Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

NHL 2006

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marian Kovacik

nema niekto original subor nhl06.exe? ak mate poslite mi ho prosim na email spectrum77@centrum.sk diky
0/0
23.5.2006 16:23

Ondrej Hlas

gamepad
Čus mám gamepad k nhl06,ale v menu mi to pořád lítá nahoru a dolů a ve hře se hráč motá,prostě není to ready....potřebuju pomoct
0/0
12.3.2006 11:13

karel maslo

ovladani
Mam THRUSTMASTER DUAL ANALOG 3 a nevim ,jaké je speciální ovládání(přisunutí bruslí, otočka,.............).Poradte prosím !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
9.2.2006 19:29

Ondrej Hlas

čus.To ti asi neporadím,ale mohl bys mi poradit ty?Jak vyřešit problém s gamepadem,když ho připojím,tak mi to v menu pořád lítá a nejde to pŕostě ovládat?
0/0
12.3.2006 11:15

Witek

Prosím o pomoc, nhl 06 jsem nainstaloval v pohodě, ale když ho chci spustit tak mi najede jen ta tabulka s LeCavallierem. Nemůžu nic dělat jen dat escape a vyjet ze hry. Poraďte prosím
0/0
8.2.2006 8:48

Milan Hricko

re:problem
ja som mal ten isty problem, nastav vtedy, ked som nainstaloval program na taktovanie grafiky ... pre reinstalcii Win vsetko bezalo znova v pohode
0/0
8.2.2006 10:18

Vitek ŠŠŠ

Není jiná možnost než přeinstalovat windows?

 

0/0
8.2.2006 12:39

Filip ....

střídání
kterýma klávesama se střídá, jestliže mám nastavené ruční střídání? V nastavení je napsáno 2,4,6,8 ale to se mění jenom taktika. Pls pomožte!!
0/0
26.11.2005 15:47

deen deen

Y + něco z 2,4,6,8 maji to tupe udelany.
0/0
8.2.2006 19:31

Lukas Plsek

NHL06.exe

Jestli mate nekdo puvodni exe soubor NHL06 (ne crack), tak me ho prosim poslete na LukinP@seznam.cz .... diky

 

0/0
30.10.2005 19:04

Petr Husa

sezona

Omlouvam se za blby dotaz,ale naposledy jsem hral NHL 2004:

V NHL 2006 jde sezona hrat pouze 1 sezonu?? Po skonceni nenasleduje podepisovani volnych agentu a dalsi sezona??

Dekuji

0/0
4.10.2005 16:41

Tielg ...

KDO ZAHRAJE?
Zdar kdo si chce zahrat nhl 2006 po netu at mi da vedet na mik9@seznam.cz!!!BUDU SE TESIT!
0/0
27.9.2005 15:40

Jakub Holoubek

Gamepad
chci se zeptat, jestli jste to rozchodili s MG LOGITECH Precision Gamepad, jako je to to same jako Logitec Dual Action, ale nema analogove joysticky.......
0/0
27.9.2005 7:04

Tomáš Popelka

re:
Já mám uplně ten stejnej, ale v menu my to pořád lítá nahoru dolu. A hráč se pak ve hře motá pořád dokola.
0/0
5.10.2005 14:02

Lukas Plsek

BUG
Chtel bych poradit... Najedu do hry, menu bezi v absolutni pohode, vsechno si nastavim, vyberu tym atd. Dam play game, najede to do toho divam se, jak hraci nastupujou na led a: ted sou tu 2 problemy, za 1. se me nezobrazujou textury obliceju, takze misto toho visi helma jaksi ve vzduchu a ne na hlave a potom za 2. jakmile se kamera blizi k buly a mel bych rozehravat, hra spadne!!! Udela to pokazde, takze jestli o tom neco vite, sem s tim... DIK predem
0/0
26.9.2005 21:20

S L y M

gamepad
hojec mam gamepad trust 850f a hodne to blbne? nema nekdo stejnej problem?? nebo nevyresil ste ho nekdo uz?
0/0
15.9.2005 15:07

Peter Flyer

NHL06
=konec supermegabighitu a nejlepsi dil z cele serie. 2005 byla oproti 06 uboha arkadicka...
0/0
11.9.2005 22:36

Pavel

NHL06 na PC
pokud nekoho zajima jak vypada nhl06 na PC narozdil od konzole tak muzu doporucit .... http://nhl.onlinegames.cz/
0/0
16.7.2005 8:52

