Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Na jaké RPG z nabídky roku 2005 vsázíte nejvíce?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom ***

Jednoznačně NHL2006 .)))))))))))))))
0/0
15.2.2005 17:09

Petr Possel

A co treba Elder Scrolls IV Oblivion ?
0/0
12.2.2005 14:51

Ene Bene

ee

Ten přece nemá vyjít v roce 2005.

Ať už je nynější datum vydání oznámený na kdykoliv, tak počítej ještě tak rok až tři zpoždění (jak tomu bývá u všech těchto megalomanskejch projektů). Dřív než v roce 2007 (a to jsem ještě velkem optimista) to nevyjde.

0/0
12.2.2005 16:21

Petr Possel

No ale delaji na tom od roku 2002, tak aspon v roce 2006  by to mohlo teoreticky vyjit. Snad. Jo a taky doufam, ze az to vyjde, tak budu mit novy pocitac !

0/0
12.2.2005 20:07

Ene Bene

hmm

Osobně to vidím docela skepticky :-(

POkud vím, tak sice na tom dělají od roku 2002, ale pořád jsou v začátcích. Tomu nasvědčuje i projekt TIOW, kam můžou hráči posílat svoje návrhy a přání na hru. To svědčí, že je sice možná hotovej engine, ale herní principy, mapa, nepřátelé, úkoly apod - to vše se ještě musí dodělat a je to práce na sakra dlouho.

Žádný datum nebylo vyhlášený a nejbližší možnej termín e v roce 2006. A myslím že to bude ohlášený i na trochu později. A pak přijde odkládání. Podívej se navšechny větší hry (Doom3, HL2, Stalker, atd, atd). Na kdy bylo ohlášený první datum oficiálního vydání? A dky vyšly? Většinou i několik let později. Mylsím že i Oblivion se minimálně o rok zpozdí. To už máme rok 2007 až 2008.

A pak přichází na řadu ještě jeden ošklivej bod. Tím je zabugovanost této série. A Oblivion se tomu nevyhne. Ne že by se tvůrci chtěli mermomocí držet zaběhnutých tradic. Ale tak obrovský a rozlehlý světy se stovkama úkolů prostě nejdou udělat bez vážnějch bugů. (jdou - ale čekali by jsme o pár let dýl, kdvůli pětiletýmu betatestingu - to na co desetitisíce hráčů přidjou za pár měsíců, odhlalí hrstka betatesterů tak možná za pár let).

Lze předpokládat, že tam bude hromada bugů, kvůli kterejm hra bude padat, cyklit se, nepůjde vyřešit hromada úkolů. A bude se msuet čekat na patch. Takže hru sice bude mít člověk doma, ale stejně nebude plně funkční. Ať si každej rozhodne, jestli tohole taky připočítat k době vydání hry.

Já osobně se na hru hrozně těším a hcci si ji užít co nejlíp bez opruzů. Takže po vydání minimálně ještě rok počkám na její koupi. To už budou dostupný patche opravující nejzávažnější chyby.

(mimochodem - třeba na Morrowind už byla vydaná hromada patchů a pořád je tam spousta bugů kvůli kterejm se může stát že nemůžeš dohrát hromadu úkolů. Těžko počítaat, že to co nezvládl Morrowind + všechny patche, bude v Oblivionu fungovat na první pokus)

Howk, domluvil jsem (prozatím)

PS: Takže tak jako tak - osobně počítám, že hru si zahruju tak v roce 2008 2009

0/0
13.2.2005 12:23

Koko Sak

Jak můžeš vědět, že v Oblivion bude hromada budů, to nechápu. Jsi jasnovidec? Nevšiml jsem si, že Morrowind by byl nějak zabugovaný.
0/0
13.2.2005 14:22

Ene Bene

Bugy

Na to abych věděl že tam bude hromada bugů nemusím být jasnovidec. Stačí mít základní zkušenosti s programováním. Takhle komplexní svět prostě nedokáže nikdo vytvořit bez chyb (je tam tolik věcí vzájemně proázanejch, že je jistý, že na něco zapomenou a nebude to ošetřený)

Nemám jim to za zlý a rozhodně nechci vypadat, že se snažím za každou cenu Oblivion shodit. To rozhodně ne. Moc se na něj těším a bude to rozhodně jedna z nejlepších pařeb. Ale přesto si počkám na někoik patchů, abych si hru užil co nejlíp bez vyrošování chybama. Což nikomu nenutím. Každej ať si ji hraje jak a kdy chce.

