Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Silent Hill: Play Novel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Daněk

Stříbrny medailon
Nazdar,prosim vás,řekněte mi někdo co mám dělat ve škole.Měl jsem najít 2 medailony(zlatý a stříbrný)zlatý jsem našel ,ale střibrný ne,zasekl jsem se u klavíru a nevím kam dál.Prohledal jsem všechny místnosti ve škole tedy až na ty které nejdou otevřít.Prosím odpovězte mi můj mail je Midius25@seznam.cz předem dík.
0/0
13.4.2007 22:09

jjj kkk

musíš zahrát určitou "melodii" na klavír (ptáci napoví jakou)...
0/0
14.4.2007 12:24

karel honys

co mam delat v te zombicke skole
0/0
28.9.2006 18:13

karel honys

nepiste na email nefaka
0/0
28.9.2006 18:12

karel honys

silent hill1
borci potrebuju komplet navod na SH1
0/0
28.9.2006 18:12

Tomáš Bacovský

Který díl je podle vás nejlepší? Na PC nebo PS2? Hrál jsem jen SH3 na PS2. Atmosféra výtečná, grafika též, depresivní hudba, ale ty souboje s monstrama byly dost otrava. Když jsem si dal větší obtížnost, příšeráků bylo všude jako much. Při třetím hraní mě to přestalo bavit a střelil jsem to do bazaru. Uvažuju,že si nějaký SH brzy pořídím. Bohužel moje angličtina stojí za starou belu (holt jsem se na gymplu flákal:-)),tak si ten komplexní příběh moc nevychutnám..
0/0
16.4.2005 16:49

KUFI ---

Jelikoz beru Silent hill jako celek ,tak nemuzu rict kterej dil je nejlepsi. Nejlepsi je proste...Silent hill :) No ale nejvic me zasahla asi dvojka...depresivní blouznění Jamese mlhavyma ulicema Silent hillu ,snažícího se najít svou dávno mrtvou ženu ,byl prostě neopakovatelnej a emocionálně extrémně silnej zážitek. Jinak dvojka je do jisty miry vylepsena jedncika z PSX(samozrejmě s komplet novym příběhem) demonstrujíc silu PS2. Trojka uzavírá kruh a je těsně spjata s prvním dílem ,k jejímuž(sakra to je slovo :) uplnymu pochopení je nutno první díl mít odehranej. Čtvrtej ,a zatim poslední díl ,prinasi do Silenta spoustu inovacnich prvku a novy pojetí světa Hillu. Jinak je jedno jestli to hrajes na PC nebo PS2 (pripadne XBOXu) ,za predpokladu ze mas u PC gamepad. Jenom s tou dvojkou sem mel na PC dost technickych problemu(vypadaval ambientní zvuk apod.) ,takze pokud vlastnis PS2 ,tak doporucuju spis PS2 verzi. Co se tyce druheho dilu ,tak na PS2 dokonce vysla vynikající bonusova verze s prekrasnou krabicí a bombastickym DVD Making of. PS: anglictina je nutna k pochopení příběhu ,ktery je po atmosféře tim nejvetsim klenotem SH.
0/0
16.4.2005 17:19

Tomáš Bacovský

Ok. Až mi v polovině května šéf z práce vrátí PS2 (mám teď vyšší plat:-)),tak do toho SH2 jdu. Koupím si ten Directors Cut,v bazaru se dá sehnat za pár stovek. Jsem hodně zvědavej na ty Pyramidheady. A co ta čtyřka? Vypadá hodně dobře,ale trochu mě odrazuje fakt,že inventář je omezený a předměty můžeš odkládat jen do truhly v hotelovém pokoji. Co se týče mé mizerné angličtiny,tak jsem několikrát uvažoval,že si zaplatím na rok jazykovku (už jenom kvůli mému milovanému RE),ale jsem hodně pohodlnej,nechce se mi chodit do práce na noční a pak přes den do školy (nějaké kurzy pro mě nemají smysl). Až změním práci,tak se snad ke studiu angliny dokopu:-) Tak zdar dobrým horrorovým hrám,vyrážím do kina na jeden,prý dobrý,horrůrek Saw. Snad to bude stát za to...
0/0
16.4.2005 19:14