Tomáš Šesatuber

Mlynář
Pan autor mně docela dostal, zvlášť pár výrokama: "Velmi příjemně působí pokračující trend z loňska ohledně eliminace počtu "big hitů". Takže eliminovat znamená snižovat!!A jestli to autor ví, co znamená slovo eliminovat, tak asi nikdy nehrál NHL2005 "Hra je sice opět o něco pomalejší,".vypadá to, že ta supermanská rychlost hry v 05 autorovi taky vyhovovala "K tomu motivuje i skutečnost, že byla oslabena síla (ne)oblíbených one-timerů, takže nyní se již nejedná o takovou jistotu jako dříve. Sice z nich padá stále dost gólů, ale" Tak teď už si začínám být jistý, že autor předchozí ročník opravdu nehrál!!! BW, prosím o více profesionality.
0/0
15.7.2005 10:41

Michael Mlynář

Re: Mlynář

... autor vi co znamena eliminovat

... nevyhovovala

... paklize se za hrani nedaji povazovat intenzivni zhruba trimesicni redakcni dychanky tak skutecne nehral :-)

0/0
15.7.2005 10:57

Petr Kolečkář

3 měsíce...

Nejsou tři měsíce jako tři měsíce...

Spoustu hráčů by zajímalo na s jakou obtížností se ty vaše "dýchanky" s 05kou hrály  a na jakou jste testovali 06ku.

0/0
15.7.2005 12:33

Radek Hrdlička

ach jo
ono to v redakcích chodí tak trochu zvláštně, kdyby existovali specialisti na sporty, RPG nebo adventury, bylo by to dobre. Malokdy pise recenzi nekdo, kdo je do hry, popř. do série maximálně zasvěcen, navíc vždycky existuje někdo, kdo má hru "projetou" více a pak jde o to, zda recenzentovi, který píše článek ze svého pohledu, odpustí nějaký ten kiks. Mnohem závažnější je např. opomenutí zmínit se o důležité feature hry, než zkoumat, jak se správně píše číslovka. Viz recenze na MOH:EA, kde se autor nezmiňuje o novince zvané Adrenaline feature. Pokud EA ve finále tuto vymoženost do hry nezakomponovali, onomu autorovi se omlouvám. Takže asi tak :).
0/0
15.7.2005 14:14

___ Alder ___

Pokud vím, tak autor má na svědomí recenze na EA NHL na bonuswebu od ročníku NHL2003, takže věřím, že se v žánru poměrně orientuje. Musím uznat, že úvodní informace, které podal o NHL06, jsou dle mého názoru kvalitní. Co se týče čísla v názvu, je to drobnost, a já jsem na to jako na drobnost (v dobré víře) upozorňoval. Diskuze, která následně vznikla, byla zapříčiněna tím, že jsem člověk zvídavý a zajímalo mě, z čeho plyne autorova zarputilá obhajoba několik měsíců zastaralého názvu. Souhlasím ale, že byla zbytečná. Jen je zajímavé, že se na BW už měsíc povaluje článek o NHL 06, ve kterém je zmíněna i ona změna názvu, a nyní autor najednou argumentuje jakousi dvojakostí a domluvou v redakci. http://bonusweb.idnes.cz/pc/novinky/nhl06050616.html Co se týče autorových názorů na 05, nezbývá mi, než s ostatními souhlasit. Autorovy poznatky o 05 jsou hodně extrémní. Tři měsíce zkušeností jsou úctyhodné (na to, že má autor spoustu práce s jinými hrami). Ale myslím si, že 9-měsíční online zkušenosti colo-cola a tranza a stejně tak velké offline zkušenosti Tomase17 jsou dostačující k tomu, aby mohli na obsah článku reagovat tak, aby si čtenáři bez zkušeností mohli o obou hrách udělat lepší představu, než si tu či onu hru zakoupí. To by mělo být prioritní poslání recenzí her, pokud se nepletu.
0/0
15.7.2005 16:49

Petr Kolečkář

Podstata
Tady de ale o to, že autor se tváří, že dané problematice rozumí,, ale přitom píše věci, které jsou celkem zcestný a vypadá to, že hru nezná tak, aby o ní něco zasvěcenýho mohl napsat. A když se člověk zeptá na jakou obtížnost to testují, tak ani neodpoví...
0/0
15.7.2005 22:45

Jan Humhej

Bohužel...

...Mám pocit že tyto "první dojmy" jsou zřejmě psané někým, kdo se v problematice série NHL příliš nevyzná.

Zaujali mě některé věci. Autor v recenzi NHL 2005 poukazuje, že OT už vůbec nejsou jistota, že jich znatelně ubylo atd. Ze svých zkušeností potvrzuji, padalo jich velice málo.  Zde opět prezentuje úbytek OT (je celkem znát že autor OT nemá příliš rád :-) ), opět že to není jistota, ale prý z nich padá pořád dost gólů. Nejsem si tedy jist zda tento úbytek je vztažen k NHL 2005, či k průměrnému ročníku NHL. V prvém případě by to totiž postrádalo smysl.

