Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Doom 3 na Xboxu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Dvorak

otázka
V jakym to vlastně jede rozlišení na televizi? To by mě zajímalo, nevěřím že 1280x1024. Bude to nějakej rosplizlej hnus.
0/0
4.5.2005 15:46

--- Miser ---

...
takže ono to nemá takovou drobnost jako je realtime stínování a všichni se diví, jak je to skvěle plynulý? whoow
0/0
23.4.2005 10:39

Marek

Recenze jak z PR
Nemuzu se zbavit dojmu ze recenze je psana silne zujate. Autor je zrejme nadsenym majitelem XPixly a dava to hodne najevo. Bohuzel na ukor objektivity.
0/0
22.4.2005 16:06

David Gena

RE:
Mas pravdu, je to pouze povidani o tom jak to ten X-BOX zvladl.. O hre samotne je tam prd. (Na konci clanku je za to autor kritizovan kolegou)..  Je to mozna proto, ze DOOM3 je opravdu jen o grafice a jako hra nestoji za moc..
0/0
22.4.2005 16:36

Michael Mlynář

RE:
doom3 jako hra rozhodne stoji za dost  coz je ostatne v recenzi napsano na nekolika mistech ...
0/0
22.4.2005 16:59

Ondrej Skoch

Díky...
za milá slova :-) ... Když jsem přemýšlel, co napsat o jedné z nejprobíranějších her posledních pěti let, říkal jsem si, že bych čtenáře bwebu hrubě urazil, kdybych jim psal o ději, monstrech atd. Možná bych se tomu věnoval v tištěném časopise, ale v internetovém magazínu věnovaném hrám, mi to přišlo jako fraška. Inu, mělo mě napadnout, že i na server věnovaný počítačovým hrám chodí lidé, kteří o nich neslyšeli. Je to sice kuriózní, ale budiž. Jen bych na svou obranu uvedl, že pokud je v textu článku odkaz na PC recenzi, kdy stačí kliknout a o hře se dozvíte všechny detaily, znovu mi přijde kuriózní věnovat se ději. Kdyby snad byl pozměněný, nebo alespoň TROCHU pozměněný, ok, ale u pouhé KONVERZE???? Šlo mi o to, aby každý konečně věděl odpověď na otázku, jak Doom 3 na Xboxu dopadl, když je to jeden z hardwarově nejnáročnějších titulů poslední doby. Jinak povinností herního redaktora konzolové sekce je vlastnit minimálně všechny podporované konzole a handheldy..
0/0
22.4.2005 18:05

David Gena

Pro pana redaktora...
Ja v teto konverzi nevidim absolutne zadnou genialitu..  Uvedomme si ze X-BOX ma hodne modifikovanou GF4ti (nikoli GF3) a taky CPU neni obyc. PIII..  Cele to pracuje daleko efektivneji nez PC, jako kazda konzole.  Jedinym vaznym nedostakem vsech konzoli je pomerne mala RAM. Neni se tudiz cemu divit ze se na tom rozhybe orezana verze DOOMa.. Mensi prostory, mene soubezne videnych nepratel, OREZANE dynamicke stiny ktere na PC seberou zhruba 30-40% vypocetniho vykonu.  Pokud je vypnete na PC, verim ze si na GF4ti zahrajete taky.   A co se tyce detailu na PC, urcite vite, ze jakakoli VGA se 128MB se zdetekuje na "medium"..   Je to ciste rozezranosti hry ktera ma velke naroky na grafickou pamet ackoli by nemusela..
0/0
22.4.2005 10:11

Jiri Doubravsky

ID imho predevsim licencuje herni engine
re "Je to ciste rozezranosti hry ktera ma velke naroky na grafickou pamet ackoli by nemusela.." Jenze ID Softu nejde ani tak o hru samotnou (kteraho ma vzdy jen velmi kratnou zivotnost na trhu) ale predevsim o vyvoj a licencovani zatracene kvalitniho herniho engine jehoz schopnosti mel budoucim oderatelum DOOM 3 prezetovat, a ktery by mel zustat spickou i v blizke budoucnosti. Dovolim si tvrdit ze o hrace slo ID softu az v druhe rade :-) a ze skutecne hry (tedy ne jen oslnujici technologicke demo - DOOM 3) nam naserviruji nad enginem DOOMa 3 az jina studia.
0/0
22.4.2005 16:24

David Gena

RE:
To ze je engine do budoucnosti to je sice fajn, ale kdyz ma neco na MAX. detail naroky na VGA RAM 512 MB jen proto, ze veskere textury na scene jsou bez komprese je podle me vychytraly marketingovy tah. (a taky rozezranost)..   Lide si pak reknou "to musi byt ale graficky narez kdyz to ma doporuceno 512MB VGA RAM"... Pritom takovy Riddick z nizsimi naroky  strci DOOMa fpoho do kapsy.
0/0
22.4.2005 16:31

Pavol Lesnak

takto
Sice som to na XBOX-e nevidel, ale pokial to mam brat subjektivne, recenzia len popisala to o kolko menej detailov ma XBX verzia od PC. Samozrejme pokial je hratelnost rovnaka, netreba nad tym spekulovat. Skor ma vsak zaujal postoj autora k porovnaniu stareho Dooma a noveho a musim mu dat zapravdu. Novy Doom je len galeriou super spickovych efektov na super drahych zariadeniach UAC :)
0/0
22.4.2005 9:43

darkWolf ...

Jak bych to tak...
Hej Johne, tys něco chlastal?!?!? Dyk je to humus!!! Bože dyť na to se nedá vůbec dívat, jak to může někde ještě hrát?!?!?
0/0
22.4.2005 9:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.