KUFI ---

Pokud seš na tom s anglictinou hodne spatne ,tak si spis kup PC verzi a stahni si tady z Bonusu cestinu. Sice je otřesná(zhruba naznacuje o co se tam jedna a je videt ze autor prekladu venoval málo času) ,ale lepsi neco nez nic. Bez znalosti anglictiny se do SH2 radsi ani nepoustej ,jinak bude zazitek polovicni. Hodne se tam hraje se slovíčkama ,zadny neni zbytecny ,kazdy slovo ,kazda veta tvoří důležitej kousek mistrovský skládačky a krom toho sou tady dialogy výjimečně kvalitně napsaný a je radost se v nich "rochnit". Co se tyce SH4 ,tak pro nekoho muze bejt omezenej inventář frustrující ,ale pokud ti nečinil problemy Residentovskej (mini)inventář ,nebude ti je činit ani tenhle. Jde o to sebou nosit jenom dulezity veci a netahat haldu svíček ,medailonů ,naboju ,zbrani a ja nevim ceho vseho este. PS: Jako fandu filmu se7ven ,mě Saw dost zklamalo. Hlavně se mi nelibily mizerny herecky vykony(třeba na konci uřezávání nohy pilkou ve mě vyvolavalo salvy smíchu a to asi záměr autoru nebyl :). Musim ale uvést ,ze jsem se na Saw koukal tesne po tom ,co sem skouknul Eraser head(Mazací hlava) od Lynche. Tim se dostal muj kritickej žebříček do závratnych výšin a Saw timpádem u mě totálně propadlo :/ Snad kdybych se na to koukal před Mazací hlavou...
0/0
16.4.2005 20:00

Mr. Wáwra

Taky se mi nejvíc líbila dvojka.

BTW moje english asi neni ještě úplně dokonalá (9. tř. ZŠ) , ale v celku solidně jsem ten děj pochopil. Každopádně během hry pauznout, vyjet na Seznam slovník a tam si zjistit nějaký slovíčko neni na škodu ;)

0/0
16.4.2005 21:07

Tomáš Bacovský

Taky jsem obcas pouzival u vsech Resi slovnik,ale ten klasickej papirovej:-) Do sesitu jsem si zapisoval vety,rozkresloval puzzly a velmi me to bavilo.
0/0
17.4.2005 0:08

Tomáš Bacovský

Jo,SH2 na PC bude pro me ta nejlepsi volba. Saw se mi docela libil,ale na Sedmicku jasne nema. Herecke vykony jsou skutecne nic moc (hlavne Adam). Kdyz u toho clovek nebude premyslet,shledne celkem dobry thriller. S tim urezavanim nohy mas pravdu,polovina kina byla vysmata. Rozhodne vsak Saw neni takova ptakovina jako Kruh 2. Po jeho shlednuti jsem se poradne nasral,zaregistroval se a napsal recenzi do studny. Takhle zkazit skvelou serii!!!! V posledni dobe me nejvic dostal japonsky Ju-on:Grudge,byl jsem z nej jak oparenej. Doporucuju!
0/0
17.4.2005 0:26

Gabriel .....

Ju-on
No, Ju-on: The Grudge(japonska verzia) bol najlepsi horror aky som kedy videl. Perfektne. Aj ja doporucujem!!
0/0
17.4.2005 1:05

Tomáš Bacovský

Uvažoval jsem,že na to napíšu recenzi,ale to bych to musel zkouknout podruhé,k čemuž zatím nemám sílu. Hustá husťárna!!!
0/0
17.4.2005 1:41

KUFI ---

Tak to je tvoje recenze na Studni? No uz tam visí jeden muj nevybíravej post :) Ju-on je třída. Hlavně ten uplne prvni dvoudílnej TV film. To je ukrutny psycho. Ja doporucuju Dark water ,pokud si to uz nevidel. Je to taky od Hideo Nakaty(Ringu 1,2 ,The Eye , Kaosu...)a jeden z nejlepších JP horrorů co sem videl.
0/0
17.4.2005 1:39

