Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak se vám zamlouvá RPG od tvůrců Diabla - Hellgate: London?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

loop61

co tohle?

a jak se vám líbí tohle?:-)

0/0
13.4.2008 12:44

Marek Chrenko

Re: co tohle?

Zdravím,mam mali problem som v jednom leveli kde mi zena zada neviem dobre po anglicky ale viem ze mi tam po zabity nepriatela sviety nad hlavou kniha,no a problem je ze neviem pokracovat vedel by mi niekto poradit,dakujem pekne

0/0
20.8.2008 17:21

.

Re: Re: co tohle?

cau mas tam chybu "maly" problem sa pise s tvrdym "y" a "svieti" a a "zabiti" s makkym

0/0
20.8.2008 19:19

Svity

Multi ?

Ahoj rad bych se zeptal jak je to s hranim na neplacenym multiplayeru , jak se to rozchodi a tak nevite ?

0/0
13.4.2008 8:28

Arazin

RPG

Sakra RPG=Role-playing game...to znamena vylepsovani schopnosti...ak jestli si nekdo mysli ze Diablo neni RPG a se dost plete

0/0
9.1.2008 18:34

Kosma

Re: RPG

Mega lol, tak nevím jestli si děláš srandu nebo to myslíš vážně...tak i tak je to smutné. Najdi si "role playing game" ve slovníku :-)

0/0
20.8.2008 20:19

Alisan

Help

Lidi, mám blbej dotaz ... když skočím portálem zpět do stanice z bojiště, jak se dostanu zpátky na to pitomý místo s aktivovaným portálem? Dík :-)

0/0
16.11.2007 13:53

Alisan

Re: Help

Odpovím si sám ... přeinstalovat hru a už to funguje .-))

0/0
16.11.2007 16:21

H11

je to dobre ale az tak po 15 tim levlu kdyz to pretane byt bezduche a da se i pekne rychle umrit.Hlavne mmmorpg multiplayer o kterym se autor vubec nezminuje ,zrejme to moc multy nehral......jo a diablo ani trochu nema na Baldurs gate 2,a me nikdo neprvesvedsi ze to tak není.hoah

0/0
9.11.2007 0:01

emanual

jo a taky patche delaji jru tezsi.....
0/0
9.11.2007 0:26

Killer83

Proč to zase museli zasadit do dnešní domy...úplně oničem....kam se poděly staří dobří necromanceři????Jsem z toho....:-(
0/0
8.11.2007 15:34

neboj sou tam:-) jako  nepratele:-)
0/0
9.11.2007 0:01

Springer

DIABLO4life
Jakmile jsem spatril, ze znami tvurci bozsky dabelskeho Diabla, sesmolili jakysi Diablo klon v lepsim grafickem kabate, nadejne jsem se vrhl na cteni recenze. Je mi 21 a Diablo bylo mym vubec prvnim RPGckem kdyz mi bylo asi deset. Si pamatuju jak jsem tam behal s wariorem a ani za boha nechapal, co je ten cervenej krizek kdyz zrubu hafo potvor.. pak mi kamos z JRC rekl,ty vole jeden,to je level up. =O) a uz se to se mnou vezlo. Dodnes mam ve svy masine save z DII alá barbarian Slayer Drzkomlat lv66 mavajiciho dual set mecema s kritikal strikem a Matriarch Yennefer lv80 ice mage.. Takejch hodin jsem stravil piplanim a piplanim, proste bozska hra. Jako Oblivion s OOO 1.32 taky moc fajn,ale Diablo? Buh RPG. A tohle co ted vyslo? Hm,zkusil bych to,ale je to drahy, torrentu ubylo a vubec, bude to stejne hovno,pac neverim ze to predci stare kvality..
0/0
8.11.2007 13:00

___ LuboS___

mno, Diablo muze byt leda "bohem" akcnich RPG, ale urcite ne RPG jako takovych ... skutecne RPG je nastesti o necem jinem ...

