Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Souhlasíte s volbou nejlepších her roku 2004?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mario lemieux

Uchylne hlasovani
Jak je mozny, ze v kategorii sportovni hry skonci NHL2005 pred pes a v celkovem poradi je to naopak?
0/0
28.2.2005 19:19

Conan Dobyvatel

NFSU2
Ja hlavně nechápu, jak mužou zařadit NFSU2 do stejne kategorie jako třeba Richard Burns Rally. Neřikam,že je NFS špatná hra, řikam jenom to, že to nema nic společného s autama, spiš je to simulator nějakych podivnych vznašedel na které se daji kupovat pěkný křidélka a 21palcové kola.
0/0
13.2.2005 10:41

Luks :-)

Ale porad je to zavodni hra ;-)
0/0
13.2.2005 10:55

Ľuboš Knapec

hl2
Ja som tiez dohral vseky 3hry a jednoznacne 1.hl2 2.fc 3.doom3 hl j
0/0
11.2.2005 21:19

jindra jelinek

U mě je to 1. FC, 2. D3, 99. HL2.
0/0
12.2.2005 23:28

Jan Berný

Far Cry

Já osobně sem dohrál jak HL2, i Doom3, ale Far Cry je lepší. I ta gtafika a příběh, atd.

Prostě FC je lepší. a kdo odporuje tak ať si políbí pr... .

0/0
11.2.2005 19:21

jindra jelinek

Souhlasím s tebou HL2 je nic moc.
0/0
12.2.2005 1:57

David Schwarz

Blbost
HL2 mě bavil o mnoho víc než D3..HL2 měl perfektní příběh, skvělou dynamickou hudbu a spoustu věcí, co D3 chybělo. Naproti tomu D3 se snažil zapůsobit grafikou a snažil se děsit, což se mu ve valných případech nedařilo, jelikož se vše dalo předem odhalit. D3 Nemá nárok ani na to 3 místo..
0/0
12.2.2005 4:04

Patrik Bauchel

jj asi tak
doom se snazil celou hru jen o to stejne a to cloveka vydesit! a to uz pak clovek prohledl a bylo to trapny!! HL2 byl skvelej at prostredim tak hratelnosti!! A far cry v ceskym dubbingu taky nema chybu rozhodne na poslednim miste je ten prdlej DOOOOOOOM blaznivej
0/0
15.2.2005 8:35

Luks :-)

Dabovanej FC????????To slyším poprvé?!?!
0/0
15.2.2005 10:15

Petr Ciesarík

Jo to existuje,ale teď nevím kde to mám stáhnout.
0/0
15.2.2005 11:35

Petr Ciesarík

Souhlasím s váma,ale i když bych možná dal HL 2 na první místo,ale bylo by to o fous.A o hodně lepší než D3 je Riddick!!!Možná je trochu krátký,ale hodně zábavný.
0/0
15.2.2005 11:39

xperi mental

RPG

Ta oblíbenost žánrů je dána především tím kolik kvalitních her v daném žánru vyšlo. Proto jsou RPG předposlední, loni to byla dost bída a naopak 1 preson akce měly 3 očekávané tituly (asi je nemusím jmenovat). Letos to snad bude s RPG lepší :)

0/0
10.2.2005 8:25

yenn m4Lkaw

během roku to byla s RPG fakt bída, ale Bloodlines mi vše vynahradily měrou vrchovatou
0/0
15.2.2005 5:47

QuasiDoomodo Carmack

DOOM
a jinak DOOM 3 je pro me best PC GAME OF 2004
0/0
9.2.2005 22:19

QuasiDoomodo Carmack

nfsu2

jak může bejt druhá nejlepší hra roku NFSU 2 to nechápu.......

moj nej hry roku: D3 , BFME, Painkiller, PES 4

0/0
9.2.2005 22:14

Lukáš Mintěl

Jak může být druhá nejlepší hra roku? Může být proto, že jiní lidé mají jiný vkus než ty...já bych například mezi nej hry nikdy nejmenoval D3 a Painkiller..zatímco NFS:U2 mě bavil dost dlouho (vlastně až do konce), tak D3 přestal po pár kolech
0/0
11.2.2005 16:23