Tomáš Bacovský

Jo,ta recenze je moje. Tvůj post jsem četl. No,nevím.. První americký Kruh se mi líbil,druhý je shit,na americkou Nenávist jsem chtěl jít dnes,ale už to nikde v okolí nedávali (recenze jsou rozporuplné,prý je to moc doslovné) a Dark Water teprve přijde do kin. Bohužel mi zrušili jedinou videopůjčovnu v okolí,kde byl slušný výběr horrorů. Stihl jsem si půjčit akorát všechny Kruhy. Nejvíc se mi líbil Kruh 2 (Sadako lezoucí po stěně studny,tvář dívky hnusně zarůstající dlouhými vlasy v tv) a taky závěr Kruhu 0 byl fakt hustej (Sadako zabíjí v lese). Přečetl jsem si i knihu (v některých detailech se odlišuje od filmu). Je výborná! Z Ju-onu jsem viděl jen The Grudge. Opravdu ukrutný psycho! Po jeho shlédnutí jsem se zamkl v pokoji a do rána měl rozsvíceno! To kdyby viděla moje máma,tak to nepřežije! Jak jsem tak pročítal recenze horrorů na Studně,tak jsem potěšen zjistil,že kvalitních asijských horrorů je dost. Až splatím PC,tak začnu vydatně shánět. No,musím končit,chystám se nadatlovat recenzi na horrorovou klasiku,která mi na Studně citelně chyběla a chci se dnes taky vyspat. PS: Oko mám,taky dobrý. Ale není od Nakaty,ale od bratří Pangů. A Amíci plánují i jeho remake..
0/0
17.4.2005 5:07

KUFI ---

Na prvnim remaku Kruhu me hlavně zaskocil nevyraznej hereckej vykon hlavni postavy v podani herecky Naomi Watts. Pokud ste videli Lynchovo geniální Mulholland drive a její ůžasný herecky vykony (treba scena kdy Naomi Watts ,aka Betty, prijde jako herečka na konkurz a má zahrát milostnou scénu ,je z hereckyho hlediska patrně nejlip zahraná scnéna co kdy byla ve filmech k vidění) ,tak by ste byly taky urcite dost zklamany. Druha vec je ,ze nenavidim Holywoodskou mašinérii plnou klišé a nablejskanych efektů ,která všechno co se aspon trochu dobře prodávalo přežvejká a vyplivne ve svym shitoidním podání. Zatimco v JP originale nebylo prakticky nic videt a atmosféra byla budovana předevšim náznakama a film byl tak krásně mrazivej ,tak by to nebyl Hollywood aby tam nedal trapný masky bubáků -tady uz je Sadako videt v cely svy krase a vypada jako Satan-holčička z Vymítače. U sceny kdy Sadako leze z televize ,sem nevědomky otáčel hlavu a odtahoval se od obrazovky s pocitem že se každou chvíly zbláznim(a to sme na to koukali 2 -sám bych na JP horrory nikdy nekoukal :). U aty samy sceny v remaku sem se jenom ušklíbnul. Absolutně bez ůčinku. Jinak vsechny ostatní Ringy(Ring Zero ,Ring 2 ,Ring Virus) uz byly spis průměrný snímky(samozrejme v zanru JP horrorů -takze na absolutním vrcholu těch amerických :). Knizku Kruh od Kodžiho Suzuki mam doma a díky mojí nedočkavosti dokonce 2x ,ale jeste sem se k ni(m) kvuli Pavučině snů od Stephena Kinga nedostal... Ju-on. Tady platí ato samy. Puvodní televizní filmy(Ju-on TV movie version a Ju-on 2 TV movie version) jsou neskutečně posrávací. Jeste 3 dni po jejich skouknutí mě bylo psychicky špatně a vzhledem k tomu ze jezdim po nocích s dodávkou ,tak sem jenom čekal kdy uvidim sedět v suterénu v koutě našeho baráku ,malyho vybledlyho kluka s otevřenou pusou co mňouká...a kámoš se kterym sme na tu šílenost koukali ,přešlapoval v noci pred barákem a nebyl pul hodiny schopnej vlézt do vchodu a až do rána měl rozvíceno po celym bytě. Ju ona uz nikdy ,to je moc silný kafe i na mě :) Ju on: The grudge uz byl celkem prumerne zasírací snímek a The grudge 2 sem zatim jeste nemel tu čest videt ,ale podle traileru vypada docela slibně. Hlavně jak tam "krká" :) Jednou kdyz sem se vracel takhle z prace domu (asi v 5:00 ráno kdy celej barák ještě spal), se se mnou zasek vytah a zhasnul. Jediny co mě v tu cvíly napadlo bylo -"tak ,a tady ted máš ty svoje Silenty a Japonsky horrory" :) Nastesti! to bylo jeste pred tim nez sem videl Ju ona ,takze sem infarkt nedostal :) Ale bylo to zrovna v době ,kdy sem měl rozehranyho Silenta 2 a v tu chvíly sem byl v duchu smířenej s tim ,ze za mnou stoji Pyramidhead a skoro sem slysel jak zhluboka dejcha do ty svoji kovový masky. Nakonec me napadlo ,že bych si moch posvítit do kouta mobilem(samozřejmě ze bez kreditu abych nemoch volat pomoc :) a přesvědčit se zda tam neco je. No nic tam nastesti nebylo ,ale stravit 30minut(než šel první člověk do práce) v naprostý tmě a tichu jenom s mdlým zelenkavým světlem z mobilu byla fakt docela drsná škola. PS: ja mam sbirku uz docela slusnou a čítá cca 30 Japan shock filmů ,nepočítaje filmy o Yakuze apod. PPS: trochu se mi to popletlo s tim Okem. The eye je samozřejmě od bratří Pangů a až ten remake bude točit Nakata.
0/0
17.4.2005 15:36

