Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Zaujala vás další vietnamská akce Elite Warriors: Vietnam?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek Mar

Upozornenie pre všetkých !!!
Je to brak, kupil som to na zaklade recenzie. :( Nejde ani tak o kvalitu hry ako jej mrznutie na konci misie!! Prva a tretia misia Vám zamrzne keď pridete do extraction zone a mal by byt koniec a Vám by sa mala ukazať takticka mapa, kde by ste mali pokračovať do LZ zone. Omyl hra zamrzne a vy si ani po 19 loadnutiach nepomozete!!! Patch 1.03 to neodstraňuje a ani cheat Vám nepomôže. Takže ako vlastne dokončiť misiu aby ste mohli hrať ďalšie misie z kampane? Jedna z možnosti na ktoru spolieha väčšina hračskej obce je ztiahnuť si uložene pozicie alebo tzv. unlocker misii, kde sa Vám spristupnia všetky misie kampane. Lenže Vaši muži neziskávaju, žiadne potrebne metali a experience a ani ich nemožete cvičiť medzi kampaňami napriklad v strelbe. Takže tu je môj postup: PRED posledným cielom ( v jednotke zničiť posledny traktor a v trojke vystrielanie školy NVA - platí i pre ostatné misie) , hru uložte pod inym názvom ( napr. vietnam, nie quick ), potom čo Vám hra zamrzne v extraction zone neloudujte save po splneni poslednej ulohy, s tým že Vám ostáva už len isť do extraction zone, nepomože Vám ani chat ale ten spominany save napr. vietnam a potom napište chat: /cheatcheat a potom /winmission a konečne misiu dokončite s tým, že môžete pokračovať v kampani. Veľa šťastia, funguje to. Patch na tento garbage :) nebude, takže veľa nervov Vám želá Eraser
0/0
19.12.2005 23:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.