Ale opravdu mi věř, že se jim to bezchybně nepodaří udělat.

0/0
13.2.2005 19:24

Peter ...

To, že hráči môžu posielať návrhy na hru, ešte neznamená, že jej vývoj je na začiatku. Je celkom bežné, že tvorcovia pridávajú do hry nové veci aj po jej vydaní. Naviac tu bude ešte editor. Dnes už existujú pre Morrowind tisíce modov, pluginov a opravných patchov, takže jediný vážny bug, ktorý sa v hre vyskytuje, je padavosť.

Mne sa zdá rok 2006 ako celkom reálny, ale súhlasím s tebou v tom, že Oblivion si zahráš až dva roky po vydaní, pretože to bude hardwarovo brutálne náročná hra.

0/0
13.2.2005 14:39

Ene Bene

hmm

To že ještě nabízejí možnost zasílání návrhů svědčí tak o polovině vývoje. Jak jsem psal. Engine, apod už je možná skoro hotový. Ale hrní principy jsou v plenkách.

Pokud budu nabízet možnosti změn gamedesignu, tak to udělám v době kdy gamedesin eště není hotovej. Byl by blázni, když by skoro všechno dokončili a pak to začali předělávat podle přání hráčů. Mylsím že takový blázni nejsou.

I když nepopírám, že velká část hry je už určitě hotová.

A přece se mi pořád rok 2006 nezdá reálný :-) Určitě budou odklady :-)

A HW náročnost zase tak vysoká nebude. Uznávám že rozjet to na nejvyšší detaily bude po vydání problém. Ale nízký detaily zobrazení pojednou i na průměrných počítačích (průměr myšlen s ohledem na dobu vydání. Takže průměr bude v té době jako to na čem dnes jede Doom3 na ultra-high)

0/0
13.2.2005 19:28

Peter ...

že ťa vôbec baví písať samé dohady, domnienky, predtuchy a prezentovať to akokeby si bol producent Oblivionu
0/0
15.2.2005 14:57

Petr Possel

Ja mam pocit, ze spousta veci tykajicich se systemu a podobnych veci uz byla doresena. Navic se jedna o ctvrtou hru z toho sameho sveta a tak uz je hodne veci vymyslenych, staci je jen hodit do noveho enginu.

K te zabugovanosti Morrowindu - ja teda nevim, ale ja sem se (az na par drobnosti) prakticky s zadnym bugem nesetkal, a to jsem hral neopatchovany Morrowind docela dlouho, pak uz sem nainstalil Tribunal a pozdeji i Bloodmoon a to uz pak byla podle me uplne bug-free hra. 
Kdyz to porovnas s Arenou, tak je to urcity pokrok.... 

0/0
13.2.2005 16:12

Ene Bene

hmm

Bugů je tam vážně fůra :-) Hlavně si toho všimneš když už hru hraješ po několikátý. Ono je problém že ta se chlubí vlastností, že tam můžeš dělat co chceš. Ale není to pravda. Pokud se začneš chovat trochu po svým a nezávisle na tom jak tě tvůrci vedou za ručičku, tak za chvíli narazíš.

4asto se stává že zadanej úkol nejde z nějakýho úkolu dokončit. Třeba protože jsi už dřív někoho zabil a všihni se nelogicky chovají jako že je pořád živej.

Nebo si s někým o něčem promluvíš na nějaký téma dřív než to hra očekává a hned je problém. Já takhle šikovným rozhoverem najednou přeskočil všechny úkoly pro zloděje v Balmoře :-(

No hrál jsem to poměrně dávno. Ale i na poslední verzi jsem často šílel kvůli nesmyslům, který hra dělala při nestandartním postupu úkolama.

A oblivion určitě nebude výjimka :-) Hlavně hned po vydání. Tahle série je prostě tak rozlhlá že se nedá pořádně obetatestovat.