Příliš nerozumím ani tomu že cituji: Velmi příjemně působí pokračující trend z loňska ohledně eliminace počtu "big hitů". V NHL 2004 bylo sestřelování velmi obtížné, v NHL 2005 to naopak bylo na denním pořádku, navíc agresivita obránců byla místy až nechutná.

Nebudu se zaobírat tím, že se totálně rozcházím v názoru na kvalitu jednotlivých ročníků, to je každého věc (dle mě je NHL 2005 nejhorší ročník v sérii, naopak 2004 podle mě patří k vrcholným kouskům). Ani názvem hry, ten vem čert.

0/0
14.7.2005 19:42

Adrian Weissman

tak s tymto uplne suhlasim
0/0
17.7.2005 17:59

Radek Hrdlička

konec hádek
samotní EA používají dodnes střídavě NHL 2006 i NHL 06, určitě se nejedná o pořadové číslo, ale o označení sezóny, jinak rozdíl mezi 2006 a 06 je záležitost pouze typografického rázu. Důležitější je ovšam fakt, že celý projekt bude kompletně lokalizován (text). Jak pro PC, tak pro PS2.
0/0
14.7.2005 16:03

___ Alder ___

Jo, určitě máš pravdu v tom, že je to drobnost. Myslím, že 2006 používali původně a na 06 všechny verze předělali až někdy na jaře. Už je s tímto tvarem nazvů vydáno až příliš mnoho propagačních materialů na to, aby to měnili. O té lokalizaci jsi slyšel kde? To by zas byla pro spoustu lidí skvělá zpráva.
0/0
14.7.2005 16:56

___ Alder ___

Zní to sice hodně zkouřeně, ale na mysli máme to, že pokud máte puk v držení a rozjedete se sprintem k soupeřově bráně, hráč, který má puk v držení si jej ťukne dopředu a dokud jej znova nedojede, stává se černá placka naprosto volným objektem, který může do svého držení získat kterýkoliv jiný hráč na ledě, pokud se k ní dostane dříve nežli vy s aktuálně aktivním hráčem. Jedná se vlastně o takový hokejový ekvivalent předkopávání míčů, jak je známe z Pro Eva. ------------------------------------------------------ Nebylo by jednodušší prostě napsat, že omezili možnost hraní s prstem na "speedu" po celý zápas tak, jak tomu bylo doteď? :o) Je to tam hlavně kvůli tomu, aby nešlo se speedburstem kličkovat...
0/0
14.7.2005 11:21

Michael Mlynář

Re:
mozna bylo .. ale tak to neni ... kdyz  jsou hraci unaveni tak se i s prstem na speedu da klickovat vcelku pohodlne ...
0/0
14.7.2005 13:02

___ Alder ___

Jestli to nebude tím, že když jsou hráči unavení, je úplně jedno, jestli je prst na speedburstu nebo ne ;o)
0/0
14.7.2005 13:23

Michael Mlynář

Re:
ne ... tim to v tomto pripade nebude ...
0/0
14.7.2005 13:24

___ Alder ___

to autor
Zajímalo by mě, kdo tu "NHL2006" bude vydávat? EA sports to asi nebudou, když celý rok makají na NHL06 :oD
0/0
14.7.2005 10:52

Michael Mlynář

Re: to autor
ano .. to je zajimava pripominka ... v preview verzi je hra oznacovana jako nhl06 ... ovsem v nekterych tiskovych zpravach se objevuje oznaceni nhl 2006 ... zatim se tedy konzervativne drzime zavedeneho znaceni ...
0/0
14.7.2005 11:20

___ Alder ___

Můžu se zeptat na nějaký link na tiskové zprávy, ze kterých čerpáte. Já se zatím v žádných oficiálních interview a zprávách od EA nesetkal z názvem NHL2006. Navíc už existuje přes měsíc a půl oficiální stránka NHL06... http://www.easports.com/games/nhl06/home.jsp
0/0
14.7.2005 11:26

Michael Mlynář

Re:
tiskove zpravy nam chodi mailem .. pripadne jsou zverejneny na strankach pro novinare kde zverejnuje sve tiskove zpravy vetsina hernich spolecnosti ...
0/0
14.7.2005 13:00

___ Alder ___

No, předpokládal jsem, že vás minimálně přesvědčí oficiální stránka. Ale když vás nepřesvědčilo ani to, že jste viděl betaverzi, ve které vše bylo, a že sám producent NHL06 v každém rozhovoru vyslovuje "enejčel-ou-six", tak už asi opravdu s vámi nehnu :o) Tak už jen položím řečnickou otázku. Které ze zavedených názvů je konzervativnější? NHL93-99 nebo NHL2000-2005? :o)
0/0
14.7.2005 13:14

