Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Wanda and Colossus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Ševeček

Tak už jsem vymlasknul 13 obrů ze 16!
0/0
7.11.2005 13:46

Jakub V...

?!

Autor se zmiňuje o rozlehlých pláních a já ktomu můžu jenom dodat, jenom aby to nebylo něco, kam se stejně nepůjde dostat.

Taky mě vždy zamrazí v zádech, když usličím dvousloví herní level. Jestly bude hry rozsekaná na levely, tak to bude hodně špatný a jestli půjde jen a pouze o porážení obrů, tak to bude ještě horší.

Každopádně je to velmi originální nápad a doufám, že se moje obavy z tohoto tytulu nenaplní.

0/0
2.6.2005 18:01

Jakub V...

?!
Sem docela skeptický k téhle hře. Hlavně nevím jak to bude s životností. Stačí najít slabé místo obra a je to, ale co mě bude táhnout k tomu, abych si to zahrál znova, když už budu všechno vědět z prvního hraní....
0/0
2.6.2005 17:21

Radim Košařík

sakra
sakra, kdyz jsem se rozhodoval, do jake konzole pujdu, vyhrala to Gamecube. Rikal jsem si, ze bez FF se nejak snad obejdu (i kdyz tezko) a toho Snake Eatera nakonec udelaj i na PC a Nintendo dela obecne daleko originalnejsi hry. Kdybych ale znal ICO asi bych mel tezsi rozhodovani. Co ted? Fakt je ta hra tak skvela? Nejdulezitejsi je u me pribeh a atmosfera, na zbytek kaslu. Ma cenu jeste investovat do PS2 a da se u nas vubec ICO koupit?
0/0
10.3.2005 12:53

Ondrej Skoch

ICO miluji
a jedinou hru, které si vážím ještě víc, je Final Fantasy VII. Nejsem tak skeptický k ICO 2, protože i když Ueda řekl, že hra bude akčnějši laděná, nemyslím (a trailery to potvrzují), že by šlo o primitivní akci, odporující filosofii a něze, se kterou stvořil ICO. Nakonec v každém i japonském RPG k určité akci dochází, pamatuji se dobře, jak jsem v Xenogears šílel u momentu, kdy je třeba utéct z potápějící se písečné lodi po tenké konstrukci a neustále jsem končil "utopený" v písku. Pokud ICO 2 dodrží, co slibuje (tedy cestování úchvatnou mrtvou krajinou skal, bažin a pouští a bojem s titány), myslím, že všichni milovníci původního ICO zvolají nadšeně "Král je mrtev, ať žije KRÁL!" ....tedy do té doby, než Uedův tým dostane do ruky PS3 a vytvoří ICO3, o jehož vzhledu při vzpomínce na ICO a pohledu na ICO 2 můžeme snít ty nejfantastičtější sny.....
0/0
13.1.2005 16:39

Vladimír Ševeček

re:

Ono i v prvním ICO je dost akce. Až mě kolikrát z toho mlácení duchů bolel prst !

Víc mě štve, že jsem to nedohrál a nevím, jestli se k tomu ještě dostanu. Že bych oprášil starý save ?

0/0
13.1.2005 17:14

Black Source

Oprášit save se nevyplatí, nepamatuješ si už příběh a není to ono (vlastní zkušenost). Rozjeď to pěkně znovu od začátku ;-)
0/0
13.1.2005 17:25

makro makro

Souhlas
Jojo, vypada to na pekne frustrujici hru. Cim to je, ze vyvojari do fakt dobrejch her zakomponovavaj takovy picoviny, ze pokud postavicka spadne do diry, tak hned umre a doplnej to levelama, ve kterych je vic der, nez plosinek. Nic me nedokaze nastvat vic, nez treba kdyz vymlatim celej level priseraku, tak tesne pred koncem spadnu do miniaturni prolakliny, kterou si clovek ani nevsimne a hned ma  po ptakach. Ale pokud si dobre pamatuju, tak ICO sam od sebe do der nepadal, se nejak chytal nebo proste odmital vykrocit do prazdna (coz je presne uroven inteligence postavicek ve hrach, kterou bych ocekaval). Pokud bude NICO taky takhle osetreno a nestane se, ze kvuli jednomu chybnemu pulkroku bude muset clovek donekonecna opakovat posledni pulhodinu hry, tak rozhodne vsema deseti!!! Jo a samozrejme, ICO JE nejatmosferictejsi hrou na PS2, ktera kdy byla vytvorena. FFX ji predhani v pribehu, ale atmosku ma rozplizlejsi...
0/0
13.1.2005 14:39

codename Hydr0gen_cz

Teda konzoli jsem nikdy neměl a docela je odsuzuju, ale musim uznat, že autor mě tím preview docela dostal...
0/0
13.1.2005 11:23

Vladimír Ševeček

!

Neodsuzuj něco, co neznáš !

Ale vážně, já si myslím, že PC a PS2 je dobrá kombinace...

... už aby byla PS3!

0/0
13.1.2005 12:38

Václav Janoch

Jó ICO

Už delší dobu sleduju trailery, ale zdá se mi, že se to ICO nevyrovná. Jestli jste někdo viděl záznam rozhovoru s Ueda sanem na kikizo.com, tak se tam přiznává, že kvůli prodejnosti museli udělat hru víc akčnější než byl ICO, což si myslím je docela škoda. No jo, holt pro některý zabedněný lidi když nemá hra zaměřovač a tříštivou munici, tak to není hra. Jinak ICO je hra se snad nejlepší atmosférou co jsem zažil. Ty pocity, když se na konci z průhledně bílé Yordy stane černá, snad jako stráta nevinnosti zatěžkaná hříchy její matky a tušení blízkého konce v troskách hradu. Těžko se to dá popsat. Je to hra, která člověka tak nějak vnitřně obohacuje, ale vy nevíte čím. Možná to jsou blbosti, co jsem napsal, ale já jem prostě ulítlej na hrách, který se tady většinou nedoceňujou (RPG apod.)

0/0
13.1.2005 8:38

Poool_CZ ...

taky mam pocit ze NICO bude pruser... ale co, bude se to prodavat :-)))
0/0
13.1.2005 9:02

Václav Janoch

No dyť já si to i přesto taky koupím, protože věřím, že v tom bude něco víc než mlácení monster. Nejsem žádnej akční maniak, ale MGS3 mě příběhem i podáním taky dostává - parchat Kojima mě na konci pěkně podfouk - střelit i když nechci -grrrr. Akci překousnu a hraju, protože to je o něčem.
0/0
13.1.2005 9:32

ulukaj -.-

pššš,
...bacha na  spoilery, nebo si tě najdu!
0/0
13.1.2005 12:44

Václav Janoch

Hele, to není spoiler, to je mlžení - nenapsal jsem co nebo koho. Třeba se musí Snake sám střelit do k.lí .
0/0
13.1.2005 13:15

ulukaj -.-

To by bylo pekne na houby, pac by ho v dalsim dile nedaboval David Hayter, nybrz nejspis kluci z O-zone...
0/0
13.1.2005 15:46

Richard Richard

ICO
Máš pravdu. ICO je najúžasnejšia hra akú poznám...
0/0
13.1.2005 9:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.