Vezmi si jak dlouho by rvalo otestování možnosti dohrání všech úkolů? A jak dlouho by trval tentýž test, když by se zkoušely úkoly dohrát různejma způsobama. A ještě líp - když by se zkoušeli v závislosti na různejch jinejch úkolech? To máš testování na roky.

Tady se prostě musí vyvíjet jinak. vytvoří se skript, velmi zběžně se otestuje (bez testování na okolní vlivy - zabití nějaké postavy, rozhovory vedený v jiném pořadí apod) a prostě se věří, že to funguje. Většinou to orpavdu funguje. Ale občas se vloudí chybka. A ve stovkách úkolů složenejch s tísíc až desetitisích různejch podmínek (kdy se může kterej rozhovor zobrazit apod) se do prá desítek až stovek podmínek vloudí chybky. ty chybky se normálně neprojeví. Jen ve výjmečnejch případech. Ale stejně dokážou zhatit hru :-(

0/0
13.2.2005 19:35

Petr Possel

Jasne, ja jenom rikam, ze ja jsem se u Morrowindu s zadnym velkym bugem nesetkal (a dohral sem ho dvakrat vcetne obou datadisku). A tech par drobnejsich chyb omlouva prave ta rozlehlost a slozitost celeho systemu, aspon je jasne, ze tu hru delaji (a testuji) lide a ne stroje.

 

0/0
13.2.2005 21:38

Ene Bene

jj

Uznávám, že vzledem k rozlehlosti se ty chyby dají omluvit. Jak jsem psal - udělat takovou hru bez chyb není možný. Jenda věc je betatestovat HL2, kterej dohraješ za 20 hodin a něco jinýho je testovat hru, která se dá dohrát mnoha způsoby a jeden způsob zabere přes 500 hodin.

Ale právě protože Morrowind považuju za jednu z nejlepších her (spolu s GTA a TS2 je to hra, která mě zabavila na stovky hodin a ne jen pár desítek jako ostatní hry) tak si ji právě že chci užít v co nejlepší podobě. Proot po vydání počkám ještě tak rok na patche.

Tenhle postup samozřejmně nikomu nenutím a je jasný že takhle praštěnejch lidí bude minimum :-) Ale já si počkám :-)))

Mimochodem - říkáš že tam závažný bugy nejsou. Ale třeba když nainstaluješ oba datadisky a neopatchuješ, tak Tribunal nejde dohrát (rozhovor s vůdcem emnýho bratrstva se zackylí a bez patche - ať oficiálního nebo v podobě pluginu to nedohraješ). A to je příklad právě opruzu, kterýho bych se chtěl u zbožňované hry vyhnout a vychutnat si ji v co nejdokonalejší podobě (i když počítám že stejně jako v Morrowindu tam budou chyby i po opatchování)

0/0
13.2.2005 21:52

Lukáš Kimla

Gothic 3-The best RPG
A kam jste sakra zašantročili Gothic?Kterej blb tu recenzi psal!!!Gothic je nejlepší RPG všech dob.A on tam ani neuvede 3. díl.tssss.Mno teda aspoň doufám že to vyjde ještě tenhle rok... :)
0/0
12.2.2005 13:57

Martin Čepek

GOTHIC 3
Fakt vymatlaný. Datáč zarecenzujou, ale vo 3 se nezmíněj. Viry na jejich kompy
0/0
12.2.2005 15:58

Koko Sak

Jak už tu bylo řečeno, Gothic 3 vyjde v roce 2006, ale článek se zabývá RPG, které vyjdou v tomhle roce, je to tak nepochopitelný???
0/0
12.2.2005 21:48

aaa bbb

reply
A CO NEVERWINTER NIGHTS 2??? Ten je ale snad ohlasenej na rok 2006 nevim, na toho se tesim nejvic, ten smete vsechny gothicy a dungeon siege jako nic. Jinak schali souhlasim online sou uplne jiny kafee, ja sice nehral zadny mmorpg, ale hral sem nwn online a byla to hruza:) tim myslim to jak sem byl na tom skoro zavislej..jeste ze uz nemam net..(nebo skoda? .)
0/0
11.2.2005 20:23

schali ___

Meli by jste konecne dat prostor mmorpg hram, pokud vim par jich minulej rok vyslo a nektere byl urcite velmi kvalitni.kdyz nejsou offline muzes parit online az do zblazneni a taky se muze stat, ze uz se k tem offline vubec nevratite.
0/0
11.2.2005 18:04

