Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Tekken 5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gabor

editory?

novej STREETFIGHTER - super je ze to hodili rovnou i na PC. ale na bojovkach me zarazi jeste jedna vec, a to ze zatim temer nikdo z vyrobcu nepouziva EDITOR postavy jako treba v mass effecct apod. hned by se hrac zzil s postavou lepe. - vymodelujete si postavu + nasledne vyberete styl a jede se... to zatim melo jenom velmi malo bojovek. a to je skoda, protoze si nemyslim ze je to dnes tak narocny udelat..

0/0
22.5.2009 15:40

ejo

psp tekken3

caw te neviete ako sa da  dat do pap Tekken 3 plis:-):-):-)[>-][>-][>-];-)

0/0
15.1.2009 18:34

itachi

Re: psp tekken3

8-o:-©Rv

0/0
15.1.2009 18:43

Paul Phoenix

Narez
Fakt narez mam T5 doma.Jestli chcete videt dobrou stranku o tekkenovi tak mrknete na:http://tekken.doupe.cz
0/0
5.6.2006 19:39

wicked profesor

Rozdil mezi zdi v t4 a t5 :

v t4 jste se po narazu na zed po ni mohli odvalit do strany ,coz zarucilo castecne to ze protivnik nemohl pokracovat v zapocatek kombu...

v t5 je tato moznost odstranena ... tzn ... protivnik vas u zdi mlati tak dlouho ,dokud nespadnete ,nebo on nepodela kombo...

0/0
24.6.2005 17:54

Jiří Rybář

n00b alert
Panacku, ty asi do hry nevidis. Nemuzete te mlatit jak dlouho chce, ma garantovana jen urcita komba a jestli ty si blb a nechas si dat neco vic, je to tvuj problem, ale nepis sem kraviny - v T5 neni neomezenost komb u zdi!
0/0
26.6.2005 14:02

Filip Mr. X

Jooo, ten Tekken
Jo jo, tak tiez som fandil Tekkenu ( hlavne 3-jke). Zial, i ked uznavam, ze je dobry, ba az vyborny, je tu stale ten isty problem. Komba niciace supera vo vzduchu, bez moznosti obrany. Pre zaciatocnikov a pomalsich hracov naprosta katastrofa :(    Preto som zacal hladat inde. A nasiel som VF4-E, kde su nicive komba naozaj narocne (na nacasovanie) a len par bojovnikov vas hodi do vzduchu a dokaze vas tam drzat (ostatni vas sice vyhodia ale stihnu tak 2-3 udery a ste zas na zemi). Takze si vravte co chcete, ale Tekken uz nie je kral (hehe)
0/0
23.6.2005 22:32

jiri antos

Mastim Tekkena uz od prvniho dílu a ani jeden díl me zatím nezklamal.Neni moc her na PS2 jako T5,ktery rad hraju uz pár mesicu a kdyz je vice lidi na T5 se vzdy cas najde.Potvrzuje  ze jednou ze stezejnich her na PS.Moc mi nesedi ukroky do stran,ktery nemaj az na maly vyjimky skoro zadnou efektivitu,rozbita zem po tvrdsim dopadu nemizi casem jak zde bylo uvedeno,ale opetovnym raznym dopadem na zem.A az moc to hyri barvami,mistama kycovite.Mám taky maly problem.Kdyz chci postavam nakoupit vsechny obleky a doplnky,potrebuju k tomu spoustu penez.Ze zacatku to de dobre,hodne sem dostal,kdyz to udelam s nejakou postavou do konce.Kdyz ale dojedete vsechny postavy,tak opetovnym dohranim nejaky postavy uz pribyde na vasem konte minimum.Penize v ruznych modech pribyvaji velice pomalu(po stovkach),pri dvojhre,ac to je nejudrzitelnejsi cast hrani,inkasujete prd a pokud stoji dalsi oblek pul milionu,je jasne,ze musite hrat sam do skonani sveta.Nevi nekdo,jak rychleji nacerpat tucne konto?????
0/0
22.6.2005 18:17

makro makro

Penize
Ja jsem docela nacerpal za devil within (celkem asi 1-2 mega). Ale je pravda, ze to trva tak ctyri pet hodin nudy, kdy clovek jenom probiha a macka krizek.
0/0
23.6.2005 11:28

