Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Cops 2170: Power of Law - strategie s RPG prvky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

James

výcvik
nevíte někdo kde mám povíšit prohledal jsem celou policejni stanici a už nevim jak dál? díky
0/0
28.8.2007 12:00

Ladislav Ladra

dobrý den mám dotaz co mám udělat po mysi kdy vylezu ven z metra a mam mapu. říkají tam něco o továrně jak se tam mám dostat nebo co mám udělat. predem ndekuji
0/0
17.3.2006 19:05

Jan Pánek

Tak se blizim kje konci. Krome jednoho velkeho bugu, kdy u Deliciho HQ mi nevybouchl prvni vytah a mohl jsem se prenest pouze do Policejni stranice, kde ale nikdo nebyl a musel tudiz celou tuhle hustou misi hrat znova, je to docela dobre. Jedine, co mi opravdu chybi oproti UFU je moznost zutomaticky setrit akcni body do dalsiho tahu. Porad to musim odpocitavat z hlavy :)

Ale jinak docela slusna tahovka za slusny penize a v rodnem jazyce. Hral jsem uz i horsi hry.

0/0
30.5.2005 9:26

Robin X..

KONEC

Tak jsem tuhle hru dohrál, a můžu vám říct, že se mi fakt líbila, ale vztekal jsem se nad ní jako nad žádnou jinou (hrou) ;o) .. Mohli si autoři dát víc práce s vyvážením hratelnosti - to že nepřátelský robot přejde 3/4 mapy a pak vystřlí BURST střelbou a sejme přitom přímým zásehem dva moje členy teamu který jsou zakleknutý každý na jedné straně lavičky .... to je trošku moc!!! Stejně jako ty orgie na každým začátku mapy - desítky a desítky protivníků hned v prvním kolem hladce odkráglujou většinu spojenců a k tomu jako třešničku i někoho z našich ať dělam co dělam, protože se ani není kam ukrýt (viz. např. mapa křižovatka nebo finální útok). Ale když se přečkaj smrtící první dvě kola tak je defakto vyhráno, protože pak je řada na mých elitních poldech.

Každopádně je to skvělá hra, ale patch a další bnusovou kampaň by to ještě chtělo :o)

-R-

0/0
30.3.2005 15:58

Jiri Franz

ehm ehm
To by me zajimalo, jestli to autor vubec hral, nebo jestli nemel nejakou zmatenou betu? Akcni body se pocitaji pouze pokud je na mape nepritel (samozrejme ho nemusime videt) a pro strileni nepotrebujete drzet control, pokud strilite na nepritele , chapu, ze pokud pouzivate ctrl pro strelbu, palite asi do vlastnich rad a nedivte se, ze vas za to nepochvali.
0/0
10.3.2005 23:29

Robin X..

Ovládání

Nazdárek. Nevíte kde najdu přehled kláves a jejich funkcí? Nebaví mě projíždět písmeno po písmenku a koukat co to kde s kým/čím udělá :o/

Ale jinak slušná hra - mám rád podobný typ her jako UFO, Fallout Tactics, Silen Storm a pod. :o)

-R-

0/0
7.3.2005 10:47

Jan Pánek

V manualu, kde jinde.
0/0
30.5.2005 9:23

Martin Doule

Osobne bych tomu dal tak o 10% vic. Je to klasicka tahova taktika, to ano, ale libi se mi tam svoboda jednani, moznost ruznymi zpusoby reagovat na situace a ukoly a tim si znepratelit ci ziskat ruzne frakce. Jeste uvidime jak to bude ovlivnovat presneji dej, jsem teprve na zacatku druheho dejstvi :)
0/0
24.2.2005 21:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.