Michael Mlynář

Re:
pominu-li to, ze problem ktery zde resite je naprosto malicherny ... pak tedy zformuluji svou predchosi odpoved tak ze v poslednich letech se nove dily nhl oznacovaly ctyrcifernym cislem, a proto se pri dvojakosti znaceni drzime nadale tohoto ... paklize bude review verze rovnez pracovat s nazvem nhl06 ... nemame duvod drzet se nadale stareho znaceni ... o tom co bylo kdy k videni v preview verzich kterych her a jak to nakonec vypadalo ve verzich finalnich bych se nerad rozepisoval ...
0/0
14.7.2005 13:23

___ Alder ___

Aha, tak to jsem doma. Pokud považujete název hry, o které píšete, za malichernost, tak tato diskuze je opravdu zbytečná.
0/0
14.7.2005 13:31

Michael Mlynář

Re:
ano, jak jsem jiz nekolikrat psal, hra neni dosud oznacovana jednoznacne, tudiz jsou vase prispevky k tomuto tematu naprosto zbytecne. tesi me ale ze jste jiz doma a doufam, ze se timto toto tema pro vas vycerpava, jelikoz vse ohledne teto vasi pripominky jsem vam jiz osvetlil.
0/0
14.7.2005 13:41

___ Alder ___

Podle vás není označována jednoznačně. Všechny oficiální informace jsou až moc jasné. Kažopádně teď jsem aspoň zjistil, že o proti mým předpokladům se BW řídí pochybnými neoficiálními zdroji a že informacím, které zde jsou, nelze moc věřit. Díky za objasnění...
0/0
14.7.2005 13:48

Michael Mlynář

Re:
pokud povazujete kuprikladu server gamespress.com za pochybny neoficialni zdroj, ktery mimo jine tuto hru oznacuje jako nhl 2006, nemuze vam v tom nikdo branit
0/0
14.7.2005 13:58

___ Alder ___

Pokud věříte více jakémukoliv gameserveru, než přímo společnosti která tu hru vytváří a která ten název určuje, tak se nikdo především nemůže divit tomu, jaký jsem si dnes udělal názor na BW.
0/0
14.7.2005 14:05

Michael Mlynář

Re:
gamespress.com je oficialni server, kam herni spolecnosti mimo jine zasilaji sve tiskove zpravy, ktere tam jsou pretiskovany bez jakychkoliv zmen a jsou k dispozici vsem hernim novinarum z celeho sveta. Pokud vy neverite tomuto, nemuzete se divit tomu ze si leckdo udela jisty nazor o vas.
0/0
14.7.2005 14:20

___ Alder ___

Věřím hlavně vlastním očím a uším. Pokud je na oficiálních stránkách EA uvedeno NHL06, pokud producent hry všude říká NHL06, tak se ta hra prostě NHL06 nyní jmenuje, ikdyby to posléze 10x změnili (což se klidně s vámi vsadím, že tomu tak nebude). Váš poslední příspěvek je hodně zvláštní. Věříte více tomu, co napsal nějaký 'novinář', než realitě. Pokud EA hru označuje jako NHL06 tak se ta hra tak jmenuje a vy s tím nic nenaděláte...
0/0
14.7.2005 14:46

Michael Mlynář

Re:
vidim ze je naprosto zbytecne snazit se vam vysvetlit ze mnou zminovany server nejsou novinari v pravem slova smyslu, ale komercni projekt ktery prave "pravym" novinarum ma pomahat v tom ze koncentruje informace o hrach v podobe v jake jim je zaslou jejich tvurci ve forme tiskovych zprav ... vidim zaroven ze s vami je to skutecne jako na kolotoci ... chapu ze si myslite ze jste objevil ameriku a jak jste nas nenachytal, nicmene ja jsem vam jiz drive odepsal ze o tomto problemu vime a ze k oznaceni hry tak jak ji zatim znacime jsme se rozhodli z vyse popsanych duvodu ... evidentne ale mate potrebu si neco neustale dokazovat, coz je pro me v tomto pripade silne nepochopitelne
0/0
14.7.2005 14:58

___ Alder ___

Nic si nedokazuji, jen jsem vás chtěl původně upozornit na věcnou nepřesnost v článku. Nejde o jediný hokej, který v tomto roce vyjde (NHL06, NHL2K6, Gretzky NHL2006), proto jsem předpokládal, že nebude chtít mást vaše čtenáře...
0/0
14.7.2005 15:15

Michael Mlynář

Re:
to samozrejme nechceme, a proto jsem vam ... stejne jako potencialne zmatenym ctenarum ... o mnoho prispevku vyse vysvetlil ze o dvojakosti znaceni vime ... a proc jsme se tedy nakonec rozhodli k oznaceni takovemu jake jsme pouzili ...
0/0
14.7.2005 15:23

Jan Horčák

Incredible...
Tvoje problémy bych chtěl mít.Je vidět,že máš ho*no co na práci...!
0/0
14.7.2005 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.