Roman Placek

konto
Odpověd je AR MAX EVO z Dattelu! Ale potom to není tak zábavné.Jo na co si nenašetříš to tě tolik netěší!
0/0
23.6.2005 19:46

Roman Placek

Klasické recenze na BW.....
0/0
22.6.2005 17:59

dark one

jako panove "Hra již neumožňuje protivníka držet ve vzduchu tak dlouho a tak jednoduše jako v minulosti, což jistě potěší zejména začátečníky, kteří tak nebudou mít pocit, že si proti zkušenému žonglérovi prakticky ani neškrtnou. Co se týče zdí, přehodnotilo Namco jejich "přínos" do té míry, že se nyní stávají víceméně záležitostí pro potěchu oka" To si ze me asi delate srandu. Autor recenze bud Tekkena nehral nebo si ho dal 10 minut pred recenzi. V Tekkenu 5 je nejsnadnejsi jugglovani ze vsech Tekkenu. Protivnik se da ve vzduchu drzet HODNE dlouho...a konkretne zacatecnik proti zkusenemu jugglerovi nema sebemensi sanci, protoze po povedenem starteru muze dostat klidne juggle za celou energii - s pomoci zdi (Raven)...ovsem zed je zde jen pro potechu oka, ja zapomel. Presilene juggly jsou vlastne asi nejvetsi negativum Tekkena 5. Dejte to priste nekomu, kdo tomu rozumi, tohle vypada vazne trapne
0/0
22.6.2005 15:12

Michael Mlynář

Re:
ne ...
0/0
22.6.2005 16:19

wicked profesor

ano...

to ze ty juggly neumis delat jeste neznamena ze tam nejsou!

zkus si kolik saje mardukovo uplne zakladni db+1+2 2 df+3,1 f+2,1 ... presne pulku energie!!! a to je uplne zakladni juggle kterej das kdykoliv!!!

nebo Eddy ... df+3+4 b+3,3 2 f+3 ... to same! a to jsou easy juggly!!!! a ma je vicemene kazdej!!! Ta hra je jen o jugglech!

0/0
22.6.2005 16:49

Michael Mlynář

Re:

ne ... uvadet protipriklady povazuju za zbytecne ... jelikoz tekken anotace uderu beznemu ctenari zaprve nic nerekne ... a za druhe presne takovemu ctenari je zde anoncovany problem uplne jedno ... dodam tedy jen ... testovano nejen s mym oblibenym bryanem ... a btw .. o tom ze ve hre zadne juggly nejsou neni v clanku ani zminka ...

 

a ano .. tekken byl vicemene vzdy o jugglech .. a je jen dobre ze tř na nich uz tak nelpi ...

0/0
22.6.2005 17:17

dark one

Myslim, ze bys mel spise reagovat na to, ze je to v primem rozporu stim, co je napsano v recenzi. Juggly ani neni tezsi udelat, je to dokonce lehci a jsou mnohem silnejsi nez v TK 4 a TTT.
0/0
23.6.2005 1:13

Alois Hruska

Jojo
Myslim ze te fanouskove dostali. Juggly jdou delat úplne pohodově a to mě taky na tejhle hre sere. Bracha nedela nic jinyho..... :) priste reaguj lepe. Jinak ses v poho :)
0/0
23.6.2005 7:22

Michael Mlynář

Re: Jojo

ne ...

co se tyce fanousku ... kazda znama hra ma okruh "svych vernych" kteri holt reaguji tak jak reaguji ...

 

kazdopadne tato diskuse je o hre a nikoliv o tom co v ni kdo dokaze ci nedokaze udelat natoz pak o domnenkach jak dlouho asi hral danou hru recenzent a podobne ... nebudu se zde tedy rozepisovat o tom jak dlouho a jak intenzivne hraju bojovky obecne ... jelikoz je to irelevantni a zaroven diskusi na toto tema timto koncim ... dalsi prispevky k tomuto tematu budou povazovany za offtopic ... takze se prosim vratte k diskusi o samotne hre ...