KUFI ---

Koukam ze to nak nechce skousnout muj "krapet" delsi prispevek :)
0/0
17.4.2005 15:38

Mr. Wáwra

Hm, já jsem viděl JP Kruh, ale že bych byl nějakej připosranej, to takřka vůbec. Oproti SH slabounkej odvárek
0/0
17.4.2005 16:17

KUFI ---

Tak to pred tebou smekam. Ja sem se od ty doby co sem videl Ringu poradne nevyspal :) Hrat a sledovat je neco jinyho. Kdyby byl Ringu hra ,tak to nehraju.
0/0
17.4.2005 18:29

Mr. Wáwra

no prave, film je min strasidelnej, protoze jenom cumis a vlastne se te to "netyka"
0/0
17.4.2005 18:46

Tomáš Bacovský

Tak jestli je Ju-on: The Grudge průměrně zasírací film, tak to abych si připravil na sledování tv Ju-onů kýbl na blití a nějakou zbrań aspoň pro malý pocit bezpečnosti:-) U The Grudge jsem si toužebně přál,aby na scénu vběhl nějaký vymakanec,nakopal ty duchy do prdele a zachránil tu holku:-) A ono nic,bylo to ještě větší psycho! Jen by mě zajímalo,kam duchové schovávali ty mrtvoly. A proč se dlouhovlasá mamina jednou plouží po dvou a jindy plazí. Ten Ju-on mě nějak magicky přitahuje, už jsem si ho chtěl několikrát znovu pustit, ale vzpoměl jsem si ne tu hnusnou hubu skřehotajícího ducha,jak se plazí po schodech dolů na strachy paralyzovaného chudáka bývalého inspektora a chuť na Ju-ona mě okamžitě přešla. Ta dvojka je prý taky pěkně hnusná. Duchové tam řáděj v nemocnici. A je tam i obzvláště vypečená scéna s kopírkou (už mě z toho mrazí). Člověče,kde ty japonský shocky bereš? Z nějakýho zahraničního net shopu? To bych chtěl vědět, pár stovek na nějaký pořádný japonský drasťák by se u mě našlo.
0/0
17.4.2005 16:42

KUFI ---

On ten puvodni televizní Ju on je totiz tocenej tak zrochu amatersky a diky tomu to pusobí hrozně syrově. Ja to vsechno taham z DC++ ,ale je to docela problem ,pac jenom hrstka lidí tyhle filmy vlastní. Jinak ,koupit to u nas nikde nekoupis ,snad krome proflaknityho Ringu. Jedine si to objednavat z UK ,kde se daji sehnat i remasterovany edice se vselijakyma bonusama a to za par liber. Ale ja nemam kreditku ,takze to taham :)
0/0
17.4.2005 18:34

Tomáš Bacovský

To DC++ mám už nějaký pátek nainstalovaný,ale zatím to s ním neumím. Stoprocentně se to brzy naučím!
0/0
17.4.2005 18:38

Lukáš Volšan

aha!!
Tak ono se to tady neskutečně proplétá Nakonec se z Vás všech vyklubou individua jako já (ale to asi ne protože takový maniak do hororů se jen tak nenajde). No na studnu chodím pravidelně... Ano Kruh 2 byl zprzněn a chtěl jsem mu dát nenižší hodnocení ale pak jsem si přečetl rozhovor se scénáristou v Amer. Fangorii a vše se změnilo... film se mi najednou docela zalíbil a věci které nedávaly moc smysl nebo vypadaly jako samoúčelnost se najednou trochu vystříbřily tak jsem tomu dal v komentářích na studni 7/10... a připojil ještě odkaz na můj blog kde bych rád pokud možno odpověděl na některé otázky ohledně tohoto filmu protože jak jsem slyšel někteří lidé považují za chyby i ty věci které chybama nejsou...
0/0
17.4.2005 20:50

