Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Metal Gear Acid

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echidna evoII

Metal Gear Acid
Tak jsem si to koupil, a nelituju. Naprosto geniální karetní systém. Dynamika i akce tu jsou, a přišlo mi to i lepší než předchozí díly kde u dvojky jsem se doslova nudil. Pokud chcete hru k PSP, kupte si Metal Gear.
0/0
5.10.2005 9:48

Ondrej Skoch

To Grahf
Dost me prekvapuje prave u Tebe, co tu pises. Prece musim hru nejprve hrat a pak se k ni vyjadrovat. Je naprosto absurdni neco nemit nikdy v ruce a presto hodnotit a to tak rezolutne. To prece proste NEJDE....Kdyby to tu psal nejaky neznamy nick, u ktereho bych si mohl myslet, ze je mu 15- tak ok, pokrcim rameny, ale takhle jen vrtim hlavou. Ja se nechci prit o to, zda TOBE vic sedne MGS3 nez MGS2 nebo MGS 1 rozhodne uz ne o to, jestli MGS3 nez MGA (prave proto ze jsi to nehral). Ale ta hra je DYNAMIKY plna, pokud skutecne dynamikou myslis, ze se tam skutecne neco deje. Vis, mel by sis uvedomit, ze v teto "tahove strategii" (to totiz NENI tahova strategie de facto, ovladas jen jednu a pak dve postavy. A dynamiky je tam tedy az nad hlavu :-)  Proste tohle je PLNOHODNOTNY Metal Gear s jedinym rozdilem ve stylu ovladani postavy. Jinak to je proste Metal Gear. A vzhledem k tomu, ze jsi urcite slysel o pripravovanem MGA2, tak Te upozornuji, ze v nem jiz nepujde o vedlejsi pribeh, protoze se tam vyskytuje Revolver Ocelot, muj milacek ze vsech tri (byt v mladem vydani nemel charisma) PS1-2-dilu....a vubec nejde vyloucit, ze MGA2 bude jednim cipem zasahovat do PS3 dilu (a tedy zpetne do PS1-2 dilu) a druhym prave do prvniho MGA, takze kdo nebude znat dej MGA1 unikne mu kontext treba v MGS4. On i GBC Metal Gear odhaluje dosta zajimave informace o Campbellovi, Fox Houndu a samotném Solidu Snakovi. Nepodcenuj to. A pokud jsi fanda MGS serie, tak se priprav, ze pres skepsi si nakonec to PSP koupis :-)
0/0
21.8.2005 11:45

theSeeker ofPower

Ok, uznávam, že som možno bol trochu tvrdší v názore na mga, ale to bude zrejme kvôli tej nečakanej a na "pohľad" kontroverznej hratelnosti...proste mi to príde ako MtG integrovaný do MGS. Môžeš tvrdiť, že som nejaký staromil, konzervativec, ktorý nerád mení zažité spôsoby, ktorý má z toho jednoducho strach a nedá dopustiť na svoju modlu...ale asi to tak bude. PSP si určite nekúpim, nikdy som neholdoval handheldom. Ak bude hrať mga2 opravdu dôležitú rolu v ságe, tak počítam, že vyjde i na PS2/PS3. Ale tomu moc neverím.

0/0
21.8.2005 22:03

Ondrej Skoch

Těžko najdeš
výraznějšího tradicionalistu, než jsem já. Přechod RE do bezzombáckého teritoria pro mě byl dost šok hratelnost nehratelnost. Přesto dnes beru RE 4 jako druhý nejpovedenější díl série po geniální RE2. U MGA převládala skepse naprosto jednoznačně a bác, je to skvost. Metal Gear : Ghost Babel pro GBC taky nikdy nebyl zkonvertovaný a přijít o něj je dost škoda. Konverzi MGA rozhodně nečekej, je to šité na míru PSP...a tam geniálně hratelné. Chtělo by to abys viděl jeden level a pak jednu mezihru, ideálně s těmi panenkami, to je síla.... :-)
0/0
22.8.2005 10:39

theSeeker ofPower

Tak až bude emulátor...;)
0/0
22.8.2005 13:17

Ondrej Skoch

Nezlob se na me,
ale kdyz napíses "sice som Acid nehral" a pak o nem vyneses tolik soudu, tak to fakt nechápu. Zahraj si ho, ponor se na nej na hodiny a pak sem napis. Nulova dynamika? Tak to bys tedy zíral, jaká je tam dynamika. Pribeh je podavany vyborne a ze tam chybi dabing je skoda, nicmene je to opravdu dobre udelana hra a  o to jde. Nevím, jak s Tebou polemizovat, já to hrál, sel do toho se skepsí a vrátil se jako naprosto spokojený, Ty zatím soudís jen ze slov. Dej MGA aspon 5 hodin, abys do nej trochu pronikl a pak sem napis. Rucim za to, ze to budou odlisne dojmy. Co se MGS3 týká, to je proste diskutabilní.
0/0
20.8.2005 0:23

theSeeker ofPower

to bude problém, pretože si to zrejme nikdy nezahrajem, keďže PSP neplánujem kúpiť. Bohate mi stačí MGS na hlavnej platforme, tam sa odohráva to podstatné.
0/0
20.8.2005 11:20

theSeeker ofPower

hm, tak teraz s tebou Andy nemôžem súhlasiť asi v ničom...podľa mňa si sa hodne nechal uniesť nejakou kartovou "minihrou", ktorá má suplovať MGS na PSP. Jak to môžeš vyvyšovať nad MGS3, to nepochopím. Sice som Acid nehral, ale už len z popisu mi vyplýva pár skutočností...šak tam musí byť nulová dynamika a akcia, ťahové boje s kartami, wtf? Rytmus bude hodne pochodový...A bez dabingu..však ten tvorí velkú časť úspechu celej série. Rozhodne nechcem, aby takáto hratelnosť nahradila tú pôvodnú...vidno, že na tej "bokovke" Kojima nepracoval, čo mu pripisujem k dobru.

0/0
19.8.2005 21:39

Bafiky Baf

Dynamika a akce? Je mi líto, že bereš MGS jako střílečku. Osobně jsem se vždycky spíš plazil, schovával a pak pif paf ze zálohy než abych někam vlítnul a všechno vystřílel. V tomhle ohledu je MGA dokonalé. Taky jsem byl ze začátku z MGA rozpačitý, nějak mi to nesedělo ani jako kartová hra. Ale jen do doby, než jsem pochopil, že to má blíž k ryzímu MGS než k pokeru . Osobně si myslím, že klasický MGS by bylo na PSP nehratelný (alespoň na cestách, doma v pohodlí by se to snad dalo zvládnout). Holt se musím postavit za Ondřeje - MGA bych nepodceňoval. Ehm...... v MGS šlo většinou o pořádnou zápletku a ne jen o dabing, ne?

0/0
20.8.2005 9:33

theSeeker ofPower

dynamika a akcia nie je synonymum len pre pif paf a hru na ramba  Mal som na mysli samozrejme to, jak sa to všetko rýchle posúva kupredu, jak sa stále niečo deje a ty nemáš čas ani vydýchnuť poriadne. U ťahových stratégii nič také nie je, čo bude prípad i mgs.
0/0
20.8.2005 11:18

Bafiky Baf

Ano, to je možné, ale není to případ MGA. Po hodině hraní zapomeneš na to, že to je tahovka a budeš honit karty, jako by mělo mít kolo jen 10 sekund. A neboj, každou chvíli se něco děje.
0/0
20.8.2005 18:01

theSeeker ofPower

mga
0/0
20.8.2005 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.