Supermarine seafire

Moje hry roku
No, hrál jsem všechny hry velké trojky FC-D3-HL-2 cenu by si asi zasloužilo FC protože přineslo super- hero FPS trochu řízlé Flashpointem s krásnou grafikou okolní přírody.Moc se mi líbil realistický mód zbraní,také taktická stránka a relativní volnost pohybu (půjdu tudy nebo pojedu autem ?pojedu tímhle autem nebo ukradnu támhle to ?)Navíc Far cry nebylo pokračováním žádné řady - je škoda že se na něj zapomíná a vše slízl sice dobrý ale více lineární H-L-2. Doom 3 no to je srdcovky těšil jsem se na něj nejvíc a mě tedy nezklamal. Jako černého koně bych označil painkillera který je klasickou old school akcí ! Pravý opak FC ! Potom se mi líbil jak Splinter pandora tak Hitman: Contracts - opět je každá jiná Hitman je super tím že když nechci nemusím zabít nikoho kromě oběti,SC no to je prostě moderní spy akce a líbil se mi víc než první díl,zase je to dáno tím že jste člen speciální jednotky a ne vrahoun - každopádně se těším na nové díly. NFS:U2 za a) se mi moc nehýbal (5200,512MB Ram) skončil a začal jsem u dema - hodnocení je mimo, této hře se nedá říkat simulátor - tím je RBR který je skvělý ALE nezkutečně složitý na přesnost první rychl zkoušku jsem nikdy nezajel.Zato jízdní vlastnosti aut- jo to je jiná ! Podobné je to i s princem připadá mi že má neposednou kameru (demo 2) a asi to chce joypad nicméně můj trustmaster moc nefachá či spíše fachá divně. Prostě FPS se mi líbily všechny každá má své kouzlo ale FC byl první,byl takický,byl tropický a byl to první díl. U mne vyhráli 1.díly. Což nic nemění na tom že znovu hraji H-L2 a původní FC verze bez možnosti save byla strašně stresující.
0/0
9.2.2005 17:53

Jiří Jedlička

EA link
Zkusili jste nekdo clicknout na link firmy EA czech? Velmi zajimava propagace krestanstvi :)
0/0
9.2.2005 17:18

Mr. Wáwra

fuj!
pryč s takovejma náboženskejma blbostma!
0/0
9.2.2005 17:29

Roman Placek

pc
Jak může bý v anketě nejlepší hra roku na PC GTA SA na PS2? K smíchu!Někdo tady sčítá hrušky a jablka dohromady!
0/0
9.2.2005 13:14

Ondřej Zach

Re: pc
Je to chyba v nadpisu, jedna se o absolutni poradi.
0/0
9.2.2005 16:15

Petr Ticháček

Re: pc
Diky za upozorneni, to "PC" z nadpisu vyhodime...
0/0
9.2.2005 17:03

Xsi

.
Tak na půl
0/0
9.2.2005 11:48

Marco Sallieri

Anketa

Nevim jak Vy,ale ja si myslim ze tahle anketa neni uplne objektivni....rekne te mi kdo z Vas hral vsechny hry s daneho zanru...? ( Snad nikomu nekrivdim), ale kdyz si vezmem sportovni, Nhl 2005 hrala vetsina hracu, najakeho Managera jich hralo o mnoho min a to nelmuvim o Top Spin.

Proste s dane nabidky Adventur hral nekdo 2 tituly a to jen ze zvedavosti... pak se samozrejmne ve vyberu nej.hry prikloni k produktu, ktery byl u recenzentu nejlepe ohodnocen a o kterem slysel napr. z reklamy apd. ( Takhle nejak si to vysvetluju s naprostou nadvladou NFSU2 - vice nez 67proc ) To prece neni mozne!!!

