Diskuse

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - konzole

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

michal seidler

15. 5. 2005 20:10
TA beta "CZ " na pc je gut ......a vubec riddick je gut ....vic gut než doom 3-......
0 0
možnosti

Petr Novák

8. 3. 2005 15:59
Odboceni od RIDDICA

1.Slusny clovek jsem az prilis

2.Jsem pracujici clovek takze reklamu sobe ci firme ktera nabizi produkt na trhu nedelam.-slo jen o radu.

3.Vulgarni slova nepouzivam ale to uz jasem uvedl v bode1

Takze kdyz to tak shrnu tak vlastne nevim o co Vam jde a to nutno podotknout ze jsme v DISKUZI.

Kdyz se Vam to nebude libit tak me to opet smazte ale v tom pripade nachapu proc tato DISKUZE tady je.

0 0
možnosti

Petr Petráň

8. 3. 2005 8:28
čeština
není někde čeština????
0 0
možnosti

oskar01

30. 12. 2004 22:58
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Neviem prečé sa všetci bavia o konzolovej hre keď ja som ju dohral na PC včera a hodnotím ju na 98% minimálne. Grafika je o 50% lepšia ako v Doome3.

0 0
možnosti

daratdarat daratdarat

20. 1. 2006 20:02
riddick
hoj oskare,potřeboval bych poradit s riddickem.Je to záchytný bod č.34 EXERCISE AREA,nevím jak dál,pořád něco mumlá o kryo bunce ale moc chytrý z toho nejsem,pomož jesti mužeš na mou adresu daratdarat@centrum.cz díky moc.hojky.
0 0
možnosti

_x_

2. 12. 2004 8:08
Bojovy system
Prekvapuje me, ze autor se vice nezminil o moznostech boje zblizka - vyborne ovladatelne udery ve 1st person, lamani vazu, podrezavani, bodani, moznost zastrelit nepritele jeho vlastni zbrani atd. Stejne tak jsou opomenuty spousty dilcich detailu, jako zvlastni Riddickovi oci, moznost oslepit nepritele tim, ze se zhasnou nebo rozbiji svetla atd. Podle meho nazoru, si hra 90-ku zaslouzi. Je sice kratsi a nema multiplayer, ale je od zacatku az do konce nabita intenzivni akci. Nenudil jsem se ani minutu, coz se treba u Thiefa rict neda.
0 0
možnosti

ulukaj ---

2. 12. 2004 9:48
Boj zblizka v recenzi zminen je, moznost pouzivani bodnych a secnych zbrani nepovazuji za az tak zasadni (nejakou tu kudlu dnes naleznete v kdejake prumerne strilecce), stejne tak Riddickovo "nocni videni", ktere vyplyva z thiefovskeho stylu hry. Na moznost zastreleni protivnika jeho vlastni zbrani jsem zapomnel, to je fakt, jenze kdyz jste po dohrani tak vyborne hry plni nejruznejsich dojmu, snadno se vam stane, ze nektere detaily opomenete... Tak jako tak se ovsem nejedna o veci, ktere by hre pomohly dosahnout vyssiho skore... 
0 0
možnosti