Ondřej Zach

Re:
To je mozny, asi nikdo moc necekal, ze takovej World of Warcraft zpusobi temer epidemii... ktera konecne muze vypuknout i u nas :).
0/0
11.2.2005 21:20

Peter ...

myslím, že v strednej Európe žiadna WoW-epidémia nevypukne, vzhľadom na vysoké finančné nároky
0/0
12.2.2005 14:25

Ondřej Zach

Re:
rekl bych ze vypukne :), po evrope je beznadejne vyprodano a ani u nas se v prvni vlne nedostane na vsechny
0/0
12.2.2005 20:34

Peter ...

Ja ale hovorím o strednej Európe. Nadšenie veľmi rýchlo opadne, až si všetci uvedomia, že za WoW sa platí  omnoho vyššia cena, než iba mesačný paušál.
0/0
13.2.2005 14:41

Petr Ciesarík

No tak u nás už to prý není k sehnání!Takže epidemie už vypukla!A myslím,že opadne až za hodně dlouho.
0/0
15.2.2005 11:27

Peter Helcmanovsky

A Arx Fatalis 2 vyjde taky az 2006?
Nebo to nikoho krome mne nezajima? Jako podle toho co vidim v tom clanku, tak pokud nebude dobre RPG Dungeon Lords od Bradleyho, tak vyjdou uz jen same akcne ladene veci (mozna Witcher prekvapi? A kotor2 neznam, jednicku jsem jen videl kdyz ji hral kamos a prislo mi to taky takove o nicem, ale mozna bych zmenil nazor kdybych to hral). Takze tento rok bude z pohledu poradnych klasickych RPG asi dost slaby. Nevadi, ja si pockam na Gothic 3 a ten Arx 2... radeji at jsou 2006/2007 a poradne udelane, nez tento rok a nedodelky.
0/0
11.2.2005 17:06

Peter Helcmanovsky

a o Dungeon Lords si taky myslim, ze to bude spis ladene pro mainstream hrace. Ale vzhledem k Bradleymu doufam, ze to bude bavit i mne. :))) (Wiz8 mne po chvilce unavili, ale po kratke pauze jsem to dohral, bylo to fajn)
0/0
11.2.2005 17:07

Ondřej Zach

Re:
Loni jsem v Lipsku videl hratelne Dungeon Lords... vypadalo to spis jako 3D akce v celkem prumerne grafice (bojovnik pobiha v dungeonu a likviduje kostlivce), ale hrozne to padalo a omlouvali se, ze to je hodne brzka verze udelana pro LGC. Tezko odhadovat co z toho vyleze, ale hardcore RPG asi ne :).
0/0
11.2.2005 19:54

Peter Helcmanovsky

jo jo, ja vim ze to bude spis takova akcni hra, ale jsem prave zvedav jak tam pak Bradley udela ten "role playing" ... myslim ze spis to bude takova "explore" hra, nez seriozni role play. Ale obcas mne muze chytnout i takova mlaticka, pokud mi to vsechno sedne dle meho vkusu. U klasictejsich RPG jsem naopak schopny prekousnout i nejaky ten problem (treba UI a ovladani v G2), ale u tech akcnejsich mi to bud vyhovuje uplne, nebo du hrat neco jineho.
0/0
12.2.2005 19:29

Jan Peregrin

Důležitý přípodotek
W8 nedělal Bradley... ale W7 a Wizards+warriors byly super..
0/0
15.2.2005 16:14

Navy Seal

Only Gothic

Musim priznat, ze tato hra je to naj, co moze RPG ponuknut "to jest skveli pribeh, ktory priputa kazdeho dobrodruha. Taktiez je graficky na vysokej urovni a to sme este nehrali 3-ku;-)" No jednoznacne kto hral tuto hru, vsadi v roku 2006 urcite na nu. A ked sa pozrieme na rok 2005, tak nas najviac uputa...ja ani vlastne neviem, tak si zahram znova Gothic;-) zdarec