0/0
23.6.2005 10:35

dark one

Tohle jsou proste reakce na to, ze to co je napsano v clanku jsou nesmysly, ke cemuz se nam autor zatim nevyjadril. Myslm, ze umisteni kritiky na clanek do komentaru ke clanku je vice nez adekvatni. Btw. je jasne, ze ten kdo hru jeste nehral se asi tezko bude ohrazovat proti tomu, ze to co je napsano v recenzi neni pravda. Zajimalo by me ale, co by se delo, kdyby si nekdo takovy Tekken 5 koupil na zaklade tehle recenze, jen proto, ze nemel rad silne juggly, o kterych nejnovejsi Tekken proste je. Ja bych se asi trosku manichnul. Uz jsem se zminoval o tom, ze autor nerozumi bojovkam?
0/0
24.6.2005 8:47

Michael Mlynář

Re:

ne ... v clanku jsou napsana fakta ...

autor nema zapotrebi vyjmenovavat vsechny bojovky ktere za vice nez deset let hral a ani se trumfovat letopocty kdy s hranim bojovek zacal ... neplette si prosim pojmy "rozumet bojovkam" a "hrat soutezne tekkena a lezet u nej cele mesice" ... evidentne si tyto pojmy totiz pletete ...

0/0
24.6.2005 10:01

dark one

OK, autor asi stale nepochopil co od nej chceme slyset. Je to: "juggly jsou oproti ostatnim dilum v Tekkenu 5 trapne jednoduche, ovsem jsou mnohem silnejsi" Vzhledem k faktu, ze Tekken 5 je o jugglech a v recenzi je napsan pravy opak, je to velice spatna recenze.
0/0
25.6.2005 9:58

Jiří Rybář

Ach jo. A nejde taky o to, ze juggly startery jsou riskantnejsi?

Jak to tu muzete resit, kdyz ani nevite, kolik ma Marduk frames minus na blokovane d/b+1+2...

0/0
26.6.2005 14:04

JiM MatriX

he?
tak já řeknu taky názor, můůůůůžůůůů? Tekkena hraji od 2.dílu a vždycky jsem ho hrál jen pro zábavu. Když jsem ho hrál, snažil jsem se naučit vždy všechny základní chvaty od oblíbené postavy. Co jsou to Juggly jsem se dozvěděl až u T4. A stejně i T5 pořád hraju klasicky, pokud možno bez jugglů, pro potěchu oka z pěknýho boje, protože hru nehraju soutěžně, jen sám doma, maximálně když přijde nějaký známý, který umí sotva nějaké kombo (neříkám že je to bůhví co, ale člověk se taky zabaví) Juggly , nebo něco jim podobného, používám při hraní je v nejvyšší nouzi, když už to fakt jinak nejde, a jestli můžu ještě něco, tak bych rád řekl, že nesnáším Jinbachiho! Stejně tak jako nemusím juggly, ale Tekkena prostě hraju a hrát budu i dál, protože - a to se přiznám, nechce se mi učit nová hra, jako je třeba VF4, a taky myslím T má lepší grafiku na pohled (ano, dám i na tohle) A klidně si říkejte že je to OFF-topic, ale chtěl jem se taky vyjádřit,a k tomu tu to je, ne?
0/0
27.6.2005 11:08

Michael Mlynář

Re:
nejsou ...
0/0
27.6.2005 13:13

dark one

argumentace
Kdyz se tak po delsi dobe divam na tuhle diskusi, koukam, ze autor recenze vsechny kritiky svou argumentaci "ne, nejsou, ne, ne" doslova ubil :-)
0/0
7.5.2006 0:21

winK

Re: argumentace

souhlasim... recenzent udělal chybu a nechce jí přiznat, je to docela směšný, predevšim právě zmiňovaná argumentace je směšná *pomlčka* žádná :)

v T5 prostě přibyli komba speciálně přidaný pro jugglin jako takový a je to znát už v chování nepřátel při Story Modu na základní obtížnosti... juggluje se mnohem snadněji než v předchozích dílech o tom žádná a nováček nemá proti jugglerovi šanci... dostane se dvakrát do vzduchu a už nevstane :) autor článku se dopustil chybné informace ale to je naprosto v pořádku chybuje každej... to že nedokáže svou chybu připustit je směšné...

form;W]

0/0
18.9.2008 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.