Lukáš Volšan

...
jo a ještě k těm japan shock hororům... pokud jsem to nepřehlédl co si myslíte o americké verzi The Grudge????? Od té doby jsem viděl všechny Ju - Ony a byl to opravdu ZÁŽITEK Ale ani ta amer. verze nebyla moc špatná..co myslíe?? I když tohle už vážně patří na studnu...
0/0
17.4.2005 20:55

Tomáš Bacovský

Americkou verzi The Grudge jsem trestuhodně propásl. Odhodlal jsem se a chtěl na něj jít v sobotu,ale nikde v okolí ho nedávali. Tak jsem šel na Saw,ze kterého jsem byl dost rozpačitej. Viděl jsem detailní obrázek plazící se dlouhovlasé maminy a vypadala mnohem děsivěji než v originále. Teď mě hodně mrzí,že jsem tu návštěvu kina pořád odkládal. Holt jsem pořád smažil na GC RE4:-) Za svou recenzí na Studně si stojím. Scénarista může vysvětlovat dějové lapsy,jak chce,kvůli tomu jsem Kruhu 2 nedal 4/10. Já jsem šel do kina v očekávání děsuplného zážitku,jenž se bohužel nekonal. Místo toho,jsem Samaru ještě litoval ("Chudinka,nemá maminku"). Navíc to vůbec nebylo napínavé. A vyznění celého filmu se mi nelíbilo. Porovnával jsem ho jen s ostatními Kruhy. Co se týče horrorů jako celku,je to nadprůměr,ale ve srovnání s ostatními Kruhy či třeba s japonským Ju-onem je to podprůměr. Zkus napsat na Studnu svou protirecenzi,rád si ji přečtu,ostatní také. Pak bude možno porovnat dva odlišné pohledy na věc,což čtenáři zcela jistě ocení. Tak to by bylo,musím končit,půjčil jsem si Psí vojáky a Draculu 2000 (moc velký výběr v půjčovně není) a chystám se to zkouknout. Podle recenzí jsou to celkem dobré filmy. Uvidím.. Tak se měj,horrorovej fanatiku:-)
0/0
18.4.2005 5:54

Lukáš Volšan

...

Tak v tomhle s tebou naprosto souhlasím... v porovnání s ostatnímy Kruhy , Ring Two absolutně propadl a je to velká škoda Atmosféru taky nemá žádnou, ale to nemůžu posoudit protože ač je to sebeděsivější zážitek tak se prostě nebojím a někdy je mi to strašně líto Vlastně jediný filmy u kterých jsem se kdy bál bylo pár vyvražďovaček z 80.let

Taky s Váma souhlasím v tom že RE2 nabízel nejlepší atmosféru z celé série. U americkýho The Grudge... ta mamina co jsi viděl na obrázku (a kterou nám japonská verze ve finále ukázala v celé své kráse...) pokud is to dobře pamatuju takhle vidět ani není (to je až ve vystřižených scénách na DVD), ale jinak je film dobrej a pokud jsi viděl jen Ju On : The Grudge tak uvidíš i pár nových duchů

Jinak s tím fanatikem ses trefil horší než jsem já už neznám

0/0
18.4.2005 13:06

Tomáš Bacovský

Kromě paní domu a mňoukajícího Toshia strašily v Ju-on: The Grudge také tři školačky. Ten detaiilní obrázek maminy byl v Reflexu asi před třemi týdny. Rande bych si s ní určitě nedal:-) Já jsem dříve na horrorech tolik neujížděl,stejnou měrou jsem byl blázen i do hongkonských akčňáků. Za nejlepší považuji Hard Boiled od Johna Woo,to nemá chybu,viděl jsem to snad dvacetkrát. Z japonských shocků mě v poslední době kromě The Grudge zaujal také Tetsuo,to je neskutečná úchylárna..
0/0
19.4.2005 4:23

