Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Sentinel: Descendants in Time

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jano SVK

otazka
Pohyb je plynuly alebo sa nacitaju cele obrazovky ?
0/0
7.2.2005 14:24

Petr Kárník

Re: otazka
Pohyb je naprosto plynuly, vzdy se nacte jeden svet.
0/0
7.2.2005 16:07

Petr Ticháček

Re: otazka
Je to proste takovy adventurni Half-Life 2 :-) Jen neni zase az tak zatracene dobry.
0/0
7.2.2005 17:01

Jano SVK

aha tak, dik. HL2 som narozdiel od jednotky ani nedohral.V dvoch tretinach som sa uz nudil a odlozil to bokom, krasna grafika mi nestaci :-)
0/0
8.2.2005 12:02

Vlaďka Štolfová

Kdy????????
Takhle to vypadá naprosto skvěle. Je moc fajn, že jsou ještě firmy, které myslí i na lidičky, které baví hodiny a hodiny řešit jednu hádanku za druhou. Ovšem naskýtá se otázka: "Kdy se téhle nádhery dočkáme?"
0/0
7.2.2005 13:21

Petr Ticháček

Re: Kdy????????
Pokud se nepletu, tak nekdy v druhe polovone unora nebo zacatkem brezna, takze jiz brzy :-)
0/0
7.2.2005 17:00

Jan Černý

...
Vlaďko, máš hru Myst iV. odhalení? já ano a věř že to je doopravdy na několik hodin - asi nejlepší po syberii co jsem hrál!!!
0/0
8.2.2005 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.