- LuboS

0/0
8.11.2007 13:18

BP

Diablo nazvat RPG je urazka zanru. Pri najlepsom by som to nazval akcna hra s prvkami RPG. Staranie sa o character nestaci aby sme to nazyvali RPG, to potom aj Tropico je RPG?
0/0
8.11.2007 13:21

Shob

Jasne, ze je to RPG. Akorat se tvurci zbavili vsech tech nesmyslu, ktere hru jen zdrzuji a delaji ji nezabavanou. Jenom paka muze bavit cist stranky a stranky textu ve hre. Pribeh hry mas hrat a ne si o nem ve hre cist. Nekteri lide to porad nedokazou pochopit.
0/0
8.11.2007 13:29

___ LuboS___

"Blahoslaveni prosti duchem,nebot jejich je kralovstvi nebeske... "
0/0
8.11.2007 13:32

___ LuboS___

sorry za font, nebyl to umysl ... ale po pravde, proc ne
0/0
8.11.2007 13:34

Shob

Blizzard je prave tolik uspesnej, protoze dobre vi, co dela hru dobrou. Blizzard se soutredi na hratelnost a ne na "pitomosti" kolem, jak to delaji nektera jina studia. A nezlob se ,ale ja si rad zahraju Diabla a nebo si rad prectu knizku. Ale delat oboji zaraz me moc nebavi.
0/0
8.11.2007 13:42

BP

Nadavam ti snad na vkus? Ja ked chcem relaxovat tak si hadzem tenisovu lopticku o stenu, ty klikas prave tlacitko na myske. Je to priblizne rovnako zlozite na IQ.

To ze blizzard simuluje hratelnost a zabavu je tvoj subjektivny nazor a mozno este nazor istej masy ludi. Tak ale ako masa ludi ma nepresvedci o tom, ze Britney Spears je dobra spevacka, tak ani masa deti ktorym sa pacia hry od Blizzardu.

0/0
8.11.2007 13:51

Farflame ...

Skutečně knihy....
Ty si asi v životě moc knížek nepřečetl, když ti převážně jednoduché herní dialogy proložené akcí  nebo objevováním herního světa připadají jako knižní díla.  Zadruhé to, že tě ve hrách nebaví číst, je tvoje mínus, sám se připravuješ (někdy) o kus atmosféry hry a zajímavé informace.
0/0
8.11.2007 15:27

Shob

Prave, ze precetl, chlapce. Prave proto jsou pro me ty herni dialogy neuveritelna nuda. Fakt nebavi cist texty, ktere by jinak neuspely ani v brakove literature.
0/0
8.11.2007 16:29

Farflame ...

Ale, a přitom to srovnáváš se čtením knihy. Neříkej,ž e kdyby byly dialogy kvalitnější, tak by tě to bavilo číst? Tvrdil jsi, že když hraješ hru, "nechceš číst knihu"... No, ještě z tebe vypadne nějaký zajímavý názorový veletoč.
0/0
9.11.2007 11:01

Jan Jankovic

Blahoslaveni chudi duchem ne? Prosti to uz je moc, na ten klickfest nemuzes byt uplne prosty ducha i kdyz to tak vypada.

0/0
8.11.2007 14:57

___ LuboS___

0/0
8.11.2007 15:10

Farflame ...

 Ano, chce to kus vytrvalosti, zarputilosti, možná až tumpachovosti.
0/0
8.11.2007 15:29

Farflame ...

Někteří fandové skutečných RPG zase nechápou, že někteří zabedněnci pořád nedokážou pochopit, že hra může obsahovat daleko více prvků a může být daleko hlubší, než pouhé bezhlavé mlácení stovek nepřátel (ať už se každému líbí, co chce).

To, co některé zdržuje, mají jiní zase rádi a protože jsou zvyklí číst, nezakoktá se jim u těch pár odstavců jazyk jako těm, co místo mluvení preferují majznutí po mlavě (že by kromaňonský syndrom? ).

