Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Prince of Persia: Warrior Within - konzole

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Morris

Rychlost

Cao nevite jak jak se da princ zpomalit?? koupil sem si asi pred pul rokem novou masinu a od tech dob me to beha strasne rychle ze se to ani neda hrat;-( 

0/0
10.6.2008 19:13

martin pospěch

prince 2
Narozdíl od skvělé a oddychové SoT je nový prince určen pro šílence. A to jsme všichni, kteří si hru za 1600 korun koupili...
0/0
29.3.2005 9:57

Tomáš Štětina

divný zvuk
Prosím poraďte mi... když si zapnu prince za chvíli mi hra začne příšerně šumět. když si chvíli prohlížím menu, tak to po nějaký době přestane. Nevíte čím to může být? Dík za odpověď
0/0
11.1.2005 19:26

Petr Uríčko

Tato hra je THE BEST
tato hra je to nejlepší  co mě v minulem roce  potkalo sqela grafika,sqely soundtrack ,   sqely  příběh a  zbytek je jeste lepsi moje hodnoceni je 99.9%
zbyle 0,01% ubiram za to ze se mi nelibi chlapy a tedy ani princ
0/0
6.1.2005 10:44

Radek Hrdlička

interview
doporučuju si přečíst rozhovor s jedním producentem Ubisoftu na strankach konkurence: http://games.tiscali.cz/interviews/princeofpersiaww/index.asp
0/0
4.1.2005 13:46

Radek Hrdlička

petr

mail byl zaměřen proti mě :), to zní jak rasismus :). o hudbu se v mých poznámkách ani nejednalo, je ji tam málo, ale je tam. Ale skutečně mi nesedí celkově kvalita zvuků, ruchů atd., která v jedničce byla o kus lepší. O příběhu toho moc nevím, jsem jen pár levelů vpředu, takže ten nehodnotím. Trochu se ale bojím, aby přechod do různých časových rovin nepůsobil trochu zmateně a aby se hra nezvrhla do procházení časovými rovinami a hledání způsobu, s čím pohnout, abych se dostal dál.

Často se mi taky stalo, že jsem vůbec nevěděl, co dál. Tmavá grafika je právě díky své tmavosti :) místy nepřehledná. Na PoP2 jsem se těšil, ale zatím nic moc. Velmi kladně mě ale překvapily souboje, jen jsou díky potlačeným zvukům bez zvukové "šťávy".

0/0
4.1.2005 8:31

Petr Uríčko

sorry romane šlo to na Radka
Omluva pro Romana Placku text byl zaměřen proti Radkovi
0/0
3.1.2005 20:41

Petr Uríčko

Jak to vůbec můžeš napsat (Roman Placek)
Hudba je sice docela potichu ale naprosto perfektně vystihuje danou situaci  a na rozdil od Sands of time je tato hra mnohem víc propracovanější a to dokazují i skryté  nezničitelné zbraně a dva různé způsoby dokončení hry. Pokud si myslíš že tato hra je někde mezi brutalní hrou  a pohádkou dobře ale já myslím že jako hráč jsem byl zatažen do unikatního příběhu kterému se jeho starší bráškové nevyrovnali
0/0
3.1.2005 20:37

Roman Placek

hodnocení
Dle mého názoru tak 80%-lepší než Ratchet 3 to rozhodně není ani náhodou a tomu jste dali 85%!No beru Vás stejně s rezervou-jako obvykle .Hra je to pěkná,ale ....
0/0
3.1.2005 19:55

Dalibor Franta

Srovnání
Mno zda se mi, ze srovnavat PoP s Ratchetem 3 neni zrovna na miste. Ale vzhledem k tomu, kolik subjektivnich nazoru na tyhle veci existuje, bylo by asi zbytecne se tim dele zaobirat.
0/0
4.1.2005 10:58

Mario Kosta

Myslim srovnavat Pop a Ratcheta 3 je na miste ...

Ja beru Pop a Ratcheta  jak akcne plosinovky, akurat je tam rozdiel v tom , ze  v PoP2 beha  vlasaty manik z mecikama a cela hra sa tvari ultra strasidelne a coolovo a je urcena pre starsich. A v Ratchetovi beha plisovy pikacu a na chrbate vlaci robertka a hra je urcena pre male deti 3+.

Teraz nieco zo zivota :  raz sa mna  kamos opytal co najradsej hravam na PS2 a nech mu to ukazu, pustil sem mu svoje srdcovky Ratcheta a Jaka a maly ste vidiet tie pohlady a ksychty, myslel si ze sem nejaky retardovny, ked hravam taketo hry.Nechapem preco  hodne  ludi berie plosinovky , ako hry iba pre deti. No trochu chapem toho kamosa, ze je mu to divne ze skoro 30 rocny chlap hraje hry, kde skacu a behaju plisove zvieratka :) ale bohuzel, osobne si myslim , ze niektore dnesne plosinovky svojou kvalitou schovaju aj niektore pecky na PC do kapsicky, to je bez debat.

PoP 1 som dohral a mne sa celkom pozdavala, suprova zalezitost, akurat nechapem preco sa tak malo predavala. Mozno teraz ked je tam o jeden mecik naviac a princ presiel plastiku s.r.o a potecu hektolitre krve sa predajnost zvysi, skoro 2 mil. kusov pred vianocami je toho jasny dokaz. EA kupi UbiSoft  a mozno si zahrajeme v nejakej minihre v PoP3  NHL 2006 :)

 

 

0/0
4.1.2005 17:39

Radek Hrdlička

připomínky
Bohužel jsem narazil na pár nedostatků, které dvojku zbytečně potopily. Určitě nejsem spokojen se zvuky, které jsou mdlé a nereálně tiché. Aspoň nějaké to mlasknutí při useknutí hlavy bych uvítal. To samé muzika: velmi kvalitní, ale většinu hry je spíš ticho.  Poslední výtku mám k systému ukládání, které není tak originální, jako u Sands of Time a občas zmatené lokace. K dobru Princovi hrají kvalitnější filmy a možnost volby obtížnosti. Veskrze mi ale nový Warrior Within připadá o špetku méně kompaktní a atraktivní než Písky času. Brutalita zasazená do hry je zcestná: buď vytvořím hru plnou krve (a k tomu tedy i adekvátní zvukový doprovod) nebo pohádku. Warrior Within hraje na obě strany, ale jako brutální hra je málo brutální a pohádka už to rozhodně není. Ubisoft by si měl přesně vymezit žánr a o to více se ho držet. Dojmy ze hry jsou tedy u mě lehce rozpačité, vidím to max. na 75-80%.
0/0
3.1.2005 9:25

Vladimír Ševeček

!!!

 Souhlas, souhlas, souhlas... 90 % levou zadní! Já tuhle sérii obdivuju už od KARATEKY!!! Kurva, to byla hra mého mládí ! Dohraná za odpoledne... to u Prince of Persia: Warrior Within nehrozí a tak mám co dělat...

0/0
3.1.2005 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.