzerania sa vlavo/vpravo, len mi chvilku trvalo najst najlepsie nastavenie ovladania. Ak vas zaujal tento prispevok az tak, ze ste sa docitali sem, potom vas to asi zaujalo a mohla by to byt pre vas ta spravna hra.
0/0
15.11.2004 16:14

Pet z Kysuce

update
Ta sialena trat mala byt "Bathurst", samozrejme. To je ta, co ide medzi murmi perfektnymi zakrutami a prevyseniami a asi nikto ju neprejde bez opretia sa o tie mury. :-) Toto som este chcel - v hre je aj tazsi simulacny rezim, pri zvoleni ktoreho hra varuje ze to nie je pre ziadne sracicky a treba volant. Skusil som to s gamepadom, hovoril si ze v com je vlastne rozdiel, a zrazu v zakrute zistil, ze mi to nezataca a letim rovno do travy. :-) Asi by bolo treba nastavit auto (tym som sa doteraz nezaoberal), s volantom to moze byt celkom dobre. No, celkom sme sa rozpisali. ;-)
0/0
15.11.2004 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.