0/0
8.11.2007 15:36

Shob

Spis vubec nemaji vkus a bavi je blbosti, ktere jsou vetsinou neuveritelne nudny hloupe napsany.
0/0
8.11.2007 16:31

Farflame ...

No když hraješ akční RPG, nediv se, že čteš neuvěřitelně nudné, hloupě napsané texty ala Diablo 2. 
0/0
9.11.2007 10:58

BP

Asi je zbytocne argumentovat s dialogmi a dejom povedzme z Planescape Tormentu pretoze si to predpokladam aj tak nehral.
0/0
9.11.2007 12:48

Pepa

reakce na chytráka
Doporučuju si někde zjistit (třeba wikipedie), co je to RPG. Zjistíš, že Diablo, ač je to výborná hra, prostě není RPG. Je to dejme tomu akční rpg. Pises cosi o pakach a diktuješ, jak ostatní mají hrát hry a co je má bavit :D Co to je? To je jak nějaká totalita, co si dovoluješ někomu cpát, co ho má bavit? Takhle se chováš všude? Cpeš na jiných fórech lidem, co mají poslouchat za hudbu a na jaké filmy mají koukat? Nejlepší je tvoje poslední věta.. Co se takhle zamyslet.. Možná máš prostě jiný vkus, ale nechápu, jaks přišel na to, že ten tvůj (nebo jakýkoliv jiný) je ten správný.. Pravá RPGčka mají mnoho fanoušků, to že se tobě nelíbí nic neznamená. Mě se zas nelíbí FPS.
0/0
12.11.2007 21:35

Shob

Tak ja jsem s touhle agresivni vymenou nazoru nezazal. To spise panove prede mnou.
0/0
13.11.2007 0:36

bigby the wise

Musim se smat.
Boze muj, opet se nasla particka radoby "hardcore RPG" chytraku, kteri musi hlasat svoji osvetu a to sic, O CEMPAK ZE TO JE RPG? A dale proc s nim Diablo nema nic spolecneho. (coz neni tak uplne pravda, ale to je asi na serioznejsi diskuzi nekde jinde) Jenomze to kazdy vi, vi to i Blizzard a vsem je to uplne ukradene, protoze ta hra si na RPG nikdy nehrala. Ta hra je v prvni rade hack&slash (z cehoz vychazeli i nektere dnesni skutecne RPG stolni systemy, pokud nekdo nevi) a hlavne zabavna.
0/0
13.11.2007 5:13

Shob

Mas naprostou pravdu. Me zase fascinuje jak malo lidi chape, proc byly Diablo a Diablo II tak uspesny hry. Duvod jsou herni principy. U Diabla to bylo nahodny generovani dungenonu a predmetu, diky cemuz byla kazda hra sice na prvni pohled podobna, ale v podstate uplne jina. Diablo II slo jeste dal a clovek si mohl savenout jen inventar. Na tom je nejzajimavejsi to, ze stejna moznost byla uz i u Diabla, ale teprve znemozneni klasickeho savevovani dalo hre teprve ten spravny riz. Naprosto genialni! Jestli chce nekdo prekonat Diablo musi prijit s nejakou podobne genialni myslenkou. Vylepsit zpracovani nestaci. Co se musi vylepsit je herni princip. A presne proto je Diablo II porad jednoznacne nejlepsi. Nikdo zatim s zadnym takovym napadem jeste neprisel.
0/0
8.11.2007 13:38