0/0
11.2.2005 15:49

Thyer ...

neviem, gothic1 a 2 mi nesedel, ja radsej bioware rpg. cize roku 2006 u mna jednoznacne vedie nwn2. tento rok  sa tesim akurat na kotor2, ked to uz budem hrat, este musim chvilu vydrzat :)
0/0
12.2.2005 1:52

Peter Slovák

ghotic
Ghotic je vážne to najlepšie RPG,aké som doteraz hral,tí Nemci sú ale vážne divný,že im nezáleží na predaji v iných častiach sveta,veď Anglická verzia sa začala predávať s polročným spozdením u nás to bolo lokalizované po roku od vydania v Nemecku a aj napriek tomu ročnému opozdeniu to bolo graficky super a bavil som sa pri tom neskutočne.Veľmi sa teším na trojku,ale asi to dopadne tak ako s tými predchádzajúcimi časťami,ak vyjde v roku 2006,my ju dostaneme v roku 2007 a to je naozaj hodne ďaleko
0/0
11.2.2005 12:28

Míla Pech

nejlepší rpg/dungeon -Dungeon Master

Docela bych byl rád, kdyby někdo, někdy..udělala třetí pokračování Dungeon Mastera..ještě ted si občas oba díly zahraju..jestli chcete atmosféru..tak to je to pravé..pamatujete si ještě pobíhání v 1 díle? a déšt a blesky ve druhém? tajemnou stonehenge..a ten nejlepší smlouvací systém..?

asis  etoho už nedočkáme..škoda škoda škoda

0/0
11.2.2005 11:41

ZeeZ ....

Jo jo, DM byly super. Pamatuju, jak jsem to ve dvojce schytal bleskem - polovina (dva) charaktery mrtve :-)
0/0
11.2.2005 20:36

Peter ...

re: třetí pokračování Dungeon Mastera
Neplač chlape, však Dungeon Master 3 existuje. Vydaný bol asi pred 6 rokmi, a bol to tuším posledný krokovací dungeon.
0/0
12.2.2005 14:26

Kuba Kubanor

Gothic.....

Oba díly Gothicu byly fantastická RPG, hrajou se skvěle, ale bohužel - udělali to němci, a co víc -  němci pyšní na to že jsou němci. Vím např. od kámošů z USA, že se tam dostaly do prodeje i němcké verze (lépe řečeno, angličtinu si člověk musel nastavit na začátku hry), to každého hrdého amíka dost vytáčí. Gothic 1. a 2. nemají prostě takový komerční úspěch, jaký by zasloužili. A díky tomu ani pozornost se k nim nestáčí tak často.

Někde jsem četl, že G1 i G2 má největší úspěch v Německu, Polsku a ČR - že by odkaz Rakousko - Uherska? Ve Francii se třeba téměř neprodával....

0/0
11.2.2005 11:05

Karel Urban

Jj serie Gothic je perfektni od dob Falloutu jsem se u rpg tak skvele nebavil.
0/0
11.2.2005 11:13

Jan Rausch

Dungeon Lords

Já se věrně kloním k Bradleymu a jeho Dungeon Lords. O této hře je zatím dost málo informací, takže soucítím s autorem, který musel psát věci jako "dungeony plné pokladů", "boje s nestvůrami"... prostě vyplnit půl stránky ničím

Zaručenou kvalitu si slibuji od KOTOR 2.

Na Gothic 3 se taky moc těším a ještě se budu těšit velmi dlouho. Je zvláštní, jak tyto skvělé RPG hry zapadly bez většího zájmu.

A mezi svá nejočekávanější RPG řadím také PC verzi GTA3: San Andreas .

0/0
11.2.2005 10:22

Mág ohně

GOTHIC

A kde je ksakru GOTHIC3. Pokračování podle mne nejlepší série RPG vůbec?

Jestli na něj autor zapoměl záměrně tak je to diletant a ... Ale co chtít po bonuswebu!

0/0
11.2.2005 8:09

Roman Arendáš

plně souhlasím ale bude to tím že G3vyjde asi až v roce 2006
0/0
11.2.2005 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.