 

0/0
8.2.2005 23:55

Radek Nohejl

Mám jiný názor
Hmmm. Všichni tu nadávají na Battle for Middle-eart a Sacred a přitom jsou to pro mě ty nejlepší hry toho typu co se minulý rok objevily.Battle for Middle -earth není ani krátká hra ani jednotvárna.Super grafika,hratelnost,dobrá i špatná strana.Občas specielní mise.Na druhém místě mám Rome:Total war.Pro mě byla minulý rok jediná dobrá RPG hra a to Sacred.Ostatní mě nenadchly.Třeba Vampires:bloodlines mě vůbec nějak nechytlo.Doom 3 mě střašně zklamal zato Half life 2 ne.Auta tam jsou pro mě Flatout.NFS,Richard burns rally,Colin 2005 a ostatní se mě tak nelíbí jako Flatout.(Nejlepší níčení aut co jsem kdy viděl,bonusové závody).atd
0/0
9.2.2005 0:33

Garret ...

Já sem NHL nehrál nikdy a hlasoval sem jen pro hry, které jsem hrál. Kromě NHL a let. simulátorů to byly všechny... (nic proti simulátorům, jen nemám klacek :)
0/0
9.2.2005 12:04

Garret ...

...a samo sem je i dohrál...
0/0
9.2.2005 12:04

Dr. Zoidberg

ach jo...
jsem asi úplně mimo, ale stejně si nikdy nezvyknu na jiné ovládání NHL než pomocí klávesnice. Takže je sice hezké, že EA přidalo tolik nepochybně efektních novinek, ale já je nevyužiju a tím pro mě série NHL nejspíš končí... No, co se dá dělat, snad se starou dobrou 2003 ještě nějaký ten rok přežiju  A vám ostatním dobrou zábavu
0/0
8.2.2005 20:06

Jan Novák

Postřeh
Je zajímavé, jak se tady na diskusi každý snaží tvářit přemoudřele a nedokáže se povznést nad to, že jeho názor nebyl ten, který zastává většina lidí. Váš hlas vám nikdo nebere, ale buďte tak laskavi a nevnucujte ho ostatním. Sami pak vypadáte o mnoho ubožejší než ti "ubožáci", o kterých píšete ve svých příspěvcích. Každý jsme hlasovali jinak, ale to není důvod proč se tady vzájemně napadat a obviňovat, nemyslíte? To, že volbu ovlivňuje mimo jiné i reklama je nad míru jasné, nevím čemu se tak divíte, kdyby neměla takovou moc, pak ji asi nikdo nebude dělat, ne? Osobně jsou tedy pro mě na vyšší úrovni ti "shulky co od her nic moc nevyžadují a baví je věci jako Zabij si vlastního usámabin ládina." (citace z jiného příspěvku), než ti, co nejsou ani ochotni připustit, že jejich názor není názor všech, nedokáží se na to povznést a neustále jen musí poukazovat na nespravedlnost a blbost ostatních v domnění, že oni jsou tady přece ti páni, co všemu rozumí. Ostatně popularita nejde vždy v ruku v ruce s kvalitou, ale to vy asi nejste sto pochopit.
0/0
8.2.2005 17:03

Patrik Bauchel

Nechapu jak muze vyhrat NFSU2
S prominutim takovy kravina!! Vsichni pubertaci co videli rychle a zbesile se v tom uplne videj! Hrozny! Ovladatelnost nulova neda se poradne zatacet a neda se auto ani poradne nastavit!! Zlaty ovladani CMR!! tam si clovek nastavi ostrost zataceni, brzdy a podobne!! V nfs sem jel do zatacky pustil nohu z plynu zatocil a nic a navic poznat kde je zatacka a kde neni neni skoro mozny a je to nadlidsky vykon!! proste co se tyce Prehlednosti trate na 5. co se tyce ovladani tak na 4. A pokud hraju zavodni auta tak de prece predevsim o to jak je to auto ovladatelne ne?? Takze sorry ale NFSU2 volily lidi co nemaji rozum v poradku! Zlaty Ignition, mashed apodobny slehy! To strci NFSU2 do kapsy.
0/0
8.2.2005 11:29