bigby the wise

Plne souhlasim.
Pod tohle se musim podepsat, mluvis mi z duse. Vsechny kopie Diabla se vzdy soustredily na zpracovani, jenomze zapominaly na to, co je pro tu ryzi hratelnost Diabla klicove. Kompletne generovane mapy, bedny, potvory, atd. Ale i technicky (spis designove) je Diablo jednicka i dnes perfektni, protoze nejde jen o rozliseni a 3D grafiku. Ty nadherne (po designove strance) vykreslene, naanimovane a ozvucene potvurky (podle meho nazoru lepe udelane nez v D2) a tak dale. I kdyz dobre, grafika neni vse, nicmene Blizzard je po designove/vytvarne strance na spici, to se proste musi uznat a tohle je mnohem dulezitejsi nez technicke parametry nejakeho grafickeho enginu. Dale, problem dnesni doby je v tom, ze dnes panuje "syndrom FPS/3D", neco jako ze kazda hra musi byt plne 3D a v co nejlepsi grafice, jinak SE NEPRODA, z cehoz plyne, ze ze se zatim (az doted) nepodarilo (nebo ani nechtelo) vytvorit generovane prostredi ve 3D grafice. Hellgate to jako prvni dokaze, nicmene sem neslysel zrovna moc pochvalne komentare k tomu, jakym zpusobem to provadi. Ted je otazka, s cim prijde Blizzard v D3. Bude to FPS? Bude mit generovane mapy? Verim ze Blizzard to zvladne, protoze na to ma talent a NENI OMEZEN publisherskymi syndromy. (cili muze plne realizovat svoji koncepci - nikdo mu do toho nebude kecat). Verim ze s Diablem 3 to bude OPET na zpusob: (Ted si predstavte si nejakeho EA managera jak si rika) "No jo sakra, tohle je presne ono, je to tak jednoduchy, to by prece napadlo kazdyho, ehm a proc jsme s s tim neprisli uz driv my?". Blizzard se jenusmeje a rekne, "Protoze nejste hraci, jste jen obchodnici".
0/0
13.11.2007 5:39

messer

hellgate
No co ja viem. Trosku som sklamany tou linearnostou deja. Vo Falloute bolo omnoho viac slobody. Diablo je samozrejme moja srdcova zalezitost uz 10 rokov. Od Hellgate som cakal ovela viac a revoluciu urcite nesposobi. Ale je to aj dobou. Uz nevychadzaju hitovky tak ako na beziacom pase v minulosti. Co hra, to priemer. Grafika je sice nadherna, o tom sa neda pochybovat, ale hra predsa musi vynikat predovsetkym hratelnostou, preto sa aj vola hra. Hodnotim z pohladu casu. Ale stale neprestavam verit, ze svetlo sveta uzrie Diablo III a sposobi revoluciu ako predosle dva diely.
0/0
8.11.2007 9:56

wixen

diablo 3
Vám asi jeblo, když tuhle 3rd person akci vydavate nastupce diablo 3. Fireball na Vás.
0/0
8.11.2007 8:55

Sal

tady jim jebe už dlouho
stačí pořádnej hype, a BW hit je na světě...
0/0
8.11.2007 11:04

David Boss

Hellgate..

Nebudu kritizovat recenzentovu představu o zábavě, jakkoliv bych chtěl..

Hellgate je zezačátku fakt docela fajn, ale neuvěřitelná repetitivnost prostředí, questů i monster ji strašně sráží.. Mám guardiana na 11. levelu a už si dám tak půl až hoďku denně, déle to nebaví.. Chápu, že stále stejná prostředí jsou logická, ale když je to pak nuda, tak co ? Navíc je to k uzoufání jednoduché - doteď jsem si vystačil se základním skillem (omráčení štítem) a uzdravovací aurou - funguje to i na bossy a tak jsem stále (ani v pekle) nepoužil jediný medkit.. Flagship holt není Blizzard a je to znát..

S 85% jděte (to nejde říct slušně) do hajzlu ! Jak už tu někdo níže podotknul, dát tomu míň než mnohem propracovanějšímu a komplexnějšímu Witcherovi vypovídá buď o vypatlanosti recenzentů, nebo o "ošetření" hodnocení zvenčí.. Žádné argumenty o tom, že každý má jiný vkus tady prostě nemohou uspět..objektivní srovnání kladů a záporů  mluví jasně..

Max. 60 %, víc si tahle nuda nezaslouží a to mám hry jako Diablo, nebo Titan Quest moc rád..