KUFI ---

Tetsuo je dobrá cvokařina :) Ale kdybych mel rict jakej Japonskej film mě nejvíc šokoval ,tak bych řek něco od Takashi Miikeho...určitě Audition ,ten je jenom pro ty největší drsoně a pak taky Gozu...aspon nevim ze bych v nakym jinym filmu videl mladou holku porodit dospělýho chlapa ,nebo bábu co stříká mlíko ze svýho cecku do lahviček ,ktery pak prodává malym dětem jako mlíčko :)
0/0
19.4.2005 15:26

Tomáš Bacovský

No,o Audition jsem četl recenzi a musí to být dost psycho...Dlouho se nic neděje,a pak najednou vytryskne úplný vodopád brutality. Co asi holčina schovává v tom pytlíčku? Domácí zvířátko?:-)
0/0
19.4.2005 17:40

Lukáš Volšan

...

No ta část s těma školačkama patří k mým nejoblíbenějším částem filmu... je taková nejdepresivnější (+ poslední kapitola ta je taky taková mrazivá... hlavně ten pohled na prázdné ulice města a pak najednout to krrrrrrrrrrrrrrrr), hlavně díky tomu že vlastně zjistíš že v budoucnosti našli v opuštěném domě rozřezané tělo hl. hrdinky..., ale v americké verzi ji nenajdeš... ani toho bývalého detektiva jehož dcera vlastně v té části byla hl. postava... místo toho tady najdeš nového ducha z televizních Ju-Onů.

Jinak se mi děsně líbí konec jap. verze když si Rika zakryje oči v okamžiku když se k ní plazí paní domu... ta smutná hudba a "odhalení"... dodnes s mrazením v zádech vzpomínám na tu scénu ve sprše a dojem ještě víc umocnila ta samá scéna v amer. verzi kde ji trošku pozměnili ale účinek je podle mne stejný brrrrrrrr

0/0
19.4.2005 17:12

Tomáš Bacovský

Teď jsem to půjčil jednomu machýrkovi v práci,který se vytahoval,že snese všechno. Několikrát jsem ho nabádal,ať si to nepouští před spaním. Ale jasně,že si to pustí,jeho jen tak nic nerozhází.. Večer přijde hrdina do práce se zarudlýma očima,maje nepřítomný pohled a nervový tik v oku.. Cha chá,už se na to těším:-) Nalákal jsem na Ju-on další zvědavce.. Jak káže jedno horrorové pravidlo,zvědavost se nevyplácí:-) Co se týče konce Ju-on,tak mi to do sebe nějak moc nezapadlo. Až najdu odvahu,tak to zkouknu znova. Jinak jsem obrátil bazar v Jindřišský vzhůru nohama a vítězoslavně si odnesl Ring 0 za kilo. Zítra ráno po šichtě to důkladně zkouknu a zrecenznu. V neděli ráno jsem poslal do Studny recenzi The Thing,ale zatím to tam nikde není.
0/0
19.4.2005 18:08

Filip Kroupa

Já se teda nejvíc "zažral" do jedničky. Hrát to o půlnoci na velký televizi byl fakt zážitek. Zvlášť když jsem ni podobnýho nikdy předtím nehrál
0/0
16.4.2005 22:04

KUFI ---

Jako cloveka kterej zije Silent hillem ,mysli na Silent hill kudy chodí a nejradsi by se do nej i odstehoval kdyby vedel kudy se do nej jde ,me strašně mrzí absence anglicky verze. Sehnal sem si GBA emulator + SH:Play novel ,ale odmitam to hrat kdyz nerozumim jedinymu slovu. Jediny co vim je ,ze Arigato znamena Dekuju ,Ichi znamena Jedna(jenom diky dokonaly šílenosti od Takashi Miikeho "Ichi the killer" :) a Muši znamena Prosim. A to si jeste nejsem jistej jestli to vubec pisu spravne...
0/0
16.4.2005 7:05

Mr. Wáwra

LOL, odstěhovat se do Silent Hillu  Tak to bych fakt nechtěl.

Jinak teď jsem koukal na ty stránky o příběhu SH3 a ArcadeVelmistr to asi fakt zabalil, to je škoda

0/0
16.4.2005 10:51

KUFI ---

Jo vypada to tak. Nedavno sem na smrthrou taky zavital a zda se ,ze velký ArcadeVelmistr uz asi cestu do Silent hillu objevil a odešel v něj... :D I sem mu psal ,ale neodpověděl mi...
0/0
16.4.2005 15:33

Mr. Wáwra

to je škoda, kdyby poslal aspoň pohled
0/0
16.4.2005 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.