Roman Placek

MFS
Jak může vyhrát NFS?Asi proto,že je masírovám reklamou od EA v Čechách a i proto,že tady nejsou konzole a Gran Turismo 3 a 4!Tak proto vyhrál i když za moc nestojí!
0/0
8.2.2005 13:21

Jura Guřan

  Protoze nevyhral RBR. V colinovi jsou modely aut asi tak realny, jako dobra pohoda na Nove. Nevim jak v poslednich verzich, ale colin zni jako vysavac, ovladani auta je uplne nerealne. Takze tvoje vychvalovane prednosti cmr jsou spise nedostatky. Ale je to proto, ze cmr neni simulator jako rbr a stejne tak nfsu2 neni simulator, ale arkada! A vis, jak se chova auto ve vyssich rychlostech nad 200km/h? Tak si v cmr zkus rozjet neco na 250 a pak zkusit zatocit apod. Nepujde to, protoze to nejsou formule a navic dostat se cmr na 250 bude trosku orisek :)

/Goro

0/0
8.2.2005 14:29

Tomáš Kašpar

NfsU2 ???
Taky to nechápu,hrál jsem jen jedničku a to mi stačilo zlatý Hot Pursit 2 nebo dokonce High Stakes.
0/0
8.2.2005 16:37

daniel vysloužil

každý to své..
aspoň je vidět že lidi hodnotí bez toho aby znaly všechny součásti.. u mě vyhrál doom (v tak malym počtu lidi něco tak propracovat.. to je super.. a stereotipní je každá střílečka.. half byl.. graficky horší, gravity gan sice dobry, ale nezískal si mě) a rpg rozhodně bloodlines, něboť sacred není ani rpg ani pořádná hra - je to pro shulky co od her nic moc nevyžadují a baví je věci jako Zabij si vlastního usámabin ládina.. co už
0/0
8.2.2005 11:28

David Boss

RE:
Nemohu více souhlasit, ve FPS jsem taky hlasoval pro Dooma, byť u mne před HL2 vyhrál jen těsně. A vítězství Sacred v RPG? To je směšný, vždyť je to jednotvárná, nekomplikovaná šeď. Naprosto souhlasím s prvním místem pro Bloodlines. Tady bych to ale připisoval spíš tomu, že na Bloodlines ještě nevyšla čeština, což se, vzhledem k tragické nevzdělanosti tohohle národa, na jeho počtu hlasů HODNĚ projevilo..
0/0
8.2.2005 20:27

daniel vysloužil

ja to tak
jsem rád že se konečně oběvil někdo se sdíleným názorem.. dost dobrá podpora
0/0
10.2.2005 13:04

daniel vysloužil

každý to své..
aspoň je vidět že lidi hodnotí bez toho aby znaly všechny součásti.. u mě vyhrál doom (v tak malym počtu lidi něco tak propracovat.. to je super.. a stereotipní je každá střílečka.. half byl.. graficky horší, gravity gan sice dobry, ale nezískal si mě) a rpg rozhodně bloodlines, něboť sacred není ani rpg ani pořádná hra - je to pro shulky co od her nic moc nevyžadují a baví je věci jako Zabij si vlastního usámabin ládina.. co už
0/0
8.2.2005 11:27

Judge Dredd

aji jo
myslím, že s tímto výsledkem se dalo všehovšudy počítat. Trochu překvapilo RPG. Myslím, že byly lepší.
0/0
8.2.2005 11:13

darkWolf ...