0/0
7.11.2007 15:17

styx

Tato hra si mozno uzit presne ako tie dlhe hodiny stravene pri vladcovi temnot Diablovi, bavi ma to nekonecne fidlanie zbrani i cela atmosfera pekla v Londyne. Zase raz podarena hra
0/0
7.11.2007 11:45

nostrom IQ 10 000

nevite jestli jde nejak prehazovat veci v mp mezi postavama? nasel sem s engineerem legendary mec a rad bych ho dal svemu blademasterovi :)
0/0
7.11.2007 11:23

BP

Moj odhad je, ze prva hra co David Stillman hral je Star Wars KOTOR a nema viac ako 18 rokov. Nie je mozne po racionalnom precitani o com bude Hellgate a kto ho vytvoril mat take velke ocakavania ako on. Je to taka ista patlanina ako WoW.

A zaujimalo by ma kedy planujete napisat recenziu na Tabulu Rasu? Uz vidim tie hodnotenia ... "55%, kopia wowu, priliz jednoduche, len jedna rasa, .." Mam rad tuto stranku, vzdy sa tu dobre zabavim.

 

0/0
7.11.2007 11:19

daffyd

WoW
Nevim kde berete to, ze je WoW patlanina, mam rad tento post, dobre sem se u nej zabavil
0/0
7.11.2007 22:16

BP

No bereme to odtial ze WoW zpatlalo a ukradlo vsetko co sa dalo z AC2. Ak najdes jeden napad, alebo novinku co by WoW prinieslo tak ma osviet. Tj WoW je okopcena patlanina pre masy.
0/0
8.11.2007 11:40

Ja som túto hru sledoval ešte vtedy, keď o nej tí ľudia, čo sa teraz vyjadrujú v diskusii ani nechyrovali. Lenže som sa naivne domnieval, že to bude epické rpg, trebárs niečo ako Gothic alebo Oblivion. Navyše sa vtedy prezentovala parádna grafika a teraz to vyzerá ako vysraté hovno. Títo tvorcovia Diabla mi mali spáchať samovraždu a ušetriť nás svojich ďalších "výtvorov".
0/0
7.11.2007 10:29

Kecard

Hell Of A Review
Tak ze tahle bezducha rezba dostane vyssi procenta nez Zaklinac, to me docela prekvapilo. Ale kazdy ma asi jinou predstavu o zabave.
0/0
7.11.2007 8:31

Sal

přesně tak
na bonwebu asi mají raději jednodušši a nenáročné hry...
0/0
7.11.2007 9:51

BP

-__
Bezduche rezby boli vzdy vysoko nadhodnotene. To je totiz to co ludia bohuzial preferuju. Diablo 1/2 boli bezduche rezby pre masy. Kdezto taky Arcanum alebo aj ten novy Zaklinac nebude mat nikdy taku popularitu. A je ocividne ze recenzanti sa snazia podlizat co najvacsiemu davu, tak vzdy budu davat hodnotenia podla toho kolko ma hra hype. Cest vinimkam.
0/0
7.11.2007 11:45

sir Dynty

rezba
je to dobra hra,hromady potvor,sileny kouzla,za huntera poctiva strelba,za melee poctiva rezba s mecema a za kouzelniky spravna ukazka magickeho holokaustu,proste dobra rezba,doporucuju koupit i s kamosema a hrat po vecerech v parte:) Chce to teamspeak/skype/xfire Neni to pro Roleplayery co chtej zachranovat princezny a resit narocne ulohy a a kochat se pribehem. Je to rez. Krev,tisice naboju vsude mrtvoly,zombie,pobijete jich 15 jednim kouzlem ani nemrknete
0/0
6.11.2007 15:29

Kdo Asi

...

z toho co tu píšeš mi vyplívá, že to bude mít kooperativu...

Jestli jo.......ani nevíš jak si mě potěšil.

0/0
6.11.2007 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.