Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek Hrdlička

jeste neco
jeste jedna vec: proslycha se neco o kooperativnim multiplayeru, tedy nejspis splitscreen pro dva hrace, pricemz si oba budou pomahat (napr. jeden pomuze druhemu na vysokou zed tim, ze ho nahoru vysadi). Nevis o tom vic? Jinak preview by mela byt demoverze primo od autoru, stejne jako to dela SCEE Bonuswebu.
0/0
24.12.2004 11:11

Radek Hrdlička

SC: CT

Podle textu mi připadá, že autor preview nehrál a článek je sepsán na základě informací z netu (zmiňování o tom, jak autor studoval grafiku z videí a screenshotů). Takže: Honzo, hrál jsi hratelné preview? Pokud ano, přibyly Samovi nějaké nové hmaty a triky? Našlo se pro ně častější využití než v Pandoře? Jak vypadá kooperativní multiplayer, kterým se autoři pořád chlubí?

Jinak pro pořádek: Třetí díl vytvořil Ubisoft tak rychle po "dvojce" proto, protože Chaos Theory dělá Montrealská pobočka Ubisoftu, tj. stejní chlápci, co pracovali na prvním dílu (Pandora Tomorrow měla na starosti Šang-hajská pobočka), měli tedy dost času a dost referencí z Pandory, aby trojku vyladili.

Těším se na plnou verzi!

P.S.: Jsem zvědav, jak bude mít skoupení většiny akcií Ubisoftu společností Electronic Arts vliv na další Ubisofťácké hry (PoP, Rayman, Splinter Cell...). Můžem rozjet diskuzi :).

s pozdravem

Lahve/Scoopex aka Radek Hrdlička

0/0
23.12.2004 9:13

Radek Lang

Poznámky :)

Já jen pro upřesnění dodám, že článek jsem napsal já, tedy Radek Lang, jsem jeho autor. Nějakým nedopatřením se v kolonce autor objevil Jan Lysý.

Teď k tvým postřehům. Je pravda, že jsem SC:ChT nehrál, ale já to ani nikde netvrdím, je to klasické preview, tedy článek, ve kterém se vyskytují informace, které doposud jsou o hře známy. Tedy které lze získat jak z oficiálních stránek, tak i z obrázků, videí, rozhovorů a jiných internetových zdrojů a článků. Co se týče nových pohybů, ano, Sam ukáže v novém pokračování sadu nových a některé staré budou ještě vyhlazeny (jak po grafické stránce, tak po stránce animace). Z hlediska využití pohybů, řekl bych, že to opět bude nejvíce záležet na každém z nás. Někdo může hojně využívat nové pohyby, jiný se bez nich směle obejde. Rozhodně bych řekl, že se ve hře objeví pár naskriptovaných situací, kdy to při pohledu klíčovou dírkou krásně schytáte od nepřátel za využití pohybu naražení do dveří - řekl bych, že i z vaší strany by se mohlo jednat o efektivní pohyb.

Systém mlutiplayeru byl perfektní již v minulém dílu a předpokládám, že nový díl nebude pozadu... Ovšem díky vymakané umělé inteligenci bude i single hra zajisté velmi přitažlivá, jako SC:PT. Já osobně jsem velmi zvědaví, jak to všechno dopadne a jestli se v březnu zrodí nová éra stealth akcí... :)

Jinak jestli to půjde s EA pokračovat, vůbec bych se nedivil, kdyby za pár let nastoupila na pole herní zábavy jako Microsoft do svého odvětví, tedy jako monopol s drtivou převahou vůči konkurenci... Což bude možná škoda, kdo ví...

0/0
23.12.2004 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.