hmm
až na ten LOTR:Battle for Middle-Earth to není tak hrozný, jak jsem na katastrofální úroveň Bonuswebu čekal...vyhypovanej HL2 byl jasnej, i když po tom, co jsem se konečně znuděň dostal až do Ravenholmu musím říct, že na tohle má Doom3 jednoznačně navrch...debilní vybíjecí baterka...má tam gravitu gun a nemůže mít baterku, která svítí kdykoliv ju potřebuju=blbost nebo demence designérů? No nic, každopádně ten LOTR teda NEÉÉÉ. Docela by mě zajímalo, jak dlouho jste ji hráli při tomhle hodnocení...páč mě toto hodnocení vydrželo 1.misi za Dobro a 1 za zlo, pak jsem pokračoval za zlo a hodnocení po dokončení kampaně se s velkým štěstím udrželo na nějakých 60%, jelikož tato kampaň je naprosto zmršená, když k tomu započítám ještě totálně nejhorší umělou inteligenci jak soupeře, tak vlastních jednotek, jakou jsem viděl...nicméně přece jenom se zdá, že designéři a takový ti další, co maj co dělat s příběhem tým opustili až po dokončení kampaně za Dobro, takže ta hodnocení zase zvedá, ale ne vejš než na nějakých 80%...
0/0
2.2.2005 11:28

klaus kinkl

REDAKCI BW...
S vasim umistenim her jednoznacne nesouhlasim,zvitezili u vas ,ve vetsine pripadu,hry s nejvetsi reklamou tzn.komercni zalezitosti,pripada mi jak kdyby byli zebricky sestavovali spriznenymi spolecnostmi zabyvajicimi se prodejem her[Game store],predpokladam ze sklady jsou tem hrami zahleny,tak je treba je prodat,ale to je fuck super.....podle meho nazoru,by stacilo udelat anketu navstevniku webu a to by bylo dostatecne... ...bussines je vsudypritomny...K.K.
0/0
2.2.2005 10:10

Petr Ticháček

Re: REDAKCI BW...
Pokud se vam zda vysledek volby redakce jako komercni, pak sebou po zverejneni ctenarske volby asi prastite o zem, to vam garantuju...
0/0
2.2.2005 11:58

Mr. Wáwra

solidní uzemnění
0/0
2.2.2005 20:12

Graetar Fjellenir

"Umístění támhletoho a tohohle...
... tak, jak je to na BonusWebu, se mi nelíbí, protože tohle je..." Lidi, že vás to baví. Asi baví, když se v tom tak pipláte, a je vidět, že tyto žebříčky mají smysl, alespoň kvůli čtenosti :) Já se s redaktory BW víceméně shodnu, ani si nemyslím, že by zmíněné nejvíce propírané hry byly tak pitomé. Spor HL2 vs. D3 vs. FC - no comment. Kolik z vás si nejdřív na jaře poslintalo triko při průzkumu ostrova, v létě k tomu přidalo promočené trenýrky po výletu na Mars, aby se na podzim definitivně odrovnalo v orwellovském City 17? :) Z kámošů-hráčů, které znám, hrál tyto tituly skoro každý, a žádná velká zklamání jsem nezaznamenal...
0/0
1.2.2005 19:32

Standulk !!!

re: "Umístění támhletoho a tohohle...
Trefne ....
0/0
2.2.2005 14:19

ZeeZ ....

jednoduchee

Kdyz se tak koukam na ty zebricky, napada me zamyslet se, u kolika z techto her je potreba k dohrani pouzit mozek... ? Mozna jen u Rome:  Total War a nejake te adventury ?

Je to proste mainstream, proto vyhravaji same akcnarny, hry ala HL2 nebo Battle for Middle-Earth.

Stve me, ze se uz prilis nedelaji slozitejsi hry jako treba ne uplne stara predelavka Ultimy Underworld - Arx Fatalis. Klasicky priklad treba Demon Stone - naplni temer jenom boje, hratelnost 10 hodin, ach jo...

0/0
31.1.2005 18:17

Mr. Wáwra

Celej den jenom přemejšlim, tak si rád odpočinu u akcnarny ;)
0/0
31.1.2005 21:13

Jan Pánek

Jo, jo souhlas. A jestli chce nekdo dat 1600 za akcni hru kterou druhy den dohraje, je to jeho vec.
0/0
1.2.2005 10:26

Mr. Wáwra

... a pak tu hru dohraje třikrát ;)
0/0
1.2.2005 19:15

necroman ...

Arx Fatalis
Arx Fatalis byla opravdu výborná hra, mohu jen souhlasit... ale HL2 je prostě HL2 :-)
0/0
1.2.2005 10:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.